سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
پیشنهاد هایی برای یک تابستان شاد
شما می‌توانید با انجام اقداماتی ساده، زمینه را برای دور ماندن از رخوت و تنبلی در این فصل و داشتن روزهایی پر هیجان و شاد مهیا سازید. در این مطلب برای شما پیشنهادهایی داریم که شما را در این زمینه کمک خواهند کرد.
 

زمان آن رسیده که خود و خانه‌تان را برای استقبالی گرم از فصل زیبای تابستان آماده کنید. شما می‌توانید با انجام اقداماتی ساده، زمینه را برای دور ماندن از رخوت و تنبلی در این ماه و داشتن روزهایی پر هیجان و شاد مهیا سازید. در این مطلب برای شما پیشنهادهایی داریم که شما را در این زمینه کمک خواهند کرد:

 

 



خداحافظی با بهار 

اقدامات ساده برای به‌روز رسانی دکوراسیون و تطبیق آن با فصل جدید تا حد زیادی موثر است. برای مثال، استفاده از رنگ‌های روشن‌ و حذف هر آنچه گرما و حرارت را ایجاد می‌کند؛ مانند پرده‌های ضخیم و سنگین و جایگزین کردن آن‌ها با پرده‌های سبک و نازک، حذف فرش‌های بزرگ و سنگین و هم‌چنین جایگزین کردن گل‌های شاداب و تازه با شمع‌ها، از جمله اقدامات مناسب برای تابستانی کردن دکوراسیون خانه‌ است. هرچه بیشتر از رنگ‌های ختک مانند سبز و آبی در خانه بیشتر استفاده کنید، فضای خانه‌تان در فصل گرم، خنک و خوشایند شده و احساس حاکم بر دکوراسیون تلطیف می‌شود.


 



نقاشی قسمت‌هایی از خانه 

یکی از کارهایی که برای ورود به فصل تابستان زیاد توصیه می‌شود، رنگ‌آمیزی قسمت‌هایی از خانه مانند در ورودی و چهارچوب‌های پنجره‌هاست. این کار ساده می‌تواند تاثیر زیادی بر افراد بگذارد و تحول محسوسی را در دکوراسیون خانه ایجاد کند. توصیه می‌کنیم برای این کار از رنگ‌های روشن و خنک استفاده کنید.


 

 



دعوت تابستان به داخل خانه

شیشه پنجره‌ها را به خوبی تمیز و شفاف کنید و پرده‌های نازک و سبک را جایگزین پرده‌های سنگین و ضخیم کنید. بگذارید درخشش نور آفتاب تابستانی به داخل خانه بیاید و فضای خانه شما را روشن و باز کند. ساعاتی از روز پرده‌ها را کنار بزنید و پنجره را باز کنید تا کمی هوای تابستانی به داخل بیاید و دکوراسیون داخلی خانه شما نیز رنگ و بوی تابستان به خود بگیرد.


 

 



تغییر جلوه کابینت ها

یکی از ساده‌ترین اما تاثیرگذارترین روش‌ها برای تغییر جلوه دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از پوشش جدید برای کابینت‌ها و تعویض دستگیره‌های آنهاست. شما می‌توانید به فروشگاه بروید و ورقه‌هایی که روی در کابینت چسبانده می‌شوند را به هر رنگ و مدلی که دوست دارید خریداری کنید و آنها را روی در کابینت‌های خود بچسبانید.


 

 



روشن کردن فضا

هالوژن‌های بالای کابینت‌ها را در صورت خرابی یا سوخته بودن تعویض کنید. شیشه‌های پنجره‌ها را که پس از باران‌های زیبای بهاری لک شده‌اند کاملا تمیز و براق کنید تا در فصل تابستان بتوانید پرده‌ها را به راحتی کنار بزنید و پذیرای نور گرمابخش خورشید در خانه‌تان باشید.


 

 



تعویض شیر آب

اگر سال‌های زیادی است که از شیر آب‌های فعلی در آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرده‌اید، دیگر زمان آن رسیده که آنها را با یک نوع جدید و مدرن‌تر عوض کنید. نصب یک شیر آب جدید می‌تواند جلوه و حتی احساس دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی شما را به کلی دگرگون کند و سبب شود احساس خوشایندی هنگام استفاده از آن داشته باشید.


 

 



پاکسازی کمدها و قفسه ها

کمدها، قفسه‌ها و کشوها را بازدید کنید. وسایل و لباس‌های بهاره را جمع‌آوری کرده و وسایل و لباس‌های تابستانی را جایگزین آنها سازید. از این فرصت جایگزینی استفاده کنید و ضمن این کار، دستی هم به سرو گوش فضاهای ذخیره‌سازی بکشید و آنها را منظم و مرتب بچینید.


 

 



برای میهمانی آماده شوید 

در این فصل به دلیل تعطیلی مدارس و افزایش اوقات فراغت و هم‌چنین بلند بودن روزها، میهمانی‌ها بیشتر می‌شود. خود را برای پذیرایی از میهمان‌ها آماده کنید. نوشیدنی‌های خنک و شیرین تهیه کنید. فضای باز خانه و حیاط را تمیز و تجهیز به فضای نشیمن راحت کنید و وسایل لازم برای سرگرمی، بازی و تجهیزات پذیرایی و تهیه کباب را مهیا سازید.


 

 



رسیدگی به دستگاه‌های تهویه هوا 

وقت آن رسیده تا کولر آبی، گازی و پنکه سقفی خانه را سرویس و راه اندازی کنید. برای اینکه این وسایل در فصل گرما انرژی کمتری را صرف کنند و بازدهی خوبی داشته باشند به تعویض پوشال و فیلترها بپردازید تا بتوانید با کمک آن‌ها در تابستان، هوایی مطبوع و خنک در خانه‌تان داشته باشید.


 

 



تدارک مواد غذایی و وسایل مورد نیاز

به مقدار کافی کابینت‌ها و یخچال خانه خود را از ملزومات و مواد غذایی مورد نیاز در تابستان پر کنید. تجهیزات و وسایل لازم برای رفتن به پیک نیک را تهیه کنید و در دسترس قرار دهید.






تاریخ : چهارشنبه 90/6/2 | 9:48 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">