سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
   
 

خبرگزاری موج - آبگرم هلال ‌احمر فردوس در فاصله 22 کیلومتری جاده فردوس به بجستان در استان خراسان جنوبی، قدمتی 200 ساله دارد که یکی از آبگرم‌های برتر کشور می باشد و به دلیل قرار گرفتن بر سر راه یکی از پرتردد‌ترین مسیرهای گردشگری و ترانزیتی کشور، به یکی از با جاذبه‌ترین مراکز توریستی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار موج از بیرجند، مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: آبگرم معدنی فردوس، توجه عظیمی از مردم را به خود جذب کرده است.
محمد قریب با اشاره به این که آبدرمانی بر بالای کوهی که آب گرم از آن جریان دارد، واقع شده است، یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر اقدام به ساخت پنج سوئیت و دو سالن استحمام در این مکان کرده است.
وی افزود: این حمام شش وان و یک حوضچه عمومی و همچنین دو وان خصوصی و تعداد 50 کانکس و رستوران که جمعا به متراژ اعیان 2 هزار و 143 متر مربع بوده است، دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: در سال جاری نیز مجتمع آبدرمانی جدیدی برای خواهران و برادران به طور جداگانه که هر کدام دارای استخر با امکانات جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر ویژه کودکان، دوش، سرویس بهداشتی و 100 کمد لباس با مساحت زیربنای 524 متر مربع است، افتتاح شده و در آینده نزدیک نیز تعداد 20 واحد سوئیت به بهره‌برداری می‌رسد.






تاریخ : یکشنبه 90/5/30 | 1:53 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">