سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
در دنیا گاو های بلژیک همواره جزو بهترین ها محسوب می شده اند برای همین انگلیسی ها چند راس گاو به این کشور می فرستند تا مورد اصلاح ژنتیک قرار گرفته و سپس به کشور باز گردانده شوند.
امروز که ورزش هایی مثل بدن سازی (با کلاس ها بخوانند بادی بلدینگ  ) در بورس هستند و در واقع بین جوانان مد شده، گاو های عزیز هم در راستای ارتقای سطح زندگی تصمیم گرفتند خوش فرم شوند.
در دنیا گاو های بلژیک همواره جزو بهترین ها محسوب می شده اند برای همین انگلیسی ها چند راس گاو به این کشور می فرستند تا مورد اصلاح ژنتیک قرار گرفته و سپس به کشور باز گردانده شوند. بلژیکی های عزیز هم که نمی توانند از کارشان کم بگذارند تمام سعی خود را برای این اصلاح نژاد انجام داده و توانستند یک دایناسور یک تنی خلق کنند.
اما هدف از خلق چنین گاو هایی چیست؟ تا دهه 60 میلادی نیاز به گوشت و شیر متعادل بود ولی بعد از این زمان، نیاز به گوشت کم چرب و اصطلاحا مرغوب بیشتر شد بنابراین دانشمندان ژنتیک همواره سعی داشته اند کیفیت و کمیت را متناسب با نیاز ها بالا ببرند که باید با قاطعیت گفت بلژیک توانسته در سال 2011 پیشتاز این صنعت شود.
لازم به ذکر است این گاو ها که به گاو های آبی شهرت یافته اند، وزنی بیش از یک تن و کمترین مقدار ممکن چربی را دارا می باشند.
منبع : fullnet.ir





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:41 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">