سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
رازهای خانه‌داری مارتا استوارت
«مارتا استوارت» مدیر انجمن خانه‌داری مارتا و سردبیر مجله خانه‌داری living توصیه‌های کاربردی را درباره چگونگی پاکسازی کردن ظروف نقره در اختیار شاگردانش قرار داده است.
برترین مجله اینترنتی ایران

«مارتا استوارت» مدیر انجمن خانه‌داری مارتا و سردبیر مجله خانه‌داری living توصیه‌های کاربردی را درباره چگونگی پاکسازی کردن ظروف نقره در اختیار شاگردانش قرار داده است.

او به شاگردانش توصیه کرده، پیش از آن‌که برای برق انداختن ظروف نقره به کمک پارچه ضخیم یا سمباده خشک، اقدام کنند بهتر است این ظروف را با کمک آب گرم، مایع ظرفشویی و یک اسکاچ اسفنجی زبر بشویند.

 این روش برای شست‌و‌شوی ظروف آلومینیومی نیز بسیار کار آمد است. برای شست‌و‌شوی ظروف آلومینیومی بهتر است از محلول آب داغ، نمک و جوش‌شیرین استفاده کرد. به این ترتیب که باید ظروف آلومینیومی را برای مدت کوتاهی درون این محلول قرار داد و بعد با کمک اسکاچ شست. این روش بسیار مناسبی برای از بین بردن آلودگی‌های سطح ظروف نقره و آلومینیومی است. ضمن آن‌که به از بین رفتن لکه‌ها و آثار به جای مانده بر این ظروف نیز بسیار کمک می‌کند.

«استوارت» برای پیشگیری از لک شدن ظروف نقره پیشنهاد می‌کند پس از آن‌که کارمان با این ظروف به پایان رسید آن‌ها را به همین روش شسته، خشک کرده و در محل مناسب بگذارید؛ محلی که نیاز نباشد برای جابه‌جایی بقیه وسایل به ظروف نقره دست بزنید. علاوه‌بر این در صورتی که شرایط نگهداری از این ظروف را در جایی خاص ندارید، بهتر است از پارچه‌های پشمی و نرم برای نگهداری از آن‌ها استفاده کنید. به این ترتیب که ظروف نقره را درون این پارچه بپیچید و نگهداری کنید تا ظرف دچار لک یا خدشه نشود.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : چهارشنبه 90/5/12 | 1:57 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">