سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
پنجشنبه مورخ 5/5/90 مراسم ششمین سالگرد علامه بهلول در مرقد ایشان با حضور حجت الاسلام سید محمد رضا میر تالج الدینی ، دکتر مهدیزاده نماینده گناباد،صفایی فرماندار گناباد و سایر مسئولین برگزار شد.
میرتالج الدینی معاون پارلمانی گفت؛ ضمیر شیخ بهلول با یاد خدا و دعا و نیایش آراسته شده بود و با ذکر و دعا توانسته بود دلش را آماده عشق الهی کند.
وی با اشاره به حافظه قدرتمند بهلول اظهار داشت؛ خداوند استعداد عجیبی در حفظ دعا و قران به مرحوم بهلول بخشیده بود و این انسان بزرگ با حفظ قرآن و نهج البلاغه و دعاهای مختلف، دلش را منبعی از ذکر و تعالیم الهی کرده بود.
وی علامه بهلول را یک عالم ربانی خواند و گفت؛ عالم ربانی کسی است که گفتار و رفتارش ربانی باشد و نگاه کردن به چهره ی چنین عالمی ثواب دارد.
میر تاج الدینی گفت؛ یک از عوامل نجات انسان در مراحل حساس، داشتن دل پاک است و کسانی که در سراشیبی انحراف قرار می گیرند، کسانی هستند که دل را از رنگ و غبار پاک نکرده اند.
وی تبعیت از ولی فقیه را نشانه یک مومن وارسته عنوان کرد و اظهار داشت،کسانی که در فتنه 88 از رهبری و نظام جداشدند در حقیقت بیش از آنکه دچار یک اشتباه سیاسی شوند، دلهایشان دچار نوعی آلودگی شده بود به همین دلیل نتوانسته اند حرف رهبر را به درستی درک کنند.
 

 

 

 

 

 






تاریخ : چهارشنبه 90/5/12 | 8:31 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">