سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
شکنجه گر معروف صدام الان کجاست + عکس
   
 
شکنجه گر معروف صدام الان کجاست + عکس
وی در سال 2007 به اداره مهاجرت برای گرفتن اقامت دعوت شد و در آنجا اعترافات هولناکی در مورد زندگی گذشته اش کرد که در هوم-آفیس (وزارت کشور) ثبت شده است.
 
 
 

 
 

خبرآنلاین :به نقل ازدیلی میل، شکنجه گر معروف حکومت دیکتاتوری صدام، با مجوز صادر شده از سوی حزب بکارگر در سال 2004 ویزای کار دریافت کرده و در بیمارستانهایی در ویلز و  و ولورهامپتون و وست میدلندز مشغول کار شده است.

این دست گل را هنگامی که اعضای جنایتکار جنگی صدام تحت تعقیب بوده اند، حزب کارگر به آب داده و اکنون بعنوان رسوایی اداره مهاجرت که در ان زمان زیر نظر این حزب بوده مطرح شده است. این در حالی است که این شکنجه گر سالهاست به مداوای بیماران انگلیسی پرداخته است و اصلا معلوم نیست آنها را درمان کرده یا کشته است!

در واقع ماموران مرزی اجازه داده اند تا این جنایتکار عراقی آزادانه وارد انگلیس شود. مطابق اسناد منتشره حکومت به وی اجازه داده تا از سال 2004 در ان.اچ.اس مشغول کار شود. وی سالها برای وزارت استخبارات کار می کرده و در گرفتن اعتراف از مخالفان صدام  (بخصوص شیعیان) و حتی در جنگ ایران و عراق، نقش اساسی در شکنجه ها داشته است.

از جمله شکنجه هایی که وی می داده در آوردن چشم،سوراخ کردن دست با مته، آویزان کردن از سقف، شوک الکتریکی و وصل کردن مظنونان به برق، تجاوز جنسی، اعدام ساختگی، خاموش کردن سیگار روی بدن و حمام اسید بوده است.

وی در سال 2007 به اداره مهاجرت برای گرفتن اقامت دعوت شد و در آنجا اعترافات هولناکی در مورد زندگی گذشته اش کرد که در هوم-آفیس (وزارت کشور) ثبت شده است. ظاهرا پرونده وی به بخش جنایتکاران جنگی داده شده اما وی همچنان مشغول بکار است. ترزا می از مقامات انگلیس بعد از دانستن این موضوع بلافاصله درخواست داده تا افراد مشابه شناسایی و گزارش شوند.

 
 
 
 

منبع:.khabaronline.ir





تاریخ : دوشنبه 90/4/13 | 9:25 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">