سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید

آخرین اثر معمار نوگرای کره‌ای ‌«دو هو سو» تحسین و شگفتی متخصّصان را برانگیخت.

خانة در حال سقوط» سازه‌ای پیچیده با نمایی کاملاً ساده و سنتی است که بر فراز ساختمانی مدرن و امروزی ساخته شده است.
 
«خانة در حال سقوط» در عین استحکامِ زیاد، دارای کمترین سطح تماسِ ممکن با بنای زیرین است. همین امر فوراً حالت ریزش و سقوط را در ذهن بیننده تداعی می‌کند و او را متقاعد می‌سازد که علی القاعده باید حادثه‌ای همچون زلزله این نتیجه را به بار آورده باشد.
 
در واقع بیشترین قسمت خانه در هوا معلق است. این حالت در وهله اول، احتمال سقوطِ قریب الوقوع آن را در ذهن بیننده تقویت کرده، تعجب و هراس او را برمی‌انگیزد.
 
طراحی و ساخت «خانة در حال سقوط»، با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار دلار، هفت سال به طول انجامیده است. این بنای جالب و دل‌انگیز، بر فراز ساختمان مدرن ژاکوب هال در کالیفرنیا، علاوه بر شهرت جهانی برای طراح خود، برای منطقه لطافت و زیبایی و برای ساکنین حظّ بصر به ارمغان آورده است.

Fallen Star House (13 pics)

2Fallen Star House (13 pics)

3Fallen Star House (13 pics)

4Fallen Star House (13 pics)

5Fallen Star House (13 pics)

6Fallen Star House (13 pics)

7Fallen Star House (13 pics)

8Fallen Star House (13 pics)

9Fallen Star House (13 pics) 

10Fallen Star House (13 pics)

11Fallen Star House (13 pics)

12Fallen Star House (13 pics)

13Fallen Star House (13 pics)






تاریخ : پنج شنبه 91/3/25 | 7:45 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

کم خوابی فشارخون می‌آورد!!

کم خوابی فشارخون می‌آورد!!
چرا که فشارخون در طول خواب پایین می‌آید و در نتیجه اگر خواب به اندازه کافی نباشد، به رگ‌ها آسیب می‌زند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد.

کم خوابی فشارخون می‌آورد


 ساعات کاری طولانی، شیفت‌های متعدد کاری، افزایش اضطراب و استفاده بیشتر از اینترنت و تلویزیون بویژه در ساعات پایانی شب، همگی از ویژگی‌های زندگی در جامعه مدرن امروزی است که تاثیر چشمگیری روی کاهش کیفیت خواب شبانه دارند.

 این در حالی است که کمبود خواب عمیق یکی از دلایلی است که باعث بالارفتن فشارخون می‌شود. در واقع افرادی که حداقل میزان خواب را دارند، 80 درصد بیش از افراد دیگر به افزایش فشارخون مبتلا می‌شوند.

برای رسیدن به این نتیجه مهم، من و همکارانم در مرکز درمانی بوستون، الگوی خواب و تغییرات فشارخون 800 مرد 65 ساله را به مدت سه سال بررسی کردیم.

این بررسی در نهایت نشان داد افرادی که به طور مکرر از خواب بیدار می‌شوند و نمی‌توانند براحتی به خواب بروند، بیشتر در معرض فشارخون بالا هستند.

چرا که فشارخون در طول خواب پایین می‌آید و در نتیجه اگر خواب به اندازه کافی نباشد، به رگ‌ها آسیب می‌زند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد.

 

مطالعات پیشین هم یافته ما را تایید می‌کند چرا که نشان می‌دهد افرادی که کمتر از شش ساعت در شب می‌خوابند، در معرض افزایش فشارخون هستند بنابراین اگر خوب نمی‌خوابید، در طول روز احساس خستگی می‌کنید و دچار مشکل خروپف هستید، باید هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید. چرا که اگر تا به حال به فشارخون مبتلا نشده‌اید به احتمال زیاد به زودی به آن دچار می‌شوید.
 
منبع : Salamatnews.com






تاریخ : پنج شنبه 91/3/25 | 7:36 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

نجات کودک درحال سقوط از طبقه چهارم+ video

نجات کودک درحال سقوط از طبقه چهارم+
به گزارش خبرآنلاین این کودک در بین میله های بالکن طبقه چهارم ساختمانی گرفتار شده بود .
 
 
 
مردی در جنوب چین با به خطر انداختن جانش زندگی کودکی را از مرگ نجات داد.
 به گزارش خبرآنلاین این کودک در بین میله های بالکن طبقه چهارم ساختمانی گرفتار شده بود .

منبع:asriran.com

 






تاریخ : پنج شنبه 91/3/25 | 7:31 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس‌های دیده نشده از جنگ جهانی دوم!!

جنگ جهانی دوم
عکس‌های زیر مربوط به جنگ جهانی دوم است؛ عکس هایی نایاب که شاید ناراحت کننده باشند.. در بعضی از آنان حضور زنان را نیز در جنگ حس می‌کنید....
                عکس جنگ جهانی دوم

عکس جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم














تاریخ : پنج شنبه 91/3/25 | 7:28 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

مدیرعامل سازمان انرژی های نو از راهکاری برای کاهش 13 هزار تومانی قبض برق هر خانوار خبر داد.
 خبرآنلاین: مدیرعامل سازمان انرژی های نو از راهکاری برای کاهش 13 هزار تومانی قبض برق هر خانوار خبر داد.

یوسف آرمودلی در حاشیه نشست خبری نخستین همایش بومی سازی فنآوری های نوین انرژی با اشاره به این راهکار تاکید کرد این رقم مربوط به برق 130 تومانی است و در صورت افزایش قیمت برق قطعا افزایش خواهد یافت.

به گفته او،طی 20 سال با اعمال این روش می توان مصرف برق هر خانواده را 100 کیلووات در هرماه کاهش داد.

آرمودلی توضیح داد: درصورت نصب 1.5کیلووات پنل خورشیدی به شبکه برق برروی بام خانه ها می توان مصرف برق را 100 کیلووات در ماه کاهش داد.

براساس اظهارات مدیرعامل سازمان انرژی های نو، برای نصب چنین پنلی باید 5 تا 6 میلیون تومان هزینه کرد اما بیش از دو برابر این هزینه ظرف 20 سال برگشت خواهد خورد.ضمن آنکه استفاده از این پنل ها می تواند 25 درصد مصرف برق خانوارها را کاهش دهد.

وی درعین حال از سایه اقتصاد یارانه ای برسر انرژی های نو گفت و تاکید کرد: تا زمانیکه گاز و برق به صورت یارانه ای در اختیار مردم قرار می گیرد نمی توان امیدوار بود که بخش خصوصی گوشه نگاهی به انرژی های تجدید پذیر بیندازد.

به گفته او،درحال حاضر سیاست های تشویقی برای حضور بخش خصوصی به این بخش در نظر گرفته شده است که برهمین اساس هر کیلووات برق 130 تومان خریداری می شود.
آرمودلی معتقد است: شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش انرژی های تجدید پذیر فراهم است به نحویکه در قرارداد خرید برق از بخش خصوصی آورده شده که اگر به هر دلیلی نرخ تورم و ارز تغییر کرد حداکثر ظرف دوماه امکان بازنگری در قرارداد و به روز کردن آن وجود دارد.

وی همچنین در خصوص تاثیر نوسان های نرخ دلار در سرمایه گذاری ساخت نیروگاه‌های تجدید پذیر و تولید برق پاک، توضیح داد: با توافق انجام شده هم اکنون فرمولی برای خرید برق تجدید پذیر به طور شناور تعریف شده است.

آرمودلی با بیان اینکه مطابق با این فرمول تمامی نوسان‌های قیمت دلار و تغییرات وضعیت اقتصادی دیده شده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی از نیروگاه‌های کشور با فاینانس خارجی ساخته شده اند خرید برق تجدید پذیر با نرخ شناور ریسک نوسان‌های نرخ دلار را پوشش می دهد.

براساس اظهارات یوسف آرمودلی در حال حاضر نیروگاه بینالود برای تولید برق ماهانه 500 میلیون تومان از سازمان انرژی های نو می گیرد.

وی تاکید دارد:سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو قطعا ظرف 5 سال سودآور خواهد شد.
وی با اشاره به صدور بیش از 12 هزار مگاوات مجوز برای ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، بیان کرد: همچنین برای تولید 1000 مگاوات برق تجدیدپذیر قراردادهای 20 ساله خرید تضمینی برق امضا شده است.

آرمودلی با یادآوری برگزاری نخستین همایش بومی سازی فنآوری های نوین انرژی در تیر ماه سالجاری، تاکید کرد: با توجه به این در حال حاضر بخش عمده مطالعات توسعه انرژی‌های پاک به دانشگاه فردوسی مشهد واگذار شده برگزاری این نمایشگاه در بومی سازی برخی از تکنولوژی های توسعه صنایع انرژی تجدید پذیر تاثیر گذار است.

مدیرعامل سازمان انرژی های نو ایران از تولید سالانه بیش از 300 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی از منابع تجدید پذیر خبر داد و یادآور شد: این حجم گسترده برق توسط نیروگاه‌های تجیدپذیر به شبکه سراسری برق کشور تزریق می شود.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش 2 برابری خرید برق تجدید پذیر از سرمایه گذاران بخش خصوصی، تبیین کرد: بر این اساس برق پاک در ساعات پیک هر کیلووات 130 تومان و در ساعات کم باری 90 تومان به طور تضمینی از بخش خصوصی خریداری می شود.  






تاریخ : چهارشنبه 91/3/24 | 2:23 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

هوا بدجوری توفانی بود و آن پسر و دختر کوچولو حسابی مچاله شده بودند. هر دو لباس های کهنه و گشادی به تن داشتند و پشت در خانه می لریزدند. پسرک پرسید: «ببخشین خانم! شما کاغذ باطله دارین؟»

کاغذ باطله نداشتم و وضع مالی خودمان هم چنگی به دل نمی زد و نمی توانستم به آنها کمک کنم. می خواستم یک جوری از سر خودم بازشان کنم که چشمم به پاهای کوچک شان افتاد که توی دمپایی های کهنه کوچک شان قرمز شده بود.

گفتم: «بیایین تو یه فنجون شیرکاکائوی گرم براتون درست کنم.» آنها را داخل آشپزخانه بردم و کنار بخاری نشاندم تا پاهایشان را گرم کنند.

بعد یک فنجان شیرکاکائو و کمی نان برشته و مربا به آنها دادم و مشغول کار خودم شدم. زیرچشمی دیدم که دختر کوچولو فنجان خالی را در دستش گرفت و خیره به آن نگاه کرد.

بعد پرسید: «ببخشید خانم! شما پولدارین» نگاهی به روکش نخ نمای مبل هایمان انداختم و گفتم: «من اوه... نه!» دختر کوچولو فنجان را با احتیاط روی نعلبکی آن گذاشت و گفت: «آخه رنگ فنجون و نعلبکی اش به هم می خوره.» آنها در حالی که بسته های کاغذی را جلوی صورت شان گرفته بودند تا باران به صورت شان شلاق نزند، رفتند.

فنجان های سفالی آبی رنگ را برداشتم و برای اولین بار در عمرم به رنگ آنها دقت کردم. بعد سیب زمینی ها را داخل آبگوشت ریختم و هم زدم.

سیب زمینی، آبگوشت، سقفی بالای سرم، همسرم، یک شغل خوب و دائمی، همه اینها به هم می آمدند.

صندلی ها را از جلوی بخاری برداشتم و سرجای شان گذاشتم و اتاق نشیمن کوچک خانه مان را مرتب کردم.

لکه های کوچک دمپایی را از کنار بخاری، پاک نکردم. می خواهم همیشه آنها را همان جا نگه دارم که هیچ وقت یادم نرود چه آدم ثروتمندی هستم...  






تاریخ : چهارشنبه 91/3/24 | 2:22 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید






تاریخ : چهارشنبه 91/3/24 | 2:18 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تظاهرات در رام الله فلسطین در حمایت از اعتصاب غذای 3 ماهه محمود سرسک فوتبالیست فلسطینی در بند زندان اسراییل

رام الله
تشدید درگیری های فرقه ای میان بوداییها و مسلمانان در غرب میانمار
میانمار

میانمار

سارقان بانک اچ اس بی سی در شهر آثرستون بریتانیا با بولدوزر دیوار را خراب کرده و وارد بانک شدند
بولدوزر
سنگ پرانی جوان فلسطینی به سمت نیروهای اسراییلی

سنگ پرانی
اعتصاب معدنچیان اسپانیایی

معدنچیان اسپانیایی
بوش پدر و پسر در مراسم به آب انداختن ناو " جورج هربرت واکر بوش = بوش پدر"
بوش پدر و پسر

کار کشاورزان روی یک شالی برنج در فنگشان چین

شالی برنج
حمل گل همیشه بهار برای فروش در بازار گل در دهلی نو

گل همیشه بهار
کفاش خیابانی در کراچی پاکستان

کفاش خیابانی
طنطاوی (رییس شورای عالی نظامی مصر) با مبارک دست واحد هستند. میدان تحریر قاهره

طنطاوی
ورود یک طرفدار تیم فوتبال سوئد به استادیوم فوتبال در شهر کی یف

استادیوم فوتبال
یک گربه بزرگ ( انگلیس)
گربه بزرگ

گربه بزرگ

مسابقات پرش به آب در میلان ایتالیا

پرش به آب
بدون شرح!
بدون شرح

بدون شرح






تاریخ : چهارشنبه 91/3/24 | 7:40 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
در 15 سالگی آموختم که مادران از همه بهتر می دانند ، و گاهی اوقات پدران هم. 

در 20 سالگی یاد گرفتم که کار خلاف فایده ای ندارد ، حتی اگر با مهارت انجام شود.

در 25 سالگی دانستم که یک نوزاد ، مادر را از داشتن یک روز هشت ساعته و پدر را از داشتن یک شب هشت ساعته ، محروم می کند.

در 30 سالگی پی بردم که قدرت ، جاذبه مرد است و جاذبه ، قدرت زن.

در 35 سالگی متوجه شدم که آینده چیزی نیست که انسان به ارث ببرد ؛ بلکه چیزی است که خود می سازد.

در 40 سالگی آموختم که رمز خوشبخت زیستن ، در آن نیست که کاری را که دوست داریم انجام دهیم ؛ بلکه در این است که کاری را که انجام می دهیم دوست داشته باشیم.

در 45 سالگی یاد گرفتم که 10 درصد از زندگی چیزهایی است که برای انسان اتفاق می افتد و 90 درصد آن است که چگونه نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

در 50 سالگی پی بردم که کتاب بهترین دوست انسان و پیروی کورکورانه بد ترین دشمن وی است.

در 55 سالگی پی بردم که تصمیمات کوچک را باید با مغز گرفت و تصمیمات بزرگ را با قلب.

در 60 سالگی متوجه شدم که بدون عشق می توان ایثار کرد اما بدون ایثار هرگز نمی توان عشق ورزید.

در 65 سالگی آموختم که انسان برای لذت بردن از عمری دراز ، باید بعد از خوردن آنچه لازم است ، آنچه را نیز که میل دارد بخورد.

در 70 سالگی یاد گرفتم که زندگی مساله در اختیار داشتن کارتهای خوب نیست ؛ بلکه خوب بازی کردن با کارتهای بد است.

در 75 سالگی دانستم که انسان تا وقتی فکر می کند نارس است ، به رشد وکمال خود ادامه می دهد و به محض آنکه گمان کرد رسیده شده است ، دچار آفت می شود.

در 80 سالگی پی بردم که دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن بزرگترین لذت دنیا است.

در 85 سالگی دریافتم که همانا زندگی زیباست
.





تاریخ : چهارشنبه 91/3/24 | 7:17 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

روزی یک مرد با خداوند مکالمه ای داشت: "خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟ "، خداوند او را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آنها را باز کرد، مرد نگاهی به داخل انداخت، درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود، که آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد، افرادی که دور میز نشسته بودند بسیار لاغر مردنی و مریض حال بودند، به نظر قحطی زده می آمدند، آنها در دست خود قاشق هایی با دسته بسیار بلند داشتند که این دسته ها به بالای بازوهایشان وصل شده بود و هر کدام از آنها به راحتی می توانستند دست خود را داخل ظرف خورش ببرند تا قاشق خود را پر نمایند، اما از آن جایی که این دسته ها از بازوهایشان بلند تر بود، نمی توانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود فرو ببرند. مرد با دیدن صحنه بدبختی و عذاب آنها غمگین شد، خداوند گفت: "تو جهنم را دیدی، حال نوبت بهشت است"، آنها به سمت اتاق بعدی رفتند و خدا در را باز کرد، آنجا هم دقیقا مثل اتاق قبلی بود، یک میز گرد با یک ظرف خورش روی آن و افراد دور میز، آنها مانند اتاق قبل همان قاشق های دسته بلند را داشتند، ولی به اندازه کافی قوی و چاق بوده، می گفتند و می خندیدند، مرد گفت: "خداوندا نمی فهمم؟!"، خداوند پاسخ داد: "ساده است، فقط احتیاج به یک مهارت دارد، می بینی؟ اینها یاد گرفته اند که به یکدیگر غذا بدهند، در حالی که آدم های طمع کار اتاق قبل تنها به خودشان فکر می کنند!" هنگامی که موسی فوت می کرد، به شما می اندیشید، هنگامی که عیسی مصلوب می شد، به شما فکر می کرد، هنگامی که محمد وفات می یافت نیز به شما می اندیشید، گواه این امر کلماتی است که آنها در دم آخر بر زبان آورده اند، این کلمات از اعماق قرون و اعصار به ما یادآوری می کنند که یکدیگر را دوست داشته باشید، که به همنوع خود مهربانی نمایید، که همسایه خود را دوست بدارید، زیرا که هیچ کس به تنهایی وارد بهشت خدا (ملکوت الهی) نخواهد شد.






تاریخ : سه شنبه 91/3/23 | 1:38 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">