سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
در دنیا گاو های بلژیک همواره جزو بهترین ها محسوب می شده اند برای همین انگلیسی ها چند راس گاو به این کشور می فرستند تا مورد اصلاح ژنتیک قرار گرفته و سپس به کشور باز گردانده شوند.
امروز که ورزش هایی مثل بدن سازی (با کلاس ها بخوانند بادی بلدینگ  ) در بورس هستند و در واقع بین جوانان مد شده، گاو های عزیز هم در راستای ارتقای سطح زندگی تصمیم گرفتند خوش فرم شوند.
در دنیا گاو های بلژیک همواره جزو بهترین ها محسوب می شده اند برای همین انگلیسی ها چند راس گاو به این کشور می فرستند تا مورد اصلاح ژنتیک قرار گرفته و سپس به کشور باز گردانده شوند. بلژیکی های عزیز هم که نمی توانند از کارشان کم بگذارند تمام سعی خود را برای این اصلاح نژاد انجام داده و توانستند یک دایناسور یک تنی خلق کنند.
اما هدف از خلق چنین گاو هایی چیست؟ تا دهه 60 میلادی نیاز به گوشت و شیر متعادل بود ولی بعد از این زمان، نیاز به گوشت کم چرب و اصطلاحا مرغوب بیشتر شد بنابراین دانشمندان ژنتیک همواره سعی داشته اند کیفیت و کمیت را متناسب با نیاز ها بالا ببرند که باید با قاطعیت گفت بلژیک توانسته در سال 2011 پیشتاز این صنعت شود.
لازم به ذکر است این گاو ها که به گاو های آبی شهرت یافته اند، وزنی بیش از یک تن و کمترین مقدار ممکن چربی را دارا می باشند.
منبع : fullnet.ir





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:41 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
عکسی از حسین رضازاده، در روزهایی که هنوز وارد مدیریت ورزش نشده بود.
عکسی از حسین رضازاده، در روزهایی که هنوز وارد مدیریت ورزش نشده بود.



منبع: خبرآنلاین





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:39 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
روزنامه نیویورک‌تایمز در مقاله‌ای به قلم یکی از مقامات سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا خواستار تملک همه‌گونه دارایی‌های دولت ایران از جمله محل سفارت ایران در خیابان ماساچوست واشنگتن از سوی دولت آمریکا شد.
روزنامه نیویورک‌تایمز در مقاله‌ای به قلم یکی از مقامات سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا خواستار تملک همه‌گونه دارایی‌های دولت ایران از جمله محل سفارت ایران در خیابان ماساچوست واشنگتن از سوی دولت آمریکا شد.

این روزنامه با یادآوری ماجرای اشغال سفارت آمریکا در نوامبر سال 1979 در تهران می‌نویسد: «هنوز دولت آمریکا حکومت ایران را مالک تعدادی از ساختمان‌ها و بناها در واشنگتن می‌شناسد، وزارت امور خارجه آمریکا هنوز این ساختمان‌ها را تحت کنترل داشته و مسوولیت حفظ و نگهداری آنها را بر عهده دارد که این کار از طریق اجاره دادن این ساختمان‌ها و صرف مبالغ اجاره برای نگهداری و بازسازی آنها انجام می‌شود.

این در حالی است که ایران پس از ماجرای اشغال سفارت آمریکا در تهران این ساختمان را تملک کرده و آن را به پایگاهی برای نیروهای سپاه پاسداران، تبدیل کرده است.

منبع: تابناک





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:38 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
نماینده فراکسیون العراقیه گفت این عراق است که باید از ایران درخواست غرامت کند، زیرا ایران آغاز کننده جنگ بود
در واکنش به درخواست غرامت ایران از عراق به علت هشت سال جنگ تحمیلی، یکی از نمایندگان فراکسیون «العراقیه» در پارلمان گفت: «این درخواست باعث ایجاد تنش میان دو کشور می‌شود.»

به نقل از خبرگزاری اصوات العراق، «زاله النفطجی» نماینده فراکسیون العراقیه در سخنان عجیب افزود: «این عراق است که باید از ایران درخواست غرامت کند، زیرا ایران آغاز کننده جنگ بود.»

النفطجی در ادامه مدعی شد: «تنش‌های سیاسی توسط ایران در قبال عراق افزایش یافته و این کشور به جای توقف گلوله‌باران مناطقی از عراق، درخواست غرامت به علت جنگ هشت ساله می‌کند.»

در همین حال، «علی شبر» نماینده «ائتلاف میهنی» نیز ادعا کرد: «چنین درخواست‌هایی به دنبال افزایش عملیات نظامی ایران در اقلیم کردستان و گلوله‌باران روستای مرزی اعلام می‌شود.»

«رشید سلیمان» نماینده «ائتلاف کردستان» نیز گفت: «درخواست ایران مستند به معاهده‌ها و قطعنامه‌های بین‌المللی نیست.»

«قاسم الاعرجی» یکی دیگر از نمایندگن ائتلاف میهنی از دولت ایران خواست پرونده غرامت‌ها را باز نکند و همانند دیگر کشورها بدهی‌های خود را ببخشد.

منبع: ایلنا





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:37 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
در ادامه فعالیت های خصمانه غرب
نزدیک به چهار میلیارد دلار در آمد ناشی از فروش نفت ایران که به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، در کره جنوبی مسدود شده، دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی نیز مسدود خواهد ماند.
نزدیک به چهار میلیارد دلار در آمد ناشی از فروش نفت ایران که به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، در کره جنوبی مسدود شده، دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی نیز مسدود خواهد ماند.

سال گذشته سئول به بانک مرکزی ایران اجازه داد که حساب‌های بانکی به واحد پولی کره جنوبی «وون» در آن کشور افتتاح کند. این اقدام در پی آن صورت گرفت که دولت کره به تبعیت از تحریم‌های بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران شعبه بانک ملت در سئول را، به همراه 101 شرکت ایرانی دیگر، در فهرست سیاه خود وارد کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، نزدیک به چهار میلیارد دلار در آمد ناشی از فروش نفت ایران که به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، در کره جنوبی مسدود شده، دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی نیز مسدود خواهد ماند.

شماری از منابع دولتی کره جنوبی که نامی از آنها برده نشده، به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که مبلغ مسدود شده تا کنون به «چهار تریلیون وون» (3.82 میلیارد دلار آمریکا) رسیده است. این منابع که به دلیل حساسیت موضوع نام و عنوان خود را فاش نکرده‌اند، می‌گویند این مبلغ تا پایان سال می‌تواند به میزان پنج میلیارد دلار نیز برسد.

هرچند تحریم‌های وضع شده سازمان ملل علیه ایران خریداران و فروشندگان فرآورده‌های نفتی غیرآمریکایی به ایران را مجازات نمی‌کند، اما به دلیل فشارها بر چرخش مالی و منابع پولی، پرداخت بدهی‌های نفتی به ایران از طریق بانک‌های خارجی را با دشواری‌هایی روبه‌رو کرده است.

درآمدهای نفتی بیش از نیمی از درآمد دولت ایران را تشکیل می‌دهد.

در هفته جاری، پالایشگاه‌های هندی نیز پس از هفت ماه کشمکش، بالاخره توانستند برای پرداخت حدود پنج میلیارد دلار بدهی خود بابت خرید نفت از ایران راهی پیدا کنند.

کره جنوبی از اصلی‌ترین مشتریان نفتی ایران به شمار می‌آید و روزانه به طور متوسط 230 هزار بشکه نفت خام از ایران وارد می‌کند.

به گزارش رویترز، سال گذشته سئول به بانک مرکزی ایران اجازه داد که حساب‌های بانکی به واحد پولی کره جنوبی «وون» در آن کشور افتتاح کند. این اقدام در پی آن صورت گرفت که دولت کره به تبعیت از تحریم‌های بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران شعبه بانک ملت در سئول را، به همراه 101 شرکت ایرانی دیگر، در فهرست سیاه خود وارد کرد.

ایران می‌تواند از موجودی حساب‌های خود به «وون» در کره جنوبی برای انجام معاملات تجاری با کره استفاده کند، اما حتی در صورت تبدیل مبالغ مازاد این معاملات به دیگر واحدهای ارز، هیچ راهی برای خروج نقدینگی یاد شده از کره نخواهد داشت چرا که بانک‌های بین‌المللی برای انتقال دارایی‌های مالی دولت ایران مشکل دارند و قادر به جابه‌جایی این پول نیستند.

رویترز همچنین به نقل از یک مقام کره‌ای نوشته است:«بانک مرکزی ایران به امید برداشت وجوه دریافتی از خریداران کره‌ای از جمله پالایشگاه‌ها در زمانی که احیاناً تحریم‌ها لغو شود، این پول را نگاه داشته است.»

کره جنوبی پنجمین واردکننده نفت خام در جهان است که بر اساس اطلاعات شرکت نفت ملی کره، نزدیک به 9 درصد از کل 2.54 میلیون بشکه نفت مورد نیاز روزانه خود را در نیمه اول سال، از ایران خریداری کرده است.

منبع: تابناک





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:36 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
نخست‌وزیر روسیه با تلاش برای خم‌کردن یک ماهیتابه، بالارفتن از یک دیوار صخره‌ نوردی و شرکت در رقابت مچ‌اندازی طی یک روز قدرت بدنی خود را پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 به رخ کشید.
نخست‌وزیر روسیه با تلاش برای خم‌کردن یک ماهیتابه، بالارفتن از یک دیوار صخره‌ نوردی و شرکت در رقابت مچ‌اندازی طی یک روز قدرت بدنی خود را پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 به رخ کشید.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، ولادیمیر پوتین، نخست‌وزیر 58 ساله روسیه در اردوی جوانان کرملین در 230 مایلی شمال‌غرب مسکو حضور پیدا کرد و در مقابل هزاران تن از "وطن‌پرستان جوان روس" قدرت‌ بدنی خود را به رخ کشید.

هرساله سازمان‌دهندگان این اردو، جوانان روس را تشویق می‌کنند تا از ولادیمیر پوتین ستایش کنند.

در این اردو پوتین همچنین در سخنان تند و تیزی، آمریکا را انگل اقتصاد جهان خواند. اما بیش از همه اعمال خارق‌العاده فیزیکی وی بود که مخاطبان جوان را به وجد آورد.

در تصاویر ارائه شده پوتین در حال خم کردن یک ماهیتابه با دستان خود است اما معلوم نیست که آیا موفق به انجام این کار شده یا خیر.


یکی دیگر از تصاویر پوتین در حالی که از یک دیوار صخره‌نوردی مصنوعی به شیوه مرد عنکبوتی بدون تجهیزات و یا کلاه ایمنی بالا می‌رود، نمایش داده شده است.

عکس دیگری نیز وی را مثل یک وزنه‌بردار که هالتری پر از وزنه‌های سنگین را در پشت خود به حال تعادل درمی‌آورد،‌ نشان می‌دهد.

ولادیمیر پوتین در ماه‌های اخیر دست به فعالیت‌هایی در راستای جلب توجه عمومی زده و گمانه‌زنی‌هایی را مطرح ساخته مبنی بر اینکه قصد دارد در ماه مارس آینده در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا شود.

وی که شیفته ورزش‌های جودو و شنا است از تائید کاندیداتوری خود در انتخابات خودداری و اعلام کرده است که در زمانی نزدیک به ماه مارس همه‌چیز را فاش خواهد ساخت. اما اقدامات اخیر که وی را همچنان فردی برخوردار از قدرت بدنی بالا نشان می‌دهد، نشان‌دهنده این است که وی امکان کاندیداتوری خود را جدی می‌گیرد.

حزب حاکم "روسیه متحد" اخیرا ویدیوئی را پیش از انتخابات پارلمانی در ماه دسامبر منتشر کرده که پوتین را به عنوان فردی که معمار رنسانس روسیه پس از اتحاد جماهیر شوروی است، نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:35 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
البته در این زمینه گزارشی منتشر نشده که آیا وی به دلیل مسائل امنیتی وارد کاخ سفید شده است یا دلیل دیگری برای این کار داشته است.
به نقل از سی ان ان، دستگیری وی به صورت زنده از شبکه سی ان ان پخش شده بود که از سوی یکی از کارمندان کاخ سفید تصویربرداری شده بود.

بعد از اینکه وی به داخل محوطه پریده بود، نیروهای امنیتی به وی دستور خوابیدن روی زمین را داده بودند تا بتوانند وی را دستگیر کنند.


البته در این زمینه گزارشی منتشر نشده که آیا وی به دلیل مسائل امنیتی وارد کاخ سفید شده است یا دلیل دیگری برای این کار داشته است.

بر اساس آنچه که سرویس جاسوسی کاخ سفید اعلام کرده است، این مرد جیمز دیرک نام دارد و با 41 سال هنوز هیچ خانه ای از خود ندارد.

مقامات کاخ سفید اعلام کرده اند که به دلیل ورود غیرقانونی وی جریمه ای برایش در نظر گرفته اند و به وی اخطار داده اند که از کاخ سفید فاصله بگیرد.

منبع: برنا





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:34 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
پلیس مردی سوئدی را بدلیل ساخت راکتور هسته‌ای در آشپزخانه خانه‌اش دستگیر کرد.
پلیس مردی سوئدی را بدلیل ساخت راکتور هسته‌ای در آشپزخانه خانه‌اش دستگیر کرد.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، این مرد 31 ساله که نامش فاش نشده گفته است که از زمان نوجوانی به فیزیک هسته‌ای علاقه‌مند بوده است.

این مرد که به تازگی شروع به کار با مواد رادیواکتیوی کرده است او این مواد را از خارج از کشور و با برداشتن علامت خطر آتش آورده است.

این مرد گفته است که هیچ تلاشی برای مخفی کردن فعالیتش نداشته است.

این مرد گفت: قرار بود مسئولان حوزه پرتوافکنی سوئد برای اندازه‌گیری میزان پرتو به خانه‌ام بیایند که پلیس هم همراهشان بود.

این مرد که برای پاسخ به چند پرسش به اداره پلیس احضار شد، مدتی بعد آزاد شد و گفته است در آینده به تحقیقات هسته‌ایش می‌پردازد.

منبع : ایسنا





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:33 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
من و دیگر اعضای خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاکی ـ اختلاف داشتیم، پسرم حاضر نمی‌شد به این اختلاف‌ها پایان دهد و همیشه از همسرش حمایت می‌کرد. بنابر این درصدد انتقام از عروس جوان بودم.
مردی که با همدستی 2 عضو خانواده‌اش، عروس خانواده را کشته و در باغچه خانه دفن کرده بود، از سوی ماموران آگاهی ساوه دستگیر شد و جستجو برای یافتن همدستانش ادامه دارد.

چند روز پیش مردی به پلیس آگاهی ساوه در استان مرکزی مراجعه و از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.

در ادامه جستجوهای پلیسی ماموران موفق به دستگیری متهم در یکی از محله‌های شهر شدند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی ساوه، وی بازجویی و به کلاهبرداری اعتراف کرد. ماموران که احتمال می‌دادند وی متهمی سابقه‌دار است، به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و معلوم شد تصویر متهم به مردی شباهت دارد که به اتهام آدم‌ربایی تحت تعقیب پلیس نورآباد دلفان در استان لرستان بوده است.به این ترتیب متهم بازجویی شد و به تناقض‌گویی پرداخت.بنابر این با هماهنگی قضایی خانواده‌ زن ربوده شده شناسایی و به پلیس‌ آگاهی ساوه احضار شدند.

با حضور پدر زن گمشده در مرکز پلیس و تحقیق از وی مشخص شد دخترش، عروس مرد بازداشت شده است و سال 87 به همراه او و خانواده‌اش به سفر رفته و دیگر بازنگشته است و از خانواده‌ شوهر وی نیز خبری نبود.

ماموران که احتمال می‌دادند متهم از سرنوشت عروس گمشده با خبر است، به تحقیق از او پرداختند تا عاقبت روز گذشته اعتراف کرد، زن جوان را کشته است.

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من و دیگر اعضای خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاکی ـ اختلاف داشتیم، پسرم حاضر نمی‌شد به این اختلاف‌ها پایان دهد و همیشه از همسرش حمایت می‌کرد. بنابر این درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

متهم به قتل اضافه کرد: در یکی از روزهای سال 87 به همراه پسر بزرگ‌ترم و همسر وی سراغ دیگر عروسم ـ مقتول ـ رفته و به بهانه پایان دادن به اختلاف‌هایمان او را به خانه اجاره‌ای‌مان دعوت کردیم. همان جا با وی درگیر و با زدن ضربه‌های چوب به سرش، او را کشتیم و جسدش را در باغچه خانه دفن کردیم. پس از چند روز خانه اجاره‌ای را به صاحبش تحویل داده و متواری شدیم.

در پی اعتراف متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد. جستجو برای دستگیری دیگر همدستان متهم و کشف جسد عروس جوان ادامه دارد.

منبع: تابناک





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:33 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
یک عمر شاگردی کردم و برای لقمه ای نان بخور و نمیر رنج کشیدم. اما بالاخره به هر بدبختی که بود از شوفری نجات پیدا کردم و با گرفتن وام های سنگین بانکی یک کامیون خریدم.
یک عمر شاگردی کردم و برای لقمه ای نان بخور و نمیر رنج کشیدم. اما بالاخره به هر بدبختی که بود از شوفری نجات پیدا کردم و با گرفتن وام های سنگین بانکی یک کامیون خریدم.

روزی که خودرو را تحویل گرفتم همسر بیچاره ام که همیشه در مشکلات زندگی تکیه گاهم بود، با شوق و ذوق گفت: از این به بعد باید یک لقمه نان بخوریم و صد بار شکر بگوییم. افسوس من قدر زندگی ام را ندانستم و متاسفانه در دومین سفرکاری با زنی بزک کرده و فریبکار روبه رو شدم و این همه بدبختی و شرمندگی برایم درست شد.

مرد 37 ساله آهی کشید و افزود: 2 روز قبل در یکی از بنادر جنوبی کشور هنگام سرویس  و تمیزکاری خودرو بودم که خانمی جوان با ظاهری زننده و بدحجاب جلو آمد و باب گفت وگو را باز کرد. او با عشوه گری های خود دلم را لرزاند و در حالی که لبخندی شیطانی بر لب داشت، به چشمانم خیره شد و گفت: اگر ایرادی ندارد یک زن تنها با شما همسفر شود؟

با شنیدن این جمله از زن روباه صفت به او خندیدم و بی درنگ جواب دادم: اگر افتخار بدهید با کامیون سفر کنید در خدمت شما هستیم. من موضوع را به شاگردم نیز اطلاع دادم و به او گفتم حواست را جمع کن چون کسی نباید از این مسئله بویی ببرد.

بعدازظهر آن روز ما پس از بارگیری آماده شدیم تا به راه بیفتیم. باور کنید لحظه ای که به داخل مغازه رفتم تا کمی تنقلات بخرم عکس همسر و دخترم را که داخل کیف پولم بود دیدم، تصمیم گرفتم زن غریبه را از خودرو پیاده کنم ولی وقتی خیلی جدی جلو آمدم تا به او بگویم پیاده شود، دوباره یخ غیرتم در آتش نگاه او ذوب شد و دلم لرزید.

من و شاگردم به همراه زن غریبه به راه افتادیم. او در طول مسیر با عشوه و ناز مزه پرانی می کرد و ...!

 ما پس از دو شبانه روز به نزدیکی شهرستان بردسکن رسیدیم و در پارکینگ مشغول استراحت شدیم. در آن لحظه ناگهان تلفن همراه زن جوان زنگ خورد و او که پس از گفت وگوی تلفنی خیلی ناراحت شده بود به بهانه خرید تنقلات غیبش زد. وقتی به داخل کامیون برگشتم دیدم یادداشتی با این مضمون که در شهر منتظرتان هستم گذاشته است.

ما با تعجب از این موضوع به راه افتادیم ولی در ایست و بازرسی، پلیس خودرو را توقیف کرد و از داخل کامیون 42 کیلوگرم تریاک که داخل کیف مسافرتی زن جوان بود، کشف شد. من و شاگردم تازه فهمیدیم چه کلاهی سرمان رفته است.

حالا نمی دانم من بخت برگشته با این مشکل و آن همه قسط و وام بانکی چه خاکی بر سرم بریزم و چه بلایی به سر خانواده ام خواهد آمد؟

سرهنگ «حیدر مرزبان» فرمانده پلیس شهرستان بردسکن درباره این پرونده گفت: با توجه به سرنخ های موجود زن جوان نیز بلافاصله در حوزه استحفاظی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شده است و تحقیقات از این متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:31 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">