سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

گیاهی علیه دیابت

گیاهی علیه دیابت
آیا می دانید چه گیاهانی علیه دیابت هستند؟

گزنه ضد دیابت است
 استاد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: گزنه گیاهی دیوروتیک (ادرارآور) بوده که برای ناراحتی‌های پروستات و دیابت مفید است.

فراز مجاب  اظهار داشت: امروزه گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: به عنوان مثال گیاه کاسنی صحرایی، گیاهی است که از اندام‌های هوایی آن استفاده می‌شود و از خواص آن می‌توان به ادرارآور، ضد درد و تب‌بر اشاره کرد همچنین در برخی از مقالات اشاره شده است که ریشه گیاه کاسنی برای درمان دیابت مفید است.

استاد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد: اندام‌های هوایی گیاه کاسنی صفراآور و صفرابر بوده و مقوی کبد است همچنین برای تقویت اعمال کبدی بسیار مفید است.

مجاب در خصوص خواص گیاه گزنه نیز اظهار داشت: گیاه گزنه گیاه دیوروتیک (ادرارآور) است که برای ناراحتی‌های پروستات مفید است البته تحقیقات نشان می‌دهد که در درمان دیابت نیز می‌تواند مفید باشد و استفاده از اندام‌های هوایی آن برای ریزش مو نیز مفید است.

گیاه گزنه دارای طبیعتی گرم و خشک بوده، ضد بلغم و صفرابر است همچنین این گیاه ضدالتهاب، محرک، مدر، قاعده‌آور، خلط‌آور، صفرابر، معرق، تصفیه کننده خون، ملین، ضدانگل و ضدخونریزی‌های داخلی است.

گزنه برای رفع التهاب و ضعف عضلات و رفع نقرس نیز می‌تواند مفید باشد همچنین برای پاکسازی اخلاط ریوی مفید بوده و ضد سرفه و تنگی نفس است.

منبع : Farsnews.com





تاریخ : پنج شنبه 90/10/29 | 8:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">