سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
منبع : گروه اینترنتی ایران عشق





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:54 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
زنان در جنگ جهانی دوم/ قسمت اول
جنگ جهانی دوم که از سپتامبر 1939 آغاز شد و در اوت 1945 پایان یافت، بزرگ‌ترین، پرتلفات‌ترین و دومین‌ جنگ‌ فراگیر در تاریخ جهان بود. این‌ جنگ‌ که‌ بین‌ دو بلوک‌ متحدین‌ (آلمان، ایتالیا، ژاپن‌) و متفقین‌ (انگلیس، فرانسه‌، آمریکا، شوروی‌) درگرفت‌،
جنگ جهانی دوم که از سپتامبر 1939 آغاز شد و در اوت 1945 پایان یافت، بزرگ‌ترین، پرتلفات‌ترین و دومین‌ جنگ‌ فراگیر در تاریخ جهان بود. این‌ جنگ‌ که‌ بین‌ دو بلوک‌ متحدین‌ (آلمان، ایتالیا، ژاپن‌) و متفقین‌ (انگلیس، فرانسه‌، آمریکا، شوروی‌) درگرفت‌، به‌ لحاظ‌ گستردگی‌ جغرافیایی‌ و قدرت‌ تخریب‌ منابع‌ انسانی‌ و طبیعی‌، بی‌همتا بوده‌ است‌.
در طول جنگ جهانی دوم، کشورهای مختلفی درگیر بودند و تلاش فراگیری برای غلبه بر جنگ در اولویت امور بود که علاوه بر حضور دلاورانه ی مردان، زنان نیز سهم بسزایی در این تلاش همه جانبه داشتند و در کنار مردان بر ضد نازی ها جنگیدند. زنان در کنار مردان جدای مواضع سنتی در خانه، در صنعت، سازمان های دولتی، گروه های مقاومت و واحدهای ارتش حضور داشتند بطوریکه تنها در اتحاد جماهیر شوروی، حدود 800.000 زن در واحدهای ارتش در طول جنگ خدمت کردند. تصاویر زیر شرکت مستقیم زنان را در وقایع جنگ جهانی دوم نشان می دهد.
از طرفی اتفاق مهم دیگری که بعد از جنگ روی داد، استفاده به مراتب بیشتر از زنان به عنوان نیروهای کار در کارخانه ها و سایر مراکز تولیدی و فرهنگی بود. جامعه اروپا این بار بر خلاف سده قبل نه به دلیل اینکه می توانست از زن به عنوان نیروی کار ارزان استفاده کند، که به دلیل صرف نیاز به نیروی کار به استخدام زنان پرداخت. از طرفی نابسامانی اوضاع اقتصادی بعد از جنگ خانواده ها را وامی داشت تا ناچار از فعالیت افتصادی زنان جهت تأمین معیشت خانواده باشند.





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:52 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
آردی ریزال پسربچه چهار ساله ای است که سوماترا زندگی می کند، او از دوسالگی استعمال سیگار را شروع کرد اما مقامات اندونزیایی که از انتشار اخبار تصاویر ویدئویی ریزال درحال استعمال سیگار شگفت زده شده بودند، او را در یک کلینیک ترک اعتیاد بستری کرده و ترک دادند.
پسربچه چهار ساله اندونزی که از دوسالگی مصرف سیگار را شروع کرده و سال گذشته با کمک پزشکان ترک کرده بود، از این حربه استفاده کرده و والدین خود را تهدید می‌کند، درصورتی که برایش اسباب بازی نخردند، دوباره سیگار می کشد. 
آردی ریزال، پسربچه چهار ساله اندونزیایی که از دوسالگی مصرف سیگار را شروع کرده و سال گذشته با کمک پزشکان ترک کرده بود، از این حربه استفاده کرده و والدین خود را تهدید می‌کند، درصورتی که برایش اسباب بازی نخردند، دوباره سیگار می کشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، آردی ریزال پسربچه چهار ساله ای است که سوماترا زندگی می کند، او از دوسالگی استعمال سیگار را شروع کرد اما مقامات اندونزیایی که از انتشار اخبار تصاویر ویدئویی ریزال درحال استعمال سیگار شگفت زده شده بودند، او را در یک کلینیک ترک اعتیاد بستری کرده و ترک دادند.
 ریزال می گوید که دیگر هرگز سیگار نخواهم کشید؛ اما به گفته مادرش او برای تهدید از حربه استعمال سیگار استفاده می کند و می گوید اگر برایم اسباب بازی نخرید، دوباره سیگار می کشم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:47 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
کلیمانجارو، بلندترین قله قاره آفریقاست و با 5895 متر ارتفاع، آتشفشانی نیمه خاموش محسوب می‌شود که در کشور تانزانیا و در مرز این کشور با کنیا قرار گرفته است.
کلیمانجارو، بلندترین قله قاره آفریقاست و با 5895 متر ارتفاع، آتشفشانی نیمه خاموش محسوب می‌شود که در کشور تانزانیا و در مرز این کشور با کنیا قرار گرفته است. این قله که تا یک قرن پیش با کلاهک برفی خود در آفریقای همیشه گرم و سوزان خودنمایی می‌کرد و به عنوان یکی از سمبل‌های حیات در زمین قلمداد می‌شد، این روزها در میان مردم منطقه و بخصوص کارشناسان محیط زیست به نمادی آشکار از تغییرات جوی زمین تبدیل شده است.
به اعتقاد کارشناسان گرمای جهانی در 2 دهه آینده، اثری از برف‌های کلیمانجارو بر جا نخواهد گذاشت و تمامی لایه‌های برفی این کوه را از بین خواهد برد. در واقع شرایط آب و هوایی حاکم بر جهان به گونه‌ای است که احتمالا باید بتدریج با افسانه برف‌های کلیمانجارو خداحافظی کنیم. به این ترتیب به نظر می‌رسد بلندترین قله آفریقا در سال 2022 برای اولین بار در طول 12 هزار سال گذشته از برف خالی می‌شود و چهره‌ای جدید و غم‌انگیز به خود می‌گیرد.
کلیمانجارو پس از داستان کوتاه و مشهور ارنست همینگوی که سال 1938 نوشته شد به شهرت زیادی رسید. شخصیت اصلی داستان از این قله زیبا به عنوان قله‌ای «به پهنای سراسر جهان، بزرگ، بلند‌ و زیر آفتاب بی‌نهایت سفید» یاد کرده است. قله‌ای که به نظر می‌رسد با ادامه روند آب شدن یخ‌های آن بزودی همانند دیگر ارتفاعات آفریقا خشک خواهد شد و در آینده‌ای نه‌چندان دور تصاویر آن را تنها در عکس‌ها و کتاب‌ها می‌توان جستجو کرد. در چنین شرایطی و با ذوب شدن برف‌های کلیمانجارو که به بام آفریقا شهرت دارد، تانزانیا یکی از مهم‌ترین منابع درآمد خود را از دست می‌دهد. منطقه کوهستانی کلیمانجارو که یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری شرق آفریقاست، به توریست‌ها امکان می‌دهد تنها به فاصله 5 روز کوهنوردی، 2محیط گرمسیری و یخچالی را در کنار هم تجربه کنند و همین قابلیت استثنایی موجب شده تا سالانه بیش از 40 هزار توریست روانه این منطقه شوند.
 
منبع : لست سکند تور





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:43 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
منبع : عصر ایران





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:36 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
براساس نظرسنجی که موسسه ملی تحقیقات دانشگاه شیکاگو انجام داده است، این شغل‌ها در ردیف شادترین شغل‌های دنیا قرار گرفته اند:
تهران امروز:براساس نظرسنجی که موسسه ملی تحقیقات دانشگاه شیکاگو انجام داده است، این شغل‌ها در ردیف شادترین شغل‌های دنیا قرار گرفته اند:
آتش نشان: 80‌درصد از آتش نشان‌ها از کار خود به‌شدت راضی هستند، چراکه شغل آنها همواره کمک کردن به دیگران و در بسیاری از مواقع نجات جان دیگران از مرگ حتمی است.
با آنکه همه آتش‌نشانان در طول هفته با خطرات زیادی روبه‌رو هستند اما همین حس کمک به همنوع آنها را راضی‌ترین شاغلان دنیا می‌کند.
فیزیوتراپ: کار این قشر از جامعه هم مستقیما با مردم و کمک به افرادی در ارتباط است که توان کمتری نسبت به دیگران دارند. آنها هم پس از حل مشکل دیگران از کار خود احساس رضایت می‌کنند و در نتیجه از نظر خود شغل خوب و شادی دارند.
نویسنده: هر چند بسیاری از نویسندگان، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا، همواره از کم بودن دستمزدها و حقوق خود ابزار ناراحتی می‌کنند اما حس خوب روی کاغذ آوردن ذهنیت‌ها و تفکرات شخصی برای این افراد، شغل نویسندگی را جذاب، دوست داشتنی و حتی شاد می‌کند.
معلم: اگر چشم خود را به روی حقوق ناچیز معلمان ببندید و به دیگر ویژگی‌های معلمی به ویژه ارتباط با بچه‌ها و آموزش درس‌ها و نکات تازه به دیگران فکر کنید، حتما معلمی را شغلی شاد و دوست‌داشتنی می‌یابید.
هنرمند: معمولا وقتی صحبت از روحیه لطیف می‌شود، اولین کسانی که به ذهن می‌آیند، هنرمندان هستند. البته شادی و نشاط هم جزو لاینفک هنر است و در این بین به‌نظر می‌رسد مجسمه‌سازان و نقاشان از همه اقشار هنری شادتر هستند.
روانشناس: این قشر از جامعه وظیفه سنگین و مهمی بر دوش دارند که البته در بسیاری مواقع هم شنیدن مشکلات دیگران به نظر سخت و غم‌انگیز می‌رسد اما روانشناسان چندان این ایده را قبول ندارند، چراکه معتقدند گذاشتن راه‌حل پیش پای کسانی که تا مرز سیر شدن از زندگی هم پیش می‌روند، بسیار لذت بخش و شادی آفرین است.

منبع: تابناک





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
سایت خبری ام.اس.ان اقدام به انتخاب بدلباس ترین مردم در شهرهای مختلف پنج قاره جهان کرد.
دراین رده بندی شهرهای آمریکایی و کانادایی اکثر رتبه ها را به خود اختصاص دادند و تنها یک شهر از آسیا در بین ده شهر دیده می شود. اولین شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا آمریکا وشهر دوم مائویی در ایالت هاوایی ازهمین کشور است.

اما شهر ونکوور کانادا که در سه سال اخیر به مقصد اول مهاجرین متمول از کشورهای آسیایی  و اروپایی بدل شده و متوسط قیمت مسکن در آن دو برابر سایر شهرهای کانادا است،

در ناباوری مقام سوم جدول را به خود اختصاص داده است . به گفته مسئولین این سایت، استفاده  بیش از حد از البسه ورزشی برای امور روزمره از سوی مردم ونکوور و همچنین اورلاندو از دلایل اصلی رتبه بالای آنها در جدول بوده در حالی که آنها می توانند با لباسهای مناسب و ساده دیگری در خیابانها ظاهر شوند.
در رتبه های چهارم تا دهم این رده بندی شهرهای هارایوکو ( ژاپن)  بوستون ، سیاتل ، سان فرانسیسکو، اوتاوا ، پیتس برگ و جرسی شور (از آمریکا و کانادا) دیده می شوند

منبع: Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:26 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

با شروع سال تحصیلی، یکی دیگر از مشکلات والدین که تماشای بیش از اندازه تلویزیون و تداخل آن با تکالیف مدرسه و خوابیدن، شروع می‌شود.

با توجه به اینکه بچه‌ها در ایام تعطیلات هیچ برنامه‌ای برای تماشای تلویزیون ندارند، خواهان آن هستند که این روال را با شروع مدرسه ادامه بدهند.

در حقیقت ما می‌خواهیم الگوی غلطی که از تماشای تلویزیون به بچه‌ها داده‌ایم را در دوران مدرسه اصلاح کنیم؛

که اکثر اوقات نیز موفق نیستیم. زیراکه این الگو از اول که کودک پا به‌ دنیا نهاده باید پی‌ریزی شود و در ایام تعطیل و غیرتعطیل، برنامه تماشای تلویزیون ادامه یابد.

در زیر با توجه به این مسأله نکاتی خدمت والدین ارائه می‌گردد.

تلویزیون با توجه به اینکه یک رسانه بصری و شنیداری است، برای کودکان جذابیت فراوان دارد که برخی از تأثیرات آن را می‌توان این‌گونه شمرد:

 

1- برنامه‌های تلویزیونی، ارزش‌های کودکان و برداشت‌های آن‌ها را از دنیا و واقعیت‌های جامعه تحت تأثیر قرار می‌دهد، به ویژه اینکه این تأثیرات به شدت مداوم و انباشتی است.

2- چون کودکان خام و احساساتی هستند و هنوز نمی‌توانند بین واقعیت و افسانه و خوب و بد  تمایز بگذارند، هر آنچه می‌بینند و می‌شنوند را قبول می‌کنند.

3- آمادگی همانندسازی با شخصیت‌های محبوب و قوی (چه قربانی شده و چه قربانی کننده) به صورت ناخودآگاه در کودکان وجود دارد.

4- تقلید از شخصیت فیلم‌ها و پذیرفتن نقاط مثبت و منفی آنها در کودکان قوی است.

5- این تأثیر در بچه‌های بسیار تأثیرپذیر و عجول که مستعد به اجرا درآوردن صحنه‌های خشن هستند به صورت پذیرفن خشونت به عنوان تنها راه‌حل است، می‌باشد و این کودکان هیچ ترسی از خشونت ندارند.

6- در بعضی از کودکان، تأثیر تماشای زیاد تلویزیون به صورت کابوس و ترس از صحنه‌های دیده شده می‌باشد.

معایبی برای تماشای زیاد  تلویزیون وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می‌شود:

1- باعث کاهش پیشرفت تحصیلی می‌شود و افت تحصیلی به همراه دارد.

2- منجر به کتاب‌خوانی و مطالعه کمتر از حد لازم می‌شود.

3- باعث فعالیت فیزیکی و ورزشی کمتر می‌شود.

4- باعث چاقی و افزایش وزن می‌گردد.

5- یادگیری رفتارهای دیده شده مانند پرخاشگری را افزایش می‌دهد.

6- کودکی که در سنین کم زیاد تلویزیون تماشا کرده باشد دقت و تمرکز کمتری دارد.

7- باعث کم شدن ارتباط اجتماعی و بی‌خوابی و مشکلات رفتاری و نشانه‌های وحشت (ترس از تنهایی، اضطراب، خواب بد) می‌شود.

در حقیقت تلویزیون امروزه به صورت واقعیت زندگی درآمده است و شامل تأثیرات مثبت و منفی می‌شود.

 

 ولی باید از این وسیله به صورت حساب شده استفاده شود.

در زیر نکاتی که می‌تواند به والدین در کنترل تماشای تلویزیون بچه‌ها کمک کند ارائه می‌شود.

1- از برنامه‌های تلویزیونی باید به صورت موردی استفاده کرد و از بین آنها، انتخاب کرد.  

2- الگو تماشای تلویزیون را باید زود جا انداخت، یعنی از خردسالی باید نقش تلویزیون را کوچک کرد و این الگو را در کودکان بزرگ‌تر ادامه داد. 

3- برای تماشای تلویزیون از قبل برنامه‌ریزی کنید. 

4- والدین در تماشای تلویزیون الگو می‌باشند، پس باید برای خودتان نیز برنامه‌ریزی کنید و آن را تنظیم نمایید. 

5- تلویزیون را به محض بیدار شدن از خواب روشن نکنید و تا آخر شب به طور مداوم روشن نگه‌ندارید. 

6- اگر شما تماشاکننده بی‌هدف باشید کودکتان نیز چنین می‌شود. 

7- جایگزین‌های دیگری به جای تلویزیون برای کودک خود در نظر بگیرید. 

8- از تلویزیون برای آرام کردن و یکجا نشستن کودک استفاده نکنید.

9- کودک را با فعالیت‌های لذت ‌بخش و باهدف سرگرم کنید.

 10- در برنامه‌ریزی توجه داشته باشید که چه مقدار زمان و چه وقت می‌خواهید به کودک خود اجازه دیدن تلویزیون بدهید. 

11- برنامه می‌تواند به 3 صورت ارائه شود: 

  1. الف – زمان معینی را مشخص کنید و بدون محدودیت برنامه‌ها را ببینید .
  2. ب – زمان معینی بدون محدودیت ولی دیدن برنامه‌های تأیید شده توسط شما.
  3. ج – ایجاد محدودیت در مدت، وقت و برنامه‌ها.

12- برنامه‌های تلویزیون را می‌توانید از روی برنامه‌های ارائه شده در روزنامه انتخاب کنید. 

13-  در مورد اخبار تلویزیون با کودک صحبت کنید. 

14- در مورد آگهی ‌های تجاری با کودک خود صحبت کنید و نگاه انتقادی داشتن را به او آموزش دهید. 

15- تلویزیون را در اتاق خواب کودک قرار ندهید، زیرا نظم خواب او را مختل می‌کند. 

16- بچه‌ها در مورد برنامه‌های تلویزیونی با هم گفتگو می‌کنند و اگر فرزند شما برنامه‌ای را ندیده باشد تحت تأثیر هم‌سالان قرار می‌گیرد.

برای اینکه این تأثیر را کمتر کنید. با والدین دوستان فرزندتان صحبت کنید و در مورد برنامه‌ها با هم به توافق برسید. 

17- برنامه‌ها را مطابق سن و رشد کودک خود انتخاب کنید.  

18- تماشای تلویزیون را نباید تا پیش از به رختخواب رفتن ادامه داد،زیرا باعث بدخوابی کودک می‌شود. 

19- در صورت مشکلات کم‌توجهی، تماشای تلویزیون را محدود کنید. 

20- برای بچه‌های پیش‌دبستانی 1 ساعت و بچه‌های بزرگ‌تر 1 تا 2 ساعت وقت تماشا قرار دهید. 

21- به کودک اجازه دهید برنامه را انتخاب کند و تأیید نهایی را شما بگذارید. 

22- در اجرای برنامه قاطع و صریح باشید.

23- تلویزیون را در میان برنامه‌ای که کودک دوست دارد قطع نکنید، زیرا این برای کودک خیلی سخت است. 

24- کودک را از قبل از وقت تقریبی خاموشی تلویزیون آگاه کنید. برای بچه‌های کوچک‌تر می‌توانید از تایمر ساعت استفاده کنید. 

25- اگر یک برنامه از ابتدا با زمان شام یا خواب کودک یا هر برنامه دیگری تداخل داشت، از ابتدا اجازه تماشا کردن ندهید و این را در برنامه لحاظ کنید. 

26- تغییر عادت تماشای تلویزیون نیاز به وقت و حوصله دارد. 

27- مطمئن شوید که کودکان می‌فهمند که تماشای زیاد تلویزیون برای آنها خوب نیست. 

28- کودکان را برای تماشای ک‌تر تلویزیون تحسین کنید. 

29- برنامه را بعد از یک هفته تعطیلی کامل تلویزیون اجرا کنید. زیرا افراد خانواده از اینکه یک هفته بتوانند تلویزیون نبینند متعصب می‌شوند. از تعطیلات هفتگی می‌توانید برای تغییر استفاده کنید. 

30- از تلویزیون می‌توان به عنوان تقویت‌کننده طبیعی برای افزایش رفتارهای دیگر استفاده کرد. 

در ابتدا ساعات مساوی انجام آن رفتار برای تماشای تلویزیون قرار دهید و سپس نسبت تماشای تلویزیون را کاهش دهید. 

31- برنامه تماشای تلویزیون را چه در منزل باشید و چه خودتان در خارج از منزل باشید به کار ببرید، برای این کار می‌توانید از قفل کانال‌ها یا برداشتن سیم تلویزیون استفاده کنید. 

32- با کودک خود در تماشای تلویزیون همراهی کنید و با او در مورد فیلم و اینکه چه فکر و احساسی در مورد آن دارد و اینکه آیا این فیلم را می‌توان طور دیگری تمام کرد گفتگو کنید. 

امید است که این مقاله توانسته باشد راهی را برای آمادگی بیشتر فرزندان‌مان برای مدرسه باشد...منبع:تبیان






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

میگن تو جهنم یه سفره هست که طولش 2-3 کیلومتره

 

همیشه هم نوبت توئه که پاکش کنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعضـی از آدم ها مثل سوراخ های اول کمربنـدند

همیشه هستند اما هیچ وقت به کارت نمیان !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعضی از آدم ها مثل سیفون می مونن

وقتایی که حسابی ری*دی دست به دامنشون می شی !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی آخه من هر شب نمیتونم بیام تو خوابت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما قهوه خونه تو پامنار
شما کافی شاپ کافه فیونای باغ فردوس ....
ما گردو غباره محله
شما طوفان کاترینا
ما سیم کارت اعتباری
شما کد 1روند
ما خانواده محترم رجبی
شما کار گردان
شما همسر مرحوم
ما سایر وابستگان .
ما نوکیا 1100
شما vertoye ferari
ما رژیم صهیونیستی
شما رژیم غذایی با کالری مناسب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تحول در شعر عاشقانه
حافظ: تـنـم از واسـطـه دوری دلبــر بـگداخـت. جـانم از آتــش مـهـر رخ جـانـانـه بسوخت
فروغ : ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده
سهراب: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست
بچه ژیگولای امروزی: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟
.
.
.
قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه.سوالای چرت و پرت از من نپرس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگاه کردن به دختر نامحرم اصلا جایز نیست

مگر اینکه

.

.

.

.لامصب خیلی خوشگل باشه!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود،

فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه. اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه؟ .....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتم که لبت....گفت آب حیات

گفتم دهنت ...گفت حب نبات

گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات؟

گفت د نه د اونو بده به بابات!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نامه ای با فونت بی تو
B Nazanin
B Homa
B Roya
B Sahar
B Sara
B Sepide
B Mah
B Mehr
... B
به سر شود
B to
به سر نمیشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم ؟............نه

مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم ؟............نه

مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم ؟............نه
...
مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم ؟............نه

مامااااان یعنی چی که همش میگی نه.... من 18 سالم شده ها
.
.
-مامان: اَاّه جمشید، خفه میشی؟یا خفت کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتم داروخونه میگم پماد ضد خارش میخوام، یارو زیر لب میگه نیگا جوونای این مملکت حال ندارن خودشونو بخارونن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دخترا مثل بلوتوث هستند، تا وقتى کنارشون هستى بهت متصل اند، پسرها مثل واى فاى هستند! ممکنه پیش شما باشن اما همزمان به ده نفر دیگه متصل اند!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی ایرانسل که بهمون یاد داد قبول کردن بعضی پیشنهادها فقط از اعتبار آدم کم میکنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عشق احساس شگفت انگیزیست..
در گیرش که شدی...
یک گوسفند گربه صفت رو صدا می زنی جوجو.......

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

موجود پریشان نحیفی هستم

پیش تو تمنای ضعیفی هستم

تو سطل زباله‌ای پر از خوش‌بختی

من گربه? ولگرد کثیفی هستم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرتان در مورد این جمله چیست؟
(مهرم حلال ، جونم آزاد)

الف) زیبا ترین جمله دنیاست
ب) با معنا ترین جمله دنیاست
ج) خوشحال‌کننده‌ترین جمله دنیاست
د) تخیلی‌ترین جمله عصر کنونی است...!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حاصل ازدواج جمیله و ادیسون میدونی چی میشه !؟

(رقص نور)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رسد آدمی به جایی که به جز غذا نبیند

رمضان شناختم من به خدا قسم غذا را !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وفادارى؟ ....... خدا بیامرزدش
صداقت؟ .... یادش گرامى
غیرت؟ ..... به احترامش یک لحظه سکوت
معرفت؟ ..... یابنده پاداش میگیرد
......عشق؟ ..... از دم قسط..
واقــعـا به کـــجــا چــــنــیــــن شـــــتـــابـــــا ن؟؟؟






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:11 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">