سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
نمونه‌هایی از بهترین چینی های این روزهای بازار
ظروف چینی شاید متنوع‌ترین ظروف در بین ظروف آشپزخانه یک کدبانو باشند زیرا این ظروف علاوه بر مدل و قالبی که طراحی می‌شوند می‌توانند به دلیل قابلیت‌های خاص ظروف چینی، نقش و نگارهای بسیاری داشته باشند درست مثل یک تابلوی نقاشی که به نقاشش اجازه می‌دهد هر نقشی را که می‌خواهد نقاشی کند.
برترین مجله اینترنتی ایران
ظروف چینی شاید متنوع‌ترین ظروف در بین ظروف آشپزخانه یک کدبانو باشند زیرا این ظروف علاوه بر مدل و قالبی که طراحی می‌شوند می‌توانند به دلیل قابلیت‌های خاص ظروف چینی، نقش و نگارهای بسیاری داشته باشند درست مثل یک تابلوی نقاشی که به نقاشش اجازه می‌دهد هر نقشی را که می‌خواهد نقاشی کند. این ظروف را با دقت نگاه کنید و اگر تصمیم به خرید دارید بدانید بسیاری از هنر نمایی‌های طبیعت که تا به حال دید‌ه‌‌اید توسط طراحان باهوش روی ظروف پیاده شد‌ه‌اند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان آنچه را که می‌خواهید در میزبانی‌تان استفاده کنید.





بالتیمــور

سیاه و سفید، 2 رنگی هستند که در کمال ضدیت همیشه همراه هم بوده و کنتراستی زیبا در آثار هنری خلق می‌کنند؛ اتفاقی که در طراحی این ظروف هم افتاده است.





لیموی تازه

این ظرف‌ها هر کدام رنگ‌هایی دارند که  هر رنگ انرژی را انتقال می‌دهد پس شما می‌توانید در کنار این انرژی، هنر میزبانی‌تان را بیشتر به رخ بکشید. مطمئن باشید این ظرف‌ها پر از انرژی مثبت هستند.





میــوه‌ای

مزه یا شکل کدام میوه را دوست دارید؟ در طراحی این ظروف از میوه‌های مختلفی استفاده شده است سیب، انگور و گلابی فقط چند نمونه از این میو‌ه‌ها هستند. انتخاب با شماست.





نقطه قرمزی

شاید طرح‌های خلاقانه و مدرن را بیشتر دوست  داشته باشید و ترجیح می‌دهید، نقش و نگار ظروف آشپزخانه‌تان از این نوع سبک‌ها باشند. خیال‌تان راحت باشد که باز هم سلیقه شما فراموش نشده و این ظروف برای شما طراحی شده‌اند.





فکر صورتی

 صورتی از آن رنگ‌هایی است که در دنیای خودش هزاران رنگ دارد و یک هنرمند فقط با استفاده از این رنگ از این مجموعه می‌تواند یک تابلوی زیبا بکشد که این  اتفاقی  است که در طراحی این ظروف افتاده است.



چینی های لعاب‌دار

ظروف چینی درصورتی که پوشش لعاب مناسبی داشته باشند، ظروف مناسبی برای صرف غذا هستند. پوشش استاندارد شده لعاب این ظروف بر ترکیبات غذایی تاثیری نداشته و می‌توان آن‌ها را برای نگهداری و مصرف مواد‌غذایی گرم و سرد به کار برد. این ظروف برای حرارت دادن غذا قابل استفاده نیستند.



استاندارد را فراموش نکنید

با توجه به آن‌که برای اعطای نشان استاندارد، بسیاری از  آزمون‌های شیمیایی، فیزیکی و حتی استحکام روی ظروف انجام می‌شود، بنابراین هنگام خرید این ظروف، انتخاب انواعی که نشان استاندارد دارند، مناسب است. در هنگام خرید، باید وضعیت پوشش لعاب روی تمام سطح در تماس با ماده غذایی، بررسی شود. براساس قانون مواد خوردنی و آشامیدنی، ظروف شکستنی مورد استفاده برای مواد‌غذایی باید تمیز، بدون ترک‌خوردگی و لب‌پریدگی باشند و از به کار بردن ظروف چینی که دچار آسیب‌هایی مانند لب‌پریدگی و خراش‌های عمیق که با آسیب دیدن لعاب همراه است، پرهیز شود. با توجه به آن‌که درصد جذب آب در ظروف چینی کمتر است، این ظروف به انواع معمول ظروف سرامیک ترجیح داده می‌شوند.

منبع:Bartarinha.ir






تاریخ : شنبه 90/6/26 | 11:40 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">