سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
گزارش یک فیلم: ورود آقایان ممنوع
منتقدها در جشنواره فیلم فجر «ورود آقایان ممنوع» را موفق ترین کار کارنامه کارگردانی رامبد جوان ارزیابی کردند. نقش فیلمنامه خوب پیمان قاسمخانی را هم در این میان نمی توان نادیده گرفت.
برترین مجله اینترنتی ایران






منتقدها در جشنواره فیلم فجر «ورود آقایان ممنوع» را موفق ترین کار کارنامه کارگردانی رامبد جوان ارزیابی کردند. نقش فیلمنامه خوب پیمان قاسمخانی را هم در این میان نمی توان نادیده گرفت. فیلمنامه خوبی که رضا عطاران درباره آن گفته:« فیلمنامه قاسم‌خانی به قدری خوب بود که با هر تلاشی قادر به خراب کردن آن نبودیم.»

شاید به نقش آفرینی رضا عطاران و بهاره رهنما در فیلم‌های طنز عادت داشته باشید؛ اما تماشای ویشکا آسایش و مانی حقیقی برای اولین بار در نقشهای کمدی لطف خاصی دارد. پیش‌بینی می‌شود ترکیب بامزه عطاران و آسایش رکورد فروش این فصل را بشکند. ورود آقایان ممنوع از معدود آثار طنز سینمای ایران است که قبل از اکران داخلی، نمایش خارجی را در اروپا تجربه کرده است. ویشکا آسایش که برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بیست و نهمین جشنواره فجر را دریافت کرد، میگوید در مراسم فرش قرمز این فیلم در برلین تماشاچیان از شدت خنده اشک از چشمان‌شان جاری شده بوده و خودشان را میزدند و صحنه‌هایی از آن با کف و سوت آقایان و لحظاتی با تشویق زنان همراه بود. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا آخرین ساخته سینمایی رامبد جوان اشک شادی تماشاگران ایرانی را هم به همراه دارد. ورود آقایان ممنوع فیلمی برای همه افراد خانواده است و ورود آقایان به سالن‌های نمایش این فیلم ممنوع نیست. در شماره آینده زندگی من پرونده ویژه این فیلم را در نشریه خودتان که ورود آقایان به آن ممنوع است، بخوانید.








دبیرستان گلستان جایی است که در مقابل در آن تابلویی قرار دارد که روی آن نوشته شده:«ورود آقایان ممنوع». اتفاقی پیش بینی نشده نظم آهنین این قلعه زنانه را به هم می ریزد. خانم گیاهی دبیر المپیاد شیمی که باردار است و چند ماهی تا زایمانش باقی‌است، یک ماه مانده به آزمون المپیاد، دچار زایمان زودرس می شود. خانم دارابی(ویشکا آسایش) مدیر فمینیست دو آتشه دبیرستان در این فرصت کم چاره ای ندارد به جز اینکه دبیر مردی را که به او معرفی می شود علی‌رغم میل باطنی اش، بپذیرد. ورود آقای جبلی (رضا عطاران) به دبیرستانی که تاکنون پای هیچ مردی به آن نرسیده، همه چیز را به هم می ریزد. به خصوص زمانی که دخترهای شیطون المپیادی تصمیم می گیرند کاری کنند تا خانم دارابی عاشق آقای جبلی شود ...






این آقا مثل اینکه دو زاریش کجه و نفهمیده نقش اول این کار کیه.






ورود آقایان ممنوع  حتی شما آقای کارگردان!!






اییییییش، یکی به این رضا عطاران بگه جلو نیاد...!






عطاران به همه چیز مشکوک شده ظاهرا فهمیده یک کاسه ای زیر نیم کاسه است.






علی صادقی آه و ناله‌اش از دست این همه زن سالاری در آمده.








خب معلومه دیگه جایی که هیچ مردی به آن راه نداشته باشه همین میشه...








این احتمالا ماشین علی سرتیپی است.
عطاران برای به دست آوردن نقش اول این فیلم از هیچ کاری دریغ نکرده.






آخ جون چه فیلم بفروشی میشه...

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:41 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
بررسی ممنوعیت تبلیغات برای چهره ها
پس از جنجال دستمزدهای نجومی ستاره‌ها برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی، حالا این روزها استفاده از تصویر افراد مشهور در تبلیغات، موضوع روز است.
برترین مجله اینترنتی ایران

پس از جنجال دستمزدهای نجومی ستاره‌ها برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی، حالا این روزها استفاده از تصویر افراد مشهور در تبلیغات، موضوع روز است. بازیگران این فرصت در آمد‌زایی را موقعیت خوبی برای فرار از دست کارهای بی‌ارزش می‌دانند اما وزارت ارشاد مدتی است، مجوز‌های لازم را در این زمینه نمی‌دهد. البته استدلال‌ وزارت ارشاد در این مورد چندان روشن نیست و هرچه شنیده می‌شود نقل قول کسانی است که با جواب رد مواجه شده‌اند.





ژیلا صادقی: مشکلی برای حضور من نبود

در میان ستاره‌هایی که اجازه تبلیغات دارند «ژیلا صادقی» مجری باسابقه و محبوب تلویزیون یکی از استثنا‌هاست که مشکلی برای تبلیغات ندارد ایشان در این باره به ما گفته: «فکر می‌کنم هر برندی که می‌خواهد از حضور یک ستاره استفاده کند باید استعلامی درباره سوابق و سوءپیشینه او از وزارت ارشاد انجام ‌دهد و اگر مشکلی نداشته باشد ارشاد هم مانعی ایجاد نمی‌کند. در مورد من نه ارشاد مشکلی داشت نه تلویزیون و به همین‌دلیل به‌راحتی کار را انجام دادم. البته با شرکتی که کار می‌کنم فقط محدود به تبلیغات محیطی و عکس بیلبورد‌ها نیست و من مدیر مارکتینگ و مشاور فروش هم هستم و با این‌که می‌توانم با شرکت‌های دیگر که کار مشابه انجام نمی‌دهند کار تبلیغاتی انجام دهم، ترجیح می‌دهم فقط با همین شرکت کار کنم.‌»





سامان گلریز:  این کار به نفع همه است

مدتی است تصویر سامان گلریز، آشپز معروف تلویزیونی را در تبلیغات مختلف مواد‌غذایی و مربوط به آشپزی می‌بینیم و ظاهرا کسی با حضور او مخالفتی ندارد خودش هم این کار را بسیار خوب و مثبت می‌داند. آقای گلریز به ما گفت‌: «شخصیت کسی که این کار را انجام می‌دهد و این‌که یک ستاره برای برند‌ها تبلیغ کند اصلا کار عجیبی نیست و قدمتی 100ساله دارد و در همه جای دنیا مرسوم است چون حضور یک ستاره می‌تواند به همه کسانی که در تولید آن محصول زحمت می‌کشند کمک کند و قطعا فروش بیشتر نفع همگانی دارد. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همه کسانی که قابلیت تبلیغ دارند مثل هنرمندان، ورزشکاران و... بتوانند در این عرصه فعالیت کنند.»



فرشاد به‌آبادی،  کارشناس برندینگ و مشاور تبلیغاتی محصولات رویال

 فقط بـرای محصـولات داخـلی

حضور ستاره‌ها در تبلیغات برندها از آن مسائلی است که همیشه مورد توجه بوده و بازیگران و برندها به فعالیت در آن علاقه زیادی دارند. البته در این زمینه محدودیت وجود دارد که کسی حاضر به وارد شدن در آن نیست. برای این‌که بتوانیم اطلاعات مفید و درستی از اینگونه مسائل داشته باشیم با آقای فرشاد به آبادی که تجربه‌خوبی در این زمینه دارند و به تازگی پروژه موفقیت‌آمیز تبلیغ محصولات بهداشتی «رویال» را با امیرعلی دانایی، بازیگر سریال کلاه پهلوی داشته‌اند گفت‌وگو کردیم.
  • تبلیغات فقط برای تولیدات داخلی

بر خلاف آن چیزی که همه فکر می‌کنند شرایط استفاده از ستاره‌ها برای تبلیغات برندها در ایران وجود دارد و حتی وزارت ارشاد و دیگر نهاد‌های مسئول هم با آن مخالفتی ندارند، مثلا اگر ستاره مشهوری برای تبلیغ یک محصول داخلی با شرکت تولید‌کننده آن به توافق برسد، مشکلی وجود ندارد چون تبلیغات برای حمایت از تولید داخلی و مصرف محصولات ایرانی است و به همین دلیل مثلا مدتی از چهره آقای مهران مدیری در تبلیغات «چای میعاد» استفاده شد و دیگر چهره‌ها هم فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه داشته باشند.
  • تاثیر امیرعلی دانایی در تبلیغات

مدیران شرکت «رویال» که ایرانی هستند درنظر دارند رویال را بین‌المللی کنند. این مجموعه تنها شرکتی در ایران بود که در زمینه بهداشت دهان و دندان توانست یک نگرش جدید به‌وجود آورد. البته آقای امیرعلی دانایی بازیگر سریال کلاه پهلوی هنوز چهره نشده ولی ما با حضور ایشان موفق شدیم به اهداف تبلیغاتی،  بازاریابی و برندینگ 3 ساله مان در عرض 6 ماه دست یابیم و برنامه ویژه‌ای هم پس از پخش سریال کلاه پهلوی و زمانی که مردم چهره ایشان را بهتر شناختند، داریم.
  • برندها از چهره‌های مشهور استقبال می‌کنند

خیلی از ستاره‌های ما قابلیت کارهای تبلیغاتی را دارند و من مطمئنم برندها هم از آن استقبال می‌کنند. البته قیمت‌ها باید واقعی شود و با نوع حضور ستاره‌ها و محصولی که معرفی‌اش می‌کنند همخوان باشد. این کار در همه دنیا یک عرف معمول و کاملا روشن دارد، حتی رئیس‌جمهور‌ها هم بعد از اتمام دوره کاری‌شان و در دوران بازنشستگی کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند.
  • قیمت متعارف چقدر است؟

قیمت‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، بیشتر حالت بازار گرمی دارد و اغلب غیرواقعی است و من فکر نمی‌کنم برندی در ایران حاضر باشد 300 تا 400 میلیون پول بابت حضور یک چهره بپردازد. حتی درصورت آزاد شدن تبلیغات برای هر برندی چه خارجی چه ایرانی فقط شرکت‌های انگشت شماری هستند که حاضرند این مبلغ را پرداخت کنند. قیمت واقعی برای یک چهره معتبر و درجه یک که وجهه خوب و قابل‌قبولی داشته باشد حدود 100 تا 150میلیون تومان برای یک سال است.
  • از ستاره‌ها درست استفاده نمی‌شود

حضور یک ستاره صرفا برای یک بیلبورد کافی نیست، شرکت و ستاره‌ای که می‌خواهند با هم کار کنند، باید تعریف درستی از کاری که می‌خواهند انجام دهند داشته باشند. مثلا ما برای محصولات رویال وقتی از آقای دانایی فر استفاده کردیم فقط نمی‌خواستیم ایشان مدل ما باشد در اصل ایشان سفیر ما هم هستند و در برنامه‌های آتی می‌خواهیم از ایشان به‌عنوان سفیر فرهنگی برای ترویج بهداشت دهان و دندان در استان‌های محروم استفاده کنیم. البته این کار نمونه‌های موفق خارجی هم دارد و مثلا دیوید بکام در سفر به شرق آسیا مثل چین و مالزی یک بازار جدید برای آن برند ایجاد کرد.
  • کدام ستاره‌؟ کدام برند

در میان چهره‌های مشهوری که در حال حاضر فعالیت خوبی دارند فکر می‌کنم شهاب حسینی، محمدرضا فروتن و حامد بهداد کسانی هستند که جای کار زیادی دارند و برندهای فراوانی هستند که حاضرند با آن‌ها کار کنند. البته خانم‌ها هم می‌توانند برای محصولات مخصوص به بانوان با برندهای مختلفی کار کنند هرچند در این زمینه محدودیت‌های بیشتری وجود دارد.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:40 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
حاشیه های مشهورترین زوج هالیوود
آنجلینا و براد برای اینکه از موقعیتی که بخاطر شهرتشان دارند ، فرار کنند ، پشت دیوارها پنهان می شوند.
براد پیت این بازیگر معروف فیلم "درخت زندگی" که همراه همسر ?? ساله اش ، شش فرزند با نامهای مدوکس ? ساله ،پکس هفت ساله ، زهرا شش ساله ، شیلو ? ساله و دو کودک دوقلو ? ساله دارد ، بعد از ?? سال زندگی به عنوان یکی از مهمترین بازیگران جهان ،بالاخره به مشهور بودن عادت کرده و درحال حاضر احساس می کند که توانسته است با مشکل شهرت بخوبی کنار بیاید و تا حد امکان یک زندگی عادی داشته باشد.

او گفت:"در طول دهه گذشته ، زندگی من با پنهان شدن در خانه سپری شده است . من سعی می کنم تا حد امکان از خانه خارج نشوم زیرا بخاطر شهرتی که دارم ، وقتی به مکانهای عمومی می روم با رفتارهای عجیب و غریب برخی از طرفدارانم مواجه می شوم و از دست عکاسان سمج در امان نیستم."


" این موضع خیلی آزار دهنده و دردسر ساز است اما من و آنجی توانستیم تا حد زیادی این مشکلات را حل کنیم و با آن کنار بیاییم . ما مجبوریم در پشت دیوارها مخفی شویم اما به هر حال توانسته ایم زندگی نسبتا" آرام و خوبی داشته باشیم."

منبع: پرتال آفتاب





تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:39 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
تب آنتالیا باید بریده شود!
فصل تابستان فرصت مناسب خانواده‌ها برای سیر و سفر و گردشگری است. هرچند بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی ایران بهره‌ بگیرند، اما گاهی مسافرت به یکی از نقاط خارجی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم دیگر کشورهای دنیا، خالی از لطف نیست.
بررسی تبلیغات مطبوعاتی یک‌ماه گذشته‌ی آژانس‌های مسافرتی در شیراز نشان می‌دهد که کشورهای مالزی، هند، ترکیه، امارات، تایلند و ارمنستان توسط آژانس‌های مسافرتی بیشتر تبلیغ شده‌اند؛ اما در این میان، نام آنتالیا برجسته‌تر از دیگر نقاط است.

آژانس‌های مسافرتی در شیراز در یک‌ماه گذشته، در حالی تبلیغات گسترده‌ای را برای سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم از فرودگاه شیراز آغاز کرده‌اند که در دو سه سال گذشته، تبلیغ و مسافرت ایرانی‌ها به آنتالیا و برخی سواحل مدیترانه از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ممنوع اعلام شده است.

مدیر فروش تورهای خارجی یکی از دفاتر گردشگری گفت: این پرواز فعلا تا پایان تیرماه به‌شکل هفتگی در روزهای جمعه برگزار می‌شود.

او هزینه‌ی این تور را از یک‌میلیون و 100هزار تومان تا دومیلیون و 200هزار تومان برای هر نفر براساس نوع هتل و خدمات مورد درخواست مشتری دانست و بیان کرد: پرواز آنتالیا توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه انجام می‌شود. فعلا دومین پرواز تیرماه تکمیل شده است و برای رزرو جا در پرواز سوم باید نام‌نویسی کنید. البته احتمال تمدید پرواز مستقیم به آنتالیا از شیراز در ماه‌های مرداد و شهریور وجود دارد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی ممنوعیت مسافرت به آنتالیا، گفت: مسافرت به این نقطه از کشور ترکیه با پروارهای چهارتر انجام می‌شود و فعلا هیچ ممنوعیتی در این‌باره اعلام نشده است.

برخلاف تبلیغات مطبوعاتی آژانس‌ها و دفاتر گردشگری شیراز مبنی بر پرواز مستقیم از شیراز به آنتالیا، واقعیت این‌گونه است که به‌دلیل ممنوعیت پرواز به این منطقه، برخی از این آژانس‌ها با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه، مسافران را به فردوگاه «قاضی انتب» منتقل می‌کنند و پس از دقایقی توقف در فرودگاه، دوباره به سمت آنتالیا پرواز خواهند کرد.

فریدون فعالی ـ مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس ـ  با تأکید بر این‌که هیچ پروازی از ایران به آنتالیا نداریم، گفت: تبلیغات آژانس‌ها و دفاتر گردشگری درباره‌ی منطقه‌ی آنتالیا خلاف است.

او با بیان این‌که فعالان گردشگری حق تبلیغ و جذب مسافر برای آنتالیا را ندارند، بیان کرد: با آژانس‌ها و دفاتر گردشگری که در این زمینه فعالیت یا تبلیغ کنند، به‌شدت برخورد می‌شود.

به گفته‌ی فعالی، معاونت گردشگری این اداره کل مأمور بررسی و برخورد با دفاتر مسافرتی و گردشگری در این زمینه شده است.

حمیدرضا سیدی ـ مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ـ اظهار کرد: فرودگاه شیراز هیچ پرواز مستقیمی به منطقه‌ی آنتالیا در ترکیه ندارد.

وی ادامه داد: اکنون شرکت ترکیش ایرلاینز چهار پرواز هفتگی و مستقیم از شیراز به استانبول در حال انجام دارد و یکی از شرکت هواپیمایی ترکیه نیز مجوز پرواز مستقیم از شیراز به فروگاه «قاضی انتب» را گرفته است و نخستین پرواز آن هفته‌ی آینده انجام می‌شود.

او تبلیغات آژانس‌های مسافرتی در مطبوعات را درباره‌ی پرواز مستقیم به آنتالیا غیرقانونی دانست و گفت: احتمال می‌دهم این آژانس‌ها مسافران را به «قاضی انتب» انتقاد می‌دهند و پس از آن، با پرواز دیگری به آنتالیا اعزام کنند، البته در این جریان، هزینه‌ی اضافی به مسافران تحمیل می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس بیان کرد: این فرودگاه فقط خدمات عملیاتی ارائه می‌کند و صدور مجوز پروازی برعهده‌ی سازمان هواپیمایی کشور است و نظارت بر آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی برعهده‌ی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

او افزود: ممنوعیت خطوط پروازی شامل پروازهای چارتر می‌شود و نمی‌توان خارج از مقررات عمل کرد.

سیداحمدرضا دستغیب ـ نماینده‌ی مردم شیراز در مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ـ با انتقاد از نحوه‌ی عملکرد دفاتر مسافرتی و خدمات گردشگری، اظهار کرد: سال‌هاست که ایران به کشورهای همسایه گردشگر اعزام می‌کند، اما هیچ‌کدام از آن کشورها به ایران گردشگر اعزام نمی‌کنند.

او گفت: به این موضوع اعتراض داریم که کشورهای همسایه درآمدهای گردشگری را یک‌طرفه می‌کنند و تمایلی به اعزام گردشگر به ایران از خود نشان نمی‌دهند.

دستغیب با بیان این‌که در چنین شرایطی، فرصت‌های گردشگری در ایران و بخصوص در استان فارس می‌سوزد، ادامه داد: برخی کشورهای همسایه به‌شکل مستقیم از شهرهایی مانند شیراز پرواز دارند، اما حاضر نیستند پروازهای ایرانی را بپذیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: مجبوریم از ظرفیت‌های مختلف کشور، بخصوص در حوزه‌ی گردشگری دفاع کنیم و اجازه ندهیم، دیگران هر کاری خواستند انجام دهند.

او اضافه کرد: کشورهای همسایه که سال‌ها از ایران گردشگر جذب می‌کردند، باید متعهد شوند که به ایران گردشگر اعزام و با تورهای ایرانی برای جذب گردشگر همکاری کنند.

منبع: ایسنا





تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:37 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
با قارچ شیتاکی میل کنید
دستگاه گریل را روی حرارت متوسط قرار داده و سپس هر طرف استیک را به‌مدت 2 تا 4 دقیقه بپزید.
برترین مجله اینترنتی ایران
 
 

 
مواد لازم :
  • فیله گوساله: 675 گرم
  • روغن زیتون: 3 قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز: 2 عدد
  • قارچ شیتاکی: 225 گرم
مواد لازم برای سس
  • پیازچه خرد شده: 3 عدد
  • سیر:  2 عدد خرد شده
  • روغن ماهی: یک تا 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه‌ای: یک قاشق چای‌خوری
  • گشنیز خرد شده: 2 قاشق غذاخوری
  • آب لیمو ترش: یک عدد


روش تهیه :

 1. دستگاه گریل را روی حرارت متوسط قرار داده و سپس هر طرف استیک را به‌مدت 2 تا 4 دقیقه بپزید.
 2. استیک را باریک بریده و درکاسه‌ای بریزید.
 3.   در یک ماهی‌تابه روغن زیتون را داغ کرده و فلفل قرمز و سپس قارچ را اضافه کنید و 5 دقیقه تفت دهید. بعد استیک‌‌ها را به آن اضافه و خوب مخلوط کنید.
 4.  برای سس باید تمام مواد را با هم مخلوط کرده و در کاسه بریزید و آن را روی مخلوط استیک ریخته و به آرامی هم بزنید.
 5.   برای تزئین این سالاد بهتر است یک عدد کاهو را شسته و خشک کنید و روی ظرفی بچینید. 2 عدد خیار خرد شده و مقداری گوجه تزئینی را هم روی کاهو پخش کنید، سپس مواد استیک را روی کاهوها بریزید و کمی تخم کنجد روی آن بپاشید.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:36 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
پیشنهاد کفش تابستانی
انتخاب کیف و کفش همیشه یکی از خوشایندترین خرید‌ها برای خانم‌هاست. از این به بعد که دمای هوای بالاتر می‌رود، رنگ‌های انتخابی هم گرم‌تر می‌شوند.
برترین مجله اینترنتی ایران

انتخاب کیف و کفش همیشه یکی از خوشایندترین خرید‌ها برای خانم‌هاست. حالا فرقی نمی‌کند تابستان باشد یا زمستان از این به بعد که دمای هوای بالاتر می‌رود، رنگ‌های انتخابی هم گرم‌تر می‌شوند؛ رنگ‌های شادی که هم زیبا هستند و هم مناسب تیر ماه. نگاهی به این کیف و کفش‌ها بیندازید، حتما شما هم با ما هم عقیده می‌شوید.





عروسکی‌های دوست‌داشتنی

اگر در اوج گرمای تابستان قصد گشت و‌گذار و حتی رفتن به مهمانی‌های دوستانه به سرتان زده است شک نکنید به کفشی نیاز دارید که هم راحت باشد و هم حال‌و هوای تابستانی داشته باشد و این دقیقا همان نیازی است که مسئولیت بر آورده کردنش به‌عهده این کفش‌های عروسکی است. هم راحتند، هم خنک و هم به اندازه کافی زیبا.





سنتی‌های مدرن!

اگر شما هم به جای خانم شاغلی باشید که ناچار است تمام روز را بیرون از خانه بگذراند حتما با او هم عقیده می‌شوید که در انتخاب یک کفش تابستانی، راحتی و خنک از همه چیز مهم‌تر است؛ با انتخاب این کفش‌های پارچه‌ای که یادآور کفش‌های سنتی کرمانشاهی هم هستند با یک تیر دو نشان زده‌اید، چون هم زیبایی را دارید و هم راحتی را.





اسپرت تابستانی

اگر طرفدار کفش‌های اسپرت هستید حتی در گرمای تابستان، می‌توانید روی کتانی‌های دوست‌داشتنی‌تان حساب کنید، فقط باید انتخاب‌های درستی داشته باشید. این کتانی‌ها هم راحتند، هم اسپرت و هم به اندازه کافی خنک. در کنار همه این موارد منافذ روی سطح این کفش‌های اسپرت اجازه می‌دهد که هوا کاملا در آن جریان داشته باشد.





چوب‌بافت‌های حصیری

یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای فصل تابستان کیف‌های حصیری هستند. این کیف‌ها هم سبکند و هم زیبا به‌خصوص این‌که در مدل‌ها و طرح‌های جدید این چوب‌بافته‌ها، آنقدر تنوع وجود دارد که حتی برای مهمانی‌های رسمی هم می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.





پارچه‌ای‌های تابستانی

کافی است یک‌بار کیف‌های پارچه‌ای را امتحان کرده باشید تا با ما هم‌عقیده شوید که بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان همین کیف‌ها هستند، به‌خصوص برای استفاده‌ روزمره، چون غیراز تنوع در رنگ و نقش، هم به اندازه کافی سبکند و هم جادار و هم راحت.





به گرمی تابستان!

 اگر جزو آن دسته خانم‌های خوش‌پوشی هستید که ترجیح می‌دهند حتی در فصل تابستان هم سراغ کیف‌های چرم بروند، آزادید و انتخاب با خود شماست، اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید توصیه‌ ما را جدی بگیرید و سراغ مدل‌های چرمی بروید که رنگ‌‌بندی آن‌ها متناسب با گرمای فصل تابستان باشد.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:35 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
پسری که به جرم قتل به قصاص محکوم شده است با هماهنگی‌های لازم در جلسه کنکور دانشگاه شرکت کرد.
پسر 20 ساله سال گذشته یکی از اهالی شهرستان برازجان را به قتل رسانده و پس از محاکمه به قصاص – اعدام – محکوم شده بود. اما وی به علت علاقه شدید به ادامه تحصیل از قاضی پرونده و مسئولان زندان خواست تا به وی اجازه دهند در کنکور دانشگاه آزاد شرکت کند.

سرانجام پس از درخواست‌های پی‌درپی پسر زندانی، با خواسته‌اش موافقت شد و او صبح پنجشنبه – 16 تیر – تحت محافظت کامل مأموران انتظامی سرجلسه کنکور در شهرستان برازجان حاضر شد و در اتاقی مخصوص و دور از سایر شرکت‌کنندگان به سؤالات پاسخ داد. حضور این متهم به قتل در جلسه کنکور دانشگاه اتفاق نادری بود که تاکنون در کشور سابقه نداشته است.

منبع: تابناک





تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
هیلاری کلینتون با انعقاد قراردادی، لیدی گاگا را به عنوان سفیر آمریکا برای حمایت از همجنس بازان، در ?راهپیمایی سربلندی همجنس‌بازان? در شهر رم ایتالیا، برگزید.
شبکه خبری سی‌ان‌اس طی گزارشی به حمایت هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا از همجنس‌بازان پرداخت. رهبران جامعه همجنس‌بازان و کمیته خانه نمایندگان آمریکا در بخش امور خارجه، هفته گذشته نامه‌ای به هیلاری کلینتون ارسال کرده و از «رهبری وی در واکنش به نقض حقوق بشر همجنس‌بازان سراسر جهان» استقبال کردند.

این نامه همچنین حاوی اظهارات کلینتون در سال گذشته بود که بیان داشته بود: «حقوق بشر یعنی حقوق هم‌جنس‌بازان، و حقوق هم‌جنس‌بازان یعنی حقوق بشر»! در این نامه که به امضای 45 نفر از اعضای کنگره آمریکا رسیده، از وزیر خارجه آمریکا خواسته شده است تا تعهد خود در حمایت از همجنس‌بازان را عملی کند.

این نامه توسط تامی بالدوین، یکی از اعضای کنگره آمریکا،‌ تنظیم شده است. وی در کنگره قبلی در برگزاری همایش برابری حقوق همجنس‌بازان نقش داشته است. رییس کمیته امور خارجه جمهوری‌خواهان، الینا رزلتینن، و یکی از دموکرات‌ها به نام هاورد برمن نیز خواستار بهبود «حقوق اساسی»‌ اجتماعات همجنس‌باز شده‌اند. این نامه همچنین حاوی اقداماتی است که وزارت خارجه آمریکا در حمایت از حقوق همجنس‌بازان در سال گذشته انجام داده است و از کنگره آمریکا خواسته است تا اقدامات بیشتری در حمایت از این گروه در حوزه‌های حقوق بشر،‌ دیپلماسی عمومی، و توسعه بین‌الملل انجام دهد.

هیلاری کلینتون مجدداً هفته پیش اظهارات خود را در حمایت از همجنس‌بازان تکرار کرد که این کار وی سبب شد تا گروه کارکنان همجنس‌باز وزارت خارجه آمریکا، از وی تقدیر کرده و به وی جایزه‌ای اعطا کنند. طبق تعریف سایت این گروه، آنها «نماینده کارکنان و خانواده‌های (!) همجنس‌باز در وزارت خارجه آمریکا، آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا، خدمات تجارت خارجی، خدمات کشاورزی خارجی، و دیگر آژانس‌ها و دفاتر امور خارجی در دولت آمریکا می‌باشند».

قرارداد هیلاری کلینتون و لیدی گاگا
همچنین شبکه خبری سی‌ان‌اس گزارش داد که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه هفته گذشته اعلام کرد که این وزارت نقش سازنده‌ای در «انعقاد قراردادی» داشت که بر اساس آن لیدی گاگا، ستاره پاپ راک، در «راهپیمایی سربلندی همجنس‌بازان مرد» در رم ایتالیا، به اجرای برنامه پرداخت.

کلینتون بالاخص به نامه‌ای اشاره نمود که دیوید ترون،‌ سفیر آمریکا در ایتالیا، به لیدی گاگا ارسال کرد و در آن از وی خواسته بود تا در این رویداد شرکت کند. کلینتون بیان داشته است: «این کاری است که تیم سفارت ما در رم انجام داده است. دو هفته قبل آنها نقش سازنده‌ای را در آوردن لیدی گاگا به ایتالیا برای شرکت در کنسرت سربلندی اروپا ایفا کردند».

وی در ادامه افزوده است: «اکنون چنانچه اکثر شما می‌دانید، لیدی گاگا یک آمریکایی ایتالیایی است که نقش مهمی در حمایت از حقوق همجنس‌بازان دارد، و مسئولین برگزاری این کنسرت به طور جداگانه از وی خواسته بودند تا به اجرای برنامه بپردازد».

در تجمعی که اواسط ماه قبل برگزار شد، لیدی گاگا برنامه‌ای را در رم اجراء نمود. این تجمع، در پی راهپیمایی سربلندی همجنس‌بازان مرد در شهر رم برگزار گردید.

به گزارش سی‌ان‌اس لیدی گاگا، در اوایل امسال و با انتشار ترانه‌ای به نام «یهودا» باعث پدید آمدن مجادلات زیادی گردید. در کلیپ ویدئویی این ترانه، لیدی گاگا به صورت مریم مجدلیه ــ عضو یک گروه موتورسواری ــ ترسیم شده که عاشق یهودا می‌شود. سی‌ان‌اس در مورد این آهنگ نوشته است: «این کلیپ با نمایش یک گروه موتورسوار آغاز می‌شود که از بزرگراه به سمت پایین می‌آیند. گاگا نیز پشت سر یکی از این موتورسوارها سوار شده که چهره‌ای شبیه به حضرت مسیح داشته و بر سرش نیز یک تاج طلایی [به مانند آنچه که در مجسمه‌های مسیح مصلوب می‌بینیم] گذارده است.» در این ترانه چنین گفته می‌شود: «من عاشق یهودا هستم، یهودا. بر اساس کتاب مقدس، کار من از توبه کردن گذشته است. فاحشه‌ای که ذهنش را به بیرون استفراغ می‌کند.»

منبع: خبرگزاری برنا





تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:33 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
در سرقتی مشابه فیلم‌های غربی، دزدان با مسدود کردن خط راه آهن در جنوب فرانسه، اقدام به سرقت از قطار باری کردند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این سرقت که بیشتر مشابه حمله به دلیجان ها در فیلم های  وحشی غرب بود، نیمه شب پنج شنبه در جنوب فرانسه روی داد.

در این سرقت 20 راهزن در حالیکه صورت خود را پوشانده بودند، با حمله به یک قطار باری اقدام به سرقت بخشی از محموله آن کردند.

در این حمله به کسی آسیبی نرسید، اما موجی از انتقادات را به‌دلیل اهمال در تأمین امنیت مسافران و قطارها متوجه اتحادیه راه آهن و خطوط ریلی فرانسه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا





تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:33 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
پس از آمریکا که سالها است به بهانه مبارزه با تروریسم، مردم را با اسکنرهای بدن نما بازرسی بدنی می کند؛ نمایندگان پارلمان اروپا نیز تصمیم گرفتند که مردمشان را در فرودگاه ها با این اسکنرهای بدن نما ببینند.
آنها در قانون مصوبه خود، فارغ از اینکه تا چه حد عمل می شود آورده اند که، انتخاب مسافران برای کنترل توسط اسکنرهای بدن نما بایستی تصادفی و بدون تبعیض جنسیت، نژاد، رنگ، قوم، ویژگی های ژنتیکی، زبان، مذهب و عقیده صورت گیرد.

در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تاکنون تنها انگلیس و هلند ازاسکنرهای بدن نما برای کنترل های امنیتی استفاده می کردند و آلمان، ایتالیا، فنلاند و فرانسه این دستگاهها را بطور آزمایشی به کار گرفته اند.

البته نمایندگان اتحادیه اروپا گفته اند، این کار به شرط رعایت سلامتی و حفظ حریم شخصی افراد صورت خواهد گرفت.


گفتنی است مقامات آمریکایی نیز چنین ادعایی دارند و می گویند که این اسکنرهای بدن نما و حساسیت ها در بازرسی بدنی مسافران، برای تامین امنیت آنها است؛ اما اغلب مردم این مسئله را بهانه می دانند و معتقدند که این بازرسی ها بیشتر پورنو گرافی از مسافران است تا تامین امنیتشان.

آمریکا، پس از خودزنی 11 سپتامبر حلقه امنیتی خود را بر مردم تنگ تر کرده و آزادی های فردی شان را محدودتر می کند.

منبع: خبرگزاری برنا





تاریخ : یکشنبه 90/4/19 | 9:31 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">