سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
پارسال بازار خودروهای اسپرت در آمریکای شمالی در دست دو خودرو اسپرت نه چندان گران‌قیمت بود. دوج وایپر و فورد موستانگ 2006 دو خودرویی بودند که خریداران فراوانی، به خصوص در بین جوانان برای خود دست و پا کردند.
 
خودروهای اسپرت بخش بزرگی از علایق ماشین‌بازان را در سراسر جهان تشکیل می‌دهند. به همین دلیل خودروسازان بزرگ جهان همواره بخشی از توان تولید خود را به ساخت و طراحی این خودروها اختصاص می‌دهند. از خودروسازانی که تخصص آنها ساخت اسپرت‌های خیابانی است و ساخته‌های خود را با قیمت‌های نجومی عرضه می‌کنند که بگذریم، به خودروهای اسپرت ارزان قیمتی می‌رسیم که اگر چه تشریفات خودروهایی مانند فراری، لامبورگینی و بوگاتی را ندارند اما پشتوانه قدرتمندی از تجربه را به همراه دارند که این مساله می‌تواند برایشان اقبال فراوانی همراه داشته باشد.

 پارسال بازار خودروهای اسپرت در آمریکای شمالی در دست دو خودرو اسپرت نه چندان گران‌قیمت بود. دوج وایپر و فورد موستانگ 2006 دو خودرویی بودند که خریداران فراوانی، به خصوص در بین جوانان برای خود دست و پا کردند.


فورد موستانگ 2006 در دو مدل کوپه و دولوکس کروکی به بازار عرضه شد که جدای از ظاهر تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند. مدل استاندارد این خودرو با یک موتور شش سیلندر «وی» شکل (V) به بازار عرضه شد که به راحتی می‌توانست به سرعت 280 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

 کارشناسانی که موستانگ 2006 اسپرت را مورد بررسی قرار داده‌اند عقیده دارند از سال 1964 که موستانگ به خانواده فورد پیوست این بهترین موتوری است که برای موستانگ اسپرت طراحی شده است. اگر چه این موتور در مدل استاندارد 4 لیتر بیشتر حجم ندارد اما می‌تواند 300 اسب‌بخار توان تولید کند. این موتور انژکتوری دارای 12 سوپاپ است. یکی از تغییراتی که مهندسان فورد در مدل 2006 پدید آورده‌اند بهبود عملکرد این سوپاپ‌ها است. این تغییرات باعث شده تا دود در زمان کوتاه‌تری از سیلندرها تخلیه شود.


 این موتور بهبود?یافته نیروی گشتاوری برابر با 320 پاوند فوت تولید می‌کند. این فورد موستانگ کوچک می‌تواند در 5/5 ثانیه از صفر به یک‌صد کیلومتر برسد. یکی دیگر از تغییراتی که در این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی بهبود یافته، وضعیت ترمزها است. با تغییرات ایجاد شده عملکرد ترمزها 15 درصد ارتقاء یافته است. اما این مساله هنوز باعث نشده مشکل همیشگی موستانگ‌‌ها حل شود و هنوز فورد موستانگ اسپرت خودرو مطمئنی برای ترمزهای ناگهانی نیست. در مدل استاندارد از ترمز ضد قفل ABS خبری نیست و شما بهتر است چنانچه قصد بهره‌گیری از حداکثر توان خودرو را دارید، کیت ABS را هم جداگانه خریداری کنید.

از نظر ظاهری این فورد یک خودرو جمع و جور و بی‌تکلف است و به همین دلیل هم ماشین‌بازان آمریکایی به آن لقب «پونی» داده‌اند. کوچکی و کوتاهی آن نسبت به بسیاری از خودروهای اسپرت دیگر، باعث شده است که در نگاه اول این خودرو شبیه اسب‌های کوچک پونی به نظر برسد. اما خبره‌های رانندگی عقیده‌ دارند که این کوچکی برای یک خودرو اسپرت حسن چندانی محسوب نمی‌شود و از ثبات آن در سرپیچ‌ها می‌کاهد. این موضوع برای اسپرت‌ها یک خطر به حساب می‌آید چرا که خریدارانشان آنها را برای گاز دادن و تند رفتن خریداری می‌کنند!


 موستانگ 2006 علاوه بر این با موتور هشت سیلندر هم عرضه شد اما چندان مورد توجه قرار نگرفت. براساس گزارش شرکت فورد تاکنون بیش از  75 درصد خودروهای موستانگ اسپرت 2006 با موتور 6 سیلندر به فروش رسیده‌اند. گیربگس این خودرو همان گیربکس 5 دنده‌ای است که برروی مدل 2005 نیز نصب شده بود و از این نظر مزیت چندانی به حساب نمی‌آید و تفاوتی نکرده است.

 این خودرو با قیمت 25 هزار دلار به بازار عرضه شد اما هم‌اکنون میانگین قیمت آن در بازارهای آمریکای شمالی 23 هزار و 130 دلار است. البته چنانچه شما خواستار  وسایل اضافی از قبیل رینگ‌های 18 اینچ آلومینیومی، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی 500واتی با پخش‌کننده فایل‌های MP3 و تعویض?کننده دیسک‌های فشرده باشید، باید قیمت‌های بالاتری را بپردازید.

یکی از دارندگان این خودرو که مدل‌های قبلی را نیز امتحان کرده است در مورد آن نوشته است: فورد موستانگ 2006 از عملکرد بهتر فرمان برخوردار است. دیگر از آن حساسیت سال قبل خبری نیست و شما احساس می‌کنید اتومبیل بیشتر در کنترل شما است. پشتی صندلی‌ها راحت‌تر شده‌اند و ترمز دستی از ریگلاژ بهتری برخوردار شده است و با اشاره‌ای عمل می‌کند. در این خودرو شما احساس می‌کنید که در حال پرواز هستید و آشفتگی هوا در کناره‌ها بسیار کمتر شده است. اما همچنان یک ایراد اساسی تکرار می‌شود و آن این است که شما در مواقعی احساس می‌کنید به یک دنده اضافه‌تر نیاز دارید!







تاریخ : سه شنبه 90/6/29 | 7:49 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
عکس هایی جالب از ابرها/ قسمت اول
طوفان عبارتست از آشفتگی شدید جوی و اختلال شدید فشار هوا. گاه بر اثر برخورد دو جبهه هوای سرد و گرم، طوفانی به وقوع می‌پیوندد که می‌تواند موجب قطع درختان، خرابی ساختمانها و شکستن شیشه‌ها شود.
طوفان عبارتست از آشفتگی شدید جوی و اختلال شدید فشار هوا. گاه بر اثر برخورد دو جبهه هوای سرد و گرم، طوفانی به وقوع می‌پیوندد که می‌تواند موجب قطع درختان، خرابی ساختمانها و شکستن شیشه‌ها شود. گردباد در نقاط مختلف به صورت تندباد، گردباد دریایی یا گردباد خشکی ظاهر می‌شوند. وقوع طوفان اغلب با باران‌های شدید و سیل‌آسا همراه است.

 
منبع : بدو عکس





تاریخ : سه شنبه 90/6/29 | 7:42 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
این تصویر شهر ناگازاکی است  بعد از بمب باران اتمی سال 1945 !!


و این تصویر شهر ناگازاکی است در سال 2011 بعد از  زلزله و سونامی.... 


و اکنون سئوال اینجاست..
اون طاق لعنتی از چی ساخته شده ؟
 





تاریخ : سه شنبه 90/6/29 | 7:37 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

حمله پلنگ وحشی به 11 نفر در هند

یک قلاده پلنگ وحشی در روستای پراکاش ناگار به 11 نفر شامل شش روستایی، یک پلیس و چهار نگهبان جنگل حمله کرد و آن‌ها را زخمی کرد و در نهایت از زخم ناشی از چاقو و شلیک گلوله مرد. این پلنگ وحشی توسط چند پلیس و رنجرز جنگل در منطقه‌ای پرجمعیت در نزدیکی غرب بنگال زخمی شد و پس از کشته شدن به یک کلینیک دامپزشکی برده شد. به گزارش دیلی میل، یک مقام وزارت جنگلداری هندوستان گفت حیوان صدمات خارجی متعدد متحمل شده بود و پلیس با باتوم و چاقو برای نجات همکاران خود استفاده کرده بود.







مقایسه قیمت سکه در 30 سال گذشته

با بالارفتن قیمت طلا و به تبع آن سکه بازار سخن از نرخ سکه، سکه شده است. بطوریکه در مدت کوتاهی قیمت سکه و طلا به ارقام نجومی رسید و سکه قدیم 625000 تومان، طرح جدید 604000 تومان، نیم سکه 289000، ربع سکه 149000 و سکه یک گرمی 78000 تومان در بازار به فروش می رسد. از قیمت 3500 تومانی سکه در سالهای 60 الی 62 تا قیمت بیش از نیم میلیون تومانی آن در نیمه تابستان سال 90، بد نیست جهت مقایسه نگاهی به قیمت سکه در سالهای 60 تا 89 بیاندازیم.




 
این آفتابگردان غول پیکر !

این آفتابگردان غول پیکر؛ بعد از اینکه به رشد 23 فوتی رسید به نام گل ایفل نامگذاری شد. رکورد جهانی ثبت شده در کتاب گینس 26?4 فوت ( 8?03 متر ) می باشد و صاحب 48 ساله این آفتابگردان امیدوار به شکستن این رکورد است.

اوا فیلدینگ که بکار باغبانی علاقمند است در رقابت با نوه 4 ساله اش چند دانه از این گیاه را کاشت و البته هیچگاه انتظار چنین رشدی را نداشت. به گزارش دیلی میل باغچه این زن میانسال در شهر کنت مارگیت انگلیس واقع شده و وی تاکید کرده است به هیچ عنوان از مواد شیمیایی خاصی به آن نزده است و فقط هر روز به آن آب میداده است.



 لباسی برای تجزیه اجساد !

به گزارش مشرق، یک هنرمند و مخترع به نام Jae Rhim Lee لباسی ویژه ابداع کرده که جسد انسان را به تدریج می خورد و تجزیه می کند! این لباس از چند نوع قارچ تشکیل شده که می توانند یک جسد را به تدریج تجزیه و به خاک تبدیل کند. این قارچ ها معمولا بر روی چوب و بدنه درختان در جنگل می رویند. تنها کافی است که این لباس را به تن یک جسد بپوشانند تا قارچ ها وارد عمل شوند و جسم را تجزیه کنند.



بقایای این فرایند تجزیه، ترکیبی غیر سمی است که به آسانی به خاک برمی گردد و آسیبی به بهداشت محیط زیست وارد نمی کند. طراح این لباس می گوید قارچ ها توانایی فوق العاده ای در تجزیه و تبدیل مواد سمی به مواد مفید و بدون ضرر دارند و هدفش این بوده تا کاری کند که این روند بهتر و سریع تر انجام بشود. مشخص نیست که چه مدت زمان طول می کشد تا یک جسد در این لباس تجزیه شود و احتمالا به سادگی داوطلبی هم پیدا نمی شود که جسد خود را پس از مرگش طعمه این لباس قارچی کند.



 

موزه مخابرات فرانکفورت در آلمان
استفاده های بعدی سیم تلفن های قدیمی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

حیات وحش آفریقا را دست کم نگیرید

کمتر کسی جرات می کنه در مناطق حیات وحش آفریقا حضور پیدا کنه و باید احتمال هر خطری رو پیش بینی کرد. ولی انگار سرنشینان این ماشین این پیش بینی رو نکردند ...









این هم یک نمونه از چادر مسافرتی













تاریخ : سه شنبه 90/6/29 | 7:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
در تازه ترین رکورد ثبت شده در کتاب رکوردهای جهانی گینس نام دختری به چشم می خورد که به خاطر زبان درازش مشهور شده است!
شانل دختر 21 ساله ایست که بلندی زبان او به اندازه 10 ساتنی متر است یعنی زبانش به راحتی به نوک بینی اش می رسد!!
 
 
شانل در کالیفرنیا زندگی می کند و در دانشگاه مشغول به تحصیل است. برای اینکه دقیقا متوجه دراز بودن زبان او شوید بهتر است به تصویر شانل و دوستش نگاه کنید:
 





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 2:19 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

ین 9 ماده غذایی را هر روز بخورید

اگر می‌خواهید مطمئن باشید مواد غذایی‌ای که مصرف می‌کنید سرشار از آنتی‌اکسیدان، فیبر و مواد مغذی دیگر هستند سعی کنید این 9 ماده‌ی غذایی را در برنامه‌ی غذایی هر روزتان بگنجانید.

خوردن مواد غذای مفید، توصیه‌ی هر روز ما برای حفظ سلامت شماست. بعضی از مواد غذایی در بین انبوه غذاهای دیگر خواص مفیدتری دارند و معجزه می‌کنند مثل سیر، تخم کتان، چای، روغن زیتون، دارچین، جودوسر و ....

 سیر

سیر ضدباکتری و ضدویروس است. این خواص محافظتی ناشی از ترکیبات سیر است که خواص آنتی‌اکسیدانی دارد و برای سیستم قلبی عروقی مفید است.

مصرف 6 حبه سیر در هفته کافی است که احتمال ابتلا به سرطان کولون، سرطان معده و سرطان پروستات را به نصف برسانید.

میزان مصرف: روزانه یک حبه سیر بخورید.

توصیه می‌کنیم سیر را له کنید و قبل از مصرف اجازه دهید که حدود ده دقیقه بماند در این صورت سیر تمام پتانسیل درمانی‌اش را آزاد می‌کند.

 

روغن زیتون

روغن زیتون یکی از سالم‌ترین روغن‌های موجود است.

این روغن میزان کلسترول بد خون را پایین آورده و کلسترول مفید خون را بالا می‌برد.

روغن زیتون سرشار از فنول و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از رسوب کلسترول در جداره‌ی رگ‌ها پیشگیری می‌کند.

میزان مصرف: روزانه 1 قاشق غذاخوری(15میلی گرم) مصرف کنید.

 بروکلی

بروکلی یک ماده‌ی غذایی ضدسرطان درجه یک است به خاطر این که سرشار از ترکیبات گوگردی و به ویژه حاوی سولفورافان است. بوی کلم ناشی از وجود همین ماده است. ترکیبات بروکلی باعث تحریک ترشح آنزیم‌هایی می‌شود که وظیفه‌ی سم زدایی از ترکیبات سرطان‌زا را بر عهده دارد.

با مصرف زیاد بروکلی شما خطر ابتلا به سرطان، سرطان ریه، معده و کولون را به نصف می‌رسانید.

میزان مصرف: 125 میلی گرم معادل نصف فنجان بروکلی پخته.

توصیه می‌شود برای بهره مندی بیشتر از سولفورافان، بروکلی را به مدت 3 الی 4 دقیقه بخارپز کنید.

 ماست

ماست منبع فوق‌العاده‌ی کلسیم است که برای حفظ سلامت استخوان‌ها ضروری است. اما باید بدانید که اصلی‌ترین خاصیت این ماده‌ی غذایی پرطرفدار ناشی از باکتری‌ای به نام پروبیوتیک است که تکثیر باکتری‌های مضر در روده را متوقف می‌کند.

مصرف مرتب ماست برای درمان ناراحتی‌های التهاب شکمی، زخم‌ها، عفونت‌های ادراری و عفونت‌های واژینال مفید است.

میزان مصرف: روزانه سه چهارم فنجان (175میلی گرم) ماست کم چرب میل کنید.

 جو دوسر

جو دوسر سرشار از نوعی فیبرهای حلال به نام بتا گلوکان است که میزان کلسترول و فشار خون را پایین می‌آورد.

علاوه بر این، مصرف جو دوسر در کاهش حملات قلبی نیز موثر است.

میزان مصرف: سعی کنید روزانه 10 گرم فیبر محلول مصرف کنید. هر وعده جو دوسر حدود 2 تا 3 گرم نیاز شما را برآورده می‌سازد.

 تخم کتان

اگر روزانه یک قاشق سوپ‌خوری تخم کتان را به ماست یا غلاتی که مصرف می‌کنید افزوده و نوش جان کنید 2.3 گرم نیاز خود به فیبر را تأمین کرده‌اید.

تخم کتان حاوی موادی است که در بدن همانند هورمون استروژن عمل می‌کند. در واقع این مواد گیرنده‌های این هورمون در سلول‌ها را مسدود کرده و به این ترتیب احتمال ابتلا به برخی از سرطان‌ها مثل سرطان سینه که بر اثر اختلال هورمونی بروز می‌کند را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این به خاطر وجود همین مواد ضدالتهابی، تخم کتان در درمان بیماری‌هایی مثل آسم و آکنه هم موثر عمل می‌کند.

میزان مصرف: روزانه 1 تا 2 قاشق غذاخوری (15 الی 30میلی گرم).

 دارچین

دارچین یکی از ادویه‌های مفید برای سلامت بدن است. علاوه بر این شهرت دارچین در کاهش گلیسمی یا همان میزان قند خون زبان زد همه است. این خاصیت دارچین روی دیابت هم تأثیر می‌گذارد. این ادویه‌ی مفید از تشکیل لخته‌های خونی جلوگیری می‌کند و دارای خواص ضدباکتریایی و ضدالتهابی است.

میزان مصرف: روزانه یک چهارم تا نصف قاشق چای‌خوری معادل 1الی 2 میلی گرم کافی است تا میزان تری گلیسیرید و کلسترول خونتان 12 الی 30 درصد کاهش یابد.

توصیه می‌کنیم در چای یا قهوه‌تان دارچین بریزید. این کار ترفند موثری برای بهره‌مند شدن از خواص این ادویه مفید است.

 چای

چای یکی از منابع اصلی آنتی‌اکسیدان‌ها است به طوری که هیچ میوه و سبزی موجود دارای این میزان آنتی‌اکسیدان نیست. آنتی اکسیدان‌های چای از بیماری‌های قلبی و سرطان پیشگیری می‌کنند. اگر دنبال دلیل هستید باید بگوییم که آنتی اکسیدان‌های چای ضرر و آسیب‌های کلسترول بد را کاهش داده و به این ترتیب از تشکیل لخته‌های خونی جلوگیری می‌کند و عملکرد سیستم قلبی عروقی را بهبود می‌دهد.

افرادی که روزانه یک یا دو فنجان چای می‌نوشند به میزان 46 درصد احتمال انسداد خطرناک رگ‌های‌شان را کاهش می‌دهند.

میزان مصرف: روزانه دو تا پنج فنجان چای بنوشید.

لوبیا

لوبیا خواص مفیدی برای حفظ سلامت قلب دارد زیرا سرشار از فیبرهای محلول است.

این مواد کلسترول را جذب خود می‌کنند و به این ترتیب قبل از این که کلسترول بتواند به جداره‌ی رگ‌ها آسیبی بزند از بین می‌رود.

نتایج پژوهش‌های متعدد نشان داده است مواد غذایی که سرشار از فیبرهای محلول هستند می‌توانند میزان کلسترول را به میزان 10 الی 15 درصد کاهش دهد.

میزان مصرف: مصرف سه چهارم فنجان لوبیا( معادل 157 گرم) برابر با مصرف یک وعده گوشت است.

توجه داشته باشید که در میان مواد غذایی دیگر که منشاء گیاهی دارند لوبیا و حبوبات دیگر حاوی بیشترین میزان پروتئین هستند. اما پروتئین موجود در این مواد غذایی از نوع پروتئین غیر کامل می‌باشد و توصیه می‌شود برای تأمین پروتئین کامل بدنتان روزانه یک وعده غذای دانه‌ای مثل برنج نیز مصرف کنید.






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 2:14 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

حسنی به روایت امروزی... :-shad 

حسنی نگو جوون بگو
علاف و چش چرون بگو

موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ، واه واه واه
نه سیما جون ،نه رعنا جون

نه نازی و پریسا جون
هیچ کس باهاش رفیق نبود

تنها توی کافی شاپ
نگاه می کرد به بشقاب !

باباش می گفت : حسنی می ری به سر بازی ؟
نه نمی رم نه نمی رم

به دخترا دل می بازی ؟!
نه نمی دم نه نمی دم

گل پری جون با زانتیا
ویبره می رفت تو کوچه ها

گلیه چرا ویبره میری ؟
دارم میرم به سلمونی

که شب برم به مهمونی
گلی خانوم نازنین با زانتیای نقطه چین

یه کمی به من سواری می دی ؟!
نه که نمی دم

چرا نمی دی ؟
واسه اینکه من قشنگم ، درس خونم وزرنگم

اما تو چی ؟
نه کا رداری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خیال داری
موی ژلی ،ابرو کوتاه ، زبون دراز ،واه واه واه

در واشد و پریچه
با ناز اومد توو کوچه

پری کوچولو ، تپل مپولو ، میای با من بریم بیرون ؟
مامان پری ،از اون بالا

نگاه می کرد توو کوچه را
داد زد وگفت : اوی ! بی حیا

برو خونه تون تورا بخدا
دختر ریزه میزه

حسابی فرز وتیزه
اما تو چی ؟

نه کار داری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خیال داری
موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه

نازی اومد از استخر
تو پوپکی یا نازی ؟

من نازی جوانم
میای بریم کافی شاپ؟
نه جانم

چرا نمی ای ؟
واسه اینکه من صبح تا غروب ،پایین ،بالا ،شمال ،جنوب ،دنبال یک شوهر خوب

اما تو چی ؟
نه کار داری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خیال داری
موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه

حسنی یهو مثه جت
رسید به یک کافی نت

ان شد ورفت تو چت رووم
گپید با صدتا خانووم!

هیشکی نگفت کی هستی ؟
چی کاره ای چی هستی ؟

تو دنیای مجازی
علافی کرد وبازی

خوشحال وشادمونه
رفت ورسید به خونه

باباش که گفت: حسنی برات زن بگیرم ؟
اره می خوام اره میخوام

چاهارتا شرعن بگیرم ؟
اره می خوام اره میخوام

حسنی اومد موهاشو
یه خورده ابروهاشو

درست وراست وریس کرد
رفت و توو کوچه فیس کرد

یه زن گرفت وشاد شد
زی ذی شد و دوماد شد






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 2:13 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
آخرین خبرها و عکس ها از «راه طولانی خانه»
«راه طولانی خانه» نام سریالی به کارگردانی رضا کریمی است که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان خود را طی می‌کند./ مرتضی تفرشی مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد.
«راه طولانی خانه» نام سریالی به کارگردانی رضا کریمی است که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان خود را طی می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان اواسط بهار امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود 70 درصد آن تصویربرداری شده است.


گروه تولید این روزها در لوکیشن منزلی واقع در جلفا ضبط تصاویر را پی می‌گیرند و پس از یک هفته عازم لوکیشن‌های دیگری می‌شوند تا سکانس‌های مربوط به پرویز پورحسینی را ضبط کنند.

این خانه در داستان، محل سکونت رضا کیانیان، مردی به نام مرتضی تفرشی و خانواده‌اش است. اعضای خانواده تفرشی یعنی رضا کیانیان، افسانه بایگان، خاطره حاتمی و شهرزاد کمالزاده از جمله بازیگران حاضر در این لوکیشن هستند. مهروز ناصر شریف دیگر بازیگر نقش فرزند این خانواده است که در این لوکیشن حضور ندارد.


«راه طولانی خانه» بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا مسعودی و مصطفی زندی در ژانر اجتماعی برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

مرتضی تفرشی مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد. پدر که حفظ کانون خانواده برایش بسیار مهم است، برای دریافت مبلغ قابل توجهی پول، مسئولیت یک تصادف را به گردن می‌گیرد، اما ...


صادق هاتفی، پیام دهکردی، مریم کاویانی، امید روحانی، خسرو امیر صادقی و بیژن بنفشه‌خواه دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال 30 قسمتی «راه طولانی خانه» یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال بود، اما به دلیل طولانی شدن زمان تولید «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان جایگزین آن شد.


کریمی مجموعه‌های تلویزیونی «فاکتور هشت»، «مرده متحرک» و «شبی از شب‌ها» را نیز به ‌عهده داشته و فیلم‌های سینمایی «انعکاس»، «تب»، «هزاران زن مثل من» و «آدمکش» را در کارنامه دارد.






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 10:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
اولین هتل کپسولی ژاپن در شهر اوساکا در سال 1979 افتتاح شد و امروزه این نوع معماری در میان ژاپنی ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.
معمار باذوق این ساختمان های کاغذی، هنرمندی بنام "کریستینا لیهان" اهل امریکاست. او از طریق ترکیبی از مهارت های حرفه ای و با الگوبرداری از بناهای واقعی به روشی استادانه این بناها را بوجود آورده است. سوژه های استفاده شده در این کار هنری بناهایی از قبیل برج ایفل، تاج محل و همینطور بعضی اماکن شهرهای آمریکا است. جنس اصلی استفاده شده در این آثار هنری فقط نوعی کاغذ آبرنگ بوده است.
Entrepreneurship managementهتل کپسولی 9h یکی از جدیدترین انواع هتلهای محبوب کپسولی در ژاپن است که در آن از سیستمی هوشمند برای تنظیم نور و شیب تشک خواب استفاده شده است تا مهمانان در هر کپسول خوابی آرام و طبیعی را تجربه کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، «کیشو کروکاوا» نام طراح و معمار ژاپنی است که اولین نمونه معماری کپسولی را در برج کپسولی «ناکاگین» در سال 1972 ارائه کرد، برجی که میکروآپارتمانها و دفاتر کاری در آن ساخته شده است. اولین هتل کپسولی ژاپن در شهر اوساکا در سال 1979 افتتاح شد و امروزه این نوع معماری در میان ژاپنی ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.
هتل 9h یکی از جدیدترین هتل‌های کپسولی در این کشور است که نسبت به دیگر انواع این هتل‌ها بسیار تجملی به شمار می رود. این هتل که در کیوتو واقع شده دارای 125 کپسول مدرن در 9 طبقه است که در آن واحدهای خانم‌ها و آقایان از هم جدا شده اند.
این هتل دارای کمدهای قفلدار، حمام، و اتاق خواب بوده و مهمانان هتل بسته‌ای شامل بطری آب، خمیردندان، شامپو، صابون، نرم کننده مو، دمپایی و لباس خواب را در هنگام ورود دریافت خواهند کرد.
هر کپسول دارای سیستم زمانبندی پاناسونیکی است که می‌تواند نور کپسول و انحنای تشک و بالشی که برای اطمینان از قرار گرفتن بدن مهمان در وضعیت طبیعی در هنگام خواب در کپسول، از مواد ویژه ای ساخته شده اند را کنترل کند.
هزینه اقامت در این هتل شبی 65 دلار بوده و متناسب با تسهیلات دریافتی افزایش نیز خواهد داشت. هتل دیگر در شهر «ساپورو» واقع شده و تنها ویژه آقایان است که کپسولهای آن با داشتن پرده، تلویزیون، رادیو، سیستم تهویه هوا، و میزی کوچک فضایی کلاسیک را به وجود آورده است.
بر اساس گزارش پاپ ساینس، با این همه اقامت در چنین هتل‌هایی برای افرادی که به فوبیای فضاهای تنگ و کوچک مبتلا هستند، توصیه نمی‌شود:
هتل کپسولی 9h در ژاپن

اتاق‌های این هتل به شکل کپسول‌هایی هستند که تنها برای خوابیدن طراحی شده‌اند

مهمان پس از دریافت شماره کپسول می‌تواند با قرار دادن وسایلش در کمدی مجزا از طریق شماره به استراحتگاه کوچک خود برود

یکی از کپسول‌ها به همراه سیستم تنظیم کننده نور، حرارت، انحنای تشک و بالش، بالش و تشک از مواد ویژه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانند بدن فرد را در هنگام خواب در حالت طبیعی حفظ کنند





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:59 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
اگر برای انتخاب دکوراسیون تردید دارید...
آیا شما هنگام تصمیم‌گیری و انتخاب یک رنگ برای دکوراسیون خانه خود دچار سردرگمی می‌شوید؟ آیا همیشه لوازم جانبی و اکسسوری‌های خانه خود را به رنگ بژ انتخاب می‌کنید یا بیشتر متمایل به رنگ‌های صورتی و شاد هستید؟ در ادامه مطلب با انجام یک تست شخصیت‌شناسی و پاسخ دادن به پنج سوال، دریابید که رنگ‌های موجود در خانه شما چه چیزی در ارتباط با شخصیت شما می‌گویند.

برترین مجله اینترنتی ایران


آیا شما هنگام تصمیم‌گیری و انتخاب یک رنگ برای دکوراسیون خانه خود دچار سردرگمی می‌شوید؟ آیا همیشه لوازم جانبی و اکسسوری‌های خانه خود را به رنگ بژ انتخاب می‌کنید یا بیشتر متمایل به رنگ‌های صورتی و شاد هستید؟ در ادامه مطلب با انجام یک تست شخصیت‌شناسی و پاسخ دادن به پنج سوال، دریابید که رنگ‌های موجود در خانه شما چه چیزی در ارتباط با شخصیت شما می‌گویند. 


 

  • اگر شما بخواهید برای دکوراسیون اتاق‌نشیمن خود کوسن انتخاب و خریداری کنید کدام گزینه را ترجیح می‌دهید؟ 

کوسن‌های پارچه‌ای شیک به رنگ بژ. 

کوسن‌های شاد و گل‌دار یا انواع پولکی. 

کوسن‌های راه‌راه یا طرح‌های گرافیکی روشن. 

کوسن‌های دکمه‌دار یا انواعی که دورتادور آنها ریش‌ریش است.


  

  • چه نوع پرده یا شیدی را ترجیح می‌دهید؟ 

پرده‌هایی به رنگ خنثی مثل پرده‌های سفید و شیدهای چوبی ساده برای پنجره‌های کوچک.

پرده‌هایی با رنگ پاستل و ملایم مانند پرده‌های کرم رنگ و شیدهای رومی گل‌دار برای پنجره‌های کوچک.

پرده‌هایی با رنگ‌های شاد و خیره‌کننده و شید راه‌راه با رنگی روشن برای پنجره‌های کوچک.

پرده چند لایه به همراه لبه‌ای از حریر براق در قسمت روی پرده و شیدی از استیل برای پنجره‌های کوچک.

 

  • چه نوع دسته گلی را دوست دارید؟

دسته گلی بزرگ از لیلیوم.

یک دسته گل از گل‌های دیزی (گل پنج پر) و رز.

دسته گلی از رز صورتی با رنگی تکان‌دهنده.

دسته گلی که با عناصر طلایی تزئین شده باشد.

 

  • چه نوع کاناپه و صندلی را ترجیح می‌دهید؟

کاناپه‌های بزرگ و چرمی قهوه‌ای ‌رنگ و صندلی‌های پوشیده شده از پارچه بژ.

کاناپه کرم ساده، اما صندلی‌هایی با پارچه گل‌دار و شاد یا با پارچه‌های پولکی.

یک کاناپه در نقطه کانونی به رنگ قرمز یا ارغوانی تند و صندلی‌هایی با رنگ متضاد.

صندلی‌هایی سفید و مشکی به همراه کاناپه هماهنگ با آنها.

 

  • درکمد لباس‌های شما بیشتر چه رنگ‌هایی دیده می‌شود؟

عمدتا سیاه و سفید، بژ یا سفید.

بلوزهای صورتی، آبی کم‌رنگ، سبز، سفید.

سیاه و سفید، نقره‌ای و سفید با دکمه‌های براق.

لباس‌هایی ارغوانی با صندل‌های قرمز.




اگر اغلب پاسخ‌های شما گزینه‌A  است: خاکی و طبیعی

 

برخی از رنگ‌هایی که در چرخه رنگ حضور ندارند مانند رنگ سفید، سیاه و سفید، بژ و کرم، رنگ‌های خنثی نامیده می‌شوند. این رنگ‌ها اغلب جلوه‌ای خاکی و صلح‌آمیز ایجاد می‌کنند و اغلب افرادی که برای خانه خود از رنگ‌های موجود در طبیعت استفاده می‌کنند، درجات بالایی از کمال و پختگی دارند. اضافه کردن طیف‌های مختلفی از رنگ بژ، کرم و آف‌وایت (طیفی از رنگ سفید) به دکوراسیون عمق می‌دهد. اضافه کردن مقداری گرما با کمک عناصری از قبیل کوسن‌ها، کلاهک آباژور، قالیچه و دیگر عناصر بافت‌دار و دارای رنگ زنده به اتاقی خنثی، اقدامی حیاتی است.


 

اگر اغلب پاسخ‌های شما گزینه‌B  است: ملایم و پاستلی

افرادی که از رنگ‌های ملایم و پاستلی استفاده می‌کنند، افرادی شیک و آرام هستند. رنگ‌هایی از قبیل سفید، آبی ملایم، صورتی ملایم و سبز در کنار هم می‌توانند فضایی الهام‌بخش و لطیف ایجاد کنند که چنین فضایی با کمک طرح‌های گل‌دار و شاد می‌تواند گرم‌تر و پویاتر شود. بهترین حالت برای این ترکیب‌های رنگی این است که رنگ زمینه دکوراسیون را ملایم و روشن در نظر بگیرید و برای اکسسوری‌ها یا یک دیوار فضا از رنگی زنده مانند صورتی تند استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود در چنین دکوراسیونی دسته گلی از گل‌های متنوع با رنگ‌های شاد را در گلدانی میناکاری شده قرار دهید؛ زیرا ترکیب گل‌های تازه و با‌طراوت با طرح‌های گل‌دار می‌تواند جذابیت ویژه‌ای به دکوراسیون فضا ببخشد.


 

اگر اغلب پاسخ‌های شما گزینه‌ C است: روشن و بی‌پروا

افرادی که رنگ‌های تند و روشن را دوست دارند افراد شجاع و دلیری هستند. رنگ‌های تند و خیره‌کننده محرک هستند. برای استفاده از رنگ‌های تند نکاتی را باید رعایت کنید، برای مثال توصیه می‌کنیم کاناپه‌ای قرمز رنگ را در مقابل بزرگ‌ترین دیوار اتاق قرار دهید و همچنین زمینه و رنگ دیوارهای فضایی را که در دکوراسیون آن از رنگ‌های تند و خیره‌کننده استفاده شده، خلوت و روشن نگه‌دارید.

 

اگر اغلب پاسخ‌های شما گزینه‌ D است: ترکیبات خاص

این افراد خواستار شکستن و عبور از حد و مرزها هستند. قوانین و بایدها را فراموش کنید و تنها به این فکر کنید که خانه شما باید به رنگی باشد که شما دوستش دارید و در آن می‌توانید مانند یک شاه زندگی کنید. استفاده از ترکیب رنگی سفید و مشکی به همراه اکسسوری‌ها و عناصر فلزی در کنار یک نورپردازی مناسب، می‌تواند ترکیب خوبی باشد. شما می‌توانید ضمن بازی با رنگ‌های لطیف و ملایم‌تر، در خانه‌ای با چنین ترکیب رنگی، جلوه‌ای متمایز ایجاد کنید.

 Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:58 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">