سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
ظرف 3 روز نفخ شکم را از بین ببرید
این برنامه غذایی به شما کمک می‌کند، تا از مصرف موادغذایی که باعث نگهداری آب و جمع شدن گاز در شکم می‌شود، پرهیز کنید و با نوشیدن مقادیر فراوانی آب و ترکیبات گیاهی به جنگ پف‌ها و ورم‌ها بروید.
 

روز اول:

 صبحانه: یک فنجان کوچک ماست بدون چربی که با یک دوم فنجان بلوبری و 2قاشق غذاخوری گردو یا بادام خردشده، مخلوط شده باشد یک لیوان چای نعنایی و یک لیوان آب.

 ناهار: 86گرم سینه بوقلمون و کاهو و گوجه‌فرنگی را داخل 2برش نان جو بگذارید، (می‌توانید مقداری خردل یا سس مایونز بدون چربی نیز به آن اضافه کنید) یک عدد موز و آب به مقدار دلخواه.

 شام: یک عدد آووکادو (معادل 114 گرم) را خرد کرده و با 2فنجان مخلوط سبزیجاتی مثل هویج، قارچ و لوبیای سبز مخلوط کنیدو در 2قاشق چایخوری سس سویای کم سدیم و نصف قاشق غذاخوری زنجبیل تازه چرخ شده یا خرد شده تفت دهید. یک قاشق غذاخوری روغن کانولا یا روغن زیتون به مواد خود اضافه کنید و مخلوط را خوب تفت دهید. این مخلوط را با یک دوم فنجان برنج قهوه‌ای و هر میزان آب که دوست دارید، میل کنید.

 میان وعده: یک دوم فنجان آب سیب طبیعی و 28گرم شکلات تلخ.





روز دوم:

 صبحانه:  4عدد سفیده تخم‌مرغ را با مقداری قارچ و گوجه‌فرنگی به صورت املت بپزید. این املت را با یک برش نان جوی تست شده، یک فنجان توت‌فرنگی تازه و با چای زنجبیل میل کنید.

 ناهار: یک دوم فنجان برشتوک غنی از غلات را با سه چهارم فنجان پنیر کم چربی خردشده و یک فنجان میوه خردشده مخلوط کنید و با یک لیوان چای نعناع و آب میل کنید.


 شام: 114 گرم ماهی سالمون کبابی شده را همراه با یک دوم فنجان اسفناج بخارپز شده، مخلوط کنید. یک عدد سیب‌زمینی متوسط را نیز بپزید و کنار غذای خود در بشقاب سرو کنید. آب نیز به مقدار دلخواه می‌توانید بنوشید.

 میان وعده: یک ظرف ماست بدون چربی و 28گرم گردو



روز سوم:

 صبحانه: یک عدد تخم‌مرغ را با مقداری پنیر کم چربی املت کنید و با یک برش نان تست شده جو میل کنید. به عنوان نوشیدنی می‌توانید از چای نعناع، رازیانه، زنجبیل و یا آب استفاده کنید.

 ناهار: یک کاسه سوپ سبزیجات یا سوپ مرغ به همراه یک برش نان جو یا یک کف دست نان سنگک و یک تکه شکلات تلخ می‌تواند وعده ناهار شما باشد.
به عنوان نوشیدنی می‌توانید چای نعناع یا آب میل کنید.

 شام: 143 گرم سینه مرغ کبابی شده و یک فنجان لوبیای سبز پخته شده و یک دوم فنجان برنج پخته وعده شام را تشکیل می‌دهد.

 میان وعده: یک ظرف کوچک ماست بدون چربی یا کم چربی که با یک دوم فنجان بلوبری مخلوط شده باشد و 3عدد بیسکویت رژیمی یا ساقه طلایی.





تاریخ : چهارشنبه 90/6/2 | 9:36 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">