سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
رئیس جمهور در واکنش به منتقدان تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: همه این افراد رد پایشان در مکانهای تفریحی کشور است و هم اکنون در حال پرکردن جدول تعطیلات خارج از کشور خود هستند اما ادای روشنفکرها را در می‌آورند و می‌گویند تعطیلی پنجشنبه‌ها به ضرر کشور است.
رئیس جمهور در واکنش به منتقدان تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: همه این افراد رد پایشان در مکانهای تفریحی کشور است و هم اکنون در حال پرکردن جدول تعطیلات خارج از کشور خود هستند اما ادای روشنفکرها را در می‌آورند و می‌گویند تعطیلی پنجشنبه‌ها به ضرر کشور است.

 محمود احمدی‌نژاد در دومین نشست از پنجمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور که صبح روز یکشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با بیان این که مجلس دانش‌آموزی از نهادهای ارزشمند کشور است، افزود: این مجلس فرصت و امکان برنامه ریزی برای کشور را فراهم آورده است و باید آن را تقویت کرد.

موافقت با تاسیس مجلس بین‌المللی دانش‌آموزی

وی با اشاره به پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تاسیس مجلس بین‌المللی دانش‌آموزی اظهار داشت: با این پیشنهاد آقای وزیر موافق هستیم چرا که نگاه ما جهانی است اما باید کمیسیون‌های مختلفی را تشکیل دهید و پیشنهادهای خود را در این باره ارایه کنید.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری جلسه هیئت دولت در عصر امروز گفت: پیشنهاد می کنم که یک ساعت از جلسه هیئت دولت امروز در مجلس دانش‌آموزی و با حضور نمایندگان این مجلس برگزار شود و دولت راجع به پیشنهادهای شما بحث کند و یا طرح‌ها و لایحه‌هایی که امروز قرار است مورد بررسی قرار دهیم با حضور شما مطرح شود.

وی با بیان اینکه باید مجلس دانش‌آموزی هر سال یک مرتبه با حضور تمام نمایندگان این مجلس در ادوار مختلف برگزار شود، ادامه داد:‌در این جلسه می‌توان پیشنهادهای مختلف را مورد بحث و بررسی و تصویب قرار داد.

احمدی‌نژاد با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی که گفته بود چرا مصوبات این مجلس خاک می‌خورد و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، گفت: باید بگویم مصوبات خاک نمی‌خورند بلکه خاک مصوبات را می‌خورد. از ابتدای تاریخ نیز اندیشه‌های بلندی بوده که در حال خاک خوردن هستند و هم اکنون مورد باید به این فکر باشیم که چگونه از آنها استفاده کنیم و این به خودمان برمی‌ گردد. به اعتقاد من اگر دانش‌آموزی تصمیم بگیرد کاری را انجام دهد و اراده برای فتح قله‌ای داشته باشد من بدون تردید می‌گویم این اهداف محقق می‌شود چرا که همه عالم در دست انسان است.

وی با طرح این سئوال که آیا می‌شود همه دنیا را اصلاح کرد و آیا می توان همه خوبی‌ها را محقق ساخت؟ تصریح کرد: بله این امکان وجود دارد اما زمانی که انسان اراده کند و تصمیم بگیرد. چرا که خداوند همه این عالم را برای انسان خلق کرده است و انسان را برای خودش و استعدادی در انسان قرار داده است و می‌تواند خدایی کند و تا خود خدا بالا برود.

رئیس جمهور فطرت الهی را در درون همه انسان‌ها دانست و افزود: سینه انسان کانون همه حقایق عالم است و انسان می‌تواند از این هستی با همه پیچیدگی‌هایش بالاتر باشد. خداوند علم خودش را در اختیار بشر قرار داد و وی می‌تواند تا جانشینی خدا روی زمین پیش برود و جانشینی یعنی اینکه فرد شباهت‌هایی را به او دارد و می‌تواند اختیارات خداوند را هم بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر شما تصمیم بگیرید کاری را دنبال کنید راهتان باز می‌شود و هر هدف بلندی را دنبال کنید به آن خواهید رسید و اگر ملتی به خواسته‌های دم دستی اکتفا کند و همواره خود را به تنهایی ببیند خدا هم همان مقدار را به او عطا می کند چرا که خداوند انسان‌هایی که آرزوهای کوچک دارند را دوست ندارد و معتقد است انسان‌ها را با کرامت بالا و برای جانشینی آفریده است.

احمدی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: باید قدر خودمان را بدانیم و هر کم کاری که دولت، مجلس و هر سازمان و دستگاه دیگر داشت باز هم به پیشرفت و تعالی خود و سپس به جامعه فکر کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم چرا که انسان اگر رشد نکند نمی‌تواند مشکلات جامعه را نیز حل کند و راه بزرگ شدن و خدایی شدن نیز تلاش برای اصلاح جامعه و خدمت به دیگران است. همه ارزش انسان به این است که برای دیگران زندگی کند.

وی با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس گفت: به اعتقاد من باید نام تعطیلی را برداشت چرا که تعطیلی به معنای معطل ماندن است اما هم اکنون دانش‌آموزان در کنار خانواده و همراه با آنها هستند که این خود یک نوع کار است و به معنای تعطیلی نیست.

رئیس جمهور با اشاره به روشنفکرانی که از تعطیلی پنجشنبه ها انتقاد می‌کنند تصریح کرد: همه این افراد رد پایشان در مکان‌های تفریحی کشور است و هم اکنون در حال پر کردن جدول خارج از کشور خود هستند و در نهایت ادای روشنفکرها را در می‌آورند و می‌گویند تعطیلی پنجشنبه‌ها به ضرر کشور است.

وی بزرگ شدن را در مسیر خدمت به جامعه دانست و افزود: بزرگی انسان‌ها را می توان با میزان شوق و اشتیاق آنها برای اصلاح جامعه اندازه گیری کرد. بدین ترتیب برخی‌ها افق دیدشان اصلاح خانواده برخی‌ها محله‌، کشور و برخی ها نیز افق دیدشان اصلاح جهان است و بدین ترتیب بزرگی هر فرد را می‌توان تعیین کرد.

احمدی‌نژاد ادامه داد:‌خداوند تکلیف بزرگی را بر دوش ما گذاشته است اما ما تنها نیستیم بلکه الگو و راهنمایی داریم که در هر مقطعی یک امام بودند که محضر علم و حکمت و معرفت و مهربانی هستند و تمام انسان‌ها با آن در ارتباط بوده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از انسان‌های کندذهن فکر می‌کنند امام زمان (عج) تنها برای شیعیان است و یک عده‌ای دیگر تصور می‌کنند برای کل مسلمانان است اما این طور نیست امام برای همه است و من با گفتگویی که با افراد گوناگون در سطح جهان داشته‌ام به این حقیقت پی برده‌ام که تمام افراد در هر مذهب و دینی به وجود امام(عج) اعتقاد دارند و در ته دل به این واقعیت رسیدند که چنین شخصی هست و او خواهد آمد. توصیه می‌کنم با این امام خوب ارتباط برقرار کنید و از او کمک بخواهید.

رئیس جمهور با اشاره به وضعیت کنونی جهان گفت: این وضعیت شایسته انسان نیست و هیچ انسانی از دین و زندگی راضی نیست. وضعیتی که در آن غارت و فقر وجود دارد و بسیاری از انسان‌ها حتی فرصت آرزو کردن را نمی‌یابند.

وی با اشاره به سفر به نیویورک و گفتگو با اتباع آمریکایی که به بیش از 300 تا 400 نفر می‌رسیدند، ادامه داد: من با سئوالاتی سعی می کردم متوجه شوم در ذهن این افراد چه می‌گذرد و در نهایت متوجه شدم هیچکدام از آنها از وضعیت خود راضی نیستند و همه به دنبال تغییرند و اگر راه درست و حقیقی معرفی شود همه به سوی آن می‌شتابند و آن را انتخاب می‌کنند.

احمدی‌نژاد افزود: چند صد سال است که مستکبران بر دنیا مسلط هستند و امروز به بن بست رسیده‌اند و وقتی که با پرچم ایران و روحیه ملت ایران روبرو می‌شوند برایشان بسیار سخت است و تلاش می‌کنند با اعمال فشارها مانع پیشرفت ما شوند.

منبع: مهر





تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:56 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

برای هر کاری علاقه، حوصله و تلاش مستمر لازم است اما برای یک هنرمند جسارت هم باید چاشنی چیزهای دیگر برای ارائه ی هنرش باشد تا جایی که در خیلی از موارد حتی به وسواس و جنون هم ختم می شود. این همان مرحله ایست که خانم اولک اولکسیاک (Olek Oleksiak) که یک هنرمند لهستانی است، از آن یاد می کند چراکه او با خلاقیت در قلاب بافی، هنری شگفت انگیز ساخته است!

او می گوید : "من هر روزم را باید با یک ایده ی جدید در مورد حرفه ام شروع کنم." همانطور که در تصاویر این ایمیل می بینید قلاب بافی های این هنرمند در همه جا دیده می شود. از اشیاء و وسایل منزل گرفته تا درختان، اتومبیل، موتور، دوچرخه، حیوانات، آدم ها و عابران خیابان ... که بسیار زیبا و دیدنیست.























































































تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()






تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:38 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

 

 

 

 

 

 

 

 






تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:33 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

گوشی


نوکیا دو گوشی C2-05 و X2-05 را به طور رسمی معرفی کرد. دو گوشی جدید کاربری راحتی دارند. دسترسی آسان به سرویس پیام‌رسانی نوکیا با ایمیل و پیام فوری، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام با ضبط رادیویی از دیگر امکانات این دو گوشی هستند.

نوکیا C2-05 یک گوشی کشویی و رنگی، با صفحه‌نمایش 2 اینچ با کیفیت QVGA است و می‌تواند 65 هزار رنگ را نمایش دهد. 64 مگابایت حافظه داخلی که برای این گوشی در نظر گرفته شده با کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت ارتقا پیدا می‌کند و کاربر می‌تواند مجموعه بزرگی از موسیقی را همراه خود داشته باشد و با استفاده از پورت 5/3 میلی‌متری به قطعات موسیقی مورد علاقه گوش دهد.

نوکیا C2-05 تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 20 روز استندبای را پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری سری 40 نوکیا و دوربین VGA و رادیو FM نیز امکاناتی هستند که این گوشی از آنها بهره‌مند است.

نوکیا X2-05 با ظاهری ساده شبیه گوشی‌های اخیر سری X نوکیا، از صفحه‌نمایش 2/2 اینچ QVGA با پشتیبانی از 65 هزار رنگ برخوردار است. قابلیتی که نوکیا X2-05 را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند، بلندگویی با قدرت 106 فون است که صدایی بلند هنگام پخش موسیقی فراهم می‌کند.

نوکیا X2-05 نیز مانند C2-05 از دوربین VGA، حافظه داخلی 64 مگابایت قابل ارتقا تا 32 گیگابایت، پورت 5/3 میلی‌متری صوتی و رادیو FM برخوردار است. علاوه بر این، نوکیا X2-05 از رابط کاربری سری 40 پشتیبانی می‌کند و تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 25 روز استندبای را فراهم می‌کند.

نوکیا C2-05 در ترکیب رنگ‌های دودی، آبی و صورتی با مشکی و نوکیا X2-05 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز روشن عرضه می‌شود. هر دو گوشی در سه ماه پایانی سال 2011 به بازار جهان عرضه می‌شوند.






تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:27 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 جواهرات آینده مجموعه‌داران خودرو (گزارش تصویری)

بسیاری از مردم جهان خودرو را وسیله ای کاربردی برای مصارف روزمره خود می دانند. اما تعداد کمی شانس برخورداری از خودروهای گران قیمت و نادر را در اختیار دارند. اما مجموعه داران خودرو نیز به دو دسته تقسیم می شوند. به گزارش گروه بین الملل افرادی که پارکینگی پر از خودروهای نادر و گران قیمت داشته و خودرو برای آنها همانند یک گنج محسوب می شود. در مقابل افرادی هم هستند که برای کسب درآمد به جمع آوری خودرو و سرمایه گذاری در این زمینه می پردازند. به عنوان مثال در ماه می 2010 خریداری ناشناس یک بوگاتی تیپ  57SC آتلانتیک مدل 1936 را به قیمت بیش از 30 میلیون دلار خریداری کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. مالک قبلی، این خودرو را در سال 1971 و به قیمت 59 هزار دلار خریداری کرده بود که بدون شک در آن زمان قیمت هنگفتی محسوب می شده است. اما با فروش این بوگاتی به سود قابل توجه ای دست پیدا کرد.
اما کدام یک از خودروهایی که امروز در خط تولید قرار داشته و یا به طور خاص خودروهایی که طی 20 سال گذشته تولید شده اند در آینده می توانند نقش بوگاتی 1936 را ایفا کنند. مک کیل هاگرتی یکی از طرفداران خودرو و مدیر عامل شرکت بیمه هاگرتی شاید یکی از بهترین نفراتی است که می تواند به این پرسش پاسخ دهد. شرکت بیمه هاگرتی در زمینه بیمه خودروها و قایق های نادر و کلکسیونی به فعالیت می پردازد.
 
10. دوج وایپر سال تولید: 1992 تا 2010 قدرت: 600 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه حداکثر سرعت: 202 مایل در ساعت قیمت خرید: 60 تا 100 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 35 تا 100 هزار دلار
 
9. شورولت کوروت ZR1 سال تولید: 2009 تا به امروز قدرت: 638 اسب بخار در 6 هزار و 500 دور در دقیقه حداکثر سرعت: 205 مایل در ساعت قیمت خرید: 100 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 80 تا 100 هزار دلار
 
8. مرسدس بنز SLR مک لارن سال تولید: 2003 تا 2010 قدرت: 617 اسب بخار در 6 هزار و 500 دور در دقیقه حداکثر سرعت: 208 مایل در ساعت قیمت خرید: 450 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 300 تا 350 هزار دلار
 
7. فورد GT سال تولید: 2005 تا 2006 ( در مجموع 4 هزار و 38 دستگاه ) قدرت: 550 اسب بخار در 6 هزار و 500 دور در دقیقه حداکثر سرعت: 205 مایل در ساعت قیمت خرید: 150 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 125 تا 175 هزار دلار
 
6. پورشه کاررا GT سال تولید: 2004 تا 2006 ( در مجموع هزار و 270 دستگاه ) قدرت: 605 اسب بخار در 8 هزار دور در دقیقه حداکثر سرعت: 205 مایل در ساعت قیمت خرید: 400 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 275 تا 300 هزار دلار
 
5. لامبورگینی رونتون سال تولید: 2008 تا 2009 ( در مجموع 20 دستگاه ) قدرت: 650 اسب بخار در 8 هزار دور در دقیقه حداکثر سرعت: 211 مایل در ساعت قیمت خرید: 1.6 میلیون دلار
دامنه ارزش امروزی: 1.5 تا 1.7 میلیون دلار
 
4. بوگاتی ویرون سال تولید: 2005 تا به امروز قدرت: 1001 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه حداکثر سرعت: 253 مایل در ساعت قیمت خرید: 1.7 میلیون دلار
دامنه ارزش امروزی: 1.5 تا 2 میلیون دلار
 
3. فراری اِنزو سال تولید: 2002 تا 2004 ( در مجموع 399 دستگاه ) قدرت: 660 اسب بخار در 7 هزار و 800 دور در دقیقه حداکثر سرعت: 217 مایل در ساعت قیمت خرید: 670 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 1 تا 1.4 میلیون دلار
 
2. فراری F40 سال تولید: 1987 تا 1992 ( در مجموع هزار و 315 دستگاه ) قدرت: 478 اسب بخار در 7 هزار دور در دقیقه حداکثر سرعت: 201 مایل بر ساعت قیمت خرید: 400 هزار دلار
دامنه ارزش امروزی: 550 تا 650 هزار دلار
 
1. مک لارن F1 سال تولید: 1992 تا 1998 ( در مجموع 106 دستگاه؛ 71 دستگاه خیابانی، 7 دستگاه نمونه اولیه، 28 دستگاه مسابقه ای ) قدرت: 627 اسب بخار در 7 هزار و 400 دور در دقیقه حداکثر سرعت: 240 مایل در ساعت قیمت خرید: یک میلیون دلار دامنه ارزش امروزی: 3 تا 4 میلیون دلار





تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:21 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 





تاریخ : دوشنبه 90/7/25 | 7:13 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

شرم آور ترین عکس ! این ها حیوانند یا انسان !؟

شرم آور ترین عکس ! این ها حیوانند یا انسان !؟

 

 

 






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 2:11 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر

و خواهرش


 

عکس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر و خواهرش

 

 






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 2:10 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

عکس های دیدنی و زیبا از باغ های عمودی

 

منبع : پیکس2پیکس






تاریخ : یکشنبه 90/7/24 | 1:53 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">