سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
چنانچه به علت نپرداخت بدهی ظرف مدت 4 ماه از تاریخ قطع بدهی، مشترک موجبات وصل مجدد آن را فراهم نیاورد با اخطار کتبی یک ماهه نسبت به سلب امتیاز تلفن همراه قطع شده اقدام خواهد شد.
شرکت ارتباطات سیار به مشترکان توصیه کرده که صورتحساب تلفن همراه خود را به موقع پرداخت کنند تا با رویه‌های قطع بدهی دچار نشوند،‎ در صورت عدم پرداخت به موقع صورتحساب دوره‌‎‎‎ای اخطار قطع بدهی ظرف 10 تا 15 روز پس از مهلت پرداخت مندرج در صورتحساب به صورت پیامک ارسال شده و پس از 72 ساعت از ارسال این پیامک مشمول قطع یک طرفه خواهند شد.

به همراه قطع یک طرفه نیز پیامکی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه ظرف 10 روز آینده تلفن همراهتان قطع کامل خواهد شد.

اما چنانچه به علت نپرداخت بدهی ظرف مدت 4 ماه از تاریخ قطع بدهی، مشترک موجبات وصل مجدد آن را فراهم نیاورد با اخطار کتبی یک ماهه نسبت به سلب امتیاز تلفن همراه قطع شده اقدام خواهد شد.

در صورتی که بدهی مورد نظر مازاد بر ودیعه باشد نیز نسبت به قطع سایر امکانات مخابراتی و توقیف سایر ودایع مشترک متناسب با میزان بدهی و نیز در صورتی که مبلغ بدهی مازاد بر ودیعه از طریق فوق امکان‌پذیر نباشد، وصول مبلغ بدهی از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌شود.

چنانچه مشترک یا وکیل قانونی به پرداخت دیون خود اقدام کند و تقاضای برقراری مجدد تلفن همراه سلب امتیاز شده را داشته باشد، در صورتی که شماره مشترک به کسی واگذار نشده باشد با دریافت هزینه دائری مجدد در اولویت واگذاری قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا





تاریخ : چهارشنبه 90/5/19 | 9:21 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">