سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
دستگیری دختر و پسرهایی که آب ‌بازی کرده بودند
رییس پلیس پایتخت از برخورد قاطعانه با افرادی که با انجام اعمال غیرمتعارف و خلاف شئونات اسلامی، نظم جامعه را بر هم زده بودند خبر داد.
 
 
 
 
ایسنا:سردار حسین ساجدی‌نیا عصر یکشنبه در این خصوص گفت: متاسفانه در ادامه وقایع بوستان آب و آتش شهر تهران، روز یک‌شنبه تعدادی از پسران و دختران جوان در یکی دیگر از بوستان‌های پایتخت اقدام به انجام اعمال خلاف شئون اسلامی کردند که ماموران پلیس پس از اطلاع از این امر، سریعاً در محل حاضر و تمامی این متخلفان و هنجارشکنان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی کردند.

وی افزود: «قطعاً پلیس تهران در صورت مشاهده این‌گونه موارد قاطعانه با بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی و هنجارشکنان برخورد می‌کند.»

مدیر عامل اراضی عباس آباد روز گذشته در واکنش به بروز برخی اقدامات خلاف عرف در بوستان آب و آتش گفت که نیروی انتظامی هم نمی‌توانست افراد هنجارشکن را متفرق کند.

بهنام اتابکی با بیان اینکه عده‌ای در یک هماهنگی قبلی در پارک آب و آتش حضور یافته و تصمیم گرفته بودند روی یکدیگر آب بپاشند، گفت: «افرادی که اقدام به آب ‌بازی کرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادی افراد با حجاب نیز در پارک حضور داشتند.»

وی با بیان اینکه از اتاق کنترل وضعیت را بررسی کرده‌ایم گفت: «شیرهای آب پارک به دلیل استفاده بیش از اندازه از بین رفته بود و مجبور شدیم آب آنها را قطع کنیم.»

وی اضافه کرد: «تعداد زیادی کیسه نایلون روی زمین ریخته شده بود که افراد آن را از آب پر کرده و به هوا پرتاب می‌کردند و مهم نبود که روی سر چه کسی فرود می‌آید.»

وی بیان کرد: «از بلندگو اعلام کردیم نایلون‌ها باعث شده است سنسورها از کار بیفتد. به همین دلیل آب را قطع کردیم و ساعت حدود 12 این افراد متفرق شدند.»

به گفته اتابکی نیروی انتظامی نیز نمی‌توانست آنها را متفرق کند و از حدود ساعت 9 تا 12 این افراد اقدام به آب‌بازی کردند و با قطع آب آنها را متفرق کردیم.
  

منبع:isna.ir
 





تاریخ : پنج شنبه 90/5/13 | 9:42 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">