فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
یومی‌هو‌تراپی یکی از شیوه‌های درمانی طب مکمل است که برای درمان بسیاری از بیماری‌های جسم و ذهن انسان کاربرد دارد. اساس این طب بر پایه وجود هماهنگی، تعادل و تقارن در بدن شکل می‌گیرد.





یومی‌هو‌تراپی یکی از شیوه‌های درمانی طب مکمل است که برای درمان بسیاری از بیماری‌های جسم و ذهن انسان کاربرد دارد. اساس این طب بر پایه وجود هماهنگی، تعادل و تقارن در بدن شکل می‌گیرد. به همین دلیل درمانگران این شیوه درمانی برای درمان انواع بیماری‌ها ابتدا به سراغ ترمیم و بهبود هر نوع ‌تقارن‌نداشتن و ناهماهنگی در بدن و عملکرد دستگاه‌ها و اندام‌های درونی می‌روند. فرامرز قمصری، مدرس و محقق یومی‌هو‌تراپی و درمان‌های شرقی درباره این شیوه درمانی و تاثیرش در برخی از بیماری‌های زنان اطلاعاتی را با ما درمیان گذاشته است.



فرصتی به بدن

در شیوه یومی‌هو‌تراپی درمانگر با کمک ماساژ و فشاری که به نقاطی خاص از بدن بیمار وارد می‌کند فرآیند درمان را آغاز می‌کند. در این شیوه درمانگر با کمک تکنیک‌های یداوی و ماساژهایی که می‌شناسد و با تمرکز به ارائه تکنیک‌ها به ناحیه لگن و ایجاد تعادل و هماهنگی در این ناحیه و اندام‌های درونی دیگر کمک می‌کند. در این شیوه درمانی نه تنها بیماری‌های جسم بلکه بیماری‌های ذهن نیز قابل درمان و کنترل است. درمانگران یومی‌هو‌تراپی معتقدند، در بدن یک نظام خود مصحح وجود داشته که توانمندی زیادی برای بازگرداندن سلامت و تندرستی به بدن دارد. در این شیوه درمانی این شانس به بدن داده می‌شود تا بتواند خود را ترمیم کرده و درمان شود.



یائسگی را به تعویق بیندازید

درمانگران «یومی‌هو‌تراپی» با کمک تکنیک‌های این شیوه درمانی و با متعادل‌سازی‌ ترشحات هورمونی زنان در بدن‌ آنها می‌توانند زمان یائسگی و سن یائسگی در زنان را به تعویق بیندازند. برای این منظور درمانگران با متعادل کردن ترشحات هورمونی زمان یائسگی را به عقب می‌اندازند. از آنجا که در جوامع امروزی در جهان سن یائسگی به واسطه شرایط تربیتی و رژیم غذایی غلط پایین آمده، حتی در مواردی به 40 سال رسیده استفاده از این شیوه می‌تواند بسیار موثر باشد. درمانگر یومی‌هو‌تراپی با اصلاح رژیم غذایی و ارائه تکنیک‌هایی که بعدها بیمار می‌تواند برخی از آن‌ها را در خانه تکرار کند به پیشگیری از یائسگی زودرس کمک می‌کند.



درمان مشکل مادران

افتادگی رحم از شایع‌ترین اختلالات رایج در میان زنان است که در بسیاری از خانم‌ها پس از زایمان و تولد نوزادشان دیده می‌شود. زایمان‌های مکرر در طول زندگی موجب می‌شود تا عضلات نگه‌دارنده رحم در بدن خانم‌ها قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهند و رحم به سمت پایین متمایل شود. درمانگران یومی‌هو‌تراپی با کمک تکنیک‌ها و ماساژهایی که به بیمار ارائه می‌دهند علاوه‌بر تقویت عضلات ناحیه لگن به افزایش خاصیت ارتجاعی عضلات رحم کمک کرده و موجب می‌شوند این عضلات در مدت زمان کوتاهی توان اولیه خود را به دست آورد.



 حتی افسردگی ؟

برخلاف روان‌شناسی امروز که افسردگی را یک بیماری تعریف می‌کند، در یومی‌هو‌تراپی متخصصان افسردگی را هشداری برای تغییر برنامه و شیوه زندگی می‌دانند. آن‌ها معتقدند با انتخاب شیوه نادرست در مسیر زندگی، بدن شروع به واکنش نشان دادن می‌کند و افسردگی یکی از شایع‌ترین این واکنش‌ها محسوب می‌شود. مصرف بیش از اندازه گوشت طبیعت، خلق و خوی انسان را نزدیک به حیوانات شکارچی کرده و موجب شده تا انسان‌ها بیش از حد تا دیر وقت بیدار بمانند و صبح‌ها تا دیروقت در تخت خواب به سر ببرند. به همین دلیل شیوه غلط زندگی و تغذیه نامناسب است که بیماری‌ها به سراغ او می‌آید. درمانگران یومی‌هو‌تراپی با کمک ماساژها و تکنیک‌هایی که به فرد می‌دهند کمک می‌کنند تا افسردگی و عوارض احتمالی حضور آن در بدن همچون یبوست درمان شود. برای این منظور درمانگر به اصلاح شیوه زندگی، محیط زندگی و دیدگاه‌های بیمار خود می‌پردازد.



تسکین دردهای ناراحت‌کننده

درمانگران یومی‌هو‌تراپی با کمک ماساژهای خاص خود می‌توانند از میزان دردهای دوران قاعدگی در خانم‌ها کاسته و به مرور دردهای این دوران را از بین ببرند. به‌ترتیبی که خانم‌ها دوره قاعدگی را با آرامش و بدون درد بگذرانند. بروز این دردها نیز از دیدگاه مکتب یومی‌هو‌تراپی به‌دلیل جابه‌جایی لگن و ‌تقارن‌نداشتن آن در بدن است. از این‌رو درمانگر با درمان ‌تقارن‌نداشتن بدن و ایجاد بالانس و تعادل در لگن کمک می‌کند تا بیمار دوران قاعدگی بدون دردی را پشت‌سر بگذارد.

م:Bartarinha.ir






تاریخ : پنج شنبه 90/8/26 | 8:6 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">