سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
من و دیگر اعضای خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاکی ـ اختلاف داشتیم، پسرم حاضر نمی‌شد به این اختلاف‌ها پایان دهد و همیشه از همسرش حمایت می‌کرد. بنابر این درصدد انتقام از عروس جوان بودم.
مردی که با همدستی 2 عضو خانواده‌اش، عروس خانواده را کشته و در باغچه خانه دفن کرده بود، از سوی ماموران آگاهی ساوه دستگیر شد و جستجو برای یافتن همدستانش ادامه دارد.

چند روز پیش مردی به پلیس آگاهی ساوه در استان مرکزی مراجعه و از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.

در ادامه جستجوهای پلیسی ماموران موفق به دستگیری متهم در یکی از محله‌های شهر شدند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی ساوه، وی بازجویی و به کلاهبرداری اعتراف کرد. ماموران که احتمال می‌دادند وی متهمی سابقه‌دار است، به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و معلوم شد تصویر متهم به مردی شباهت دارد که به اتهام آدم‌ربایی تحت تعقیب پلیس نورآباد دلفان در استان لرستان بوده است.به این ترتیب متهم بازجویی شد و به تناقض‌گویی پرداخت.بنابر این با هماهنگی قضایی خانواده‌ زن ربوده شده شناسایی و به پلیس‌ آگاهی ساوه احضار شدند.

با حضور پدر زن گمشده در مرکز پلیس و تحقیق از وی مشخص شد دخترش، عروس مرد بازداشت شده است و سال 87 به همراه او و خانواده‌اش به سفر رفته و دیگر بازنگشته است و از خانواده‌ شوهر وی نیز خبری نبود.

ماموران که احتمال می‌دادند متهم از سرنوشت عروس گمشده با خبر است، به تحقیق از او پرداختند تا عاقبت روز گذشته اعتراف کرد، زن جوان را کشته است.

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من و دیگر اعضای خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاکی ـ اختلاف داشتیم، پسرم حاضر نمی‌شد به این اختلاف‌ها پایان دهد و همیشه از همسرش حمایت می‌کرد. بنابر این درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

متهم به قتل اضافه کرد: در یکی از روزهای سال 87 به همراه پسر بزرگ‌ترم و همسر وی سراغ دیگر عروسم ـ مقتول ـ رفته و به بهانه پایان دادن به اختلاف‌هایمان او را به خانه اجاره‌ای‌مان دعوت کردیم. همان جا با وی درگیر و با زدن ضربه‌های چوب به سرش، او را کشتیم و جسدش را در باغچه خانه دفن کردیم. پس از چند روز خانه اجاره‌ای را به صاحبش تحویل داده و متواری شدیم.

در پی اعتراف متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد. جستجو برای دستگیری دیگر همدستان متهم و کشف جسد عروس جوان ادامه دارد.

منبع: تابناک





تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:33 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">