سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

 

http://up7.persianfun.info/img/90/7/sooooje-iraniii/300538_130117620423138_125590157542551_110065_2056794893_n.jpg






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 12:4 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
خانم ببخشید، جای من کجاست؟!
صندلی‌های عقب‌تر هواپیما، چشم‌انداز زیباتری دارند، درحالی‌که چشم‌انداز صندلی‌های جلوتر با بال هواپیما کور می‌شود. تلاطم و تکا‌ن‌خوردن‌های هواپیما در صندلی‌های وسط و نزدیک به بال کمتر احساس می‌شود.
در پروازهای Economy صندلی‌های کنار پنجره (که چشم‌انداز خوب دارند)، صندلی‌های راهرو (که فضای راحت‌تر و بیشتری برای تحرک دارند) یا صندلی‌های وسطی (که امکانات دوتای دیگر را ندارند).
 
صندلی‌های عقب‌تر هواپیما، چشم‌انداز زیباتری دارند، درحالی‌که چشم‌انداز صندلی‌های جلوتر با بال هواپیما کور می‌شود. تلاطم و تکا‌ن‌خوردن‌های هواپیما در صندلی‌های وسط و نزدیک به بال کمتر احساس می‌شود. و بالاخره این‌که آمارهای موجود از تصادفات هوایی، نشان می‌دهد که مسافران صندلی‌های عقب هواپیما شانس بیشتری برای نجات داشته‌اند.

اما به جز این ها، بد نیست به چند نکته دیگر هم توجه کنید:
 
هواپیماها تعدادی صندلی معمولی دارند که بنا به دلایل زیر می‌توانند موردپسند کمتر یا بیشتر قرار بگیرند:
- ردیف صندلی‌های نزدیک دُم هواپیما، صندلی‌های وسطی را ندارند و فضای خالی بیشتری دراختیار دارید.
 
- با صندلی‌هایی که دقیقاً قبل از راهروی خروج قراردارند و آن‌هایی که در انتهای یک بخش از هواپیما هستند، امکان خم‌کردن پشتی صندلی به عقب و لمیدن ندارید.
 
- در صندلی‌های کنار دست‌شویی ممکن است مشام‌تان آزرده شود یا رفت وآمد بیش از حد مسافران کلافه‌تان کند.
با صندلی‌هایی که دقیقاً قبل از راهروی خروج قراردارند و ن‌هایی که در انتهای یک بخش از هواپیما هستند، امکان خم‌کردن پشتی صندلی به عقب و لمیدن ندارید
- صندلی‌های کنار کابین آشپزخانه، سروصدا دارد. مخصوصاً اگر در پروازی باشید که وعده‌ی غذایی پخته یا آماده و بسته‌بندی می‌شود. شاید بوی بخار حاصل از گرم‌شدن غذاها برای‌تان آزاردهنده باشد.
 
- در هواپیماهای خارجی، ردیف‌های ویژه certain rows ممکن است سرگرمی‌های الکترونیکی زیر صندلی‌ها داشته باشند و یا فضای جلوی پای شما بتواند بیشتر شود.
شبیه سازی یک پرواز فرست کلاس!
شما می‌توانید آسایش یک صندلی پرواز First Class را برای خودتان شبیه‌سازی کنید! (اگر هواپیما بزرگ باشد) با گرفتن یک ردیف از صندلی‌های وسط هواپیما، بالا دادن دسته‌ی صندلی‌ها و درست کردن یک تخت موقت می توانید آرامش بیشتری را تجربه کنید!
اگرچه که این کار پرهزینه است اما وقتی مجبور باشید چند سفر پی در پی با هواپیما داشته باشید، مثلا به فاصله ای دور سفر کنید یا سفرهای کاری پشت سر هم داشته باشید، شاید بتوانید با پرداخت هزینه ای بیشتر از پرواز اکونومی معمولی و کمتر از یک هواپیمای فرست کلاس، کمی به خود استراحت دهید و ساعت های بین راه را به فرصتی برای خواب، آرامش و استراحت تبدیل کنید.
به‌محض این‌که برنامه‌ پرواز بسته شد از مسئول گیت، مار صندلی‌های پُرنشده را بگیرید. اگر به شما گفت صندلی‌های Cو Dو F وG در ردیف فلان خالی است، یکی از اولین صندلی‌های همین ردیف را بگیرید و صبر کنید تا درهای هواپیما بسته شود و همه کم‌کم سر جاهای خود بنشینند. حالا تخت‌تان ماده است!
یک راه کم هزینه تر هم وجود دارد که در واقع تا حدود زیادی به خوش شانسی شما مربوط می شود. به‌محض این‌که برنامه‌ پرواز بسته شد از مسئول گیت، آمار صندلی‌های پُرنشده را بگیرید. اگر به شما گفت صندلی‌های Cو Dو F وG در ردیف فلان خالی است، یکی از اولین صندلی‌های همین ردیف را بگیرید، وقتی در هواپیما نشستید با روزنامه‌ها و مجله‌های بازشده روی بقیه‌ی صندلی‌های کنارتان، آن‌ها را اشغال‌شده نشان دهید تا درهای هواپیما بسته شود و همه کم‌کم سر جاهای خود بنشینند. حالا تخت‌تان آماده است!
اگر می‌خواهید بخوابید، کمربند را از روی پتو ببندید تا خدمه‌ی پرواز آن را ببینند وگرنه اگر در حین پرواز نیاز به بستن کمربند پیش بیاید و آن را نبینند مزاحم خواب‌تان خواهد شد تا کمربندتان را ببندید!
 
جای من کجاست؟
گاهی ترتیب شماره‌ صندلی‌ها در هواپیما با آن‌چه شرکت هواپیمایی ارائه می‌کنند خیلی متفاوت است. برای شناسایی جای دقیق صندلی‌ها باید نقشه‌ی آن‌ها (Seat Maps) را داشته باشید. چند سایت محدود این امکان را ارائه می‌دهند. کافسی است این لغات را در موتور جستجوگرتان سرچ کنید: SeatExpert، SeatGuru، Seatmeastro.
اگر می‌دانید با چه نوع هواپیمایی قرار است پرواز کنید، تمام این سایت‌های بالا نقشه‌ی صندلی‌های آن‌ها را به شما نشان می‌دهند.
سایت SeatExpert با واردکردن اطلاعات پرواز هم (یعنی نام شرکت هواپیمایی، شماره‌ی پرواز و تاریخ حرکت) نقشه‌ی صندلی‌ها را به شما می‌دهد. در سایت SeatGuru می‌توانید هواپیمایی که با آن پرواز خواهیدکرد را هم شناسایی کنید.
با همه‌ی این احوال، گاهی پیش می‌آید که پروازی با تاریخ حرکت و هواپیمای مشخص، در آخرین دقایق نزدیک پرواز با هواپیمای دیگری جایگزین می‌شود. پس اگر می‌خواهید که بتوانید در هر حال بهترین صندلی را انتخاب کنید، باید تمام هواپیماهای ممکن برای پروازتان را بررسی کنید.
به‌محض این‌که برنامه‌ پرواز بسته شد از مسئول گیت، آمار صندلی‌های پُرنشده را بگیرید. اگر به شما گفت صندلی‌های Cو Dو F وG در ردیف فلان خالی است، یکی از اولین صندلی‌های همین ردیف را بگیرید و صبر کنید تا درهای هواپیما بسته شود و همه کم‌کم سر جاهای خود بنشینند. حالا تخت‌تان آماده است!
ممکن است شرکت‌های هواپیمایی برای هر هواپیما، یک مدل شماره‌گذاری داشته باشند (حتی اگر نوع هواپیماها یکسان باشد). مثلاً برای ردیف اول یکی از هواپیماهای مدل A330اش شماره‌ی 1 را گذاشته باشد ولی برای ردیف اول هواپیمای A330 دیگر، که هر دو هم در یک سطح کلاس هستند، شماره‌ی 11 را گذاشته باشد. ممکن هم هست یک شرکت هواپیمایی هواپیماهایی را از شرکت هواپیمایی دیگر، دست‌دوم خریداری کرده یا اجاره کرده باشد، در نتیجه شماره‌گذاری آن‌ها با هواپیماهای اصلی خود شرکت هواپیمایی، متفاوت است
منبع : تبیــان





تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 12:0 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 





























































































































































تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 11:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

1-اهرام ثلاثه:


مجموعه اهرام جیزه نام مجموعه اهرام تاریخی ساخته شده در دوران مصر باستان است که در حاشیه شمالی شهر قاهره کنونی واقع شده است. هرم بزرگ جیزه یکی از اهرام در مجموعه اهرام جیزه و تنها بازمانده عجایب هفت‌گانه جهان محسوب می‌شود.[2] قدمت اهرام جیزه به سلسله چهارم مصر می‌رسد که نام‌های آنها عبارتند از هرم خوفو، هرم خفره و هرم منکور. که خوفو بزرگترین شان و یکی از عجایب هفت گانه است.

2-دیوار چین:


این دیوار در نقشه جغرافیایی چین 7000 کیلومتر امتداد یافته است. این اثر سال 1987 در "فهرست میراث جهانی" ثبت شد.
این ادعا که این دیوار تنها پدیده انسانی است که از فضا قابل رویت می باشد، بارها تکذیب شده است ولی هنوز در باور عوام جا دارد.
تاریخ ساخت دیوار چین به قرن 9 قبل از میلاد باز می گردد. حکومت وقت چین برای جلوگیری از حملات ملیت‌های شمالی، برجهای آتش برای خبر رسانی و یا قلعه‌های مرزی برای حصول اطلاعات دشمن را در ارتباط با دیوار و بر روی آن ایجاد کرد . در دوره حکمرانی سلسله‌های بهار و پاییز و کشورهای جنگجو، میان دوک‌ها جنگ بر پا شد و کشورها با استفاده از کوه‌های مرزی به ساخت دیوار پرداختند تا سال 221 قبل از میلاد، امپراتور چین شی خوان پس از به وحدت رساندن چین، دیوارهای دوک‌ها را به هم متصل کرد که به صورت دیوار بزرگ در مرزهای شمالی بر روی کوه‌ها در آمد . او می خواست با این کار از حملات دشمن به مراتع شمالی جلوگیری کند


3-تاج محل:


آرامگاه زیبا و باشکوهی است که در نزدیکی شهر اگرا و در 200 کیلومتری جنوب دهلی نو پایتخت هند واقع شده‌است. این بنا به دستور شاه جهان، پنجمین امپراتور گورکانی هند به منظور یادبود همسر ایرانی محبوبش ممتاز محل که در سال 1631 (میلادی) به‌هنگام وضع حمل فوت کرد بنا شده‌است. شاه بنا به وصیت همسرش تصمیم گرفت با ساخت بنایی زیبا، مجلل و عظیم، همسرش را جاودانه کند. از این‌رو آرامگاهی زیبا بر روی قبر او بنا نهاد.

4-ماچو پیچو:


به معنی قله? قدیمی، یک محوطه باستانی به جا مانده از آثار دوره? اینکاها می‌باشد که در ارتفاع 2?430 متری از سطح دریا در دامنه? کوه در بالای دره? اوروباما در کشور پرو و در 70 کیلومتری شمال کوسکو قرار گرفته‌است. اغلب اوقات از آن به‌عنوان «شهر گمشده? اینکاها» یاد می‌شود. ماچو پیچو احتمالأ شناخته شده‌ترین نماد امپراتوری اینکاها می‌باشد.

این شهر در حدود سال 1450 میلادی ساخته‌شده و صدها سال پیش در زمان فتح اینکاها توسط اسپانیایی‌ها متروک شده‌است. برای قرن‌ها فراموش شده‌بود و به جز عده‌ای از مردم محلی کسی از آن نامی به خاطر نداشته است. این اثر در سال 1911 میلادی توسط هیرام بینگهام، تاریخ‌شناس آمریکایی به جهانیان معرفی‌شد. پس از آن، ماچو پیچو به یکی از مناطق جذب توریست تبدیل شد و در سال 1981 میلادی در فهرست آثار کشور پرو و در سال 1983 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. این اثر هم اکنون به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید شناخته می‌شود.


5-بالی:


بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود. مختصات آن 8° 25′ 23″ جنوبی و 115° 14′ 55″ شرقی است. جزیره? بالی جزو یک رشته‌جزایر است که جزیره? جاوه در غرب آن و جزیره? لومبوک در شرق آن قرار گرفته‌است. هنرهای گوناگون همچون رقص، تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گامِلان در این جزیره در سطح بسیار بالایی قرار دارند.


 
6-انکگور وات:


انگکور وات نام مجموعه‌ای از معابد است که در اوایل سده? دوازدهم برای شاه سوریاوارمان دوم در انگکور در کامبوج ساخته شد تا پرستشگاه حکومتی و پایتخت او قرار گیرد. این معبد که در ابتدا معبدی هندو بود و به ویشنو، خدای هندیان تقدیم شده بود پس از ورود آیین بودا به معبدی بودایی بدل شد. انگکور وات که تا به‌امروز به‌خوبی حفظ شده است هنوز هم تنها پرستشگاهی است که از زمان ساختش تا کنون به عنوان یک مرکز مذهبی استفاده می‌شود.

این معبد بزرگترین بنای مذهبی در جهان است و معماری اصیل خمری را می‌توان در آن مشاهده نمود. انگکور وات که اصلی‌ترین جاذبه? گردشگری کامبوج است، نشان ملی آن کشور نیز به‌شمار می‌آید و طرح آن بر روی پرچم کامبوج نیز نقش بسته است.

«انگکور وات» ترکیبی امروزی به معنای «پرستشگاه شهر» است. «انگکور» شکل بومی کلمه? نوکور است که از واژه? سانسکریت ناگارا (???) به‌معنای پایتخت یا شهر گرفته شده و «وات» نیز واژه? خمری برای معبد است. پیشتر این معبد به Preah Pisnulok شناخته می‌شد که لقب پس از مرگ بنیان‌گذارش شاه سوریاوارمان دوم بود.

7-شهر ممنوعه:


شهری قدیمی در منطقه پکن، پایتخت کشور چین است و یکی از مهمترین دیدنی‌های تاریخی این کشور بشمار می‌آید.

شهر ممنوعه به روایتی وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در جهان بشمار می‌رود.

احداث شهر ممنوعه در سال 1406 میلادی با دستور جو دی دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز گردید و ظرف 14 سال ساخته شد. تا سال 1911 میلادی و نابودی سلسله چینگ (قریب 500 سال) جمعا 24 امپراتور در این شهر ممنوعه اقامت کرده و بر چین فرمان رانده اند. از سال 1924 بازدید از این مجموعه به عنوان کاخ موزه برای عموم آزاد گردید و ممنوعه بودن آن پایان پذیرفت.

این اثر نادر با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود 72 هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن 961 متر طول در امتداد شمال به جنوب و 753 متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع 10 متر و خندقی با عرض 52 متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده است. بر روی ضلع جنوبی «دروازه نیمروز» (Meridian Gate) و بر روی ضلع شمالی «دروازه نیروی ایزدی» (Gate of Divine Might) قرار دارد. دیوارها ضخیم هستند و طوری طراحی شده اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاومت کنند.

8-معابد باگان پاگودا:


مجموعه معابدذ بودایی است که مربوط به قرن 11 تا 13 میلادی است .

9-معبد کارناک:


معبد بسیار بزرگی در کنار رو نیل است که کانون مذهبی مصریان در زمان مصر قدیم بوده است.

10-تئوتیهواکان


نام مکان باستانی بزرگی‌است در حوزه? آبگیر مکزیک که بزرگترین هرم‌هایی که پیش از درون‌شد اسپانیاییان بدین سرزمین ساخته‌شده‌است در آن جای دارد.

تئوتیهواکان از نیمه نخست هزاره? یکم در اوج و بزرگترین شهر قاره آمریکا پیش از اکتشاف این قاره به دست اروپاییان بود. در اوج خود این شهر 100 هزار باشنده را در خود جای می‌داده‌است. این شهر بر سراسر آمریکای میانه نفوذ داشته‌است. مردمان آن به احتمال از گروه‌های نژادی ناهوا، اتمی و توتوناک بوده‌اند.

این بخش تاریخی امروزه در شهرداری سن خوان در ایالت مکزیکو جای‌گرفته‌است و در حدود 40کیلومتری شمال خاوری شهر مکزیکو. این بخش تاریخی 83 کیلومتر مربع گتردگی دارد و از 1987 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت‌است.






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 11:27 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

اعماق اقیانوس مناسب ترین محل برای زندگی بزرگترین مخلوقات زمین است که در این مناطق دورافتاده عروسهای دریایی، نهنگها، ستاره های دریایی عظیم و سایر جانوران غول پیکر خود را از چشم انسان پنهان می کنند.

عروسهای دریایی عظیم الجثه، نهنگها و سخت پوستان غول پیکر، بزرگترین موجودات روی زمین هستند.

بهترین زیستگاه این حیوانات عظیم الجثه اعماق اقیانوسها است. هرچند در برخی موارد این حیوانات به آبهای سطح می آیند و در قاب دوربین عکاسان طبیعت جاوادانه می شوند.

مجله "نشنال جغرافی" در گزارشی، گزیده از زیباترین تصاویر این غولهای دریایی را منتشر کرده است.

عروس دریایی یال شیری

این جانور با نام علمی Cyanea capillata بزرگترین گونه عروس دریایی است که قطر بدن آن می تواند به دو متر و طول پاهایش به 15 متر برسد.

 

کوسه نهنگی 

کوسه نهنگی یا Rhincodon typus بزرگترین گونه در میان ماهیها و کوسه ها است که طول آن می تواند به 12 متر برسد. اما این غول مهربان برخلاف داستانهایی که درباره اش گفته می شود تنها از پلانکتونها و ماهیهای کوچک تغذیه می کند. بی شک با این ماهی عظیم در داستان پینوکیو آشنا شده اید.

 

خرچنگ غول پیکر ژاپنی

Macrocheira kaempferi که در این تصویر با نور پروژکتورهای زیردریایی روشن شده است به عنوان بزرگترین جانور مفصل دار زنده شناخته می شود. این خرچنگ یک گونه بسیار بسیار قدیمی و در واقع نوعی فسیل زنده است. طول این حیوان می تواند به 3 متر برسد. 

نهنگ آبی (blue whale) 

این نهنگ یا Balaenoptera musculus بزرگترین حیوانی است که تاکنون بر روی زمین زیسته است. این حیوان در زمان تولد حدود 7.6 متر طول دارد و در بزرگسالی به 33 متر طول و بیش از 180 تن وزن می رسد.

ستاره دریایی غول آسا
 
قطر گونه ستاره دریایی Pisaster giganteus می تواند به نیم متر برسد. قلمر این جانور عظیم در آبهای آمریکای شمالی از جنوب کالیفرنیا تا بریتیش کلمبیا در کانادا است.
 

 

جنگجوی پرتغالی
 
Physalia physalis که همچنین با عنوان "جنجگوی پرتغالی" نیز شناخته می شود اغلب با عروس دریایی اشتباه گرفته می شود. اما درحقیقت این جانور که از رده آب سانان است از یک کلونی از ارگانیسمها ساخته شده است. بازوهای این جانور غول پیکر در زیر آب به 50 متر نیز می رسد. اما به طور متوسط طول آن 10 متر است

نهنگ تیغ باله
 
Balaenoptera physalus  دومین جانور بزرگ زمین است. طول این نهنگ می تواند به 25 متر در نرها و 27 متر در ماده ها برسد

 

جورپای غول پیکر
 
درحالی که طول خویشاوندان ساحل نشین این جورپا به زور به چند سانتیمتر می رسد، Bathynomus giganteus یک سخت پوست بزرگ است که طول آن می تواند به نیم متر و وزن آن به 2 کیلوگرم برسد. 
 
 
کوسه سفید
 
با بیش از 4 متر و نیم طول، Carcharodon carcharias بزرگترین ماهی شکارچی زنده است. 
 
 
حلزون غول پیکر
 
این حلزون، بزرگترین نرم تن زمین است. Tridacna gigas می تواند به 120 سانتیمتر طول و بیش از 220 کیلوگرم وزن برسد.
 





تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 11:20 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟

مشرق






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 7:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

توتالی کول پیکس: جشنواره گیاهخواری هر ساله در نخستین روز ماه نهم قمری چینی توسط محلی های چینی،سالانه در استان پوکت در تایلند برگزار می شود و طی آن مردم با انجام مراسم عجیب و ترسناک مانند فرو کردن انواع چیزها در صورت و زبان خود بدن خود را از گناه پاک می کنند.

جامعه محلی چینی ها اعتقاد دارند پرهیز از گوشت و مشروبات الکی در ماه نهم قمری چینی به پاکیزگی و آرامش ذهنی آن ها کمک کرده و در این مراسم بدن خود را سوراخ و یا در میان آتش ترقه ها می ایستند.

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 7:20 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

چکامه چمن ماه در سال 1359 در شهر شیراز متولد شد. وی که فارغ التحصیل مجسمه سازی از هنرستان استاد شهریار است، بازیگری در سینما را از سال 1377 با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. او با بازی در فیلم «پایان?نامه» مورد انتقاد طیف وسیعی از جامعه?قرار گرفت.

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه

عکس های دیدنی از چکامه چمن ماه






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 7:18 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه

نقاشی های 3 بعدی بسیار زیبا و خلاقانه






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 7:15 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

شاهکارهای هنری نقاشی های خیابانی

 

منبع : پیکس2پیکس






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 7:12 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">