سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی برای جذب جوانان به آیین مسیحیت گرین کارت در مقابل ایمان به الوهیت حضرت عیسی (ع) می‌دهد.
موسسات مسیونری و تبلیغی مسیحی وابسته به دولت آمریکا در برنامه‌های توسعه‌طلبانه سرویس‌های اطلاعاتی به منظور نفوذ و رسوخ در بین جوانان ایران اسلامی برنامه‌ریزی مفصلی به عنوان یک استراتژی مکمل برای سیطره برجوامع غیر مسیحی را به اجرا درآورده‌اند.

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان مسیحی که عهده‌دار بخشی از این مأموریت هستند برای جذب جوانان به روش‌های تطمیع روی آورده‌اند و اقدام به صدور اجازه اقامت در کشور آمریکا و اروپا و کاریابی در این کشورها می‌کنند، این وعده‌های پوشالی و فریب‌انگیز مدت‌هاست که وجه رایج این جریان هدفمند می‌باشد.

برهمین اساس با ارائه مستندات از این شبکه‌ها پرده از هدف اصلی قدرتمندان غرب و آمریکا برداشته شده و مشخص می‌شود که منظور این شبکه‌ها تبشیر مسیحیت نبوده بلکه از دین به عنوان ابزاری برای دستیابی به مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کنند.

به عنوان نمونه شبکه محبت؛ کشیش کامیل به عنوان یکی از کارشناسان این شبکه در برنامه «چرا مسیحی شدم» می‌گوید: «......فرقی نمی‌کند هرکسی با چه خواسته‌هایی بیاید، مردم به خاطر خواسته‌هایشان مسیحی می‌شوند..... یکی احتیاج به شفا دارد احتیاج به پول دارد به آنها شفا و پول می‌دهند، اجازه اقامت می‌خواهند،... بلی خیلی‌ها می‌آیند می‌خواهند از طریق ایمان آوردن اجازه اقامت در آمریکا و آلمان و خیلی جاهای دیگر را بگیرند و در خود آمریکا این هم هست،....»

در نمونه‌ای دیگر شبکه ست سون پارس، بیننده‌ای با برنامه‌ای زنده در شبکه تماس گرفته و می‌گوید:« مدتی هست که برادرم در زندان به سر می‌برد و خودم هم به لحاظ روحی در زندان هستم و دچار افسردگی شدم که بخش مهمی از این افسردگی به این برمی‌گردد که من فریب خودم و برای در یافت گرین کارت مسیحی شدم»

این نمونه و ده‌ها نمونه دیگر حاکی از آن است که استراتژی جذب جوانان و به خصوص ایرانی‌ها به آئین مسیحیت عمده‌ترین هدف این قدرت مردان برای ضربه زدن به نظام اسلامی می‌باشد.

این شبکه‌ها علاوه بر تطمیع روش‌های شناخته شده دیگری نیز دارند که به آنها اشاره می‌شود.

1) انتشار به اصطلاح کتب مقدس مسیحیان (انجیل) در تیراژ وسیع و با قطع کوچک و اهدای رایگان آن در مراکز پر تردد و یا درب منازل

2) تبلیغات غیر مستقیم متون و آیات و شعارهای دنیای مسیحیت ( فیلم‌ها و محصولات فرهنگی، سایت‌ها و شبکه‌های ترویج مسیحییت

3) پر رنگ برگزار کردن مراسمات و مناسبت‌های مسیحی در قالب جشن و … در کشورهای هدف

4)تعصب‌زدایی از مسلمانان با دعوت آنها به جشن‌های مسیحی و جا انداختن این مراسمات برای بعضی مسلمان نماهای روشنفکر به عنوان عید و …

5) ترویج نمادهای مسیحیت در بین مسلمانان به عنوان زینت و جلوه‌های بصری (صلیب و....)

6) انحرافی، خرافاتی معرفی کردن اسلام و جوامع مسلمانی در برابر دنیای مسیحیت

6) فضاسازی با دادن بورسیه‌های تحصیلی برای جذب نخبگان علمی

منبع: گروه مجلات همشهری





تاریخ : چهارشنبه 90/7/6 | 8:5 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">