سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

تصاویر جدید از برخورد با بدحجاب ها

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از روز چهارشنبه گذشته در پایتخت از تسری این طرح به تفرجگاه‌های کوهستانی و پارک‌ها خبر داد و گفت: در عین حال از روز شنبه در راستای طرح «تشدید امنیت اخلاقی» برخورد با مزاحمین نوامیس در دستورکار جدی پلیس قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از 25 خرداد ماه سال جاری در مناطق مختلف پایتخت اعم از میادین، بزرگراه‌ها، مراکز خرید، مترو و ... آغاز شد.

ماموران پلیس مستقر در پایتخت، امسال و از همان ساعات اولیه اجرای طرح، ضمن اهدای شاخه گل به افراد دارای حجاب و پوشش اسلامی، ضمن ارایه تذکر لسانی و ارشادی، با افراد بدپوشش و گردانندگان سگ در معابر عمومی برخورد کردند.

با توجه به اطلاع‌رسانی پلیس و اعلام مصادیق بدپوششی طی روزهای گذشته، همکاری شهروندان در اجرای این طرح افزایش یافته است، به نحوی که به گفته سردار ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ «در طرح امسال شمار تذکرهای لسانی و ارشادی ماموران در برابر برخورد انتظامی افزایش چشمگیری داشته است.»

همچنین با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی، رفتار و نحوه برخورد مجریان طرح نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و مناسب‌تر شده است.

 

در بزرگراه‌های پایتخت نیز گشت‌های موتورسوار طرح «تشدید امنیت اخلاقی» به رانندگان یا سرنشینان بدحجاب خودروها تذکر داده و یا برخورد می‌کردند.

از سوی دیگر این طرح در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در پارک‌ها، اماکن عمومی و مناطق کوهستانی و ارتفاعات تهران به مرحله اجرا درآمد به شکلی که حضور گشت‌های طرح «تشدید امنیت اخلاقی» در روزهای پنجشنبه و جمعه در تفرجگاه‌های کوهستانی پایتخت به همراه پلیس کوهستان مشهود بود.

 

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز روز جمعه با اشاره به این که اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه‌هایی همچون بدپوششی و مزاحمین نوامیس ادامه خواهد داشت به ایسنا گفت: برخورد با موضوع بدپوششی در دو مقوله مصرف کننده و تولید کننده است، به طوری که همزمان با آغاز طرح «تشدید امنیت اخلاقی» تمام مراکز تولیدی و توزیعی در تهران شناسایی شده و هشدارهای لازم در این باره داده شده است که در صورت رعایت نکردن این موازین از سوی این مراکز با آنها نیز برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح به پارک‌ها و تفرجگاه‌های کوهستانی نیز تسری یافته است، خاطرنشان کرد: طرح برخورد با مزاحمین نوامیس در راستای طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از روز شنبه 28 خرداد ماه در پایتخت تشدید شده و در این راستا با مزاحمین نوامیس که یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تهرانی هستند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

 














 

 

توقیف خودرو و برخورد با مزاحمین نوامیس

در ادامه اجرای طرح «تشدید امنیت اخلاقی»، مأموران پلیس تهران از روز شنبه برخورد با مزاحمین نوامیس را در پایتخت تشدید و به همراه توقیف خودرو و موتورسیکلت این دسته از متخلفان با آنها برابر قانون برخورد کردند.

طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از 25 خرداد ماه سال جاری در مناطق گوناگون پایتخت اعم از میادین، بزرگراه‌ها، مراکز خرید، مترو و ... آغاز شده است و مأموران این طرح، با تذکر زبانی و ارشادی، با افراد بدپوشش و گردانندگان سگ در معابر عمومی برخورد می‌کنند.
 


 
در عین حال برابر اعلام قبلی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از روز شنبه و در راستای طرح «تشدید امنیت اخلاقی» برخورد با مزاحمین نوامیس در پایتخت تشدید شده است.

از ساعات اولیه روز شنبه در مناطق گوناگون پایتخت، مأموران پلیس با به کارگیری همزمان نیروهای نامحسوس و محسوس خود ضمن شناسایی مزاحمین نوامیس با آنها برخورد کردند که اجرای این طرح تا ساعات پایانی شب نیز ادامه داشت.

از سوی دیگر، در بزرگراه‌های پایتخت نیز گشت‌های موتورسوار طرح «تشدید امنیت اخلاقی» به رانندگان یا سرنشینان بدحجاب خودروها تذکر داده و یا برخورد می‌کردند.
 

 
سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این که اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه‌هایی همچون بدپوششی و مزاحمین نوامیس ادامه خواهد داشت، به ایسنا گفت: برخورد نیروی انتظامی با عفاف‌ستیزان و اخلالگران امنیت اجتماعی چندوجهی و همه جانبه خواهد بود که در این راستا با ریشه‌ها و واسطه‌ها نیز برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر این که برخورد با موضوع بدپوششی در دو مقوله مصرف‌کننده و تولیدکننده است، بار دیگر هشدار داد: همه مراکز تولیدی و توزیعی در تهران شناسایی شده و تذکرهای لازم در این باره به آنها داده شده است که در صورت رعایت نکردن این موازین از سوی این مراکز با آنها نیز برخورد خواهد شد.
 

 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این که برخورد با مزاحمین نوامیس از روز شنبه تشدید شده است، با اشاره به این که تشدید این طرح با استقبال شهروندان روبه رو بوده است، گفت: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و وسیله نقلیه این دسته از افراد یک هفته توقیف و رانندگان آنها به مراجع ذیربط معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به این که پلیس درباره امنیت اخلاقی با تمام توان به میدان آمده است از دستگاه‌های ذیربط دیگر همچون دستگاه‌های فرهنگساز و ناظر نیز خواست به وظایف خود در این باره عمل کنند

 

 

 

 

 






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 5:15 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">