سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

طــرز تهیــه کاچــی


کاچی

مواد لازم :

آرد                            2 لیوان

شکر                         2 لیوان

کره                           300 – 250 گرم

گلاب                         نصف فنجان

زعفران ساییده           1 قاشق چایخوری

خلال بادام                 50 گرم

پودر پسته و دارچین      کمی

طرز تهیه:

شکر را با 4 لیوان آب می گذاریم بجوشد. سپس آن را صاف کرده، زعفران حل شده و گلاب را به آن اضافه می کنیم و آن را کنار می گذاریم. کره را در یک قابلمه ریخته، پس از آب شدن کره آرد را کم کم اضافه می کنیم. بعد با قاشق چوبی آن را مرتب به هم می زنیم. شعله را ملایم کرده و به هم زدن آن ادامه می دهیم تا رنگ آرد طلایی شود (برای تهیه کاچی نیاز به سرخ کردن آرد نمی باشد). در این مرحله نصف قاشق چایخوری نمک اضافه کرده و قابلمه را از روی حرارت برمی داریم و شربت را کم کم به آن اضافه می کنیم و مرتب به هم می زنیم تا مایع صاف و یک دست شود. خلال بادام را هم اضافه می کنیم و ظرف را مجدداً روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کاچی جا بیفتد . در صورتی که کاچی کمی سفت شد، می توانیم یک لیوان آب به آن اضافه کنیم و می گذاریم کاچی به روغن بیفتد. در بعضی از نقاط ایران به کاچی چند عدد تخم مرغ اضافه می کنند و در آن را می گذارند تا تخم مرغ ها خودش را بگیرد. معمولاً این نوع کاچی را برای خانم های تازه زایمان کرده، می پزند. برای تزئین روی کاچی می توانیم از پودر دارچین و پودر پسته استفاده کنیم.

نکات تغذیه ای :

کاچی یک دسر ایرانی می باشد، ولی می توان آن را در شام به عنوان غذا به همراه نان میل کرد. کاچی به علت دارا بودن آرد و کره دارای انرژی زیادی می باشد و با افزودن تخم مرغ این انرژی بیشتر می شود. به عنوان مثال، انرژی حاصل از کره و آرد، به تنهایی، با مقادیر داده شده در تهیه این کاچی ، 3115 کالری می باشد که انرژی قابل توجهی است. به همین دلیل برای افراد لاغر و کسانی که دچار ضعف می شوند، دسر مناسبی می باشد.م:ایران ویج






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 9:44 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

طــرز تهیــه ســوپ جــو

سوپ جو

مواد لازم:

1-جو پوست گرفته             در حدود 2/1 پیمانه (100گرم)

2-آب گوشت بدون چربی    پنج تا شش پیمانه

3-هویج رنده شده             دو تا سه قاشق سوپخوری

4-خامه                           صد گرم

5-سس سفید غلیظ          دو پیمانه

6-نمک و فلفل                   بقدر کافی

طرز تهیه:

بهتر است جو را بعد از شستن یکی دو ساعت خیس کنیم تا زودتر بپزد بعد جو را با اب گوشت میگذاریم بپزد و کاملا لعاب بیندازد و هویج را اضافه می کنیم بعد از چند جوش که هویج پخته شد سس سفید را داخل سوپ میریزیم و میگذاریم سوپ اهسته بجوشد و کمی غلیظ شود سوپ را در سوپخوری میریزیم و خامه را روی ان میدهیم ممکن است کمی جعفری خرد کرده نیز روی سوپ بپاشیم.

راز و رمز ها

1 ـ سوپ جو با آب مرغ خوشمزه تر می شود چون آب مرغ بی رنگ است برای سوپ سفید جو مناسب تر است.
هویج نگینی خرد شده برای سوپ مناسب تر است زیرا رنگ سوپ را سفیدتر نگه می دارد و زیباتر است.
3 ـ جو حتما باید خوب بپزد و لعاب بیندازد.
4 ـ شیررا گرم کنید چون اگر شیر سرد را در سوپ بریزید شیر می برد ولی وقتی حرارت آن با سوپ برابر باشد دیگر سوپ بریده و اصطلاحاً (بره بره ) نمی شود.
5ـ برای غلیظ شدن سوپ می توانید 2 قاشق سوپخوری آرد ذرت یا گندم را در یک دوم لیوان آب سرد حل کرده و به سوپ اضافه کنید.
6 ـ از قرص عصاره ی مرغ نیز می توانید برای تهیه سوپ جو نیز استفاده کنید.
7 ـ خامه را با کمی سوپ داغ مخلوط کرده و بعد به سوپ اضافه کنید.
8 ـ جعفری را خیلی ریز کنید طوری که آب نیندازد سپس روی سوپ بریزید.
9 ـ چربی آب گوشت یا مرغ را بعد از سرد کردن در یخچال از آن جدا کنید.
10 ـ برای نگهداری جو پخته می توانید آن را در بسته های کوچک در فریزر نگهداری کنید تا پختن سوپ زمان کمتری بگیرد.

انواع سوپ جو

1 ـ سوپ جو با گوشت سرگنجشکی (قلقلی) همراه با مخلوط شیر ، جعفری و گشنیز

2 ـ جو با گوشت سرگنجشکی یا رب گوجه فرنگی و مقداری برگ چغندر ریز شده

 جو با آب مرغ یا گوشت و چغندر و هویج نگینی خرد شده و کمی جعفری

4 ـ جو همراه با لوبیا سبز ریز شده ، هویج نگینی خرد شده و گوجه فرنگی بدون پوست رنده شده

5 ـ جو همراه با تره فرنگی ، خامه و زرده تخم مرغ

6 ـ جو همراه با عدس ، رب گوجه فرنگی ، هویج نگینی خرد شده و آب مرغ کم چربی یا بدون چربی

7 ـ جو همراه با لوبیا چیتی که از قبل خیس کرده ، جوشانیده و آب آن را دور ریخته اید اصطلاحا (لوبیا چیتی سفید شده) همراه با هویج و آب گوشت

8 ـ جو یا کرفس و هویج نگینی خرد شده همراه با ماست چکیده

9 ـ جو و گندم خیس شده به نسبت مساوی و هویج ، جعفری و گوجه فرنگی بدون پوست رنده شده (یا رب گوجه فرنگی) همراه با آب گوشت یا مرغ

10 ـ جو همراه با ورمیشل ، هویج ، سیب زمینی ، گوجه فرنگی ، نعنا و ترخون

11 ـ جو همراه با آب گوشت یا مرغ ، شلغم و هویج نگینی شده و اسفناج ریز شده

12 ـ جو همراه با فلفل دلمه ای ریز شده (رنگی و سبز) و آب گوشت یا مرغ

13 ـ جو همراه با آب گوشت یا مرغ ، هویج و برای روی سوپ پنیر تبریز و جعفری خرد شده

14 ـ جو همراه با آب گوشت یا مرغ و 3 عدد پیاز درشت خلالی شده

15 ـ جو همراه با آب گوشت ، سیر ، گشنیز ، گوجه فرنگی بدون پوست رنده شده

16 ـ جو همراه با آب گوشت یا مرغ ، قارچ ورقه شده ، سیب زمینی ترشی و هویج نگینی خرد شده ، شیر ، گوجه فرنگی رنده شده

17 ـ جو همراه با آب گوشت ، زرشک و سیب زمینی

18 ـ جو همراه با آب گوشت یا مرغ ، هویج ، گوشت یا مرغ پخته رشته شده و رب گوجه فرنگی

19 ـ جو همراه با جگر و سنگدان مرغ ، هویج ، رب گوجه فرنگی و کمی جعفری

20 ـ جو همراه با آب گوشت یا مرغ ، هویج ، کاهو یک سانتی خرد شده
 .م:ایران ویج






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 9:41 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

چگونه می توانیم ایام ماه رمضان را دور از هرگونه مشکلی طی کنیم؟

یکی از مشکلاتی که در تغذیه برخی افراد بخصوص روزه اولی ها وجود دارد، نخوردن سحری است. برخی به دلیل آن که دیر یا زیاد شام می خورند یا دیر می خوابند رغبتی به بیدار شدن در سحر و خوردن سحری ندارند.

ماه رمضان هر سال نوجوانان مکلف شده زیادی به خیل روزه داران می پیوندند. روزه بر دختران 9 ساله و پسران 15 ساله واجب می شود و این شروع مرحله ای جدید و البته سنگین در زندگی آنان است.

در واقع آنها به سنی رسیده اند که باید همگام با بزرگ ترها روزه بگیرند و نماز بخوانند و همانند آنها در مسیر تقوا و پرهیز از گناه گام بردارند و این روند را به نسل بعد خود هم انتقال دهند.

مسیری پرمسوولیت، اما شیرین است که با گذر و موفقیت در هر مرحله آن احساس قدرت و شعف تمام وجود انسان را در برمی گیرد.

امسال روزه اولی ها برای سحری خوردن بیدار می شوند. با خانواده افطار می کنند و این روال تا 30 روز ادامه می یابد، اما ممکن است برخی والدین نگران باشند.

نگرانی آنها از جنس نارضایتی نیست. بلکه مضطربند که نکند فرزند شان بخصوص در ساعات گرم و طولانی تابستان تاب گرسنگی و تشنگی را نیاورده و خسته و ضعیف شود. نکند بیمار شود و رشدش مختل گردد. نکند….

به گفته متخصصان، ذخایر گلیکوژن کبدی و ذخایر چربی که طی 11 ماه در بدن انباشته شده اند، کم خوری های این ماه را جبران می کنند، بنابراین هیچ مشکلی برای افراد بویژه روزه اولی ها به وجود نخواهد آمد. البته به دلیل آن که نوجوانان در سن رشد هستند و قدری کم تحمل، تغذیه مناسب بخصوص در این ماه کمک شایانی به حفظ قدرت و توان آنها برای ادامه روزه داری می کند. اما با رعایت چه نکات تغذیه ای می توانیم ایام ماه مبارک را به سلامت و به دور از هرگونه مشکلی طی کنیم؟

? سحری نخورید، بی طاقت می شوید

یکی از مشکلاتی که در تغذیه برخی افراد بخصوص روزه اولی ها وجود دارد، نخوردن سحری است. برخی به دلیل آن که دیر یا زیاد شام می خورند یا دیر می خوابند رغبتی به بیدار شدن در سحر و خوردن سحری ندارند.

شاید نخوردن سحری در زمان هایی که روز ها کوتاه تر است، مشکلی به دنبال نداشته باشد، اما در روزهای فعلی که طول روزه داری 16 تا 17 ساعت است، حذف این وعده توان و طاقت فرد را کاهش می دهد.

به دلیل آن که بدن نمی تواند به مدت طولانی کربوهیدرات در خود ذخیره کند؛ افرادی که سحری نمی خورند، دچار افت قند خون، کاهش کارایی مغزو بی قراری شده و در نتیجه فعالیت های فکری و ذهنی روزانه دچار اختلال خواهد شد.

? غذاهای مناسب سحر

بهتر است وعده سحری مانند یک وعده ناهار متوسط یا یک صبحانه کامل باشد. غذاهای چرب، شور، سرخ شده، انواع نوشابه و آبمیوه های پر شکر را از این وعده حذف کنید. از آنجا که دریافت کالری و پروتئین نوجوانان نباید در طول این ایام تغییر کند باید هر سه وعده غذایی استفاده شود.

بهترین راه این است که وعده ناهار در سحر، صبحانه در افطار و حدود یک تا2 ساعت پس از افطار شام سبک و کاملی مصرف شود.

? سحری را با عجله نخورید

برای پرهیز از عجله هنگام خوردن سحری نیم تا یک ساعت زودتر از خواب برخیزید تا زمان کافی برای تهیه یا گرم کردن و میل نمودن غذا داشته باشید. آرامش در غذا خوردن به هضم و جذب بهتر غذا کمک می کند. بعد از وعده سحری هم بلافاصله با شکم پر نخوابید.

این کار فشار وارده به سیستم گوارشی را مضاعف کرده و باعث کسلی طی روز می شود. بهترین وقت خوابیدن هنگامی است که هضم معده انجام شده و غذا از دهانه معده عبور کرده است. این عملکرد نیم ساعت تا سه ربع طول می کشد.

? راه های رفع تشنگی

در وعده سحر به همراه غذا از سوپ و سالاد سبزیجات بدون سس استفاده کنید. بهترین گزینه سالاد کاهوست. میوه و سبزی هایی که درصد آب بیشتری دارند، به ترتیب کاهو، کرفس، خیار، هندوانه، کلم بروکلی آبپز، اسفناج، لوبیا سبز، هویج و غلات است.

این سبزی ها به علت مواد فیبری می توانند مقداری آب را درون خود ذخیره کرده و در ساعات روزه داری بتدریج آب ذخیره خود را رها کرده و در رفع عطش فرد در ساعات روزه داری و همچنین پیشگیری از یبوست موثرباشند. مصرف میوه و سبزی در فاصله افطار تا سحر توصیه می شود.

از خوردن غذاهای شور، تند و و مواد گوشتی هم در وعده سحر اجتناب کنید. پروتئین های حیوانی نظیر گوشت قرمز به دلیل آن که به صورت اوره دفع می شوند نیاز به مقادیر زیادی آب دارند و طلب نوشیدن را در شما افزایش می دهند. البته می توانید از مخلوط پروتئین حیوانی و گیاهی همچون انواع خوراک گوشت و حبوبات استفاده کنید. این غذا شما را سیر می کند و از همه مهم تر پروتئین مورد نیاز بدن نوجوان را تامین می کند.

? آب زیاد ضرر دارد

به خاطر داشته باشید مصرف زیاد آب در وعده سحر نه تنها از تشنگی نمی کاهد، بلکه با رقیق کردن آنزیم های گوارشی باعث سوءهاضمه و دیگر مشکلات گوارشی می شود. این را هم بدانید نوشیدن چای و قهوه به اندازه آب خالص، نیاز بدن را به آب تامین نخواهد کرد. از همه مهم تر به دلیل آن که مدر هستند، در همان ساعات اولیه روز آب زیادی را ازطریق کلیه ها دفع می کنند.

? پرخوری در افطار ممنوع

نوشیدن یک لیوان شیرگرم به همراه چند عدد خرما و خوردن چند لقمه کوچک نان و پنیر و گردو یا استفاده از شیربرنج و فرنی کم شیرین در وعده افطار، باعث کاهش موقت حس گرسنگی می شود و اشتهایتان را تا یکی دو ساعت دیگر برای خوردن شامی کامل تعدیل میکند. در صورتی که نوجوان در وعده افطار تمایل زیادی به خوردن آش رشته، حلیم پرچرب، زولبیا و بامیه، حلوا، شله زرد و دیگر غذاهای چرب و شیرین داشت بهتر است از او بخواهید که به مصرف کم این غذاها بسنده کند.

? روزه اولی های کم اشتها

والدین می توانند مغزهای مختلف پسته، بادام، گردو و… را با مقدار کمی شکر آسیاب کرده و هنگام سحر یا افطار به فرزند خود بدهند. از آنجا که نوجوانان در سن رشد هستند و استخوان هایشان نیاز به کلسیم دارد، مصرف یک تا دو لیوان شیر یا معادل آن ماست یا غذاهایی چون فرنی و شیربرنج کم شیرین توصیه می شود. همچنین می توانید با مخلوط کردن پودر مغزها با شیر حریره ای مغذی و سرشار از پروتئین و کلسیم تهیه کرده و در اختیار نوجوانتان قرار دهید.

? دستگاه گوارش نیاز به مرخصی دارد

مزایای روزه داری برکسی پوشیده نیست و انسان از نظر عقلانی قادر به درک آن است. بنا به گفته متخصصان، خوردن وعده های غذایی، ریزه خواری و خوردن میان وعده ها و البته عادات بد غذایی همچون پرخوری در طول یک سال از جمله عواملی است که می تواند دستگاه گوارش ما را با مشکلاتی روبه روسازد.

در واقع این دستگاه در طول شبانه روز به تعداد دفعاتی که می نوشیم و می خوریم، مرتب در حال تجزیه و تحلیل ترکیبات غذایی و ذخیره و تبدیل آن به انرژی است. استمرار این عملکرد در درازمدت می تواند موجب خستگی و اختلال در روند طبیعی این دستگاه شود. پس علاج واقعه قبل از وقوع آن عقلانی تر است.

علاج آن هم بنا به حکم الهی فرستادن دستگاه گوارش به مرخصی سالانه و استراحت دادن به آن است. در حقیقت با یک ماه روزه گرفتن سیستم گوارشی ما برای گذران یک سال فعالیت پیچیده آماده می شود. البته به شرطی که در ساعات بین افطار تا سحر با پرخوری و تحمیل فشارهای مضاعف به دستگاه گوارش، کم خوری این ماه را جبران نکنیم.م:ایران ویج






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 9:38 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 مردی، اسب اصیل و بسیار زیبایی داشت که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کرد. همه آرزوی تملک آن را داشتند. بادیه نشین ثروتمندی پیشنهاد کرد که اسب را با دو شتر معاوضه کند، اما مرد موافقت نکرد. 

حتی حاضر نبود اسب خود را با تمام شترهای مرد بادیه نشین تعویض کند. بادیه نشین با خود فکر کرد: حالا که او حاضر نیست اسب خود را با تمام دارایی من معاوضه کند، باید به فکر حیله ای باشم. روزی خود را به شکل یک گدا درآورد و در حالی که تظاهر به بیماری می کرد، در حاشیه جاده ای دراز کشید. او می دانست که مرد با اسب خود از آنجا عبور می کند. همین اتفاق هم افتاد... مرد با دیدن آن گدای رنجور، سرشار از همدردی، از اسب خود پیاده شد به طرف مرد بیمار و فقیر رفت و پیشنهاد کرد که او را نزدیک پزشک ببرد. 


مرد گدا ناله کنان جواب داد: من فقیرتر از آن هستم که بتوانم راه بروم. روزهاست که چیزی نخورده ام و نمی توانم از جا بلند شوم. دیگر قدرت ندارم. مرد به او کمک کرد که سوار اسب شود. به محض اینکه مرد گدا روی زین نشست، پاهای خود را به پهلوهای اسب زد و به سرعت دور شد. مرد متوجه شد که گول بادیه نشین را خورده است. فریاد زد: صبر کن! می خواهم چیزی به تو بگویم. بادیه نشین که کنجکاو شده بود کمی دورتر ایستاد. مرد گفت: تو اسب مرا دزدیدی. دیگر کاری از دست من برنمی آید، اما فقط کمی وجدان داشته باش و یک خواهش مرا برآورده کن: «برای هیچ کس تعریف نکن که چگونه مرا گول زدی...» 

بادیه نشین تمسخرکنان گفت: چرا باید این کار را انجام دهم؟! مرد گفت: چون ممکن است زمانی بیمار درمانده ای کنار جاده ای افتاده باشد. اگر همه این جریان را بشنوند، دیگر کسی به او کمک نخواهد کرد...






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 9:30 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

این ساختمان یک کاراژ بزرگ در زمان جنگ جهانی و در واقع یک آشیانه برای تعمیرات کشتی ها و هواپیما ها بوده است. این آشیانه یکی از بزرگترین سازه های بشر است که بدون ستون پا بر جا است. در حال حاضر این سازه به یک جاذبه گردشگری در آلمان تبدیل شده است. به یک تفریحگاه و جزیره مصنوعی در وسط خشکی ... این تفریحگاه که مساحتش به اندازه 8 زمین فوتبال است با داشتن سرپوش میتواند حتی در زمستان هم پذیرای مسافرانش باشد. علاوه بر ساحل جنگل های استوایی نیز در این تفریحگاه شبیه سازی شده است که با 50 هزار درخت تزئیین شده است.



 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب کنید































































تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 8:54 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

خنک ترین رکوردهای دنیا

گاهی اوقات برف نیز می تواند خودش رکوردی را به نام خودش ثبت کند و یا اینکه باعث می شود تا مردم با کمک آن ها کارهای قشنگی انجام دهند. در اینجا به برخی از این مطالب می پردازیم.

بیشترین برف در یک سال


شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کدام منطقه از زمین بیش از دیگر مکان ها برف می بارد. در منطقه کوهستانی شمال واشنگتون در سال های 1998 و 99 نزدیک به 3000 متر برف بارید. این مقدار تا به حال تکرار نشده است. این منطقه به عنوان یک محل غیرقابل سکونت شناخته می شود.

بیشترین برف در یک روز


میزان بارش برف در طول یک سال مطمئنا مقدار زیادی است ولی شاید بخواهید این را نیز بدانید که در کدام منطقه در طول یک روز بیشترین برف باریده است. در سال 1921 و در کلورادوی آمریکا در طول یک روز نزدیک به دو متر برف بارید. این مقدار برای یک شهری که مردم در آن زندگی می کنند بسیار زیاد است و زندگی افراد شهر را برای مدتی مختل کرد.

طولانی ترین جاده برفی جهان



بلندترین جاده برف گیر دنیا در کانادا قرار دارد. این جاده که دو شهر "گیلیام" و "پیوانوک" را به یکدیگر متصل می کند بیش از 700 کیلومتر طول دارد. این جاده که در سراسر سال پوشیده از برف است در برخی از ماه های سرد سال به طور کامل بسته می شود. مسئولین این جاده بیشتر مواقعا اجازه تردد در آن را به مردم نمی دهند.

سریع ترین دونده در یخ



"ویم هوف" نام کسی است که توانست رکورد سریع ترین دونده در برف و یخ با پای برهنه را به خود اختصاص دهد. وی در سال 2007 توانست در 2 ساعت و 16 دقیقه و 34 ثانیه به خط پایان مسابقه برسد و در این مسیر با بادهای بسیار سرد و دمای زیر صفر جنگید."هوف" همچنین رکورد شنای زیر یخ های قطب را نیز در اختیار دارد.

بزرگترین مجسمه برفی دنیا


در سال 2007 و در فستیوال مجسمه های برفی بیش از 600 مجسمه رونمایی شد اما از میان آن ها یک مجسمه بسیار منحصر به فرد بود. این مجسمه که به عنوان بزرگترین مجسمه برفی دنیا نیز شناخته شد 1050 متر طول و 118 متر نیز ارتفاع داشت . این فستیوال در یکی از سردترین نقاط چین برگزار شد.

بزرگترین دونه برف

دانه های برف بسیار پیچیده تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم. بنا به گفته محققان دانه های برف از به هم پیوستن کریستال های مختلف آب تشکیل می شوند و شکل های بسیار زیبایی را خلق می کنند.

البته عکسی از بزرگترین دانه برف در دسترس نیست اما آن چیزی که در کتاب رکورد ها گینس کشف شده است دانه ای است به عرض 38 سانتی متر که در سال 1887 و در یکی از ایالت های آمریکا پیدا شد






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 8:44 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

نامرئی کردن خودرو با نقاشی

نامرئی کردن اشیاء از جمله دغدغه های سالیان متمادی دانشمندان بوده و بهترین نتیجه ای که در طی این سالها گرفته شده، نامرئی شدن برخی اشیا کوچک آنهم در محیط های خاص آزمایشگاهی بوده است که عملا نتیجه در خور توجهی را به همراه نداشته است اما یک هنرمند مبتکر بریتانیایی با رنگ آمیزی هوشمندانه یک خودرو، آن را به صورت نامرئی درآورده است.


"سارا واتسون" با افشانه رنگ به گونه ای خودرو را رنگ آمیزی می کند که اگر با زاویه قائمه به آن ها نگاه کنید به سختی می توانید وجودش را در محیط تشخیص دهید.

وی که 22 سال سن دارد و دانشجوی رشته هنر است اعلام کرده به خاطر برخی از درس های دانشگاهش اقدام به رنگ آمیزی این خودرو کرده است و فکر نمی کرده تا این اندازه مورد توجه قرار بگیرد. سارا برای نامرئی کردن این ماشین بیش از 3 هفته وقت صرف کرده و بارها طرح خود را برای اجرای دقیق، تغییر داده است.

او می گوید: "برخی از مردم باور نمی کنند ماشینی در این مکان قرار دارد و حتی گاهی به آن ضربه ای نیز می زنند".






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 8:41 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

سیر تغییر و تحول تیپ مردان ایرانی در 100 سال گذشته






تاریخ : چهارشنبه 91/5/4 | 8:37 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

نلسون ماندلا 94 ساله شد

نلسون ماندلا

نلسون ماندلا
 فستیوال سنتی بونالو هندوها در حیدر آباد

فستیوال سنتی
وقتی آتش نشانان نیویورک از گرما با شلنگ آب خودشان را خنک می کنند

آتش نشانان نیویورک
 اجرای برنامه تئاتر ملی جوانان بریتانیا در دهکده المپیک لندن

لندن
پنکه های یک اصطبل نگهداری اسب در ویرجینیا

اصطبل
 ابرهای توفان زا بر فراز شهر بانکوک

ابرهای توفان زا
جام طلایی متعلق به قرن شانزدهم در موزه ملی اسکاتلند

جام طلایی
تام کروز به همراه دخترش در حال خارج شدن از هتلی در نیویورک در محاصره خبرنگاران

تام کروز
بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح






تاریخ : سه شنبه 91/5/3 | 11:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

این نقاشی های سه بعدی جالب و دیدنی توسط هنرمند خلاق گرگوری یوکلاید که یک نقاش و معلم هنرمند آمریکایی در ایالت مینه سوتا، آمریکا می باشد، طراحی شده اند.این آثار هنری در حقیقت تلفیقی از نقاشی و مجسمه سازی محسوب می شوند. این هنرمند خلاق بیشتر کارهایش را با الهام از طبیعت و حیات وحش خلق کرده است، مثلا در این تابلوی هنری آبشاری سه بعدی را که در یک رود کاغذی و دست ساز جریان می یابد به تصویر کشیده است.او با استفاده از آکریلیک و مواد دیگر از قبیل فوم، خزه، مخروط کاج و خاک نقاشی هایی را که دارای بافت هستند ایجاد کرده است.یوکلاید تا کنون جوایز زیادی را در یافت کرده است؛ جایزه ی کالج هنر و طراحی مینیاپولیس و دو جایزه ی بهترین هنرمند ایالت مینه سوتا از جمله ی آن ها می باشند

















 






تاریخ : سه شنبه 91/5/3 | 10:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">