سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده بندی بهترین گلزنان جهان در سال 2011 را منتشر کرد.
در این رده بندی که مربوط به گلزنی های سال 2011 است، خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی منچستریونایتد با 11 گل زده در صدر قرار دارد. پس از او نیز "رادامل فالکائو" بهترین گلزن لیگ اروپا از باشگاه پورتو با همین تعداد گل زده در مکان دوم ایستاده و "جوزپه روسی" بازیکن اسپانیایی ویارئال نیز در با 9 گل در رده سوم قرار گرفته است.


در این رده بندی فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال با 5 گل زده عنوان سی و نهم را در اختیار دارد. او گلهایش را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است. همچنین ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان نیز با همین تعداد گل‌زده در همین جایگاه قرار دارد. ضمن اینکه نفرات مطرحی همچون دژان دامجانوویچ از اف سی سئول و نیلمار از ویارئال در رده سی و نهم و در کنار مجیدی و توره ایستاده اند.

رده بندی بهترین گلزنان سال 2011 فوتبال جهان به شرح زیر است:

1- خاویر هرناندز از منچستریونایتد - 11 گل زده

2- فالکائو از پورتو - 11 گل زده

3- جوزپه روسی از ویارئال - 9 گل زده

4- فراس محمد الخطیب از القادسیه کویت - 9 گل زده

5- اوسامه دراگی از اسپورتیو تونس - 8 گل زده

6- ایوان بوسکوویچ از نسف قرشی - 8 گل زده

7- مارکوس دانیلا از لیگ دپورتیوو - 7 گل زده

8- ماریو گومز از بایرن مونیخ - 7 گل زده

9- نیمار از سانتوس - 7 گل زده

10- لیونل مسی از بارسلونا - 7 گل زده

11-والیسون ریکاردو از کروزیرو - 7 گل زده

12-روبرتو آنتونیو نانی از سرو پورتنو - 7 گل زده

13-لیندرو سیلوا از پگاسوس هنگ کنگ - 7 گل زده

14-السید حمدی از پتروجکت مصر - 6 گل زده

15-رابرت داوید کین از وستهام- 6 گل زده
 
16-جا چئول کو از ججو یونایتد کره جنوبی - 6 گل زده

17- درک کویت از لیورپول - 6 گل زده

18- یونس محمود از الغرافه - 6 گل زده

منبع : خبرگزاری برنا
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir





تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 11:43 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 مشکلات شما با والدین همسرتان
مشکل روابط بین یک فرد و خانواده همسرش موضوع تازه‌ای نیست و همین مشکل چالش اصلی برسر راه خوشبختی آن دسته از افرادیست که همواره در حال شکایت کردن از خانواده همسرشان هستند.
برترین مجله اینترنتی ایران


انتخاب همسر، همواره بر عهده خود آدم‌ها بوده، اما این بدان معنا نیست که شما با انتخاب همسر خود در واقع خانواده همسرتان را نیز خودتان انتخاب کرده‌اید. در واقع شما یک نفر را به عنوان شریک زندگی گزینش می‌کنید، اما در پی این انتخاب باید خانواده‌ای را که فرد موردنظر در بین آنها رشد کرده و بزرگ شده و در حقیقت خانواده درجه یک او محسوب می‌شوند، چه بخواهید و چه نخواهید، بپذیرید. البته کاملا روشن است که برخی از افراد درست به همین دلیل نمی‌توانند آن خوشبختی را که متوقع بودند، برای خود بسازند.
بعضی از افرادی که روابط تیره و تاری با خانواده همسر خود دارند، معتقدند به طور کلی تک‌تک اعضای خانواده همسر آنها قدرت اعجاب‌انگیزی در به هم ریختن اعصاب و روان عروس یا داماد خود دارند! اگر شما هم جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که با یک چالش جدی در روابط خود با خانواده همسرتان و یا حتی خانواده خودتان روبه‌رو هستید، راجع به هشت استراتژی که در این مطلب به قصد بهبود روابط مشکل دار شما با پدر و مادر خودتان یا همسرتان فکر کنید.
مطمئن باشید اگر حداقل یک‌بار این راهکارها را فقط بخوانید، ضرر نخواهید کرد. پس لطفا این پیشنهاد را رد نکنید.



1 -  فراموش نکنید هرچه بیشتر در چشم باشید، تاثیرگذاری بیشتری خواهید داشت.

خلاف اینکه برخی معتقدند خودمانی شدن، سبب خوار شدن می‌شود و افراد را سبک می‌کند، اما در واقع گاهی اوقات خودمانی شدن در راه صحیح می‌تواند قدرت تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اگر استراتژی شماره یک به شما پیشنهاد می‌کند که بیشتر در چشم باشید به این معناست که دیده شدن و حضور شما سبب می‌شود دیگران به چهره شما عادت کنند و عادت گاهی اوقات سبب علاقه می‌شود. این موضوع حتی ممکن است در خنثی‌ترین افراد هم تاثیر داشته باشد، پس فقط امتحان کنید. هرچه تعداد دفعاتی که شما یک فرد را می‌بینید، چه بسا بیشتر به سمت آن فرد کشیده می‌شوید و بیشتر می‌خواهید او را ببینید و راجع به او بدانید. حالا این موضوع را در چارچوب خانواده در نظر بگیرید. به جای اینکه از دیدن مادرشوهر خود خودداری کنید، وقت بگذارید تا او را بیشتر ببینید و با او بیشتر صحبت کنید. شاید اگر شما ارتباط خوبی را با مادرشوهر خود آغاز کنید، بیش از پیش نسبت به او احساس تعهد کنید.



2 - خلاف آنچه که به نظر می‌رسد رفتاری که شما از خود نشان می‌دهید، تاثیرگذاری مستقیمی از احساسی دارد که درون شماست.

قبل از هر برخوردی با خانواده همسرتان کمی وقت صرف کنید تا ذهن خود را در حالتی کاملا دوستانه و آرام قرار بدهید تا حداقل سعی کنید وقتی آنها را می‌بینید، رفتاری دوستانه را تقلید کنید، البته نه خیلی مصنوعی. اما اگر بخواهید با عصبانیت رفتار کنید یا حالت تدافعی به خود بگیرید و کاملا مشکوک پیش بروید، در حقیقت شما این حالت را در خود طلب کرده‌اید و البته همین کفش شما خانواده همسرتان را تحریک می‌کند تا در واکنش کاملا متقابل رفتاری منفی را از خود بروز دهند. اگر شما هم تصور می‌کنید دیدار و برخورد با خانواده همسر نیازمند سعی و تلاش خاصی است، این تلاش را دریغ نکنید. خودتان قدم بردارید. در اولین قدم سعی کنید از نظر فیزیکی در حالت راحت و خونسردی قرار بگیرد. این را بدانید که شرایط فیزیکی شما تاثیر بسیار زیادی روی احساس‌تان دارد، به عنوان مثال شما خیلی خوب می‌توانید خودتان را با رفتار نامتعادل یک فرد سخت وفق بدهید، البته اگر شب قبل به اندازه کافی خوابیده باشید یا می‌توانید خیلی خوش‌برخورد باشید، اگر خودتان را گرسنه نگه نداشته باشید. با این وصف از تاثیرگذاری حالت‌های فیزیکی خود روی رفتارتان غافل نشوید.



3 -  هرکار خوبی که از دست‌تان برمی‌آید، برای آدم‌های خست و بدقلق انجام بدهید

 این یک واقعیت است؛ کار خوب بکنید تا احساس خوبی داشته باشید. برای آدم‌هایی که ارتباط برقرار کردن با آنها کار سخت و دشواری کارهای جالب توجه و دوست‌داشتنی انجام بدهید. به عنوان مثال برای روز تولد آنها یک میهمانی کوچک ترتیب بدهید. غذایی را آماده کنید که او دوست دارد. عکسی را برایش بفرستید که دوست دارد یا یک اثر هنری که فکر می‌کنید مطابق سلیقه اوست و خوشحالش می‌کند. فرقی نمی‌کند این فرد سخت مادر خودتان باشد یا مادر همسرتان، فقط کافی است کاملا فکورانه و دوستانه رفتار کنید. اگر این کار را بکنید، علاوه بر اینکه ارتباط خوبی را می‌سازید، به خود کمک می‌کنید تا حس بسیار دوست‌داشتنی و خوبی داشته باشید. به علاوه رفتار شیرین شما فرد طرف مقابلتان را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود واکنش او در مقابل شما همانی باشد که توقعش را دارید؛ دوست‌داشتنی و جالب توجه.



4 - مطابق ارزش‌های درونی خود رفتار کنید، هر ارزشی که برای خود قائل هستید، برای مادر و مادرشوهر خود نیز قائل باشید

یکی از رازهای طبیعت انسان‌ها در این موضوع خلاصه می‌شود. وقتی ما خودمان را قبول داریم و می‌پذیریم، با هرآنچه که هستیم دیگران نیز ما را همانطور قبول می‌کنند. اما وقتی ما خودمان را انکار می‌کنیم، دیگران هم ترغیب می‌شوند که خواسته یا ناخواسته باعث آزار ما شوند. اما اگر ما قدر خودمان را بدانیم و برطبق همان ارزش‌ها زندگی کنیم. اطرافیان ما نیز از ارائه اظهارنظرهای آزاردهنده راجع به ما خودداری می‌کنند و در مقابل ما عقب می‌نشینند. فقط کافی است تا شما مطابق ارزش‌هایی که برای خود درونی کرده‌اید، زندگی کنید تا دیگران نیز بپذیرند باید به شما و علایق و ارزش‌هایتان احترام بگذارند. در این راه لازم نیست دعوا و جنجال راه بیندازید. خیلی آرام روشی را در پیش بگیرید که مطابق با خط فکری شماست. بنابراین اگر چیزی درون آنها وجود دارد که شما نمی‌پسندید، سعی در تغییر آن نداشته باشید. همانطور که توقع دارید آنها شما را با ارزش‌هایتان بپذیرید، شما هم آنها را همانطور که هستند بپذیرند.



5 - سعی کنید بچه‌ها باعث ایجاد دردسر و مشکلات بین شما و والدین خود و همسرتان نشوند

رفتار پدربزرگ و مادربزرگ‌ها را در مقابل نوه‌هایشان درک کنید. اگر شمایل رفتار آنها در تربیت فرزندان شما ضرری ایجاد نمی‌کند، چرا برسر خریدن یک تکه اسباب بازی توسط آنها برای فرزندان‌تان بحث به راه می‌اندازید؟ درست است که شما به قصد تربیت بچه‌ها از خرید یک اسباب‌بازی خاص خودداری کرده بودید، اما اگر یک بار مادربزرگ وارد ماجرا شد و فرزند شما را با خرید یک تکه اسباب‌بازی خوشحال کرد، موضوع را آنقدر جدی نگیرید که سبب یک اختلاف خانوادگی شود.



6 - یادتان باشد که والدین شما پدربزرگ و مادربزرگ هستند، پس به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنها احترام بگذارید

آنها درست خلاف شما اجازه می‌دهند بچه‌ها تا دیروقت بیدار بمانند، برای آنها تنقلات می‌خرند و اینها همان چیزهایی هستند که بچه‌ها می‌خواهند و دوست دارند. بپذیرید که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بیش از حد با گذشت و مهربان هستند و این همان ویژگی قابل احترام و دوست‌داشتنی آنها است.



7 -  روی دلایلی تمرکز کنید که باعث می‌شود شما احساس خوبی در مقابل خانواده همسرتان داشته باشید

یا حتی خانواده خودتان. این موضوع سبب می‌شود که دید شما نسبت به ارتباطات خانوادگی‌تان به خصوص ارتباط شما با مادر و مادرشوهر کاملا جنبه مثبتی به خود بگیرد. تجربه‌های خوشی را که با آنها داشته‌اید، به خاطر بیاورید. زمان‌هایی را مرور کنید که ارتباط بین شما گرم‌تر از همیشه بوده. یادآوری این نکات، احساسات شما را نسبت به آنها گرم و گرم‌تر می‌کند. فراموش نکنید که شما از وجود همان مادر هستید و مادر شوهر شما مادر مردی است که شما با او زندگی می‌کنید. مهم این است که آنها مادر هستند و مهمتر این است که مادربزرگ‌ها همواره محبوب‌ترین شخصیت‌های زندگی فرزندان شما هستند. به محسنات فکر کنید. از آنچه که مادرها برای شما انجام می‌دهند، قدردانی کنید و آنها را همانطور که هستند بپذیرید. فقط یک نکته را هرگز فراموش نکنید. ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم آدم‌ها را تغییر دهیم، اما می‌توانیم خودمان را تغییر دهیم. پس اگر با دیگران مشکل دارید، حتی اگر مشکل از طرف آنهاست. شما فداکار باشید و رفتار خودتان را تغییر دهید. فداکار باشید، همانطور که مادران همیشه فداکار بوده‌اند. مادر، مادر است حالا چه مادرشوهر باشد، چه مادر خودتان...



8 - شما در رابطه‌ای سخت و مشکل‌دار با خانواده همسرتان هستید، چون عاشق شده‌اید و با فرد مورد علاقه‌تان ازدواج کرده‌اید

در واقع شما همه این مشکلات را به خاطر شخصی که دوستش دارید، تحمل می‌کنید. حالا می‌خواهید چه کار کنید؟ مشکل با خانواده همسرتان اینقدر جدی است که بخواهید زیر عشق و علاقه خود بزنید؟ اصلا ارزشش را دارد؟ می‌خواهید صورت مساله را پاک کنید؟ یا قصد دارید مرتب حرص بخورید و لب‌هایتان را گاز بگیرید؟ یا اینکه همه این فشارها را تحمل کنید و به روی خودتان نیاورید، اما در درون واقعا آزار می‌بینید. انتخاب با خودتان است، اما بهتر نیست گاهی اوقات رفتاری دوستانه را در پیش بگیرید، آن هم درست به‌خاطر خوشبختی فردی که به عنوان همسر عاشقش هستید. مطمئن باشید همسر شما شایستگی این را دارد که از زبان شما این جمله را بشنود که به خاطر او خانواده‌اش را دوست دارید و حرف و حدیث‌های بین عروس و مادرشوهر را هرگز جدی نمی‌گیرید. در این صورت مطمئن باشید وقتی مادر همسرتان خوشبختی فرزندش را ببیند، هر کینه و کدورتی را از خود دور می‌کند و چیزی را به دل نمی‌گیرد.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 11:27 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

 تجاوز جنسی به 16 زن خانه‌ دار در کرمان + عکس

به گزارش آخرین نیوز به نقل از روزنامه تهران امروز این مرد که مجید- م نام داشت پس از دستگیری انگیزه خود از جنایاتش را نه انحراف جنسی بلکه نفرت و کینه از زنان ذکر کرد. این جوان 20 ساله که سرانجام پس از پیگیری‌های ادامه دار پلیس کرمان هنگامی که قصد قربانی کردن زن تنهای دیگری را داشت دستگیر شد، به بازپرس پرونده گفت: باعث این جنایاتم کاری بود که مادرم در کودکی با من کرد. تازه به دنیا آمده بودم که پدرم دچار حادثه‌ای شده و فوت کرد.

 

مادرم که پس از مرگ پدر، قصد شوهر کردن را داشت چون من را مانعی بر سر راه ازدواج مجددش دید مرا بی‌رحمانه از خود رانده و به شیرخوارگاه سپرد. من تا 7 سالگی در مرکز نگهداری اطفال ماندم و در این مدت تجربه‌های خیلی تلخی را از سر گذراندم.مربی‌های مرکز که همگی زن بودند به عناوین مختلف مرا آزار داده و تحقیر می‌کردند. در آن سالها تنها چیزی که نمی‌دیدم دلسوزی و حمایت بود. سرانجام به مدرسه رفتم اما به دلیل مشکلاتی که در کودکی داشتم و بدبینی خاصی که به محیط اطراف پیدا کرده بودم قادر به برقراری ارتباط درست با هم مدرسه‌ای هایم نبودم. سریع پرخاش می‌کردم و بارها به خاطر همین رفتارم از طرف هم مدرسه‌ای هایم فحش و سرکوفت شنیده و کتک خوردم. آنها بی‌پدر و مادری مرا به رخم می‌کشیدند و حرف‌هایی به من می‌زدند که باعث می‌شد در خلوت خود ساعت‌ها گریه کنم و از خدا بخواهم زودتر مرا بکشد. همان موقع بود که بذر نفرت از جنس زن در دلم رشد کرد. من عامل تمام بدبختی‌های خود را اقدام مادرم و برخوردهای زننده زنانی می‌دانستم که مربی نگهداری من بودند.

خبری که خواندم

متهم افزود: مدام به انتقام گیری از زنان فکر می‌کردم و به دنبال راهی بودم تا آنها را قربانی نفرت خود کنم. می‌خواستم به هر وسیله‌ای شده زنان را تحقیر کنم تا اینکه یک‌روز که روزنامه‌ای دستم رسیده بود در آن خبری خواندم مبنی بر اینکه مردی با عنوان قلابی مامور شرکت گاز وارد خانه زنی تنها شده و به او تعرض کرده بود. با خواندن این خبر جرقه این کار در ذهن من هم خورد.تصمیم گرفتم همین بلا را سر عده‌ای زن بیاورم.

خانه‌ای را زیر نظر گرفتم که می‌دانستم در آن زوجی تازه ازدواج کرده با هم زندگی می‌کنند. ساعتی از صبح گذشته بود که شوهر برای رفتن سر کار از منزل خارج شد. کوچه خلوت بود و کسی هم آن دور و اطراف نبود. کیف و سر رسیدی که همراهم بود را زیر بغلم گرفته و به سمت خانه زن رفتم. زنگ خانه‌اش را به صدا درآورده و خود را مامور شرکت گاز معرفی کردم که برای خواندن کنتور آمده است. زن هم به من اعتماد کرده و در را باز کرد. به محض مواجه شدن با وی، در دهانش را گرفته و به وی تعرض کردم. التماس‌های وی هم فایده‌ای نداشت. بعد هم به سرعت از آنجا فرار کردم.مدتی بعد زن دیگری را هدف قرار دادم و وی را هم با عنوان مامور گاز مورد تعرض قرار دادم.

به 14 زن دیگر هم طبق همین نقشه تعرض کردم و تعداد قربانیان خود را به 16 نفر رساندم. اما هر کاری می‌کردم ریشه این نفرت از دلم پاک نمی‌شد و همچنان فکر انتقام از زنان دیگری هم بودم.

سوژه روانشناسان شدم

مجید ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته بود که طبق نقشه قصد اذیت و آزار زن خانه دار دیگری را داشتم. در کوچه‌ای که خانه آن زن در آنجا قرار داشت مشغول راه رفتن و یافتن فرصتی مناسب بودم که یکمرتبه ماشین پلیس را کنار خود دیدم. سعی کردم خود را عادی نشان دهم اما ماموران به من مشکوک شده بودند. می‌دانستم که زن‌هایی که این بلا را سر آنها آورده‌ام از من شکایت کرده‌اند و پلیس هم بدجوری دنبال من است اما حاضر نبودم به هیچ قیمتی دست از این کار بردارم. ماموران پلیس بعد از دیدن من به سویم حمله کرده و قصد دستگیری من را داشتند. من هم چاقویم را درآورده و با آنها درگیر شدم.بعد هم به سرعت به سمت خیابان دویدم تا با استفاده از شلوغی آنجا فرار کنم. اما همانجا با کمکی که مردم به ماموران کردند دستگیر شدم.داخل ماشین پلیس که نشستم فهمیدم عکس چهره من در اختیار کلیه مراکز پلیس قرار داده شده است و مامورین از روی تصویر بازسازی شده چهره‌ام ازروی اطلاعاتی که قربانیان تعرض‌های من به‌ آنها داده بودند شناسایی شده ام. پس از دستگیری و انتقال به آگاهی بود که متوجه شدم پلیس تنها از چند مورد از تعرض‌های من مطلع است و بقیه شاکیان از ترس آبرویشان اصلا برای شکایت به پلیس مراجعه نکرده‌اند. به مرور اعترافات خود را شروع کرده و به 16 فقره تجاوز اقرار کردم. بازپرس پرونده پس از شنیدن حرف‌های من دستور انتقالم را به پزشکی قانونی داد تا سلامت روانی من مورد بررسی قرار گیرد ولی پزشکان این مرکز مرا از نظر روانی سالم و صاحب اراده در وقوع جرم تشخیص دادند. بعد هم به دست تیمی از روانشناسان سپرده شدم تا تحقیقات بیشری درباره شخصیت من توسط آنها انجام شود.

اعدام مجرم روانی

مجید چندی بعد از این اعترافات در دادگاه کیفری استان کرمان محاکمه و قضات وی را به جرم 16 بار تجاوز به عنف به مرگ محکوم کردند. قضات دیوان‌عالی کشور هم بدون وارد کردن هیچ ایرادی به این حکم حکم اعدام وی را تایید کرده و این متهم سحرگاه دیروز در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شد.
avenger






تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:48 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر مهدی پاکدل می باشد که در تاریخ ?? اسفند ماه 1389 با هم ازدواج کردند. بهنوش طباطبایی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر می باشد و با گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری آقای کشن فلاح در دان …

بهنوش طباطبایی همسر مهدی پاکدل می باشد که در تاریخ ?? اسفند ماه 1389 با هم ازدواج کردند. بهنوش طباطبایی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر می باشد و با گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری آقای کشن فلاح در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران وارد عرصه ی بازیگری شد.

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

تصاویر زوج هنرمند : بهنوش طباطبائی و مهدی پاکدل

موضوع مطب : گالری عکس هنرمندان »





تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:32 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 4

موضوع مطب : گالری عکس هنرمندان »





تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:29 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 3

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 3

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

SaliJooN.Info

موضوع مطب : گالری عکس هنرمندان »





تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:27 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

گلچین عکس هایی زیبا از بازیگران محبوب 1

موضوع مطب : گالری عکس هنرمندان »





تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

آبله‌ مرغان عبارت‌ است‌ از یک‌ بیماری‌ خفیف‌ و بسیار مسری‌ که‌ توسط‌ ویروس‌ هرپس‌ زوستر ایجاد می‌شود. این‌ بیماری‌ می‌تواند در هر سنی‌ رخ‌ دهد، اما در کودکان‌ شایع‌تر است‌.

علایم‌ شایع‌

علایم‌ زیر معمولاً در کودکان‌ خفیف‌، اما در بزرگسالان‌ شدید هستند:

تب‌

درد شکمی‌ یا احساس‌ ناخوشی‌ عمومی‌ که‌ 1 تا 2 روز طول‌ می‌کشد.

بثورات‌ پوستی‌ که‌ تقریباً در هر جای‌ بدن‌ می‌تواند پدید آید، از جمله‌ روی‌ پوست‌ سر، آلت‌ تناسلی‌، و داخل‌ دهان‌، بینی‌، گلو یا مهبل‌. تاول‌ها ممکن‌ است‌ در نواحی‌ بسیار وسیعی‌ از پوست‌ گسترده‌ شده‌ باشند، اما در دست‌ و پا کمتر ظاهر می‌شوند. تاول‌ها در عرض‌ 24 ساعت‌ می‌ترکند و در محل‌ آنها دلمه‌ تشکیل‌ می‌شود. هر 3 تا 4 روز مجموعه‌هایی‌ از تاول‌های‌ جدید به‌ وجود می‌آیند.

در بزرگسالان‌ یک‌ سری‌ علایم‌ شبیه‌ آنفلوآنزا وجود دارد.

علل‌

عفونت‌ با ویروس‌ هرپس‌ زوستر. این‌ ویروس‌ از راه‌ قطره‌های‌ ریز در هوا یا تماس‌ با ضایعات‌ پوستی‌، از فرد بیمار انتقال‌ می‌یابد. دوره‌ نهفته‌ پیش‌ از آغاز علایم‌ بیماری‌ 7 تا 21 روز است‌.

اگر مادر یک‌ نوزاد قبلاً یا در حین‌ حاملگی‌ آبله‌ مرغان‌ گرفته‌ باشد، کودک‌ وی‌ تا چندین‌ ماه‌ در برابر آبله‌ مرغان‌ ایمنی‌ دارد. اما این‌ ایمنی‌ در عرض‌ 4 تا 12 ماه‌ پس‌ از تولد کاهش‌ می‌یابد.

عوامل‌ افزایش‌ دهنده‌ خطر

استفاده‌ از

داروها

ی‌ سرکوب‌کننده‌ دستگاه‌ ایمنی‌ بدن‌

 

پیشگیری‌

در حال‌ حاضر نمی‌توان‌ از آن‌

پیشگیری‌

به‌ عمل‌ آورد. سرم‌ حاوی‌ پادتن‌ علیه‌ این‌ ویروس‌، برای‌ افرادی‌ که‌ خطر ایجاد بیماری‌ خطرناک‌ در آنها زیاد است‌ (مثل‌ کسانی‌ که‌

داروها

ی‌ ضد سرطان‌ یا سرکوب‌کننده‌ ایمنی‌ دریافت‌ می‌کنند) استفاده‌ می‌شود. اخیراً یک‌ واکسن‌ جدید برای‌ این‌ بیماری‌ مورد تأیید قرار گرفته‌ است‌.

عواقب‌ مورد انتظار

بهبود خود به‌ خودی‌. کودکان‌ معمولاً در عرض‌ 7 تا 10 روز بهبود می‌یابند. اما در بزرگسالان‌ این‌ مدت‌ بیشتر است‌ و احتمال‌ بروز عوارض‌ در آنها بیشتر است‌.

پس‌ از بهبود، فرد برای‌ تمام‌ عمر در مقابل‌ آبله‌ مرغان‌ ایمنی‌ دارد.

گاهی‌ پس‌ از طی‌ شدن‌ سیر بیماری‌ آبله‌ مرغان‌، ویروس‌ در بدن‌ به‌ حالت‌ خفته‌ باقی‌ می‌ماند (احتمالاً در ریشه‌ اعصاب‌ نزدیک‌ نخاع‌). این‌ ویروس‌ خفته‌ ممکن‌ است‌ سال‌ها بعد دوباره‌ بیدار شود و بیماری‌ زونا را ایجاد کند.

عوارض‌ احتمالی‌

عفونت‌ باکتریایی‌ ثانویه‌ برروی‌ تاول‌های‌ آبله‌ مرغان‌

عفونت‌ ویروسی‌ چشم‌

به ندرت آنسفالیت‌ (التهاب‌ یا عفونت‌ مغز)

احتمال‌ بروز زونا سال‌ها بعد در دوران‌ بزرگسالی‌

به ندرت باقی‌ماندن‌ جای‌ تاول‌، در صورتی‌ که‌ تاول‌ عفونی‌ شود

میوکاردیت‌ (التهاب‌ عضله‌ قلب‌)

آرتریت‌ (التهاب‌ مفصل‌) به‌ طور گذرا

ذات‌الریه‌

نشانگان‌ رای‌

درمان‌

تشخیص‌ معمولاً با ظهور تاول‌های‌ پوستی‌ داده‌ می‌شود و بنابراین‌ انجام‌ آزمایش‌ ضرورتی‌ ندارد.

درمان‌

با هدف‌ تخفیف‌ علایم‌ انجام‌ می‌گیرد.

برای‌ کاهش‌ خارش‌ از پارچه‌، حوله‌، یا کمپرس‌ آب‌ سرد استفاده‌ کنید.

بیمار را تا حدامکان‌ آرام‌ و خنک‌ نگهدارید. گرما و تعریق‌ باعث‌ بروز خارش‌ می‌شوند.

ناخن‌ها را کوتاه‌ دارید تا بیمار نتواند خود را بخاراند. خاراندن‌ تاول‌ها می‌تواند باعث‌ عفونت‌ ثانویه‌ شود.

داروها

-

داروها

ی‌ زیر ممکن‌ است‌ خارش‌ را کم‌ کنند: بی‌حس‌کننده‌های‌ موضعی‌ و آنتی‌هیستامین‌های‌ موضعی‌. این‌

داروها

موجب‌ تخفیف‌ خارش‌ به‌ سرعت‌ و در کوتاه‌ مدت‌ می‌شوند. محصولاتی‌ که‌ حاوی‌ لیدوکایین‌ و پراموکسین‌ هستند، کمترین‌ احتمال‌ بروز واکنش‌های‌ آلرژی‌ را دارند.

لوسیون‌های‌ حاوی‌ فنول‌، منتول‌ و کافور(مثل‌ لوسیون‌ کالامین‌) نیز شاید توصیه‌ شود. دستور دارویی‌ را در مورد محصولات‌ فوق‌ رعایت‌ کنید.

- اگر

تب‌

وجود دارد، از استامینوفن‌ استفاه‌ کنید. به‌ هیچ‌ عنوان‌ از آسپیرین‌ استفاده‌ نکنید، زیرا این‌ دارو ممکن‌ است‌ در بروز

نشانگان‌ رای‌

(یک‌ نوع‌ آنسفالیت‌) در کودکانی‌ که‌ دچار عفونت‌ ویروسی‌ هستند نقش‌ داشته‌ باشد.

- امکان‌ دارد آسیکلوویر تجویز شود.

فعالیت‌

استراحت‌ در رختخواب‌ ضروری‌ نیست‌. بیمار می‌تواند

فعالیت‌

آرام‌ در یک‌ محیط‌ خنک‌ داشته‌ باشد. اگر هوا خوب‌ باشد، کودک‌ می‌تواند بیرون‌ از خانه‌ و در سایه‌ بازی‌ کند.






تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
عکس جالب / نوجوانی احمدی نژاد و قالیباف

  






تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:6 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

محققان مرکز خدمات ایمنی اینترنت Cyber Defender با بررسی خطرناکترین فعالیتهایی که می‌توان به صورت آنلاین انجام داد به توضیح چگونگی محافظت در برابر این خطرات پرداخت.
تا چه اندازه به فعالیتهای آن لاینی که انجام می‌دهید، وب سایتهایی که به آن مراجعه می‌کنید و حتی لینکهایی که در صفحات اینترنتی بر روی آن کلیک می‌کنید توجه دارید؟
شاید نتوان گفت تمامی‌فعالیتهای آن لاین می‌توانند برای رایانه، کاربر و حریم خصوصی کاربر مخرب و خطرساز باشد اما به طور قطع تعدادی از این فعالیتها هستند که انجام آنها به تنهایی می‌توانند مشکلات بزرگ و گاه غیر قابل جبرانی را برای کاربران به وجود آورند.

خطر اول:
فعال کردن گزینه "ورود من به سیستم را ثبت کن" (Keep me signed in) در رایانه های عمومی

راه محافظت:
- ساده ترین راه حل این است که اگر از رایانه شخصی خود استفاده نمی‌کنید، هرکز این گزینه را فعال نکنید.
- درباره رایانه های محل کارتان محتاط باشید زیرا تنها تا زمانی که در محل کارتان باشید در اختیار شماست و بقیه روز می‌تواند در دسترس دیگران باشد و دیگران نیز می‌توانند تمامی‌اطلاعات شخصی شما را به راحتی برای خود ارسال کنند.
- اگر از مکانی عمومی‌به وب سایتهای مانند گوگل، آمازون و یا ای-بی وارد شده اید، در پایان کار از خروج از وب سایت  اطمینان حاصل کنید. (Sign out)
- برای حفظ حریم خصوصی خود پس از پایان کار با رایانه تاریخ مرورگر اینترنتی خود را پاک کنید.
- برای جلوگیری از کنترل فعالیتهای آن لاین خود می‌توانید از حالت "پنهانی" مرورگر خود استفاده کنید. این حالت در اینترنت اکسپلورر 8، InPrivate Browsing و در کروم گوگل New Incognito Window نام دارد.
- هرگز هیچ رمز عبوری را بر روی مرورگر خود ذخیره نکنید، حتی اگر مرورگر از شما این را بخواهد زیرا افرادی دیگر می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. 

 خطر دوم:

به روز نکردن ویندوز، جاوا، ادوبی ریدر، ادوبی فلش

راه محافظت:
- برنامه‌های جاوا، فلش و ریدر در صورت به روز رسانی نشدن به دلیل نقصهای ایمنی، مسئول بسیاری از آلودگی های رایانه ای هستند. ساده ترین راه خلاصی از چنین آلودگی هایی به روز رسانی دائمی‌این چند نرم افزار است، فلش برای به روز رسانی به صورت خودکار از شما تقاضا می‌کند اما برای به روز رسانی جاوا کاربر باید به صورت روزانه اقدام کند. همچنین ادوبی ریدر نیز از سیستم به روز رسانی خودکار برخوردار است.
- از به روز رسانی سیستم عامل ویندوز اطمینان حاصل کنید. یکی از راه های این کار قرار دادن تنظیمات ویندوز بر روی به روز رسانی خودکار است. این کار رایانه و نقاط ضعف ایمنی سیستمهای عامل را کمتر در دسترس هکرها قرار خواهد داد.

خطر سوم:
جستجوی شایعات درباره افراد مشهور یا موضوعات غیر اخلاقی

راه محافظت:
- محافظت از این خطر دیگر نیازی به فکر کردن ندارد. به دلیل اینکه این موضوعات مواردی هستند که هکرها از گرایش ناخواسته تعداد زیادی از کاربران اینترنتی به آنها آگاهی دارند. از این موضوعات برای حمله های جدید به رایانه ها به خوبی استفاده می‌کنند، پس ساده ترین راه حل این است که دور چنین وب سایتها و جستجوهای اینترنتی را خط بکشید.
- در صورتی که مجبور به جستجوی چنین مفاهیمی‌هستید، از بخشهای خبری سایتهایی مانند گوگل یا بینگ استفاده کنید زیرا این سایتها از وب سایتهای مرجع ارزیابی اولیه ای دارند و این می‌تواند از میزان احتمال آلوده شدن رایانه ها بکاهد.

 خطر چهارم:

استفاده از BitTorrent برای دانلود نرم افزارها، برنامه های تلویزیونی و فیلمهای تحت قانون حق تکثیر

راه محافظت:
- فقط از وب سایتهای قانونی و رسمی‌دانلود مانند iTunes، Hulu و دیگر وب سایتهای قانونی استفاده کنید و به هر قیمتی از سایتهای تورنت یا سیلابی حتی اگر آلوده به ویروس نیز نباشند، استفاده نکنید. زیرا برخی از تبلیغات ارسال شده بر روی این وب سایتها می‌توانند بدون انجام کاری خاص از جانب کاربر، رایانه را آلوده کنند.
- اطلاعات و مطالب به سرقت رفته را دانلود نکنید.
- هرگز اطلاعات و مطالب به سرقت رفته را دانلود نکنید!!

خطر پنجم:
بازی آنلاین در هر وب سایتی

راه محافظت:
- در هنگام دانلود نرم افزارهای بازیهای رایگان بسیار احتیاط کنید زیرا اگر نرم افزار آلوده باشد می‌تواند رایانه را در خطر قرار دهد.
- اطلاعات ورود به بازی خود را در اختیار غریبه ها قرار ندهید. در واقع هیچ نوع اطلاعات شخصی یا غیر شخصی خود را در اختیار همبازی های آنلاین خود قرار ندهید زیرا در این صورت و در ساده ترین حالت دارایی های مجازی خود را از دست خواهید داد و در بدترین حالت پولهایتان به سرقت خواهد رفت.
- فریب حیله قدیمی‌"رازهای فارم ویل" را نخورید زیرا به این شکل یک ویروس تروجان را دانلود کرده اید و یا اطلاعات فیس بوک خود را در اختیار یک تبه کار مجازی قرار داده اید.

خطر ششم:
تنظیم نکردن بخش ایمنی فیس بوک و فعال گذاشتن گزینه قرار دادن اطلاعات در اختیار "همه"

راه محافظت:
- تنظیمات ایمنی فیس بوک را با دقت مطالعه کنید و اجازه ندهید بخش "دوست دوستانم" امکان دیدن اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، تاریخ تولد و دیگر اطلاعات خصوصی را داشته باشند. از تمامی‌چنین اطلاعاتی می‌توان برای جعل هویت شما بر روی کارتهای اعتباری دیگر استفاده کرد.
-
تنها "دوستان" باید به لایه های شخصی تر اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. از این رو در انتخاب "دوستان" خود دقت کنید.

خطر هفتم:
اتصال به شبکه های وایرلس ناشناخته

راه محافظت:
- در مکانهای عمومی‌مانند فرودگاه ها و هتلها مراقب اتصال به شبکه های وایرلس ناشناخته باشید. برای مثال در یک هتل از انتخاب یک شبکه شناخته شده و قانونی اطمینان حاصل کنید. زیرا در حالی که شما از محیطی به ظاهر ایمن و واقعی در اینترنت استفاده می‌کنید، هکرها می‌توانند شما را تحت نظر داشته باشند.
- تنظیم حالت استفاده در اماکن عمومی‌از لپ تاپ، ایمنی بیشتری برای آن به ارمغان خواهد آورد و به اشتراک نگذاشتن فایلهای مختلف در اماکن عمومی‌می‌تواند این ایمنی را افزایش دهد.

خطر هشتم:
استفاده از یک رمز عبور برای تمامی‌فعالیتهای آنلاین

راه محافظت:
- به خاطر سپردن ده ها رمز ورود کار بسیار دشواری است و از این رو چیز عجیبی نیست که فردی از یک رمز عبور برای تمامی‌فعالیتهای آنلاینش استفاده کند. اما اگر همان یک رمز عبور نیز شناسایی شود کل زندگی آنلاین شما برای جهان آشکار خواهد شد.
- رمزهای عبور مختلف را برای کارهای مختلف نگه دارید. برای مثال رمز عبور ایمیل خود را متفاوت از رمز ورود به شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید.
- مرورگرهای ویژه ای می‌توانند به شما در داشتن یک رمز ورود اصلی برای دسترسی به تمامی‌رمز ورودهایتان کمک کنند. به این شکل اگر برای خدمات مختلف آنلاین رمزهای متفاوتی داشته باشید تنها با به یاد سپردن یک رمز عبور می‌تواند تمامی‌آنها را در زمان نیاز مشاهده کنید.

خطر نهم:
تلاش برای گرفتن آی-پد، پلی استیشن 3 و یا دیگر ابزارهای الکترونیکی به صورت رایگان

راه محافظت:
- منطقی باشید، هرگز کسی یک آی-پد رایگان به شما نخواهد داد، پس فریبش را نخورید.
- از هر نوع بذل و بخشش آنلاین که هیچ برند مشهوری از آن پشتیبانی نمی‌کند روگردان باشید، حتی اگر این پیشنهاد تحت حمایت برندهای آنلاین باشد.
- به بسته نرم افزاری ایمنی به روز شده ای مجهز باشید زیرا نرم افزارها معمولا می‌توانند چنین پیشنهادهای تبهکارانه ای را ردیابی کرده و از فریب خوردن شما جلوگیری کنند.





تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 10:3 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">