سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 کوتاه قد ترین زن جهان
 


یک دختر دبیرستانی در مرکز هندوستان به عنوان کوتاه قد ترین زن جهان شناخته شد. موسسه ی رکورد های گینس این دختر هندی را که در روز جمعه 18 ساله شد به عنوان کوتاه قد ترین زن جهان انتخاب کرد. این دختر امیدوار است تحصیلات خود را به پایان برساند و به سینمای هند، بالیوود راه پیدا کند.


به گزارش ایران ویج ، قد جویتی آمگه تنها 62.8 سانتی متر است که از قد یک کودک 2 ساله ی معمولی هم کوتاه تر است. نماینده ی رکورد های گینس که از لندن به هندوستان رفته بود، در مراسمی که با حضور خانواده و دوستان جویتی در شهر ناگپور برگذار شده بود این اندازه گیری را انجام داد.

جویتی آمگه می گوید که آرزو دارد روزی ستاره ی فیلم های بالیوود شود و گفت که می خواهد بعد از تمام کردن دبیرستان در سال جاری، به دانشگاه برود. او گفت : "میخواهم هنرپیشه بشوم". و همچنین گفت: " من شهرم ناگپور را در نقشه ی جهانی قرار داده ام. حالا همه می دانند که اینجا کجاست".

قد او 7 سانتی متر از بریجیت جوردن 22 ساله اهل آمریکا، که از ماه سپتامبر تا کنون این عنوان را داشته است کوتاه تر است. راب مولی، نماینده ی رکورد های گینس گفت: "جویتی به ما یاد می دهد که به چیزی فراتر از اندازه هایمان توجه کنیم و تفاوت های خود را قدر بدانیم."

البته این اولین رکورد جهانی آمگه نبوده، تا قبل از روز جمعه او به عنوان کوتاه قد ترین نوجوان رکورد دار بود اما از روزی که 18 ساله شد این عنوان جدید را به دست آورد. او در طول 2 سال گذشته کمتر از یک سانتی متر رشد کرده. موسسه ی رکورد های گینس اعلام کرده وی به خاطر نوع خاصی از کوتوله گی به نام آکوندروپلاسیا، بیش از این رشد نخواهد کرد.

عنوانی که وی در نوجوانی کسب کرده بود باعث شد که بتواند به تورهای مختلفی در ژاپن و ایتالیا سفر کرده و با سایر رکورد داردان ملاقات کند.

رکورد کوتاه قد ترین زن تاریخ هنوز شکسته نشده و مربوط به پائولین ماسترز است که از سال 1876 تا 1895 میلادی در لهستان می زیسته. و قد او 61 ساتی متر بوده است.

 

کوتاه قد ترین زن جهان


کوتاه قد ترین زن جهان


کوتاه قد ترین زن جهان


کوتاه قد ترین زن جهان


کوتاه قد ترین زن جهان


کوتاه قد ترین زن جهان



کوتاه قد ترین زن جهان

























:: با تشکر از تینا اقدسی ::






تاریخ : سه شنبه 90/9/29 | 7:36 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">