سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
امروزه همه به شکل افراطی به کامپیوتر وابسته شده ایم و همیشه و همه جا بدون توجه به مکان، شرایط محیطی و وضعیت کاربری به آن نیاز داریم. بنابرین لپ تاپی برای همیشه وهمه جا نیاز داریم که در همه موقعیت ها قابل استفاده باشد.
برترین مجله اینترنتی ایران


امروزه همه به شکل افراطی به کامپیوتر وابسته شده ایم و همیشه و همه جا بدون توجه به مکان، شرایط محیطی و وضعیت کاربری به آن نیاز داریم. بنابرین لپ تاپی برای همیشه وهمه جا نیاز داریم که در همه موقعیت ها قابل استفاده باشد. اما از بد حادثه کمتر لپ تاپی را می توان یافت که تست های دیوانه وار استحکام را پشت سر بگذارد و خم به ابرو نیاورد. به همین دلیل بسیاری از کارخانه ها به دنبال ارائه لپ تاپ های نیرومندی هستند که بتوانند در هر شرایطی برخورد خشن شما را تاب بیاورند.





Dell Latitude XT2 XFR

این دل، نسخه مستحکم شده دلXT2 است که بر اساس استانداردهای MIL-810G ارتش آمریکا، در همه شرایط محیطی قابل استفاده است. این لپ تاپ ضد ضربه، دارای صفحه نمایش چند لمسی 12 اینچی است که در نور خورشید هم قابل استفاده است. Latitiude XT2 در دمای 10 تا 140 درجه به خوبی کارایی خود را حفظ کرده و برای مقاومت بیشتر در برابر ضربات، از درایو SSD به جای هارد دیسک بهره می برد. قلب تپنده Core 2 Due آن هم، با همراهی 5 گیگابایت رم DDR3 به خوبی از پس هر ماموریتی برخواهد آمد. این 3600 دلاری مستحکم همچنین وب کم و GPS هم دارد.





Getac v100

سازنده این لپ تاپ/تبلت، کارخانه تولید کامپیوتر Getac است که در ساخت جان سخت هایی مانند v100 کاملا خبره است. این لپ تاپ که با ویندوز 7 کار می کند، صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی دارد که از تکنولوژی مقاومتی به جای سیستم خازنی بهره می برد. به همین دلیل صفحه چند لمسی آن حتی با دستکش هم قابل استفاده است. درون این جان سخت هم یک پردازنده Penryn اینتل 1.4 گیگاهرتزی به  همراه 4 گیگابایت رم و320 گیگابایت هارد دیسک جا خوش کرده اند. بدنه آلیاژ منیزیمی این لپ تاپ، به خوبی آن را در مقابل آب، گرد و خاک و ضربه مقاوم کرده است.





Warrior 1000

این جنگجوی پیروز با بدنه بسیار محکم آلیاژ منیزیم خود، به راحتی از پس خشن ترین شرایط محیطی بر می آید. از امکانات آن می توان به پردازنده پنتیوم 1.8 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 14.1 اینچی، هارد دیسک ضد شوک و صفحه کلید لاستیکی ضد آب و گرد و غبار نام برد. البته برای به همراه داشتن این جنگجو در جنگ با لشکر دیوها، باید نزدیک به 5000 دلار هزینه کنید.





Dell Latitude e6400 XFR

این لپ تاپ کاملا خوش بنیه به گونه ای طراحی شده تا از بدترین شرایط محیطی و آب و هوایی جان سالم به در ببرد. بدنه این دستگاه طبق سیستم حفاظتی ویژه دل، با نام PR-481 ساخته شده که دو برابر محکم تر از آلیاژ منیزیم است. این لپ تاپ توانسته با موفقیت 13 آزمون استانداردهای ارتش آمریکا برای کار در شرایط سخت را به راحتی پشت سر بگذارد. دل Latitude E6400 با یک پردازنده Core 2 Due اینتل، گرافیک Gforce 256 مگابایت و صفحه نمایش 14.1 اینچی حدود 4300 دلار قیمت دارد.





Panasonic ToughBook 31

این پاناسونیک را از نظر سخت افزار داخلی می توان قویترین عضو این گروه نامید. زیرا وی را یک پردازنده Core i5 اینتل، کارت گرافیک ATI HD 5650 و 2 گیگابایت رم DDR3 همراهی می کنند. صفحه نمایش این لپ تاپ هم ال ای دی 13.1 اینچی لمسی است. این پاناسونیک 3800 دلاری توانسته به خوبی استانداردهای MIL-STD-810G ارتشی را پشت سر گذاشته و سقوط تا ارتفاع 182 سانتی متری را به خوبی تاب آورد.





gScreen Spacebook 17 i7 

لپ تاپی مطابق با ویژگی های مورد تایید نیروی دریایی آمریکا که دارای دو صفحه مجزای 17 اینچی است. این نمایشگرها از تکنولوژی LED Backlite HD بهره می برند. مغز متفکر جی اسکرین هم یک پردازنده Core i7 اینتل 4هسته ای است که تقریبا از پس هر جدالی بر می آید. کارت گرافیک این دستگاه جی فورس یک گیابایتی بوده و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می کند. در این لپ تاپ با هارد دیسک 500 گیگابایتی و قیمت 2795 دلاری روبرو هستیم. تنها می ماند وزن 4.5 کیلویی آن، که برای یک جنگجوی ورزیده نباید چندان زیاد باشد.





Stealth NW-2000

این هم یکی دیگر از هیبریدهای لپ تاپ/تبلت است که می توان آن را  مستحکم ترین آنها دانست. زیرا MW-2000 می تواند پس از 26 بار سقوط از ارتفاع 91سانتی متری، بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. این لپ تاپ با بدنه آلیاژ منیزیم و درب ضد آب برای تمامی پورت ها، به راحتی استانداردهای نظامی ارتش آمریکا را  کسب کرده است. این مبارز به گونه ای طراحی شده که از پس هرگونه شرایط آب و هوایی و موقعیت های ناسازگار بر می آید. درون زره مستحکم آن هم می توانید اجزایی چون پردازنده Core 2 Due اینتل 1.06 گیگاهرتزی، هارد ضد ضربه 160 گیگابایتی و رم دو گیگابایتی را بیابید. حال نوبت شما است که برای داشتن این 13.3 اینچی پرتوان، از پس قیمت 4900 دلاری آن بر آیید.





تاریخ : سه شنبه 90/5/25 | 9:0 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">