سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بخاری اتومبیل در روسیه
alt






تاریخ : سه شنبه 92/10/24 | 7:44 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس های زیبا و دیدنی ماکروگرافی 

macro_photography_03.jpg

macro_photography_04.jpg

macro_photography_05.jpg

macro_photography_06.jpg

macro_photography_07.jpg

macro_photography_08.jpg

macro_photography_09.jpg

macro_photography_13.jpg

macro_photography_18.jpg

macro_photography_22.jpg

macro_photography_23.jpg

macro_photography_24.jpg

macro_photography_26.jpg

macro_photography_29.jpg

macro_photography_30.jpg

macro_photography_31.jpg

macro_photography_35.jpg

macro_photography_36.jpg

macro_photography_37.jpg

macro_photography_38.jpg

macro_photography_40.jpg

macro_photography_42.jpg

macro_photography_44.jpg

macro_photography_50.jpg

macro_photography_52.jpg

macro_photography_63.jpg

macro_photography_67.jpg

macro_photography_68.jpg

macro_photography_69.jpg

macro_photography_70.jpg

macro_photography_72.jpg

macro_photography_73.jpg

macro_photography_74.jpg

macro_photography_76.jpg

macro_photography_82.jpg

macro_photography_85.jpg

macro_photography_87.jpg

macro_photography_90.jpg

macro_photography_91.jpg

macro_photography_92.jpg

macro_photography_93.jpg

macro_photography_99.jpg






تاریخ : دوشنبه 92/10/23 | 12:31 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس های زیبا






تاریخ : دوشنبه 92/10/23 | 10:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

چشم اندازهای شگفت انگیز و زیبا از زمین

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 





 

 





















تاریخ : دوشنبه 92/10/23 | 9:58 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

7 راه پول درآوردن بدون سرمایه

وقتی حرف از راه انداختن یک شغل جدید و یک کسب و کار می شود سریع یاد یک مغازه ،دفتر کار شیک، کلی کارمند و برو بیا می افتیم که چندین میلیون سرمایه می خواهد. بعد هم منصرف می شویم و دچار افسردگی می شویم!!

راه انداختن هر کار تازه ای سرمایه می خواهد اما نه سرمایه میلیاردی، سرمایه اصلی افرادی که این روزها به اسم موفق و سرمایه دار می شناسیمشان هوش، زمان سنجی ، ابتکار و ریسک پذیری شان است.

در این گزارش به برخی از این کارها اشاره می کنیم.البته ما به شما ماهیگیری یاد می دهیم فقط ایده می دهیم این شما هستید که باید توانایی هایتان را بسنجید و با این ایده ها کسب خودتان را راه بیندازید.

1. اینترنت

راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید.

بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید.

اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید.

2. صنایع دستی

هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

3.صنایع غذایی

خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

4. خدمات

حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است.

سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

5. بهداشت و سلامت

در این فضای آلوده و هوای نامطبوع مردم به دنبال هر چیزی هستند که سلامت و شادابی را به آنها باز گرداند و دقایقی به آنها آرامش بدهد اگر کمی زرنگ باشید می توانید پول خوبی به جیب بزنید

6.بازاریابی وفروش

حتما لازم نیست شما خودتان تولید کننده باشید اگرچه این بخش ایده آل ماجرا باشد اما اگر بتوانید برای دیگران مشتری و بازار های تازه پیدا کنید اطمینان داشته باشید که برای سود خوبی خواهد داشت . خیلی ها هستند که تولیدات خوبی دارند اما راه فروشش را نمی دانند.

7.اطلاع رسانی

حجم وسیع اخبار، اطلاعات و دانسته ها مردم را در سیلی از اطلاعات گرفتار کرده که نمی دانند کدام مناسب و برایشان کارآمد است اگر بتوانید این نیاز آنها را برآورده کنید سپاسگذار شما خواهند بود و حاضرند هزینه آن را هم بپردازند.






تاریخ : دوشنبه 92/10/23 | 7:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
تاریخ : یکشنبه 92/10/22 | 1:8 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

خانواده های محترم داغدیدهفلاح،جوادی،اعلمی،شرف نیا،کیمیایی،بخشایشوفامیل وابسته

 تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

درگذشت مرحومه مغفوره حاجی خانم سیده نجمه سلیمانیرا به شماو خانواده های سوگوارو سایر بستگان تسلیت عرض نموده واز درگاه ایزد مهربان برایتان صبری جزیل و برای آن مرحومه غفران الهی را مسئلت می نمایم.






تاریخ : شنبه 92/10/21 | 9:42 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

مینیاتور های حیرت انگیز استاد محمود فرشچیان

استاد فرشچیان در ( 1308 اصفهان) نقاش بزرگ ایران است. پدر فرشچیان که نماینده فرش اصفهان بود با دیدن استعداد فرزندش، وی را به کارگاه نقاشی استاد حاج میرزا آقا امامی برد. فرشچیان پس از آموزش نزد استاد امامی و بهادری و دانش‌آموختگی از مدرسه هنرهای زیبای اصفهان، برای گذراندن دوره هنرستان هنرهای زیبا به اروپا سفر کرد و چندین سال به مطالعه? آثار هنرمندان غربی در موزه‌ها پرداخت. بنا بر گفته وی در موزه‌های اروپا، اول کسی بود که وارد موزه می‌شد با بسته‌ای از کتاب و قلم، و در نهایت آخر از همه، خود او بود که از موزه خارج می‌شد. پس از بازگشت به ایران، فرشچیان کار خود را در اداره کل هنرهای زیبای تهران آغاز کرد و به ریاست اداره ملی و استادی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزیده شد. محمود فرشچیان، هم اکنون در نیوجرسی آمریکا ساکن است و سفرهای دوره‌ای و فصلی به ایران دارد.
فیلم مستندی نیز با عنوان عشق‌پرداز به کارگردانی محمد هادی کاویانی، با حضور عزت الله انتظامی، پرویز پورحسینی و با صدای زیبا بروفه در نکوداشت او ساخته شده‌است که در آیین رونمایی کتاب پنجم استاد به نمایش در آمد.
فرزندان استاد فرشچیان به نام های دکتر علی مراد فرشچیان و لیلا فرشچیان و فاطمه فرشچیان هستند. فاطمه که دانش‌آموخته رشته پزشکی و از اعضای سازمان مجاهدین خلق بود. فاطمه فرشچیان و همسرش ابوذر ورداسبی در مرداد 1367 طی عملیات این سازمان کشته شدند. دکتر علی مراد فرشچیان در ایالت فلوریدا آمریکا مشغول طبابت می باشد و لیلا تحلیلگر رفتار در ایالت نیوجرسی ساکن است.






تاریخ : پنج شنبه 92/10/19 | 1:7 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

12 رودخانه برجسته دنیا

با دنبال کردن رودخانه های بزرگ دنیا می توانید بیشترین تمدن های بشری را کشف کنید. در طول قرن ها، این آبراهه ها منبع کشف های بزرگ، کشاورزی، سرمایه گذاری و حتی امپراطوری های بزرگ بوده اند. بدون شک نام این رودخانه ها را حداقل یکبار شنیده اید. در مدرسه با نام بعضی از این رودها آشنا شده ایم. این رودخانه ها نقش مهمی در بسیاری از داستانها، آهنگ ها و عقاید بشری داشته اند.
شاید جالب باشد بدانید حتی این روزها هم برای کشف مناطق جدید از نزدیک ترین رودخانه ها کمک می گیرند. این مسیرهای آبی همیشه روان رازهای بسیاری در خود نهفته دارند: از فرهنگ های محلی گرفته تا آشپزی و نوع زندگی آن منطقه.
ما در این مطلب 12 رودخانه برجسته دنیا را انتخاب کرده ایم که بد نیست در صورت امکان حداقل یکبار به آنها مسافرت کنید. این رودخانه ها تاثیرات شگرفی در تاریخ و زندگی نوع بشر داشته اند.

1. آمازون
بلندترین رودخانه در آمریکای جنوبی آمازون است که از 6 کشور، سه منطقه زمانی عبور می کند و 8014.5 کیلومتر طول دارد. این رودخانه با عمق 483 متری همچون دریا می ماند و بزرگ ترین منبع آب روان و تازه دنیا به شمار می رود که حدود یک‌پنجم آب های روان دنیا را در خود دارد. آمازون بزرگ ترین تنوع زیستی گیاهی و جانوری را نیز در خود دارد.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

 کاشف اسپانیایی  به نام فرانسیسکو دورلانا نخستین فردی بود که در طول این رودخانه عظیم در دهه 1540 میلادی قایق رانی کرد تا سرزمین دارچین را پیدا کند. اما در عوض او مزرعه لاک پشت ها، مناطق قابل سکونت با کانال های آب پیچیده و زنان جنگجویی را پیدا کرد که نام آمازون از آنها گرفته شده است. آمازون در لغت به معنای ?#1588;یرزن?نیز هست و در اسطوره های یونانی به قومى‌ از زنان‌ افسانه‌اى و جنگجو اطلاق می شده است.


2. می‌سی‌سی‌پی
می‌سی‌سی‌پی دومین رودخانه بلند دنیا است. این رودخانه حدود 1.93 میلیون کیلومتر مربع را تحت پوشش خود دارد. بعلاوه اینکه از 33 ایالت آمریکا و دو استان کانادا نیز رودهای فرعی دیگری به آن می ریزند. بستر این رودخانه حدود 5 هزار سال است که محل زندگی انسان ها است. در طول تاریخ جنگ های داخلی بسیاری در کنار این رودخانه رخ داده است. کاشفان، تاجران و ساکنین در اقصا نقاط بستر این رودخانه با هم درگیر بوده اند تا اینکه شکل کنونی آمریکا را شکل داده اند.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  3. نیل
مصر در قلب دورافتاده ترین بیابان جهان ?صحرای بزرگ آفریقا -  نشسته است. رود نیل حدود 6800 کیلومتر طول دارد و بیابان اطراف خود را به بادیه و محلی برای زندگی تبدیل کرده است. مصری ها به لطف رود نیل کشاورزی بسیار خوبی دارند و از همین طریق کسب درآمد می کنند. آنها در طول تاریخ با استفاده از آب های رود نیل انواع روستاها، معابد، اهرام گیزا را در بستر این رودخانه ساخته اند. در سال 3100 پیش از میلاد مسیح، دره نیل و دلتا نخستین ایالت ملی بزرگ جهان به شمار می رفتند. در حال حاضر نیز مصر همچنان یکی از مهم ترین کشورهای قاره آفریقا به شمار می رود.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  4. یانگتزِه  (Yangtze)
طولانی ترین رودخانه قاره آسیا از فلات تبت آغاز می شود و تا دریای چین جنوبی ادامه دارد. این رودخانه در مسیر خود بیش از 700 رود فرعی را تغذیه می کند. این رودخانه هزاران سال است که انسان ها را در اطراف خود جمع کرده است و از آن به عنوان شاهراه استفاده می کنند. این رودخانه بزرگراه اصلی بین چین غربی و شرقی است. قصرهای امپراطور، شهرهای کنار کانال ها و معابد متعددی در بستر این رودخانه قرار دارند.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  5. گَنگ (Ganges)
رودخانه گنگ حدود 2506 کیلومتر طول دارد و از غار یخی هیمالیا آغاز می شود و از دل هند شمالی به سمت شرق حرکت می کند و به خلیج بِنگال می رسد. آب این رودخانه برای مزارع، صنایع، انرژی، حمل و نقل، تامین آب شرب، حمام و حتی جشن های مذهبی همچون غسل یا ریختن پودر اجساد سوزانده شده استفاده می شود. هیندوها و مذهبی های هندی این رودخانه را نوعی خداوندگار می دانند و در ساحل آن انواع معابد مذهبی، گات های خاکسپاری، عبادت گاه یوگا و شهرهای مقدس همچون الله آباد و واراناسی ساخته اند.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  6. مکونگ (Mekong)
یازدهمین رودخانه بلند دنیا حدود 4828 کیلومتر را از میان زمین های برنج، پرورش ماهی و باغستان های چین، برمه، لائو، تایلند، کامبوج و ویتنام طی می کند. دلتای این رودخانه محلی برای جنگ های بیشمار همچون جنگ ویتنام و هندوچین بوده است. امروزه رودخانه آرام 24140 کیلومتر مربعی مکونگ محلی برای تجارت و حمل و نقل است.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  7. دانوب (Danube)
از اوایل قرن هفتم میلادی، رود دانوب محلی برای تجارت بوده است. در آن زمان سربازهای مصری تجارت پررونقی در آن داشتهاند. پیش از آن نیز رومی ها این رود را مرز میان امپراطوری خود و شهرهایی همچون وین، بوداپست و بلگراد می دانستند تا از حمله بربرها در امان باشند. این رودخانه که بستر تجارت در قرون وسطی بوده است را باید مسوول پدید آمدن دو امپراطوری بزرگ اتریش و مجارستان نیز دانست. دانوب از جنگل سیاه آلمان شروع می شود و از طریق اتریش، اسلوواکی، مجارستان، کروات، صربستان، رومانی و بلغارستان به دریای سیاه می ریزد.

  رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

 8. کلمبیا (Columbia)
رودخانه کلمبیا 1931 کیلومتر را از راکی کانادا تا اقیانوس آرام در ارگان طی می کند. امروزه رود کلمبیا با بلندی 497 کیلومتر، واشنگتن و ارگان را از هم جدا می کند.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  9. راین (Rhine)
راین را به دلیل صخره های رویایی، قلعه های گمراه کننده، رودهای روان از کوه های سوئیس از راه آلمان غربی به سمت دریای شمال، گاهی با نام ?#1585;این قهرمان?نیز می خوانند. بخش مرکزی رود راین همیشه مورد جنگ های مختلفی بوده است و از زمان رومی ها به عنوان مرز شناخته می شود. جولیوس سزار در سال 53 پیش از میلاد مسیح عرض این رودخانه را خودش طی کرده است. امروزه این رود برای مناظر طبیعی فوق العاده زیبایی که دارد به یکی از زیباترین مناطق گردشگری دنیا تبدیل شده است.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  10. ارونوکو (Orinoco)
رود اورونوکو حدود 2092 کیلومتر طول دارد. این رود نخستین بار در سال 1498 میلادی توسط کریستف کلمب ثبت شد اما سرچشمه آن تا سال 1951 میلادی پیدا نشده بود. این رود در حال حاضر میان ونزوئلا و کلمبیا قرار دارد و دلتای رودخانه حدود دو هکتار مساحت دارد. این رودخانه محل زندگی بیش از یکهزار گونه مختلف پرندگان و انواع ماهی های بزرگ است. از جمله باید به گربه ماهی 90 کیلوگرمی اشاره کرد.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  11. ولگا (Volga)
بلندترین رودخانه اروپا مسیر آبی روسیه است. ولگا از قرون وسطی مرکز تجارت روی آب بوده است. بستر این رودخانه مورد تهاجم مغول ها، قزاق ها، کشاورزان یاغی و تظاهرکننده های ضد پوتین قرار گرفته است. این رود که با نام ?#1605;ادر ولگا?در روسیه شهرت دارد، روسیه را به سمت شرق کشانده است.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان

  12. رود تمز (Thames)
شواهد تاریخی نشان می دهد انسان ها از 400 هزار سال پیش در سواحل این رودخانه عبور و مرور داشته اند. رومی ها قابل سکونت بودن این ساحل را کشف کرده بودند. شاید رود تمز خیلی طولانی و بلند نباشد اما قدرتمند و با ارزش است. در حقیقت باید گفت تمز 354 کیلومتری تاثیر بسیار زیادی بر جهان داشته است: امپراطوری انگلستان با کشتی هایی که روی این رودخانه حرکت می کردند کشف شده است. در سال 1589 میلادی، ?#1587;ِر والتر رالی?دنیای جدید خود را در کنار این رودخانه بنا نهاد. در دهه 1700 میلادی، لندن دروازه تجارت دنیا به شمار می رفت و همه کشتی ها روی رودخانه تمز رفت و آمد می کردند. امروزه تمز با 44 سد، قصرهای سلطنتی متعدد، روستاهای انگلیسی متعدد، دو شهرک دانشگاهی مشهور و لندن یکی از آرام ترین رودهای جهان است.

 رودخانه های جهان,زیباترین رودخانه های جهان






تاریخ : پنج شنبه 92/10/19 | 10:56 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

نـقاشی های بـی نـظیر از طـبیعت بـکر و رنگارنـگ

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org






تاریخ : پنج شنبه 92/10/19 | 10:32 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">