سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
علیرضا گفت: من اصلا نمی‌دانستم درگیری شده، فقط صدا می‌شنیدم و متوجه چیزی نبودم تا اینکه پیاده ‌شدم و دیدم علیرضا- متهم اصلی- چاقوی خونی در دست دارد.
 
دو نوجوانی که هنگام قتل قوی‌ترین مرد ایران همراه متهم اصلی قتل او بودند در دادگاه عمومی کرج محاکمه شدند.

علیرضا و منصور که به شرب‌خمر متهم شده‌اند، اتهام خود را قبول کردند.

علیرضا گفت: من اصلا نمی‌دانستم درگیری شده، فقط صدا می‌شنیدم و متوجه چیزی نبودم تا اینکه پیاده ‌شدم و دیدم علیرضا- متهم اصلی- چاقوی خونی در دست دارد.

منصور هم گفت: من حتی متوجه درگیری هم نشدم. فقط یادم می‌آید مست بودم و حالم بد بود. من را روی صندلی عقب انداختند و دیگر نمی‌دانم چه شد. وقتی حالم سرجایش آمد که در خانه بودم.

قاضی شعبه 101 دادگاه عمومی کرج بعد از شنیدن دفاعیات متهم اعلام کرد، در مهلت قانونی رای خود را صادر خواهد کرد. بنا بر این گزارش، متهم اصلی پرونده که او هم علیرضا نام دارد و نوجوانی 17 ساله است شنبه هفته پیش در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد و نماینده دادستان و وکیل اولیای‌دم مقتول خواستار قصاص او شده بودند. حکم متهم به قتل هنوز صادر نشده اما با توجه به مهلت یک‌هفته‌ای قضات برای اعلام رای به احتمال زیاد امروز درباره این نوجوان تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: تابناک





تاریخ : یکشنبه 90/5/23 | 8:50 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">