سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اصول خرید لباس عروس :

1 - اگر قدتان بلند نیست -لباس پرنسسی نپوشید :


لباس های پرنسسی بیشتر برای عروس خانم های قد بلند مناسب اند چون دامن این لباس ها خیلی پف دار است و خود به خد قد شما را کوتاه تر جلوه می دهد . بنابراین اگر شما ریز نقش هستید یا قد چندان بلندی ندارید بهتر است به کمک خانم صاحب مزون به دنبال مدل هایی بگردید که به اندام شما مثل شمع بنشیند .

اگر خیلی ظریف و کوچک باشید در لباس عروس های حجیم و پف دار گم خواهید شد . اگر ریز نقش و چندان و چندان قد بلند نیستید -لباس عروس های بلند ماکسی شما را قد بلند تر نشان میدهد .

2 : با اقایان نروید دنبال لباس عروسی !:

خریدن لباس عروس ذوق و سلیقه و حوصله میخواهد باید برای این کار وقت بگذارید . مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید . چون اولین و آخرین باری است که این کار را انجام خواهید داد. پف دار ترین و دنباله دار ترین لباس هایی راکه در عمرتان دیده اید  امتحان کنید . شاید لباس عروس ایده ال شما همان لباسی باشد که فکر اش را هم نمی کنید .
 توصیه ما این است که با یک خانم به خرید لباس عروس بروید نه با اقای داماد . اقایان اصولا حال و حوصله خرید ندارند و مطمئن باشید وقتی شما لباس عروس سوم را امتحان میکنید برای اینکه از این خرید کسل کننده خلاص شوند به شما خواهند گفت این لباس بهترین لباس است اما اگر سر فرصت و حوصله لباس عروس دلخواهتان را انتخاب کردید میتوانید همسرآینده تان را سورپرایز کنید . به همین سادگی .

3 : لباس عروس خودش زیباست :

به بالاتنه لباس عروسی که میخواهید بخرید خوب دقت کنید . بالته های خیلی تنگ ممکن است اندام شما را بزرگ نشان بدهند و این در یک مهمانی زنانه چندان جالب نیست . سفیدی لباس عروس به اندازه کافی شما را مرکز توجه قرار میدهد . لازم نیست زیاده روی کنید و خودتان را برای به یاد ماندنی شدن به زحمت زیادی بیندازید و مدل های فوق العاده را انتخاب کنید.

4 : لباسی متناسب با اندام خودتان انتخاب کنید:

لباس عروسی که روی جا رختی زیباست لزوما روی اندام شما زیبا نیست . نکات قوت و ضعف اندام شما بهترین راهنما برای انتخاب لباس عروس ایده ال شماست . میتوانید با کمک یک خیاط ماهر لباسی رابدوزید که برای اندام شما ایده ال است و شما را بسیار رویایی در آن شب به یاد ماندنی نشان خواهد داد . لباس عروس ایده ال شما حتما وجود دارد . مهم این است که شما بتوانید ان را پیدا کنید .

5 :چه رنگی را تر جیح می دهید ؟

از قدیم ها در ذهن بیشتر ما لباس عروس سفید بوده است ولی خیلی هم به این قانون نا نوشته اعتماد نکنید اگر سری به مزون های دوخت لباس عروس بزنید  می بینید که بدتان نمی آید لباس عروس هایی با رنگ کرم,نباتی و حتی بژ سفارش دهید . بد نیست رنگ این لباس عروس ها را هم روی پوست تان امحان کنید .
شاید شما در یک لباس عروس کرم خیلی زیباتر از یک لباس عروس سفید به نظر برسید . دقت کنیداگر لباس عروس تان در این رنگها انتخاب می کنید حتما باید تورتان را هم در همین مایه ها و تونالیته های رنگی انتخاب کنید.

6 : فصل عروسی هم مهم است :

اگر شما در فصل زمستان و پاییز قصد دارید جشن ازدواجتان را برگزار کنید باید دور خرید لباس عروس های دنباله دار را خط بکشید . چون در این فصول هوا بارانی و برفی می شود و شما حتما دوست ندارید با یک لباس عروس گلی وارد مجلس شوید . لباس عروس بدون دنباله برای این فصول مناسب ترند ولی اگر باز هم تمایل دارید که این لباس عروس های دنباله دار را انتخاب کنید .حداقل لباس های دنباله داری را برگزینید که میتوانید پارچه دنباله دار ان را جدا کنید و هنگام رسیدن به سالن ان را دوباره به لباس عروستان وصل کنید .

7 : مدل های عجیب و غریب نخرید

فقط همین امشب لباس عروس در تن شماست و قرار است سالها بعد لباس عروستان را که در آن شب رویایی به تن کرده اید در عکس های عروسیتان تماشا کنید ولی دقت کنید که لباس عروسی را برگزینید که بعدا خجالت نکشید ان را به دیگران نشان دهید برخی از مدل ها ی لباس عروس سال های سال کهنه نمیشوند و همیشه زیبا هستند بنابر این به سراغ انتخاب این مدل ها بروید






تاریخ : سه شنبه 90/6/22 | 2:17 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">