سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

معرفی بهترین گوشی های دو سیم کارتی

گوشیهای وجود دارند که در آن واحد میتوانند به 2 شبکه حامل متصل شوند، این مدل گوشیها مدت‌ها است  که به بازار آماده اند، حتی مارک‌های محلی و ناشناس پرطرفدار هم در بین آنها دیده میشود که ممکن است هیچ وقت نامی‌ از آنها نشنیده باشید.

اگر شما جز آن دسته از کسانی‌ هستید که می‌خواهید 2 شماره? مجزا، یکی‌ برای دوستان و خانواده و دیگری برای کار داشته باشید، استفاده از یک گوشی معقول دو سیم کارتی ، راه نجات شما می‌باشد.

به همین دلیل ما چند نام تجاری گوشیهای 2سیم کارتی را با ویژه گیهای آنها جمع آوری کردیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

1- Sony Xperia tipo dual

این گوشی مناسب برای کسانی‌ است که برای اولین بار از گوشیهای هوشمند آندروید استفاده میکنند. شایان ذکر است این همان Xperia tipo مجهز به باتری 1،500میلی‌ آمپر و عمر باتری 24 ساعت استفاده? مداوم است. (به گفته سونی)

این مدل دو سیم کارتی، صفحه نمایش 3.2 اینچی‌ ضدّ خش دارد و در داخل نیز شامل یک پردازنده? تک هسته‌ای 800Mhz است. این مدل همچنین دارای یک دوربین 3.2 مگا پیکسلی در پشت است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Sony Xperia tipo dual

2- HTC Desire V

این مدل، اولین گوشی HTC است که قابلیت دو سیم کارتی دارد. مزیت این گوشی وجود آندروید بستنی حصیری بر روی آن است. این گوشی علاوه بر صفحه نمایش 4 اینچی‌ و پردازنده? 1GHz ، یک دوربین 5 مگا پیکسلی هم دارد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

HTC Desire V

3- Samsung Galaxy Y Pro DUOS

این مدل دو سیم کارتی ، علاوه بر کیبورد QWERTY یک دوربین هم در جلو دارد. صفحه نمایش 2.6 اینچی‌، پردازنده? 832MHz ، دوربین عقب 3.2 مگا پیکسلی و آندروید نان زنجفیلی از ویژگی‌های دیگر این مدل است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y Pro DUOS

4- Samsung Galaxy Y DUOS

این مدل دو سیم کارتی همان مدل اولیه? Galaxy Y با صفحه نمایش بزرگتر 3.14 اینچی‌ و دوربین 3 مگا پیکسلی می‌باشد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y DUOS

5- Samsung GALAXY Ace DUOS

این مدل دو سیم کارتی که آندروید نان زنجفیلی دارد، دارای صفحه نمایش بزرگتر 3.5 اینچی‌ و دوربین 5 مگا پیکسلی است. پردازنده? 832MHz ، حافظه داخلی‌ 3GB و RAM 512MB از دیگر ویژگی‌‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung GALAXY Ace DUOS

6- Nokia Asha 200

این مدل دو سیم کارتی با صفحه کلید QWERTY مخصوص طرفداران پیام کوتاه است. صفحه نمایش 2.4 اینچی‌ و دوربین 2 مگا پیکسلی، دسترسی‌ آسان به شبکه‌های اجتماعی و سیستم پیام فوری از ویژگی‌‌های دیگر آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 200

7- Nokia Asha 305

این مدل مناسب قیمت دو سیم کارتی دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی‌، پردازنده? 1GHz و دوربین 2 مگا پیکسلی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 305

8- ViewSonic ViewPhone 3

این مدل دو سیم کارتی، آندروید نان زنجفیلی دارد. صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی‌، دوربین 5 مگا پیکسلی، پردازنده? 800MHz و RAM 512MB از دیگر ویژگی‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

ViewSonic ViewPhone 3

9- Nokia Asha 202

این مدل، دو سیم کارت مدل گوشیهای سری 40 است با صفحه نمایش لمسی  2.4 اینچی‌ و دوربین 2 مگا پیکسلی.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 202

 10- Acer Liquid Gallant Duo

این مدل دو سیم کارتی Acer با آندروید بستنی حصیری است که به زودی قبل از 8 آگوست به بازار خواهد آمد. هرچند اظهار نظر راجع به عملکرد آن خیلی‌ زود است اما با ویژگی‌ها و قیمت مقرون به صرفه‌ای که اعلام شده، می‌توان آنرا جز برترین گوشیهای دو سیم کارتی به حساب آورد.

پردازنده? 1GHz ، دوربین 5 مگا پیکسلی، حافظه داخلی‌ 4GB ، صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی‌،  RAM 1GB از ویژگی‌‌های اعلام شده برای این گوشی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Acer Liquid Gallant Duo

 هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

آیا شما می دانید، چرا محدودیت تعداد کلمه در هر پیام کوتاه 160 حرف است؟ آیا شما می دانید چه کسی برای اولین بار از طریق تلفن همراه یک تصویر را ارسال کرد؟ پر فروش ترین تلفن همراه جهان؟ سخت ترین تلفن همراه دنیا؟ و یا اینکه کدام کشور جهان بیشترین پیام کوتاه را ارسال کرده اند؟

در این مطلب در نظر داریم به سوالاتی اینچنینی بپردازیم در واقع قصد داریم در ابتدا حس کنجکاوی شما را برانگیزیم سپس به دنبال پاسخ آنها باشیم، ضمنا اگر شما هم به حقایق جذابی در خصوص تلفن همراه دسترسی دارید که در این پست به آن اشاره نشده است، از قرار دادن آنها در بخش نظرات دریغ نفرمایید:

1? پیام های متنی

مردم فیلیپین رتبه اول دنیا در ارسال پیام متنی را با متوسط 1?4 میلیارد پیام کوتاه متنی در روز  دارند، در اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 این کشور بعنوان پایتخت پیام متنی جهان شناخته می شد، در ابتدا پیام کوتاه در این کشور رایگان بود اما اکنون هر پیام یک پسو ( Peso)  تقریبا چیزی کمتر از 2 سنت  برای کاربر هزینه دارد.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

فیلیپین رتبه اول ارسال پیام کوتاه در دنیا را در اختیار دارد

2. ریشه محدودیت 160 کاراکتری پیام متنی 

در سال 1985 پژوهشگر 45 ساله مخابرات، Friedhelm Hillebrand، طول استاندارد پیام کوتاه را شناسایی کرد، او با ماشین تحریر خود جملات و متن های مختلفی را به صورت تصادفی  تایپ نمود و به این نتیجه رسید تمام آنها طول کمتر از 160 کاراکتر دارند، از اینرو بر اساس یک استاندارد برای اولین پیام های کوتاه طول میزان کاراکتر مجاز برای هر پیام 128 حرف بود که با فشرده سازی تا 32 حرف نیز به آن افزوده شد و 160 کاراکتر محدودیت هر پیام کوتاه شد.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

کشف استاندارد کاراکتر هر پیام کوتاه توسط پژوهشگر مخابراتی

3.اولین تلفن همراه پخش کننده موسیقی

تلفن همراه زیمنس SL45 که در سال 2001 وارد بازار شد، اولین تلفن همراهی بود که از حافظه پشتیبانی می کرد و قابلیت پخش MP3 را داشت، 32 مگابایت حافظه و امکان پخش موسیقی تا 5ساعت و هدفون استریو این تلفن همراه، امکاناتی بود که در زمان خود منحصر به فرد بود.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

زیمنس SL45

4.مقاوم ترین تلفن همراه جهان

تلفن همراه Sony Xp3300 Force بوسیله Guinness بعنوان سخت ترین تلفن همراه جهان شناخته شد،  تا عمق بیست و پنج متری  حفره بتن هیچ گونه آسیبی به این تلفن همراه وارد نمی شود، همچنین می توان تا دو متر در زباله خیس غرق باشد و هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

مقاوم ترین تلفن همراه جهان Sonim-XP3300-Force

5. گرانترین تلفن همراه جهان

تلفن همراه Stuart Hughes iPhone4 دیاموند رز گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان نام گرفته است، قیمتی در حدود 5/000/000 یورو برابر با 7/850/000 دلار دارد، حفره هایی بر روی قاب این تلفن همراه تعبیه شده است، که 500 قطعه الماس 100 قیراطی بر روی آن قرار داده شده است. پشت آن با گل رز طلا آمیخته شده است، و لوگوی اپل با 53 تکه الماس آراسته شده است.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان

 6? اولین عکس ارسال شده توسط تلفن همراه

اولین عکس  به اشتراک عمومی گذاشته شده تلفن همراه در 11 ژوئن 1997 توسط فیلیپ کان( شخصی که در تصویر می بینید) تهییه شد، او این تصویر را از بیمارستان محلی که دخترش متولد شد به اشتراک عموم گذاشت.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

اولین تصویر گرفته شده و به اشتراک گذاشته شده تلفن همراه 

7. پرفروش ترین تلفن همراه دنیا

تلفن همراه محبوب و مورد توجه کاربران که هنوز هم در ایران برخی مشتاق خرید آن هستند Nokia 1100 با فروش بالغ بر 250 میلیون دستگاه پرفروش ترین تلفن همراه جهان لقب گرفته است. این تلفن همراه در سال 2003 معرفی و تولید شده است.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

پرفروش ترین تلفن همراه دنیا






تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">