سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

*طبق آخرین یافته ها یه بیماری تو آدم ها وجود داره که هر وقت عینکی را روی میز یا روی چشم کسی یا هر جای دیگه که باشه ببینن زود به چشم میزنن و امتحانش می کنن!

*انکار نکنید همتون حداقل یه بار تو بچگی در یخچال رو آروم می بستین، از لای درش به زور نیگا می کردین ببینین کی چراغش خاموش می شه!

*بزرگترین اشتباه زندگیم این بود که به بابام پیشنهاد دادم مواقع بیکاری بیاد با کامپیوتر مین روب بازی کنه. بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم، فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت به مامانم بود.

اما رنج آورترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردی ام بهم یاد بده. حالا من غذا درست می کنم... مامانم تو اینترنت می چرخه، بابام هم کماکان داره با کامپیوتر مین روب بازی می کنه. خواستم بگم براتون تجربه بشه... اشتباهی که من کردم شما نکنید!

*رییس چیست!؟ فردی که وقتی شما دیر به سر کار می روید خیلی زود می آید و زمانی که شما زود به اداره می روید یا دیر می آ ید و یا مرخصی است...!

*عاشق اون لحظه ام که استاد جک میگه و هیچکس نمی خنده...

*فالگیر: خانوم فردا شوهرتون می میره!
خانوم: خودم می دونم اینو فقط بگو گیر پلیس می افتم یا نه؟

*معنی چراغ زرد راهنما در دنیا: از سرعت خود بکاهید و آماده توقف شوید!

معنی چراغ زرد راهنما در ایران: بدو گاز بده تا قرمز نشده رد بشیم!

*طرف توی کوه داشته قدم می زده. یه زمرد پیدا کرده به وزن یازده و نیم کیلوگرم! بعدش من یه بیست و پنج تومنی توی خیابون دیدم، خم شدم بردارم. شلوارم پاره شد.

*بابا! تورو خدا این ناف رو یه جور قیچی کنید که بعدش گود نشه همش آشغال بره توش! با تشکر از جراحان محترم.

*من هر روز، از خونه که بیرون می زنم رو یه کاغذ می نویسم: «امروز قراره بمیرم» که اگه احیانا مردم، بگن یارو چقدر خفن بوده، می دونسته...!

*دقت کردین اگه انگشتت با تبر قطع شه، دردش کمتره تا اینکه با کاغذ بریده بشه!

*ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بزنتت، نام برده الان روی شن های سواحل جزایر قناری داره آفتاب می گیره، فکر کنم سوءتفاهم شده به خدا!

*یه پشه مشاهده کردم تو اتاق. رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادمو باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا. اونم قبول کرد و رفت!

*یکی از دوراهی های زندگی وقتی است که نمی دانید، در شیشه ای مقابل تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 1:20 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

روزی بهلول به حمام رفت ولی خدمه حمام به او بی اعتنایی نمودند و آن قسم که دلخواه بهلول بود او را کیسه ننمودند. با این حال وقت خروج از حمام بهلول ده دینار که همراه داشت را به استاد حمام داد و کارگران چون این بذل و بخشش را دیدند همگی پشیمان شدند که چرا نسبت به او بی اعتنایی کردند.

بهلول باز هفته دیگر به حمام رفت ولی ....

این دفعه تمام کارگران با کمال احترام او را شست و شو نموده و مواظبت بسیار نمودند ، ولی با اینهمه سعی و کوشش کارگران موقع خروج از حمام بهلول فقط یک دینار به آنها داد ، حمامی ها متغیر گردیده پرسیدند سبب بخشش بی جهت هفته قبل و رفتار امروزت چیست ؟

بهلول گفت: مزد امروز حمام را هفته قبل که حمام آمده پرداخت نمودم و مزد آن روز حمام را امروز می پردازم تا شماها ادب و رعایت مشتری های خود را بنمایید.






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 1:15 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 1:7 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

مراقب بوتولیسم باشید

مراقب بوتولیسم باشید
رعایت نکات ساده در خرید و پخت‌ و پز مواد غذایی می‌تواند ابتلای به بیماری‌ها را به صفر برساند.

بوتولیسم، بیماری کشنده‌ای که نوعی مسمومیت غذایی است، اما از آن چندپله خطرناک‌تر است و می‌تواند در فاصله فقط یک شبانه‌روز تا مرگ برود.

شاید شما هم خبر مسمومیت یک خانواده مسافر را با سوسیس وکالباس شنیده باشید که طی چند ساعت، سه عضو آن جان باختند یا دختر دانشجویی که به خاطر استفاده از کنسرو تن ماهی، مغلوب بوتولیسم شد.

پزشکان می‌گویند، بوتولیسم بر اثر مصرف مواد غذایی مانند سوسیس ، کالباس، کنسرو ماهی، کنسرو ذرت، کنسرو لوبیا، کشک خام و عسل طبیعی که در شرایط نامناسب و غیربهداشتی تهیه و نگهداری شده‌اند ایجاد می‌شود. در صورت مصرف مواد غذایی آلوده به سم بوتولیسم، سیستم عصبی مصرف‌کننده فلج می‌شود؛ زیرا سم بوتولیسم روی سیستم عصبی اثر می‌گذارد.

همچنین تاربینی (دوبینی)، ضعف عمومی، اختلالات بلعی و تنفسی که می‌تواند منجر به مرگ شود، از دیگر علائم بوتولیسم است.

نخستین علامت بوتولیسم اطفال، یبوست است که متأسفانه چندان مورد توجه والدین قرار نمی‌گیرد. والدین کمتر کودک خود را به خاطر یبوست نزد پزشک می‌برند تا این‌که سایر علائم مانند خواب‌آلودگی، نخوردن غذا، تغییر صدا و در نهایت از دست دادن کنترل سر ظاهر می‌شود.

برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری کشنده، پزشکان نکات ساده‌ای توصیه می‌کنند که رعایت آن بویژه هنگام تهیه غذاهای سریع و آماده الزامی است.

تمام غذاهای کنسرو شده و نگهداری شده باید بدرستی آماده‌سازی و پروسس شده باشد. از مصرف کنسروهای متورم شده باید بشدت خودداری کرد.

مواد غذایی دارای بوی نامطلوب نباید خورده یا حتی چشیده شوند. همچنین کنسروهای تجاری که در آنها متورم است، باید به فروشنده بازگردانده شود.

اگر شما کنسرو خانگی تهیه می‌کنید، باید مطمئن باشید که از لوازم صحیح و ظروف مناسب کنسرو استفاده شده است؛ ضمن این که روش تولید آن باید به‌روز باشد.

قبل از مصرف غذاهای خانگی کنسرو شده، باید به مدت 10 تا 20 دقیقه آنها را جوشاند تا هر سمی در ماده غذایی نابود شود. در این زمینه رعایت نکات زیر ضروری است:

غذاهای خام یا پخته شده‌ای را که علامتی از فساد دارند، دور بریزید. از مصرف غذاهای کنسرو شده‌ای که ظرف متورم یا فررفته بوده یا در شیشه آنها متورم است، خودداری کنید.

غذاهای کم اسید کنسرو شده را که ظرف آنها متورم است یا غذای آن کف‌آلود می‌باشد یا بوی بدی دارد، هرگز نخورید و حتی از آن نچشید.

برای تهیه کنسرو غذاهای کم‌اسید باید با توجه به اندازه قوطی، دمای حرارت پیشنهادی را مدنظر قرار دهید.

غذاهای کم‌اسید کنسرو شده خانگی را قبل از مصرف به مدت 20 دقیقه بجوشانید. چنانچه به سلامت غذا شک کردید، بی‌درنگ آن را دور بریزید.
منبع : Jamejamonline.ir

 






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 12:32 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

چگونه به کودک مان بیاموزیم معذرت خواهی کند؟

چگونه به کودک مان بیاموزیم معذرت خواهی کند؟
 من هیچ کاری انجام ندادم »، « تقصیر من نبود »، « زود باش عذرخواهی کن » و .... این جملات برای همه ما آشناست؛ جملاتی که بارها و بارها و در شرایط مختلف میان پدر و مادر و فرزندان‌شان رد و بدل می‌شود. ولی اگر شما هم چنین بحث‌هایی دارید و دائم باید برای معذرت‌ خواهی کردن با کودکتان صحبت کنید، بهتر است بدانید گاهی ممکن است کودک با خواهر و برادرهایش، دوستان، معلم یا حتی والدینش دچار مشکل و اختلاف نظر شود.
بنابراین به یاد داشته باشید بچه‌ها کامل نیستند و به همین دلیل گاهی رفتارهای اشتباهی از خود نشان می‌دهند. پس رفتار اشتباه غیرطبیعی نیست ولی باید بیاموزند بموقع و بدرستی معذرت‌خواهی کنند.
در این شرایط باید برای کودک توضیح دهید با عذرخواهی کردن می‌تواند نشان دهد از کار نادرستش پشیمان شده است و می‌خواهد آن را جبران کند؛ البته او باید بداند حتی اگر کار اشتباهی را از قصد انجام نداده، باز هم باید معذرت‌خواهی کند و به بهانه این‌که کارش عمدی نبوده است، نباید این کار را نادیده بگیرد.
بعضی وقت‌ها بچه‌ها به دلیل عصبانیت این کار را انجام نمی‌دهند و می‌گویند چون خیلی عصبانی هستند، نمی‌خواهند معذرت‌خواهی کنند. اینجاست که پدر و مادر باید برایشان توضیح دهند عصبانی بودن طبیعی است و همه ما گاهی عصبانی می‌شویم، اما آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم این حالت را کنترل کنیم و آن را برای فردی که ما را عصبانی کرده است، توضیح دهیم.
بچه‌های خردسال وقتی عصبانی می‌شوند، ممکن است جیغ بزنند، به در و دیوار لگد بکوبند یا حتی با مشت به کسی که جلوی آنها ایستاده است، ضربه بزنند. اول از همه یادتان باشد بچه‌ها خیلی خوب و براحتی بزرگسالان نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند و اصلا شاید این مهارت را هنوز نیاموخته باشند، بنابراین در سنین خردسالی زیاد به آنها سخت نگیرید و حتما برایشان شیوه برخورد صحیح را توضیح دهید. اما وقتی بچه‌ها بزرگ‌تر می‌شوند، کم‌کم می‌آموزند چطور با استفاده از لغات و کلمات احساسات خود را بروز دهند؛ البته گاهی ممکن است هنگام عصبانیت بلندتر صحبت کنند و از واژه‌هایی کمک بگیرند که مناسب نیست ولی باز هم والدین باید برایشان اهمیت معذرت‌خواهی کردن را توضیح بدهند و بگویند هیچ وقت نباید به دلیل عصبانیت، هر کاری دوست داشتند انجام دهند.

معذرت‌خواهی کافی است؟
بدون شک معذرت‌ خواهی کار خوبی است که باید به موقع و بدرستی انجام شود تا نتیجه دلخواه را ایجاد کند، ولی در شرایطی هم ممکن است برای جبران وضعیت پیش آمده کافی نباشد. گاهی برای این‌ که همه چیز مانند قبل شود، باید قول بدهید مشکل را جبران کنید یا این‌که کار خوبی برای فردی که ناراحتش کرده‌اید، انجام دهید.
در هر صورت فراموش نکنید معذرت‌خواهی همیشه خوب است و باید به موقع انجام شود، ولی لزوما کافی نیست. بنابراین به بهانه این‌که کاری را از قصد انجام نداد‌ه‌اید یا این‌که عصبانی هستید و حالتان خوب نیست، این کار مهم را نادیده نگیرید.
 منبع : jamejamonline.ir

 






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 12:30 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

نکاتی مهم در نگهداری ادویه جات

نکاتی مهم در نگهداری ادویه جات
ادویه‌ها را در ظـروف پـلاستـیـکی نریـزیـد
به طور کلی، ادویه‌ها نباید در محیط‌های بسیار گرم ( مانند انباری ) یا در مجاورت تابش مستقیم نور آفتاب قرار بگیرند.
یکی از رایج‌ترین سؤال‌های خانم‌ها در مورد ادویه‌ها، چگونگی نگهداری از این محصولات است. 
بهترین ظرف برای نگهداری ادویه‌ها، در درجه اول ظرف‌های فلزی هستند که در آن‌ها کاملاً بسته می‌شود. در درجه دوم هم ظرف‌های شیشه‌ای رنگی، مانند ظروف شیشه‌ای قهوه‌ای برای نگهداری ادویه‌ها مناسب هستند.
ادویه‌های پودر شده اگر به درستی و در شرایطی که عنوان کردیم، نگهداری شوند، می‌توانند 12 تا 18 ماه بدون دغدغه مورد استفاده قرار بگیرند.
البته بهتر است حجم ادویه‌ای که خریداری می‌کنید به گونه‌ای باشد که ظرف مدت یک سال آن را مصرف کنید. معمولاً اگر ادویه‌ها بیشتر از این مدت باقی بمانند و مصرف شوند، دیگر خواص اولیه‌شان را نخواهند داشت و فقط طعم دهنده غذا هستند.
تقلب در ادویه‌ها
گاهی سؤال می‌شود که آیا می‌توان آلودگی یا تقلب در ادویه‌های فله‌ای موجود در بازار را تشخیص داد یا نه؟ پاسخ به این سؤال، منفی است. تشخیص تقلب یا آلودگی در محصولاتی مانند ادویه‌ها که به صورت پودر درآمده‌اند، کار افراد عادی و خارج از محیط آزمایشگاه‌ها نیست.
اما افراد باید توجه داشته باشند که اگر قصد خرید فله‌ای ادویه یا هر خوراکی دیگری را دارند به مغازه‌ای که می‌خواهند کالای خود را از آنجا تهیه کنند، توجه خاصی داشته باشند. این محصولات نباید در خارج از محیط مغازه و در معرض گرما، نور آفتاب، آلودگی هوا یا سایر آلودگی‌های محیطی قرار داشته باشند. خرید برخی از محصولات به صورت فله‌ای هم هیچ مشکلی را برای افراد ایجاد نمی‌کند.
مثلاً اگر شما حبوبات را به شکل باز تهیه کنید، چون آن‌ها را پیش از مصرف می‌شویید، مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. اما چون برخی از محصولات مانند ادویه‌ها، پیش از مصرف شسته نمی‌شوند باید توجه بیشتری را هنگام خرید آن‌ها به خرج داد.
البته بیشتر ادویه‌ها هم پیش از مصرف، در غذا جوشیده و پخته می‌شوند و آلودگی‌های احتمالی میکروبی آن‌ها به این ترتیب از بین می‌روند اما اگر قرار است ادویه ای را به صورت خام مصرف کنید، حتماً انواع معتبر و بهداشتیشان را خریداری کنید.
بنابراین
1 - انواع ادویه را در جای خشک و خنک و به دور از آفتاب و در ظروف فلزی یا شیشه ای نگهداری کنید. شیشه با مواد معطر ادویه فعل و انفعال نمی‌دهد.
 2 - اگر می‌توانید ادویه‌ها را به شکل اصلی آن‌ها نگه دارید و در زمان مصرف آسیاب کنید. به این ترتیب، بیشتر، طعم و عطرشان را حفظ می‌کنند.
3 - ادویه‌های آسیاب شده تا 6 ماه و دانه‌های کامل تا یک سال قابلیت نگهداری دارند.
 4 - به دلیل آن که اکثر ادویه‌ها منشاء خاکی دارند و به انواع میکروب‌های خاک آلوده هستند توصیه می‌شود از انواع استریل شده آن‌ها در بسته‌‎بندی‌های بهداشتی استفاده کنید.
5 - برای تقلب در ادویه‌ها خیلی چیزها را می‌توانند داخل ادویه کرده و به خورد مردم دهند، لذا اگر برایتان مقدور می باشد سعی کنید ادویه را خودتان در خانه بکوبید.
نکاتی برای نگهداری بهتر ادویه‌جات
ایده‌های زیرکانه و جالبی درباره ذخیره ادویه‌های مورد علاقه‌تان وجود دارد که به قرار زیر است:
1 -
آن‌ها را در یک طبقه بگذارید
ادویه‌هایی که مرتب می‌خواهید دم دستتان باشد را در یک جا قرار بدهید. برچسب‌هایی را روی در آن‌ها بچسبانید تا هنگام استفاده راحت‌تر نوع آن‌ها را تشخیص دهید.
2 -
محکم آویزان کردن
جا ادویه‌ای و جاقوطی‌هایی که به دیوار نصب می‌شوند، ادویه‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به راحتی در دسترس شما قرار می‌دهند.
3 -
جلوی چشم بودن
هنگامی‌ که ادویه‌ها را داخل قفسه یا کشوهایی که در یک سکو ساخته شده‌اند قرار می‌دهید، در یک لحظه همه آن‌ها آماده استفاده هستند. قفسه‌های باز این امکان را به آشپز می‌دهند که بدون نیاز به خواندن برچسب‌ها، هر آن چیزی که نیاز دارد را در دسترس خود ببینید.
4 -
طاقچه روبرو
خودتان را از دویدن به دنبال جستجوی مواد اولیه در آشپزخانه نجات دهید. یک طاقچه ادویه بالای سرتان می‌تواند هر چیزی را دم دست شما قرار بدهد.
5 - دسترسی آسان
کشو برای نگهداری ادویه بسیار عالی است. هر زمانی که به آن‌ها نیاز داشته باشید، آن‌ها را دم دست قرار می‌دهد و هر وقت نیاز ندارید، جلوی چشمتان نیست. اگر جا ادویه‌ها را ایستاده داخل کشو می‌گذارید یا به صورت خوابیده به هر حال روی آن برچسب بزنید.

6 -
باریک و مستقیم
از فضاهای باریکی مثل بالای سر اجاق گاز، آخر پیشخوان یا طاقچه استفاده کنید. فضای کم باعث می‌شود ادویه‌ها پشت یکدیگر پنهان نشوند.
 
نتیجه
با دم دست گذاشتن ادویه های مورد علاقه‌تان، دسترسی آسان به آن‌ها را فراهم کنید. قوطی ادویه‌ها را پر کنید و آن‌ها را در یک سبد بچینید. وقتی ادویه داخل قوطی کمتر می‌شود، دوباره از ظرف اصلی که آن را در جای دیگری از آشپزخانه نگه می‌دارید، پر کنید.
منبع : tebyan.net

 






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 12:26 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

زیردریایی ها برای بسیاری از ما به عنوان وسایلی نظامی شناخته می شوند که به زیر آب رفته و برای مدتهای طولانی می توانند در آن نقطه باقی بمانند. برای بسیاری از ما هیچ نکته زیبایی در مورد زیردریایی ها وجود ندارد و از آنها به عنوان سلاح های پیشرفته جنگ دریایی یاد می شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را به اشکال دیگری از زیردریایی ها آشنا کنیم که بیشتر جنبه تفریحی و ورزشی دارند.
http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/3/2/95050_850.jpg
Hyper-Sub
این زیردریایی تفریحی یک شناور زیر سطحی 3.5 میلیون دلاری است که توسط شرکت " HSPD" ساخته شده است.این زیردریایی 9 متری می تواند با سرعت 20 متر بر ثانیه در سطح آب حرکت کند و دو موتور 440 اسب بخاری آن در نهایت بردی در حدود 800 کیلومتر را در اختیار این زیردریایی کوچک می گذارد. این شناور می تواند تا عمق 76 متری نیز پایین برود و احتمال برای مشاهده اعماق دریا بسیار مناسب است.
http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/3/2/95051_624.jpg
زیردریایی زرد
این نمونه آزمایشی بیشتر به منظور تحقیقات علمی ساخته شده است و با داشتن دو سرنشین می تواند 304 متر در دریا پایین برود. این زیردریایی دارای یک باطری 120 ولت و یک باطری ذخیره 24 ولتی است. از دیگر امکانات این شناور می توان به 4 لامپ هالوژن، گیرنده ها و فرستنده های باند وی اچ اف و سیستم مکان یاب جهانی اشاره کرد. این زیردریایی می تواند برای 6 ساعت زیر آب باقی بماند.

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/3/2/95052_856.jpg
نیمه زیردریایی مدل EGO
این مدل از شناورها در حقیقت یک ترکیب از دوگونه شناور است که بخش بالای آن به مانند یک قایق معمولی است و پایین آن یک اتاقک شیشه ای وجود دارد که همیشه در زیر آب حرکت می کند و به دو نفر سرنشین آن این اجازه را می دهد تا حرکت در زیر آب را بدون هیچ مشکلی تجربه کنند. این نیمه – زیردریایی از نیروی برق برای حرکت استفاده می کند و تقریبا هیچ گونه آلودگی هوایی دربر ندارد و پس از هربار شارژ بین 6 تا 10 ساعت توانایی حرکت دارد.
http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/3/2/95054_440.jpg
شکافنده دریایی X
این شناور عجیب و شاید به نوعی ترسناک یک نوع قایق به شکل یک کوسه ماهی است که به مدد یک موتور 260 اسب بخاری می تواند به سرعت 80 کیلومتر بر روی آب و 40 کیلومتر در زیر آب برسد. این قایق در حقیقت به مانند یک ماهی به زیر آب رفته و سپس از آب خارج می شود. بدنه آیرودینامکی این قایق به آن این قابلیت را می دهد که به خوبی در آب حرکت کرده و پس از هر قوس به زیر آب دوباره سریعا به سطح بازگردد.
http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/3/2/95053_910.jpg
زیردریایی تشریفاتی ناتیلوس
این زیردریایی کوچک یک شناور کوچک زیرآبی است که به تنهایی دو میلیون و هفتصد هزار دلار قیمت دارد و معمولا در پشت قایق های تفریحی وصل شده و به حرکت در می آید. نکته دیگر در مورد این زیردریایی استفاده از بدنه و شیشه های ضد گلوله است که باعث تا این زیردریایی اینقدر گران باشد.
 
منبع:Fardanews.com





تاریخ : شنبه 91/3/6 | 12:24 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
کیوسک های عجیب تلفن در شهر سائوپائولو برزیل

کیوسک های عجیب
تظاهرات مخالفان برگزاری کنسرت لیدی گاگا خواننده آمریکایی در مانیل

مانیل
درست کردن املت 100 متری از سوی دانشجویان دانشگاه سئول

املت 100 متری
گیر کردن یک آمبولانس زیر یک پل زیر گذر در شهر چنگدو چین

آمبولانس
توریست ها در حال گشت زنی با قایق در دریاچه ای در بورگ آلمان

دریاچه
برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی اروپا در فرانسه

مسابقات ژیمناستیک
عکس گرفتن براد پیت از فستیوال کن فرانسه

براد پیت
خشک کردن گل رز در لاهور پاکستان

گل رز
میمون دو ماهه بازیگوش باغ وحش ریو در حال خوردن گوش مربی اش

میمون بازیگوش
اعتصاب و تظاهرات معدنچیان اسپانیایی

معدنچیان اسپانیایی
تظاهرات حمایت از ارتش در شمال لبنان

شمال لبنان
بدون شرح!

بدون شرح





تاریخ : شنبه 91/3/6 | 8:29 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
حماقت هیچ حدی ندارد !http://up.persianfun.info/img/90/4/hemaghat-had-nadarad/00002bee_big.jpeg
http://up.persianfun.info/img/90/4/hemaghat-had-nadarad/00002bef_big.jpeg
http://up.persianfun.info/img/90/4/hemaghat-had-nadarad/00002bf0_big.jpeg
http://up.persianfun.info/img/90/4/hemaghat-had-nadarad/00002bf1_big.jpeg
http://up.persianfun.info/img/90/4/hemaghat-had-nadarad/00002bf2_big.jpeg
http://up.persianfun.info/img/90/4/hemaghat-had-nadarad/00002bf3_big.jpeg





تاریخ : شنبه 91/3/6 | 8:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید


 

چتر مغزی در سائوپائولو برزیل

چتر مغزی
تلاش امدادگران برای خارج کردن ساکنان یک خانه ریخته از زیر آوار در شهر کیانگژی

امدادگران
نقاشی کلید روشن و خاموش روی ساختمانی در شهر کاتوویس لهستان

کلید روشن و خاموش
تصادف قطار در هند

تصادف قطار در هند
گردو غبار شدید در بغداد

گردو غبار شدید در بغداد
پارک آبی در شهر هاملن آلمان

پارک آبی
کریستال لاگون بزرگ ترین استخر جهان در کنار ساحل دلمار شیلی

بزرگ ترین استخر جهان
نمایی از آبشار بزرگ ویکتوریا در زیمبابوه

آبشار ویکتوریا
تهیه بزرگ ترین ساندویچ گوشتی جهان با استفاده از 41 نوع مختلف گوشت در انگلیس

بزرگ ترین ساندویچ گوشتی جهان
نمایشگاه گل در چلسی

نمایشگاه گل

طراحی خودرویی در چین که با استفاده از انرژی باد حرکت می کند. سرعت این خودرو می تواند به 140 کیلومتر در ساعت برسد

 

 افتتاح برج مخابراتی جدید توکیو که با 634 متر ارتفاع بلند ترین برج مخابراتی جهان است

افتتاح برج مخابراتی توکیو

 تظاهرات اتحادیه های کارگری در کراچی پاکستان


 نگاه به پدیده خورشیدگرفتگی روی تپه ای در فونیکس آریزونا

خورشیدگرفتگی در فونیکس آریزونا
 شیر دریایی آکواریوم توکیو عینک سه بعدی به چشم زده است

شیر دریایی آکواریوم توکیو
 منطقه ای زیبا برای زندگی (نیوزیلند)

منطقه ای زیبا
طرفداران تیم هاکی روی یخ اسلواکی در مسابقه فینال بین اسلواکی و روسیه

هاکی روی یخ اسلواکی
مسابقات پرش قورباغه ها در کالیفرنیا

مسابقات پرش قورباغه ها
دوچرخه سواری در جاده های ایالت یوتا(آمریکا)

دوچرخه سواری در ایالت یوتا

پیرترین یوگار کار جهان با 93 سال سن در حال تمرین یوگا در خانه اش در نیویورک

پیرترین یوگار کار جهان

کایاک سواری بر فراز آبشاری در حومه واشنگتن

کایاک سواری

دو گدا در لاس وگاس در لباس میکی ماوس

میکی ماوس

"شنونده" یکی از مجسمه های ساخت یک هنرمند بریتانیایی

شنونده

پاشیدن آب به سمت معترضان زن بحرینی در جریان تظاهرات اعتراضی در منامه

بحرین

خواندن نماز جمعه روی نرده (صنعا)

صنعا

بدون شرح!


بدون شرح




بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح 

بدون شرح

بدون شرح






تاریخ : شنبه 91/3/6 | 7:13 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">