سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بازدید رییس جمهوری آلمان از مسجد شیخ زاید در ابوظبی

مسجد شیخ زاید

 هیئت آلمانی در این بازدید کفش هایشان را در آوردند

کفش

کنفرانس خبری محمد 29 ساله در آلمان پس از 5 عمل موفقیت آمیز روی صورتش . وی  یکی از لیبیایی های زخمی در جریان جنگ داخلی این کشور در ماه های گذشته است که برای مداوا به آلمان اعزام شده است

ترمیم صورت

"هند احمص" شهروند فرانسوی که به جرم پوشیدن نقاب از سوی دادگاهی در فرانسه به 15 روز دیدن دوره آموزش شهروندی جریمه شده است در بیرون دادگاه با وکیلش در حال صحبت است

هند احمص

مراسم گرامی داشت قربانیان کشتار سال 1937 در شهر نانجینگ چین. این کشتار جمعی در جریان حمله ژاپن صورت گرفت

گرامیداشت قربانیان در چین

نورپردازی شهر توکیو به مناسبت کریسمس

کریسمس

کریسمس

یک خوک بدون پا در چین

خوک بدون پا

نمایی دیدنی از آبشار هوکو (دومین آبشار بزرگ در چین)

آبشار هوکو

نمایی از ماه گرفتگی در سریلانکا

ماه گرفتگی

نمایی دیگر از همین پدیده در یوتا آمریکا

ماه گرفتگی

یک توالت تزیینی در نمایشگاهی در توکیو

توالت تزیینی

یک روستایی چینی گاو رنگ آمیزی شده خود را در رقابت رنگ آمیزی گاوها شرکت داده است (منطقه جیانچنگ)

رنگ آمیزی گاوها

آرایش عجیب صورت یک عروس مسلمان در بلغارستان

آرایش عروس

 شطرنج بازی در یک گرمابه سنتی در بوداپست مجارستان

 شطرنج بازی در یک گرمابه سنتی
خمیازه یکی از شرکت کنندگان در کنفرانس تغییرات آب و هوایی در دوربان آفریقای جنوبی

خمیازه
برگزاری مانور ایمنی در یکی از مدارس دخترانه در غزه

مانور ایمنی
مسابقه سواری روی اسب های وحشی در لاس وگاس آمریکا

مسابقه سواری

تظاهرات فلسطینی ها در غزه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جبهه خلق برای آزادی فلسطین
فلسطین

تلاش برای مهار آتش سوزی ناشی از سقوط یک هواپیما به روی مدرسه ای در مانیل
مهار آتش سوزی

تمرینات زنان پلیس افغانستان در پایگاهی در هرات
زنان پلیس افغانستان

آتش گرفتن یک توربین بادی در اسکاتلند در اثر صاعقه و توفان
توربین بادی

آکواریوم - کوالالامپور
آکواریوم

مسابقات اسب سواری در لاس وگاس
اسب سواری
 

دستگاه تست یک تکنولوژی فضایی و ارتباط آن با عضلات بدن در فرایبورگ آلمان
تکنولوژی فضایی

اعتراض یک زن فلسطینی به ساخت دیوار حائل از سوی اسراییل در کرانه غربی
زن فلسطینی

میت رامنی یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا در جمع حامیانش در ایالت آیوا
میت رامنی

تلاش برای نجات بیماران گرفتار در آتش سوزی بیمارستانی در کلکته. در این سانحه دهها نفر کشته شدند
آتش سوزی بیمارستان

گذاشتن موتور یک موشک کروز روی یک سواری شورولت مدل 1967 برای افزایش سرعت (آمریکا)
موشک کروز

جشنواره مجسمه های برفی در هاربین چین
مجسمه های برفی

جوانان حامی محیط زیست در بندر دوربان آفریقای جنوبی با تجمع در کنار هم سر یک شیر را تشکیل داده اند تا توجه افکار عمومی جهانی را به ضرورت مبارزه با پدیده گرمایش زمین جلب کنند
بندر دوربان

حضور ملکه در جمع قضات دیوان عالی بریتانیا
ملکه بریتانیا

تله سیژ سواری یک زوج پاکستانی در راولپندی
زوج پاکستانی

یک پول خرد فروش در کراچی پاکستان
پول خرد فروش

 بازی دو تیم فوتبال آمریکایی در نیواورلئان آمریکا
فوتبال آمریکا

تار عنکبوت در باغی در لندن
تار عنکبوت

معترضان به نتایج انتخابات کنگو در داخل کامیون پلیس
انتخابات کنگو

کارگاه آجرپزی در حومه اسلام آباد
کارگاه آجرپزی

بندبازی در مدرسه ای در پکن
بندبازی

یک کارگاه مجسمه تراشی در شهر دانگچنگ چین
کارگاه مجسمه تراشی

صخره نورد کانادایی مشغول بالا رفتن از یک آبشار یخ زده
آبشار یخ زده

گاوبازی در لاس وگاس
گاوبازی

یخ زدگی درختان در اورگان آمریکا
یخ زدگی درختان

بدون شرح!
بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح



بدون شرح

بدون شرح
بدون شرح

برگرفته ار عصر ایران






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 1:4 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()


 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید

 
 

ملکی خصوصی در جزیره شمالی سیشل، بهشتی بر روی زمین برای گذراندن تعطیلاتی آرام بخش می تواند باشد.طبیعت زیبا ، ساحل سفید و آبهای کریستال و شفاف،گیاهان و جانوران جالب و غیرمعمول از جمله ویژگی ها و جاذبه های این جزیره است.11کلبه لوکس در اطراف این جزیره وجود دارد که در آن فضایی از انزوای کامل از همه چیز و همه کس و احساس امنیت، صلح و اتحاد با طبیعت به ارمغان می آورد و همه چیز را در لحظاتی که آنججا هستید فراموش خواهید کرد.

م:ایران....






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 12:26 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

در زیر به بررسی 5 تا از امن ترین بانک های جهان می پردازیم. امتیازدهی به این بانک ها براساس مجموعه دارایی و اعتبارات طولانی مدت آنها، رتبه بندی فیچ و رتبه بندی مودی انتخاب شده اند.

1- بانک "KFW" آلمان KFW یک بانک دولتی در شهر فرانکفورت ?لمان است. این بانک در سال 1948 و بعد از جنگ جهانی دوم تاسیس شد. درآمد حاصل از این بانک 70-75 میلیارد یورو است و 4228 کارمند دارد.

 

2- “Caisse des Depots et Consignations” فرانسه یک موسسه مالی فرانسوی است که تحت نظارت پارلمان فرانسه اداره می شود. این موسسه در سال 1816 ساخنه شد. باز کردن حساب در این موسسه برای همگان امکان پذیر است. هم اکنون این موسسه در 80 کشور جهان دارای شعبه است.

 

3- بانک “Nederlands Gemeenten” هلند 50 درصد از سهام این بانک متعلق به دولت هلند مس باشد. این بانک در سال 1914 توسط آقای Hague ساخته شد. بانک Nederlands Gemeenten، خدمات مالی و اعتباری را برای سازمانهای عمومی فراهم میکند. درآمد مالی این بانک فقط در سال 2009 حدود 114 میلیون یورو بوده است.

4- بانک Landwirtschaftliche Rentenbank  آلمان یه چیزی تو مایه های بانک کشاورزی خودمون… این بانک در سال 1923 برای حل بحران مالی بوجود آمده در سال 1920 تاسیس شد. در سال 1925 به یک بانک برای اعطا و واگذاری وام به بخش کشاورزی در آلمان تبدیل شد. درآمد آن حدود 3047?2 میلیون یورو است. این بانک هم اکنون در شهر فرانکفورت قرار دارد.

5- بانک  Zuercher Kantonalbank  سویس Zuercher Kantonalbank در 15 فوریه 1870 تاسیس شد.در اواخر قرن 19 ام به تامین وام برای بخش مسکن روی آورد و توانست از این راه سود عظیمی را عاید خود کند. دارایی کلی این بانک درحدود 113میلیارد فرانک برآورد می شد که اکنون این میزان دارایی به 503 میلیار فرانک رسیده است.

در این لیست بانک های زیر در رده 6 تا دهم قرار می گیرند که فقط به نام آنها بسنده میکنیم. به ترتیب: Rabobank Group هلند ,Landeskreditbank Baden-Wuerttemberg-Foerderbank آلمان ,BNP Paribas فرانسه , NRW Bank آلمان و Royal Bank of Canada در کانادا.م:ایران ویج






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 12:22 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
هر روز این جمله را می‌شنوید که «برای سالم‌بودن، سبزی‌ها و میوه‌های تازه بخورید»، حتما می‌دانید که سبزی‌ها و میوه‌های تازه برای دستگاه گوارش، دستگاه ایمنی و پوست و مو حتی زیبایی ما مفید هستند اما احتمالا این نکته را نمی‌دانید که این سبزی‌ها و میوه‌ها در عین حال می‌توانند بسیار هم خطرناک باشند، چگونه؟
برترین مجله اینترنتی ایران


هر روز این جمله را می‌شنوید که «برای سالم‌بودن، سبزی‌ها و میوه‌های تازه بخورید»، حتما می‌دانید که سبزی‌ها و میوه‌های تازه برای دستگاه گوارش، دستگاه ایمنی و پوست و مو حتی زیبایی ما مفید هستند اما احتمالا این نکته را نمی‌دانید که این سبزی‌ها و میوه‌ها در عین حال می‌توانند بسیار هم خطرناک باشند، چگونه؟ به سادگی و با انتقال میکروب‌های بیماری‌زا.



آلوده‌ترین بخش یخچال شما

تحقیقات 3 ساله پژوهشگران دانشکده تنسی نشان داده‌، سبزی‌های تازه موجود در یخچال، آلوده‌ترین بخش یخچال را تشکیل می‌دهند. این مطالعات نشان داده هر گرم کاهویی که از مغازه می‌خرید حاوی 2میلیون باکتری است. تازه به این باید گردو خاک، لار و انگل‌ها و آلودگی‌های احتمالی کودهای شیمیایی را هم اضافه کرد. آیا این عدد و رقم شما را ترساند؟ به فکر حذف سبزی و میوه‌های تازه از رژیم‌ غذایی خود افتادید؟ نه این اشتباه را نکنید. کافی است که در شستن و ضدعفونی‌کردن میوه‌ها و سبزی‌های تازه نهایت دقت را به کار ببرید.



میکروب‌ها را به سادگی بکشید

برخی مطالعات نشان داده، شستن میوه‌ها و سبزی‌های تازه با آب ولرم برای تنها چند دقیقه 98 درصد باکتری‌ها و آلودگی‌های آن را پاک می‌کند. اگر شما با دقت و با حوصله میوه‌ها را با آب خالی بشویید بسیاری از عوامل بیماری‌زای احتمالی را پاک می‌کنید اما برای آن‌که خیال‌تان کاملا راحت شود توصیه‌های زیر را به کار بگیرید و با خیال راحت از سبزی‌ها و میوه‌های پرفایده و پرخاصیت در رژیم غذایی خود بگنجانید.



میوه‌ها را مسواک بزنید

اگر پوست میوه هم خوردنی است.
مثال: سیب، هلو، گوجه‌فرنگی، فلفل سبز
این میوه‌ها را به کمک دست و با آب ولرم تمیز بشویید. دست‌تان را روی سطح آن‌ها بکشید تا آب روی سطح پوست میوه را کاملا بشوید. برای هر عدد میوه این کار را بین 30‌تا 60 ثانیه انجام دهید تا کاملا شسته و پاک شوند. دکتر برندان تمیرای، پروفسور علوم بهداشت و سلامت فردی که عضو گروه تحقیقاتی مرکز ملی سلامت مواد کشاورزی آمریکاست می‌گوید: «جریان آب به شستن باکتری‌ها و سایر میکروب‌ها کمک می‌کند، با کشیدن دست به‌طور منظم روی سطح میوه‌ها جریان آب را به‌گونه‌ای هدایت می‌کنید که شستن میکروب‌ها را تسهیل می‌کند.» اگر احساس می‌کنید که این شیوه شستن کافی نیست می‌توانید از یک برس یا مسواک نرم مخصوص شست‌وشوی سبزی‌ها و میوه‌ها استفاده کنید تا به‌طور فیزیکی مواد آلوده‌کننده و باکتری‌‌های بیشتری را پاک کنید.





اگر می‌خواهید پوست‌شان را بکنید اول بشویید

اگر پوست میوه باید کنده شود
مثال: لیموترش، لیموشیرین، پرتقال، نارنگی و البته موز
برای شستن این میوه‌ها از یک مسواک یا برس مخصوص شست‌وشوی میوه‌ها استفاده کنید. هر میوه را 30 تا 60 ثانیه زیر جریان آب با این مسواک یا برس بشویید، یادتان باشد که باید برخلاف گروه‌ اول باید به‌شدت متوسط برس یا مسواک را روی سطح این میوه‌ها بکشید تا کثیفی‌ها و باکتری‌هایی که در عمق پوست میوه‌ها نفوذ کرده‌اند پاک شوند اما اگر پوست این میوه‌ها کنده می‌شود پس چرا باید خودمان را خسته کنیم و برای شستن آن‌ها زمان بگذاریم؟ دکتر آلفرد باشوی، پروفسور علوم صنایع غذایی در دانشگاه «مین» آمریکا به این سوال پاسخ می‌دهد: «وقتی می‌خواهید پوست یک پرتقال یا لیمو را با چاقو ببرید به راحتی میکروب‌ها را از پوست آن‌ها به گوشت‌ آن‌ها انتقال می‌دهید، اگر با دست هم پوست آن‌ها را بکنید میکروب‌ها را از پوست آن‌ها به گوشت آن‌ها انتقال می‌دهید و همچنین با این کار میکروب‌ها از پوست میوه‌ها روی دست شما می‌نشینند و بعد آن‌ها را با میوه می‌خورید.» این پروفسور صنایع غذایی می‌گوید:‌ «در روند برداشت، ذخیره‌سازی و فروش این میوه‌ها، پوست‌ آن‌ها به‌شدت کثیف و آلوده‌ می‌شود و برای همین باید همیشه قبل از مصرف، آن‌ها را با دقت شست.»



پوست این سبزی‌ها را بکنید
میوه‌هایی که به‌صورت لایه‌لایه هستند
مثال: اسفناج، کاهو، کلم
در مورد این گروه از سبزی‌ها و میوه‌ها حتما لایه رویی این میوه‌ها را جدا کنید، بیشتر آلودگی این‌گونه میوه‌‌ها و سبزی‌ها در برگ‌ها و لایه‌های بیرونی آن‌هاست و با کندن این لایه خارجی می‌توان از بسیاری از بیماری‌های احتمالی جلوگیری کرد اما یادتان باشد که نباید به همین حد اکتفا کنید و باید حتما بقیه سبزی‌ یا میوه را زیر آب روان برای مدت 30تا‌60 ‌ثانیه بشویید. دکتر گودین می‌گوید: «که این مرحله از شست‌وشو باید به دقت و با کشیدن مسواک مخصوص با دست انجام شود.» او همچنین می‌گوید: «اگر سبزی‌ها یا میوه‌هاگل‌آلود بودند یا با وجود کندن برگ‌های بیرونی آن‌ها احساس ‌کردید خاک یا گرد و غبار داخل آن‌ها نفوذ کرده حتما آن‌ها را در یک ظرف مخلوط آب و ماده ضدعفونی‌کننده قرار دهید و سپس با آب روان فراوان بشویید تا کاملا تمیز و پاک شوند.
این میوه‌ها را خشک کنید

اگر میوه به‌صورت خوشه‌ای است
مثال:‌ انگور، تمشک، بلوبری و توت‌فرنگی
در این گروه از میوه‌ها حتما اول ساقه و چوب میوه‌ها را که منبع آلودگی و تجمع میکروب‌ها هستند را ببرید (در مورد انگور بهتر است آن را دانه‌دانه بکنید) سپس این دانه‌ها را داخل یک ظرف یا کاسه بریزید و آن را پر از آب کنیدو بگذارید یک دقیقه در ظرف باشند تا خاک، گرد و غبار روی آن‌ها شسته شود. سپس آب ظرف را خالی کنید و این بار آنها را در یک ظرف مخلوط آب و ماده ضدعفونی‌کننده به مقدار لازم بریزید و سپس به مقدار کافی آب کاملا آن‌ها را بشویید در مورد میوه‌هایی مثل توت‌فرنگی دکتر ساندراگودوین، متخصص بهداشت عمومی می‌گوید: «خشک‌کردن آن‌ها به وسیله دستمال‌ها یا پارچه‌های تمیز ضدعفونی‌شده می‌تواند مقداری از میکروب‌ها و آلودگی‌های احتمالی آن‌ها را کمتر کند. حتی در مورد میوه‌ای مثل زغال‌اخته هم می‌توان از شیوه خشک‌کردن با دستمال کاغذی استفاده کرد تا درصد آلودگی‌ آن‌ها به حداقل ممکن برسد.»

م:Bartarinha.ir






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 اتـاقی با وسایـل ساختـه شده از شـکلات !
در مرکز خرید "کالینینگراد پلازا" در کالینینگراد روسیه، اتاقی وجود دارد که به طور کامل از شکلات ساخته شده ! در این اتاق علاوه بر در و دیوار، میز و صندلی‌ها، همه ابزارها و اشیای موجود در اتاق حتی فرشها که به مساحت 20 مترمربع هستند از جنس شکلات ساخته شده‌اند. النا کلیمنت، طراح و مجسمه‌ساز اهل روسیه است که توانسته با استفاده از 420 کیلوگرم شکلات تیره و روشن اتاقی کاملا شکلاتی بسازد و موجب شود تا هزاران توریست به این مکان جذب شوند. برای وا نرفتن این اتاق شکلاتی، هوای اتاق همیشه با دمای سرد تنظیم می شود.













نمایشگاه شیرینی در برلین که بیش از 50 کشور شرکت کننده داشت




































تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:14 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

شانزدهم آذر ماه سالروز درگذشت منوچهر نوذری

Manoochehr Nozari شانزدهم آذر ماه سالروز درگذشت منوچهر نوذری

شانزدهم آذر ماه سالروز درگذشت منوچهر نوذری

وی ، بیت زیر را همیشه در اجراهایش قرائت می کرد :
“ز حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی
چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخـــندانی”

روحش شاد !






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:9 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 01 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

دریاچه گیپس لندسکی استرالیا گاهی به یک منظره فوق العاده تبدیل شود

daryache 02 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

واکنش های شیمیایی از زندگی موجودات زنده ساکن این دریاچه دلیل شب تابی است

daryache 03 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

گفته میشود در بعضی از نقاط خلیج فارس نیز به دلیل وجود نوعی جلبک ، پدیده شب تابی نیز دیده میشود !

daryache 04 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 05 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 06 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 07 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

 






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:6 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

اس ام اس به سلامتی

sms bahman اس ام اس به سلامتی

سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

.

 

سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه . . .

.

 

به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست . . .

.

 

به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات

به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن . . .

 

.

.

.

سلامتی اونایی که

درد دل همه رو گوش میدن

اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن . . .

.

.

.

به سلامتی اون رفتگری که تو این هوا داره به عشق زن بچش

کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره . . .

.

.

.

سلامتی اونایی که تو این هوای دو نفره با تنهاییشون قدم میزنن  . . .

.

.

.

به سلامتی اونهائی که دوست دارم رو درک می کنند

و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن . . .

.

.

.

به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه . . .

.

.

.

به سلامتی همه باباهایی که

رمز تموم کارتهای بانکیشون شماره شناسنامشونه !

.

.

.

به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری

ولی دیگه مال تو نیست . . .

.

.

.

سلامتی مادر

که وقتی غذا سر سفره کم بیاد

اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه . . .

.

.

.

به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه!

.

.

.

به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که

بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند . . .

.

.

.

به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد !

.

.

.

به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره

به راننده گفت :پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن….!

.

.

.

 به سلامتی بیل!

که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر می‌شه . . .

.

.

.

 به سلامتی سیم خاردار!

که پشت و رو نداره

.

.

.

به سلامتی اونی که بیکسه، ولی ناکس نیست . . .

.

.

.

به سلامتی اونایی که

چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه

چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه . . .

.

.

.

به سلامتی حلقه های زنجیر

که زیر برف و بارون میمونن زنگ میزنن ولی هم دیگه رو ول نمیکنن . . .

.

.

.

گل آفتابگردان را گفتند:

چراشبها سرت را پایین می اندازی؟

گفت :ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم

به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند . . .

.

.

.

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوس دارن . . .

.

.

.

بسلامتی اون دختری که حاضر زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه . . .

.

.

.

به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :

اون رفیق منه

وقتی باختم گفت :

من رفیقتم  . . .

.

.

.

به سلامتی کسی که بهش زنگ میزی…..خوابه

ولی واسه این که دلت رو نشکنه

میگه:خوب شد زنگ زدی….باید بیدار میشدم . . .

.

.

.

به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته

به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟

باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری . . .

.

.

.

به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته

بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌

انگشت کوچیکه? عشقم هم نیستی . . .

.

.

.

به سلامتی اونایی که

چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه

چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه . . .

.

.

.

به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !

.

.

.

به سلامتی همه اوونایی که

دلشون از یکی دیگه گرفته

ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن

میگن بخاطره غروب پاییزه . . .

.

.

.

بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا “تومن”

چون هم تو هستی توش، هم من . . .

.

.

.

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون

هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه . . .

.

.

.

سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !

آخرشم دق میدن مارو !

.

.

.

سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!

.

.

.

بسلامتیه اون پسری که خواست آدم بشه

ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت

همیشه پای یک زن در میان است !

.

.

.

سلامتیه دوست نازنینی که گفت:

قبر منو خیلی بزرگ بسازین…. چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم !

.

.

.

سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن

که شبیه باباهاشون بشن

نه مثل جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !

.

.

.

به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کنن !






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:3 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

راه رفتن روی طناب در ارتفاع یک کیلومتری +عکس

Walking 01 راه رفتن روی طناب در ارتفاع یک کیلومتری +عکس

Walking 02 راه رفتن روی طناب در ارتفاع یک کیلومتری +عکس

Walking 03 راه رفتن روی طناب در ارتفاع یک کیلومتری +عکس

23junkie adrenaldinovy ??Kemeterساله تصمیم به راه رفتن بر روی طناب

در ارتفاع یک کیلومتری در پارک ملی یوسمیت در کالیفرنیا گرفت .






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تصاویر حیرت انگیز از مرتاض چینی!

Jok4U.com 021 تصاویر حیرت انگیز از مرتاض چینی!

Jok4U.com 125 تصاویر حیرت انگیز از مرتاض چینی!

Jok4U.com 221 تصاویر حیرت انگیز از مرتاض چینی!

تصاویر حیرت انگیز از مرتاض چینی!

این مرتاض چینی بر روی لوله ای به قطر 1 سانتی متر به مدت 10 ثانیه به صورت بر عکس ایستاد






تاریخ : چهارشنبه 90/9/23 | 8:1 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">