سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
???
طالع بینی هفتگی فروردین :
عادت های مثبت، عادت هایی هستند که خود شما تصمیم می گیرید که آن ها را انجام دهید. انجام دادن بسیاری از آن ها، آسان است و انرژی روانی زیادی را نمی طلبد. همچنین متوجه مفید بودن آن ها نیز می شوید. یک روش مهم برای تغییر روش زندگی و در پیش گرفتن زندگی سالم این است که جای عادت های منفی را باعادت های مثبت عوض کنید.

اردیبهشت :
برای موفقیت هایی که در زندگی می توانید به آن ها دست پیدا کنید، هیچ محدودیتی وجود ندارد. به جزء محدودیت هایی که ذهنتان آن ها را پذیرفته است.هیچ اتفاق و تصادفی در کار نیست، موفقیت نتیجه انجام مکرر کار درست به شیوه ی درست است. مهم نیست از کجا آمده اید، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که به کجا می روید.
خرداد :

در انتخابتان عجله نکنید، با توجه به اینکه بسیاری از ازدواج ها به دلیل عجله در تصمیم گیری در نهایت به شکست منتهی می شوند، در تصمیم خود برای قبول یک ازدواج عجله نداشته باشید. صرفا به دلیل نا امید شدن از ازدواج، تن به یک ازدواج نامناسب ندهید و خود را به فهرست قربانیان ازدواج اضافه نکنید.
تیر :

بیشتر ناکامی ها از اینجا می آید که شما هدفی را انتخاب کرده اید،اما شرایطتان با هدفتان هماهنگ و یک سو نیست . به نظر می آید شما متوجه چنین ناهماهنگی نیستید . فراموش نکنید که راههای قدیمی را رفتن و به باورهای قدیمی پایبند بودن، منجر به همان نتایج قدیمی خواهد شد. واقع بین باشید و با توجه به واقعیت ها دست به انتخاب بزنید.
مرداد :

به عنوان یک اصل، همیشه به خاطر داشته باشید که فقط باید به خودتان و تلاش خودتان متکی باشید و بپذیرید که هیچ کسی در این دنیا ارزش آن را ندارد که جلوی او گردنتان را کج کنید و هیچ چیز لذت بخش تر از سرافرازی و عزت نفس نیست پس از امروز به بعد دیگر چشم امید به دیگران و کمک آن ها، نداشته باشید.
شهریور:

وابسته کارتان نشوید. اگر فکر می کنید بیش از اندازه به فکر حرفه و کارتان هستید، دیگر به این وضعیت ادامه ندهید و به فکر زندگی خانوادگی خود نیز باشید. سعی کنید علائم وابستگی به کار را به خوبی شناسایی کرده تا در صورت گرفتار شدن راحت تر بتوانید از شر آن خلاص شوید، در این صورت است که می توانید هم در کار و هم در خانواده موفق شوید.
مهر :

اوضاع را بر وفق مرادتان تغییر بدهید یک بار هم که شده خودتان تصمیم بگیرید. شما فردی مصمم و با اعتماد به نفس و حادثه جو هستید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس نا امیدی نکنید، شما هم اکنون به اندازه ی کافی به اشتباهات و انتخاب های نادرست خود پی برده اید و رنج های زیادی را تحمل کرده اید.
آبان :

شما مدت ها ست نیتی در دل دارید و در مورد این نیت بیش اندازه صبر وشکیبایی بخرج داده اید تا انجام شود ولی با تمام این رنجها، هنوز مقدمات کامل آن فراهم نشده پس لازم است از این نیت صرف نظر کنید و یا باز هم منتظر بمانید. ملاقاتی در پیش دارید که بسیار سودمنداست و تجارت پر منفعتی در پیش رو دارید.
آذر:

خوشی ها مانند برق زود گذرند کمی خوددار باشید. یادتان باشد انسان های موفق از راز و رمز کار خود غافل نیستند و با اندیشه و تدبیر عمل می کنند. سعی کنید کمتر فخر فروشی کنید و با طعنه و کنایه، کارها را پیچیده تر نسازید. در این هفته خبرخوبی به شما می رسد و شما از یک اتفاق غیر منتظره شاد می شوید.
دی :

تعهدات، روابط و اولویت های زندگیتان را خوب بررسی کنید. حالا وقت آن رسیده که به خودتان بیشتر توجه کنید. قوانینی برای خود در نظر بگیرید و در مقابل انتظارات بیش اندازه و توقعات بی جا نه بگویید. برای کاری که به خوبی انجام داده اید احساس غرور و رضایت می کنید و در محیط خانواده، رضایت و صلح و صفا ایجا می شود.
بهمن :

کسی که وارد زندگیتان می شود و به رؤیا هایتان جامعه عمل می پوشاند و شما را در جهت رشد و تکامل هدایت خواهد کرد. زندگی به زودی به رویتان لبخند خواهد زد و درهای امید و امیدواری به رویتان باز می شود. ملاقات مهم در پیش دارید و اگر ازدواجی در پیش باشد عملی خواهد شد. عشقی که در زندگیتان به وجود می آید سطحی نیست بلکه ریشه های عمیق و همیشگی دارد.
اسفند:

شما از قدرت تخیل قوی برخوردار هستید که این یک موهبت الهی است . نباید خیلی مغرور باشید. درونتان آنقدر زیبا و جذاب هست که احتیاجی به زیبایی بیرونی ندارید. موقعیت شغلیتان مستحکم است و به فکر تغییر آن نباشید. دوستان خوبی دورو برتان هستند که آنها صلاح شما را می خواهند و باید قدر آن ها را بیش از پیش بدانید.






تاریخ : یکشنبه 90/3/29 | 2:0 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">