سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


آنها همچون ده فرمان هستند که باید در زندگی همواره مورد تبعیت قرار بگیرند

1.  
Prayer is not a "spare wheel" that you pull out when in trouble  ,   but it is a "steering wheel", that directs the right path throughout  .



دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند.

2.  
Know why a Car"s WINDSHIELD is so large   & the Rear view Mirror is so small? Because our PAST is not as important as our FUTURE  .  So, Look Ahead and Move on  .

می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.

3. 
Friendship is like a BOOK. It takes few seconds to burn, but it takes years to write.

دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه

4. 
All things in life are temporary. If going well enjoy it, they will not last forever. If going wrong don"t worry, they can"t last long either.


تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت

5. 

Old Friends are Gold! New Friends are Diamond! If you get a Diamond, don"t forget the Gold! Because to hold a Diamond, you always need a Base of Gold!



دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.

6. 

Often when we lose hope and think this is the end, GOD smiles from above and says, "Relax, sweetheart, it"s just a bend, not the end!

اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان

7. 

When GOD solves your problems, you have Faith in HIS abilities; when GOD doesn"t solve your problems HE has Faith in your abilities.

وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره

8. 

A blind person asked St. Anthony: "Can there be anything worse than losing eye sight?" He replied: "Yes, losing your vision!"


شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟ او جواب داد: بله، از دست دادن بصیرت.

9. 

When you pray for others, God listens to you and blesses them, and sometimes, when you are safe and happy, remember that someone has prayed for you.


وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود و انها را اجابت می کند و بعضی و قتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است

10. 

WORRYING does not take away tomorrow"s Trouble, it takes away today"s PEACE.


نگرانی مشکلات فردا را دور نمی کند بلکه تنها آرامش امروز را دور می کند.






تاریخ : چهارشنبه 91/5/18 | 11:3 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 بازی شگفت انگیز مغز را ببینید
با ما همراه باشید
   1- در صورتیکه حرکت نقطه متحرک را تعقیب کنید تنها
   یک رنگ را می بینید - صورتی !!!
 
   2- حالا لحظاتی به علامت + که در وسط دایره قرار دارد
    خیره شوید . نقطه متحرک را پس از لحظاتی به رنگ سبز
   خواهید دید.
  3- حالا زمان بیشتری را بر روی علامت + تمرکز کنید پس
   از لحظاتی نقاط صورتی آهسته آهسته ناپدید خواهد شد.
 نتیجه :
  عجیب اینجاست که هیچ نقطه سبزی در این عکس در کار نیست
   و در واقع نقاط صورتی نیز ناپدید نمی شوند.
   این دلیل محکمی است که بدانیم ما همیشه دنیای خارج
    را آنگونه که هست نمی بینیم  ......






تاریخ : چهارشنبه 91/5/18 | 10:5 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

داستانک؛ کیک مادربزرگ

پسر کوچکی برای مادربزرگش توضیح می‌داد که چگونه همه‌چیز ایراد دارد... مدرسه، خانواده، دوستان و... مادربزرگ که مشغول پختن کیک بود از پسر کوچولو پرسید که کیک دوست داری؟ و پسر کوچولو پاسخ داد: البته که دوست دارم. 


روغن چطور؟ نه! و حالا دو تا تخم‌مرغ. نه مادربزرگ! آرد چی؟ از آرد خوشت می‌آید؟ جوش شیرین چطور؟ نه مادربزرگ! حالم از همه‌شان به هم می‌خورد. 

بله، همه این چیزها به تنهایی بد به‌نظر می‌رسند اما وقتی به‌درستی با هم مخلوط شوند، یک کیک خوشمزه درست می‌شود. خداوند هم به‌همین ترتیب عمل می‌کند. خیلی از اوقات تعجب می‌کنیم که چرا خداوند باید بگذارد ما چنین دوران سختی را بگذرانیم اما او می‌داند که وقتی همه این سختی‌‌ها را به درستی در کنار هم قرار دهد، نتیجه همیشه خوب است. ما تنها باید به او اعتماد کنیم، در نهایت همه این پیشامدها با هم به یک نتیجه فوق‌العاده می‌رسند.






تاریخ : چهارشنبه 91/5/18 | 9:47 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

8 راز افراد باریک اندام

بر اساس تحقیقی از جامعه متخصصین تغذیه آمریکا، افراد لاغر در طول روز به طور متوسط یک وعده میوه بیشتر از اشخاص چاق مصرف کرده و بیشتر از آنکه به مصرف مواد چرب تمایل داشته باشند، به مواد فیبری علاقمندند.
حس "پر" بودن را با "سیر شدن" اشتباه نگیرید. همه ما یک دوست باریک اندام داریم. همان دوستی که هرگز دچار وسوسه سبد نان نمیشود و وقتی میگوید "من یک تکه کوچک برمیدارم"، واقعا همین کار را میکند. واقعا او چطور میتواند؟

تحقیقات نشان میدهد که افراد باریک اندام اصولا مانند باقی افراد به غذا فکر نمیکنند. دکتر دیوی کاتز (David Katz) استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه ییل (Yale) میگوید: "فراد باریک با غذا رابطه راحت و بدون مشکلی دارند." "از طرف دیگر، افرادی که اضافه وزن دارند مدام به غذا فکر میکنند. آنها تمام اوقات به مقدار و تعداد دفعات غذا خوردن خود توجه میکنند و در نتیجه، زمان صرف غذا از مشغولیات دائمی ذهن و مغز آنهاست." در اینجا، متخصصین کاهش وزن به بررسی ذهن اسرار آمیز افراد "ذاتا" باریک اندام پرداخته و به شما میگویند که آنها چگونه رفتار کرده و شما چگونه میتوانید مانند آنان باشید.

1. آنها سیرشدن را به پر شدن معده ترجیح میدهند
به گفته جیل فلمینگ (Jill Fleming) نویسنده کتاب "لاغرها بشقابشان را پاک نمیکنند"، اگر برای پر شدن معده مقیاس از 1 تا 10 را در نظر بگیریم، باریکها در حدود درجه 6 و 7 دست از خوردن میکشند. اما باقی افراد (از جمله من و شما) تا درجه 8 و 10 هم پیش میروند. شاید دلیل اینکار اشتباه گرفتن حس "پر" بودن با سیر شدن است و ما تصور میکنیم اگر زود دست از خوردن بکشیم، خود را از غذاها محروم ساخته ایم. یا شاید عادت داریم بدون توجه به اینکه نیاز بدنمان چقدر است، هرچه در مقابلمان باشد تمام کنیم.

از لاغرها تقلید کنیم: هنگام صرف وعده بعدی غذایتان، در میانه غذا خوردن قاشق و چنگال را کنار بگذارید و با استفاده از مقیاس 1 تا 10 پری معده، درجه پری خود را بسنجید. یک بار دیگر هنگامی که حدود 5 لقمه از غذایتان باقی مانده اینکار ا انجام دهید. هدف از این کار افزایش آگاهی شما از میزان سیری در طی صرف غذاست و از طرف دیگر، این مکثها، موجب میشود که احساس سیری فرصتی برای خودنمایی یافته و شما زودتر از قبل سیری را حس کنید.

2. آنها دریافته اند که گرسنگی یک مورد اورژانس نیست
بسیاری از ما که مدام با کیلوهای اضافه درگیریم، گرسنگی را به عنوان شرایطی در نظر میگیریم که باید به سرعت برطرف شود. به گفته دکتر جودیت بک (Judith Beck) "اگر از گرسنگی وحشت داشته باشید، مدام برای پرهیز از آن به خوردن میپردازیم." افراد باریک گرسنگی را تحمل میکنند زیرا میدانند که حمله های گرسنگی همواره می آیند و میروند، پس از اقدام فوری خودداری میکنند.

برای تقلید از آنها یک روز پر مشغله را برای به تاخیر انداختن یکی دو ساعته ناهار انتخاب کنید یا غذای میان وعده بعدازظهر را حذف کنید. خواهید دید که هنوز هم میتوانید به خوبی از عهده کارهایتان برآیید. پس در دفعات بعدی که ناله گرسنگی معده را شنیدید، در راه افتادن به سوی یخچال خودداری خواهید کرد.

3. آنها از غذا برای تسکین غصه های خود استفاده نمیکنند
مساله این نیست که زنان باریک اندام نسبت به خوردن احساسی ایمن هستند، اما آنها میتوانند این حالت را تشخیص داده و از خوردن دست بکشند.

چه کنیم که مانند آنها باشیم؟ افزودن لغت "ایست" به مجموعه لغات روزمره بسیار مفید است. این کلمه با فرمانهایی چون "از خوردن باقی بیسکوییتها دست بکش" متفاوت است، ما باید بیاموزیم که در زمانهایی چون گرسنگی، خشم، تنهایی یا خستگی که چهار دلیل اصلی خوردن احساسی هستند، به خود آمده و فرمان "ایست" را صادر کنیم.

اگر واقعا گرسنه هستید، یک میان وعده متعادل مانند یک مشت آجیل خام انتخاب کنید که بتواند شما را تا وعده بعدی غذا نگهدارد. اما اگر خشمگین، تنها یا خسته هستید، برای تسکین احساسات خود به دنبال یک راه حل جایگزین و بدون کالری باشید. خشم خود را با پیاده روی یا تنها با بالا و پایین پریدن کنترل کنید زیرا بالا رفتن ضربان قلب میتواند از میزان عصبانیت شما بکاهد. تنها هستید؟ به یک دوست تلفن کنید، به اقوام و دوستان یک ای-میل بفرستید یا برای قدم زدن به پارک یا فروشگاه بروید.حتی اگر با یک چهره آشنا برخورد نکنید هم، بودن در کنار دیگران شما را بیشتر به اجتماع مرتبط میکند. اگر هم خسته هستید، به خاطر خدا کمی خوابید!

4. آنها میوه بیشتری می خورند
بر اساس تحقیقی از جامعه متخصصین تغذیه آمریکا، افراد لاغر در طول روز به طور متوسط یک وعده میوه بیشتر از اشخاص چاق مصرف کرده و بیشتر از آنکه به مصرف مواد چرب تمایل داشته باشند، به مواد فیبری علاقمندند.

تقلید از باریک اندامها: میوه را به غذاهای خود وارد کنید. ببینید در رژیم روزانه شما چه امکاناتی برای افزودن میوه وجود دارد. هدف شما باید افزودن دو یا سه وعده میوه به غذای روزانه باشد. میتوانید میوه را در ماست ریخته، برشهای میوه را به ساندویچ خود افزوده یا برای دسر از سیب پخته استفاده کنید. همواره یک ظرف میوه روی میز داشته باشید تا هنگام گرسنگی اولین ماده دم دستتان میوه باشد.

5. آنها بنده عادتند
هر متخصص تغذیه به شما خواهد گفت که داشتن رژیم غذایی متنوع بسیار مفید است اما تنوع بیش از حد میتواند نتیجه معکوس ببار آورد. تحقیقات نشان داده اند که مزه ها و بافتهای بیش از حد متنوع افراد را به پرخوری تشویق میکنند. به گفته دکتر بک " افراد باریک اندام دارای چیزی هستند که من آنرا "عادت غذایی" مینامم. اکثر غذاهای این افراد از مواد اولیه ای که با دقت انتخاب شده اند تشکیل میشوند. این غذاها از موارد تنوع بخش و غافلگیر کننده اندکی برخوردارند و در کل، رژیم غذایی آنها قابل پیش بینی است."

برای در پیش گرفتن این روش باید در مورد وعده های اصلی غذایتان تا حد امکان برنامه ریزی شده و ثابت باشد برای مثال صبحانه شامل برشتوک و شیر، سالاد برای ناهار و الی آخر. افزودن مرغ آب پز یا کبابی به سالاد در یک روز و ماهی تن در روز دیگر اشکالی ندارد، مهم این است که دنبال کردن یک برنامه غذایی تقریبا از پیش تعیین شده، امکان افراط را از شما سلب میکند.

6. آنها دارای ژن اراده و خویشتن داری هستند
محققین در دانشگاه تافتز (Tufts) متوجه شده اند که بزرگترین عمل تعیین کننده افزایش وزن زنان در سنین 50 و 60 میزان رفتارهای بیقیدانه یا به عبارت دیگر نامحدود آنهاست. زنانی که رفتارهای بی قید کمتری دارند و در مقابل از حس خودداری متعادلی برخوردارند، از کمترین میزان اضافه وزن برخوردارند. بی قیدی بیشتر و در نتیجه خودداری کمتر، به افزایش وزن تا 15 کیلو در سنین بالاتر منجر میشود.

برای تقلید از این خصیصه، برای زمانهایی که میزان خودداریتان در کمترین میزان آن است-مانند مهمانیها و حضور در گروه بزرگی از دوستان، آماده شوید. اگر در مهمانی هستید، با خود قرار بگذارید که از هر چهار پیش غذایی که به شما تعارف میشود، یکی را بردارید. اگر برای شام بیرون رفته اید، برای غذای اصلی، یک پیش غذا سفارش دهید و دسر خود را با یکی از دوستان شریک شوید. اگر عصبی هستید (یک موقعیت دیگر از خودداری اندک) حتما مقداری خوراکی سالم مانند میوه یا سبزیجات خرد شده ای چون هویج و کرفس در اختیار داشته باشید.

7. آنها اهل حرکت هستند
لاغر اندامها، به طور متوسط هر روز دو و نیم ساعت بیش از افراد دیگر سرپا هستند- که برای سوزاندن 15 کیلو در سال کافی است. اگر قصد دارید بر میزان تحرک خود بیافزایید، قبل از هرچیز باید صادقانه مقدار حرکت خود را ارزیابی کنید. بسیاری از افراد در برآورد مقدار تحرک خود غلو میکنند. اکثر مردم 16 تا 20 ساعت از روز خود را در حالت نشسته میگذرانند.

اگر یک گام شمار pedometer در اختیار داشته دارید، در یک روز عادی آنرا به کار ببرید و ببینید تا چه حد به تعداد توصیه شده- 10 هزار قدم - نزدیک شده اید. روز شما باید شامل 30 دقیقه تمرین ورزشی با برنامه و مجموعه ای از عادات مفید مانند استفاده از پله به جای آسانسور یا تمیز کردن منزل با سرعت و انرژی بیشتر باشد. شما میتوانید با استفاده از جدول موجود در www.caloriecontrol.org میزان کالری مصرفی فعالیتهای مختلف را ببینید.

8. آنها خوب میخوابند
افراد باریک در مقایسه با افراد دارای اضافه وزن، هفته ای 2 ساعت بیشتر میخوابند. بنا به نظر محققین، کمبود استراحت با چشمان بسته، با کاهش هورمونهای کنترل کننده اشتها مانند لپتین (leptin) و افزایش هورمونهای بالا برنده اشتها مانند گرلین (ghrelin) ارتباط مستقیم دارد.

از این روش تقلید کنیم: 2 ساعت خواب بیشتر در هفته به معنای 17 دقیقه خواب بیشتر در روز است که حتی برای افرادی که برنامه کاری بسیار فشرده ای دارند هم قابل اجراست. از این مقدار افزایش به زمان خواب شروع کنید تا بتوانید برنامه خود را طوری تنظیم نمایید که هر شب 8 ساعت بخوابید.

توصیه مهم: صبحانه بخورید! 78% از رژیم گیرندگان موفق هر روز خود را با صبحانه آغاز میکنند.






تاریخ : سه شنبه 91/5/17 | 9:42 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

اس ام اس فلسفی و جملات مفهومی - مرداد 91

 

به بعضی رابطه‌ها باید زمان داد ، ادام? بعضی رابطه‌ها را نباید امان داد . . .

.

.

.

شوهر کردن بخاطر پول و بی عشق بدترین نوع فاحشگی است . . .

( عشق در زمان وبا - گابریل گارسیا مارکز )

.

.

.

روزی کسی را پیدا خواهید کرد که گذشته شما

برایش اهمیت نداشته باشد

چون میخواهد آینده شما باشد . . .

.

.

.

قدر تو به اندازه ی صبر توست و رازهایت ، نهفته در صبرهایت . . .

.

.

.

رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن:

اول : پیدا کردن شباهت ها

دوم : احترام گذاشتن به تفاوت ها

.

.

.

بهترین درس های زندگی

در بدترین شرایط

و از بدترین اشتباهات

آموخته میشوند . . .

.

.

.

وقتی از اخلاق کسی سر در نمی آوری ، به دوستانش نگاه کن . . .

.

.

.

وقتی دنیا را ترک میکنید

نه آنچه دریافت کردید ، بلکه آنچه پرداخت کردید را با خود خواهید برد . . .

.

.

.

اگر می خواهید شخصیت کسی را آزمایش کنید ، به او قدرت بدهید . . .

" آبراهام لینکلن "

.

.

.

کسی که باعث خشمتان می شود

شما را کنترل می کند !

به هیچ کس چنین قدرتی را ندهید . . .

.

.

.

از "گناه" تنفر داشته باش نه از "گناهکار" . . .

(گاندى)

.

.

.

اگر میخواهی خوشبخت باشی ، جز آنکه برایت مهیاست ، آرزو مکن . . .

.

.

.

فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند

بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد . . .

.

.

.

قـدر لحـظـه ها را بـدان

زمـانی می رسد که تـو دیگـر قادر نیستی بگـویـی

جبــران می کـنم . . .

.

.

.

هرگز نباید فرصت نقل قول کردن از دیگران را از دست داد

زمانی که مطلب را بهتر از خودمان بیان کرده اند . . .

.

.

.

گاهی بهترین کاری که میشه کرد نه فکره، نه خیال

نه تعجب، نه ناله و نه زاری، فقط باید یه نفس عمیق کشید و ایمان داشت

که بالاخره همه چیز اون جوری که باید، دُرُست میشه . . .

.

.

.

بهتره که در جریان باشید ، چون زندگی در جریانه و منتظر نمی مونه . . .

.

.

.

اشتباهات خود را جابه جا نکنید

در عوض آنها را زیر پا گذاشته و برای رد شدن از آنها استفاده کنید . . .

.

.

.

کسی را دوست بذارید که قلبتان میخواهد نه چشمتان

نگران حرف دیگران نباشید

این عشق شماست ، نه آنها . . .

.

.

.

امید یعنی آرزو کنیم چیزی اتفاق بیفتد

ایمان یعنی یقین داریم چیزی اتفاق خواهد افتاد

شجاعت یعنی اینکه باعث شویم چیزی اتفاق بیفتد . . .

.

.

.

مهم نیست که چقدر مرتکب اشتباه می شوید یا به آهستگی پیشرفت می کنید

شما همیشه جلوتر از همه کسانی هستید که اصلاً هیچ قدمی برنمی دارند . . .






تاریخ : سه شنبه 91/5/17 | 9:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

منبع : www.PersianMob.Net

 


هرکس جای من بود ، می بُرید

اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . .

.

.

.

فراموش کردنت کار آسانی است

کافی است دراز بکشم ، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم !

.

.

.

هواشناسی اعلام کرد

آغوشت برای همیشه

گرم است !

.

.

.

از آزمایشگاه عشق میآیم

گروه خونی ام "تو" ی مثبت است !

.

.

.

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم

تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟

.

.

.

هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد !

این تخت خواب "آغوش" کم دارد . . .

.

.

.

قطعا روزی صدایم را خواهی شنید...

روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز . . .

.

.

.

کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به حال دل من از دوری تو . . .

.

.

.

بیشتر مواقع پشت جمله

"عیب نداره، مهم نیست "

یه دل شکسته خوابیده . . .

.

.

.

رنج دوری ، یاد یاران کار ماست / یک پیامک حکم یک دیدار ماست . . .

.

.

.

خوش به حال فرهاد

که تلخ ترین خاطره زندگی اش هم شیرین بود . . .

.

.

.

شاید دیگران در نبودنت "سرم" را گرم کنند ، ولی "دلم" را هرگز . . .

.

.

.

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن

از زاویه تو ... آها دیدم

از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

.

.

.

اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !

.

.

.

کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است ، باید رفت . . .

.

.

.

کف بینی نکن ! دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !

.

.

.

عشق بازی کار فرهاد است و بس / دل به شیرین داد و دیگر هیچکس

مهر امروزی فریبی بیش نیست / مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟

.

.

.

نازنین تر ز تو کَس نیست که یادش بکنم

سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم

تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست

تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم . . .

.

.

.

مهربانی ات را مرزی نیست

یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده . . .

.

.

.

خیلی که دلتنگ میشوم به آسمان نگاه میکنم

دام قرص میشود که تو هم زیر همین سقفی . . .

.

.

.

هی بی وفا شانه هاین مثل بالش مسافر خانه ای است

که سر های زیادی را تکیه گاه بوده است . . .

.

.

.

کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند

همانقدر

خوب ، گرم ، مهربان

و همانقدر

بد ، سرد ، تلخ

.

.

.

چو به دست دل سپردم

بخود این گمان نبردم

که نه تاب وصل دارم

نه تحمل جدایی . . .






تاریخ : سه شنبه 91/5/17 | 8:47 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

معرفی بهترین گوشی های دو سیم کارتی

گوشیهای وجود دارند که در آن واحد میتوانند به 2 شبکه حامل متصل شوند، این مدل گوشیها مدت‌ها است  که به بازار آماده اند، حتی مارک‌های محلی و ناشناس پرطرفدار هم در بین آنها دیده میشود که ممکن است هیچ وقت نامی‌ از آنها نشنیده باشید.

اگر شما جز آن دسته از کسانی‌ هستید که می‌خواهید 2 شماره? مجزا، یکی‌ برای دوستان و خانواده و دیگری برای کار داشته باشید، استفاده از یک گوشی معقول دو سیم کارتی ، راه نجات شما می‌باشد.

به همین دلیل ما چند نام تجاری گوشیهای 2سیم کارتی را با ویژه گیهای آنها جمع آوری کردیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

1- Sony Xperia tipo dual

این گوشی مناسب برای کسانی‌ است که برای اولین بار از گوشیهای هوشمند آندروید استفاده میکنند. شایان ذکر است این همان Xperia tipo مجهز به باتری 1،500میلی‌ آمپر و عمر باتری 24 ساعت استفاده? مداوم است. (به گفته سونی)

این مدل دو سیم کارتی، صفحه نمایش 3.2 اینچی‌ ضدّ خش دارد و در داخل نیز شامل یک پردازنده? تک هسته‌ای 800Mhz است. این مدل همچنین دارای یک دوربین 3.2 مگا پیکسلی در پشت است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Sony Xperia tipo dual

2- HTC Desire V

این مدل، اولین گوشی HTC است که قابلیت دو سیم کارتی دارد. مزیت این گوشی وجود آندروید بستنی حصیری بر روی آن است. این گوشی علاوه بر صفحه نمایش 4 اینچی‌ و پردازنده? 1GHz ، یک دوربین 5 مگا پیکسلی هم دارد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

HTC Desire V

3- Samsung Galaxy Y Pro DUOS

این مدل دو سیم کارتی ، علاوه بر کیبورد QWERTY یک دوربین هم در جلو دارد. صفحه نمایش 2.6 اینچی‌، پردازنده? 832MHz ، دوربین عقب 3.2 مگا پیکسلی و آندروید نان زنجفیلی از ویژگی‌های دیگر این مدل است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y Pro DUOS

4- Samsung Galaxy Y DUOS

این مدل دو سیم کارتی همان مدل اولیه? Galaxy Y با صفحه نمایش بزرگتر 3.14 اینچی‌ و دوربین 3 مگا پیکسلی می‌باشد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y DUOS

5- Samsung GALAXY Ace DUOS

این مدل دو سیم کارتی که آندروید نان زنجفیلی دارد، دارای صفحه نمایش بزرگتر 3.5 اینچی‌ و دوربین 5 مگا پیکسلی است. پردازنده? 832MHz ، حافظه داخلی‌ 3GB و RAM 512MB از دیگر ویژگی‌‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung GALAXY Ace DUOS

6- Nokia Asha 200

این مدل دو سیم کارتی با صفحه کلید QWERTY مخصوص طرفداران پیام کوتاه است. صفحه نمایش 2.4 اینچی‌ و دوربین 2 مگا پیکسلی، دسترسی‌ آسان به شبکه‌های اجتماعی و سیستم پیام فوری از ویژگی‌‌های دیگر آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 200

7- Nokia Asha 305

این مدل مناسب قیمت دو سیم کارتی دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی‌، پردازنده? 1GHz و دوربین 2 مگا پیکسلی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 305

8- ViewSonic ViewPhone 3

این مدل دو سیم کارتی، آندروید نان زنجفیلی دارد. صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی‌، دوربین 5 مگا پیکسلی، پردازنده? 800MHz و RAM 512MB از دیگر ویژگی‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

ViewSonic ViewPhone 3

9- Nokia Asha 202

این مدل، دو سیم کارت مدل گوشیهای سری 40 است با صفحه نمایش لمسی  2.4 اینچی‌ و دوربین 2 مگا پیکسلی.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 202

 10- Acer Liquid Gallant Duo

این مدل دو سیم کارتی Acer با آندروید بستنی حصیری است که به زودی قبل از 8 آگوست به بازار خواهد آمد. هرچند اظهار نظر راجع به عملکرد آن خیلی‌ زود است اما با ویژگی‌ها و قیمت مقرون به صرفه‌ای که اعلام شده، می‌توان آنرا جز برترین گوشیهای دو سیم کارتی به حساب آورد.

پردازنده? 1GHz ، دوربین 5 مگا پیکسلی، حافظه داخلی‌ 4GB ، صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی‌،  RAM 1GB از ویژگی‌‌های اعلام شده برای این گوشی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Acer Liquid Gallant Duo

 هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

آیا شما می دانید، چرا محدودیت تعداد کلمه در هر پیام کوتاه 160 حرف است؟ آیا شما می دانید چه کسی برای اولین بار از طریق تلفن همراه یک تصویر را ارسال کرد؟ پر فروش ترین تلفن همراه جهان؟ سخت ترین تلفن همراه دنیا؟ و یا اینکه کدام کشور جهان بیشترین پیام کوتاه را ارسال کرده اند؟

در این مطلب در نظر داریم به سوالاتی اینچنینی بپردازیم در واقع قصد داریم در ابتدا حس کنجکاوی شما را برانگیزیم سپس به دنبال پاسخ آنها باشیم، ضمنا اگر شما هم به حقایق جذابی در خصوص تلفن همراه دسترسی دارید که در این پست به آن اشاره نشده است، از قرار دادن آنها در بخش نظرات دریغ نفرمایید:

1? پیام های متنی

مردم فیلیپین رتبه اول دنیا در ارسال پیام متنی را با متوسط 1?4 میلیارد پیام کوتاه متنی در روز  دارند، در اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 این کشور بعنوان پایتخت پیام متنی جهان شناخته می شد، در ابتدا پیام کوتاه در این کشور رایگان بود اما اکنون هر پیام یک پسو ( Peso)  تقریبا چیزی کمتر از 2 سنت  برای کاربر هزینه دارد.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

فیلیپین رتبه اول ارسال پیام کوتاه در دنیا را در اختیار دارد

2. ریشه محدودیت 160 کاراکتری پیام متنی 

در سال 1985 پژوهشگر 45 ساله مخابرات، Friedhelm Hillebrand، طول استاندارد پیام کوتاه را شناسایی کرد، او با ماشین تحریر خود جملات و متن های مختلفی را به صورت تصادفی  تایپ نمود و به این نتیجه رسید تمام آنها طول کمتر از 160 کاراکتر دارند، از اینرو بر اساس یک استاندارد برای اولین پیام های کوتاه طول میزان کاراکتر مجاز برای هر پیام 128 حرف بود که با فشرده سازی تا 32 حرف نیز به آن افزوده شد و 160 کاراکتر محدودیت هر پیام کوتاه شد.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

کشف استاندارد کاراکتر هر پیام کوتاه توسط پژوهشگر مخابراتی

3.اولین تلفن همراه پخش کننده موسیقی

تلفن همراه زیمنس SL45 که در سال 2001 وارد بازار شد، اولین تلفن همراهی بود که از حافظه پشتیبانی می کرد و قابلیت پخش MP3 را داشت، 32 مگابایت حافظه و امکان پخش موسیقی تا 5ساعت و هدفون استریو این تلفن همراه، امکاناتی بود که در زمان خود منحصر به فرد بود.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

زیمنس SL45

4.مقاوم ترین تلفن همراه جهان

تلفن همراه Sony Xp3300 Force بوسیله Guinness بعنوان سخت ترین تلفن همراه جهان شناخته شد،  تا عمق بیست و پنج متری  حفره بتن هیچ گونه آسیبی به این تلفن همراه وارد نمی شود، همچنین می توان تا دو متر در زباله خیس غرق باشد و هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

مقاوم ترین تلفن همراه جهان Sonim-XP3300-Force

5. گرانترین تلفن همراه جهان

تلفن همراه Stuart Hughes iPhone4 دیاموند رز گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان نام گرفته است، قیمتی در حدود 5/000/000 یورو برابر با 7/850/000 دلار دارد، حفره هایی بر روی قاب این تلفن همراه تعبیه شده است، که 500 قطعه الماس 100 قیراطی بر روی آن قرار داده شده است. پشت آن با گل رز طلا آمیخته شده است، و لوگوی اپل با 53 تکه الماس آراسته شده است.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان

 6? اولین عکس ارسال شده توسط تلفن همراه

اولین عکس  به اشتراک عمومی گذاشته شده تلفن همراه در 11 ژوئن 1997 توسط فیلیپ کان( شخصی که در تصویر می بینید) تهییه شد، او این تصویر را از بیمارستان محلی که دخترش متولد شد به اشتراک عموم گذاشت.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

اولین تصویر گرفته شده و به اشتراک گذاشته شده تلفن همراه 

7. پرفروش ترین تلفن همراه دنیا

تلفن همراه محبوب و مورد توجه کاربران که هنوز هم در ایران برخی مشتاق خرید آن هستند Nokia 1100 با فروش بالغ بر 250 میلیون دستگاه پرفروش ترین تلفن همراه جهان لقب گرفته است. این تلفن همراه در سال 2003 معرفی و تولید شده است.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

پرفروش ترین تلفن همراه دنیا






تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس های داغ و جدید از بازیگران و هنرمندان
 
عکس های دیدنی و جدید از بازیگران به همراه فرزندانشان










































































































تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 8:56 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

دیدنی های امروز
کلبه ای جالب روی سنگی در رود "درینا" در منطقه باجینا باستا صربستان

کلبه
کارگران مشغول جمع آوری زباله های استادیوم المپیک لندن

 استادیوم المپیک لندن
تظاهرات علیه استفاده از انرژی هسته ای در ژاپن همچنان ادامه دارد (توکیو)

توکیو
سومین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی

مسجد الاقصی
این مرد هندی با تتو کردن پرچم بیش از 200 کشور جهان بر روی بدنش نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است

تتو
تظاهرات مسلمانان مالزیایی در اعتراض به کشتار مسلمانان میانماری

مالزی
فستیوال سنتی گای جاترا در کاتماندو نپال

فستیوال سنتی
یک شالی خشک شده در هند

هند
رعد و برق در کنتاکی آمریکا

رعد و برق
اطفاء حریق در کالیفرنیا آمریکا

اطفاء حریق
مسابقات ژیمناستیک المپیک لندن

المپیک لندن
فستیوال سالانه بودایی های سری لانکا

بودایی های سری لانکا
بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح






تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 9:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

هشـدار؛ برای استـفاده از کـارت های عابـر بانـک


احتمالا تابحال لااقل یک بار به کشورهای خارج سفر کرده و خرید کرده اید. کسانی که با کارت های اعتباری از فروشگاه های خارج خرید می کنند چند نکته را مشاهده خواهند نمود:

1. دستگاه های کارت خوانی که در فروشگاه ها هستند، علیرغم کوچکی دستگاه های مزبور دارای دو دیواره کوچک به ارتفاع ده سانتیمتر هستند تا حتی الامکان اجازه ندهد نفر پهلویی، شماره رمزی که فرد میزند را مشاهده کرده و متوجه شود.

2. دستگاه های کارت خوان نه پهلوی فروشنده، که در دسترس و نزدیکتر به محلی هستند که خریدار قرار دارد.

3. هیچ فروشنده ای از شما درخواست نمیکند که کارت خود را در اختیار او قرار دهید. این موضوع جرم است.

4. مهمتر اینکه خریداران بشدت پرهیز دارند که کارت خود را در اختیار هرکس خصوصاً یک فروشنده فروشگاه قرار دهند. خریداران هرگز چنین نمی کنند.

5. مهمتر از همه اینکه: هرگز امکان ندارد یک فرد و خصوصاً یک فروشنده از شما بخواهد رمز خصوصی تان را به او بگویید.

اما در ایران همه نکات فوق متفاوت است !

اول اینکه: دستگاه های کارت خوان (POS) دیواره و لبه هایی برای دور ماندن چشم اطرافیان از رمز افراد ندارند.

دوم اینکه: دستگاه های کارت خوان بطورکلی در اختیار و خدمت فروشنده هستند و نه خریدار و بیشتر داخل گیشه فروشنده هستند بنوعی که اصلا دست خریدار به آن نمی رسد.

سوم اینکه: فروشندگان با کمال خونسردی کارت شما را درخواست می کنند و جالب اینکه اگر از دادن کارت خودتان خودداری کنید، اینطور بنظر می رسد که کار غیر عادی انجام داده اید.

چهارم اینکه: برای خریداران ایرانی امری کاملاً عادی است که کارت خودشان را براحتی و بدون هیچ حساسیتی در اختیار دیگران همچون فروشندگان قرار دهند.

پنجم اینکه: خریداران ایرانی بقدری با فروشندگان فروشگاه ها خودمانی و اهل یک خانواده هستند که حتی رمز خصوصی شان را در اختیار فروشندگان قرار می دهند و مهمتر اینکه در حضور دیگران نیز با صدای بلند رمز خود را اعلام می کنند بطوریکه نه تنها فروشنده که همه حاضران کنار آن گیشه هم رمزشان را می شنوند.


اصلاً وقتی دستگاه کارت خوان نزدیک شما نیست، راه دیگری جز آنکه رمزتان را با صدای بلند اعلام کنید تا فروشنده آن را وارد کند وجود دارد؟

اما چرا چنین است؟

- شاید در ایران هیچکس از کارت ها سوء استفاده نمی کند.
- همه آدم های خوبی هستند و اصلاً آدم ناجور در ایران نداریم.
- یا اینکه در ایران بحدی نرم افزار کارت ها پیچیده و غیر قابل سوء استفاده اند که هیچکس نمی تواند از کارت ها رمز گشایی کند و به حساب شما دست اندازی نماید.

اما نه! واقعاً اینطور نیست.

آیا اقدامی علیه کسی که اخیراً رمز کارتهای حسابها را افشا کرده و روی اینترنت قرار داد صورت گرفت؟
و از حقوق ضایع شده مشتریان ایرانی جلوگیری شد؟
می بایستی در کشور ما دستگاهی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا صدا و سیما که سازمان هایی کاملاً دولتی هستند و رقیبی ندارند و اصلی ترین وظیفه ی این دو دستگاه فرهنگ سازی در کشور است دست بکار شده و اینگونه آموزش ها را به مردم بدهند و قبل از آن، خود بانکها نیز تمهیدات لازم را تدارک ببینند و وظایف اولیه خود را انجام دهند. حالا که اینطور نیست. خودتان دست بکار شوید.


از همین حالا از ارائه کارت های حسابتان به دیگران بشدت پرهیز کنید.

توجه کنید که دسترسی به حساب شما نیاز به سه تا شماره دارد:

1. ارقام 16 رقمی که روی کارت شما بصورت برجسته درج شده است.

2. ارقام 4 رقمی که در پشت کارت شما بعنوان کد خصوصی درج شده است. (این شماره بیشتر در خریدهای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد)

3. ارقام 4 رقمی که رمز شماست و معمولاً در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

و حالا اگر کسی بخواهد از موجودی حساب شما سوء استفاده کند بایستی فقط و فقط همان سه شماره فوق را در اختیار داشته باشد.
برای چنین کسی دسترسی به ارقام رمز شما (ردیف 3) در موقعی که آن را با صدای بلند اعلام کرده و یا به فروشنده ای می گویید تسهیل شده است.
دسترسی به ارقام پشت کارت شما (ردیف 2) نیز براحتی وقتی که کارت خودتان را به فروشنده می دهید قابل تحصیل است. (می دانید که مشاهده و حفظ کردن این چهار رقم کار چندان سختی نیست)

و اما بنظر می رسد دسترسی به ارقام 16 رقمی روی کارت شما (ردیف 1) کمی سخت است. شاید تصور کنید که فروشنده خطاکار برای انجام این کار یا بایستی دستگاهی داشته باشد تا بلافاصله از کارت شما عکس بگیرد. اما لزومی به اینکار هم نیست که خودش را زیاد به سختی بیندازد. بدینصورت که بعد از آنکه مبلغ شما به حساب بانکی اش واریز شد، آن فروشنده خطاکار می تواند به صورت حساب بانکی خودش مراجعه نموده و بسادگی با تطبیق مبلغ خرید شما، شماره کارت شما را بر روی صورت حسابش مشاهده کند.

بنابراین دست بکار شوید و از این پس همگی سعی کنیم:

کارت بانکی مان را خودمان در دستگاه کارت خوان بکشیم و خودمان رمز را وارد کنیم
چراکه مسئول حفظ پول و موجودی حسابمان هیچکس نیست جز خودمان.






تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 8:59 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">