سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
6 تا 8 ساعت میزان خواب استاندارد در طی 24 ساعت برای هر فرد است. در صورتی که از این مقدار کمتر بخوابید دچار مشکلاتی خواهید شد اما شواهد نشان می دهد بعضی مشاهیر اعتقادی به این موضوع نداشته اند !
6 تا 8 ساعت میزان خواب استاندارد در طی 24 ساعت برای هر فرد است . در صورتی که از این مقدار کمتر بخوابید دچار مشکلاتی خواهید شد و سلامتی تان به خطر خواهد افتاد . دانشمندان در 100 سال پیش هم بر این باور بودند که میزان خواب استاندارد برای هر فرد 6 تا 8 ساعت است تا توان جسمی خود را از دست ندهند اما شواهد نشان می دهد بعضی مشاهیر اعتقادی به این موضوع نداشته اند !
لئوناردو داوینچی طول عمر 67 سال 
برخی منابع ادعا میکنند که داوینچی قادر بود 22 ساعت کامل بر روی اثار درخشان خو کار کند و فقط 2 الی 1?5 ساعت برای خواب شبانه خودش صرف کند، البته در روز به میزان 15 الی 20 دقیقه هم چرت میزد.


نیکلاس تسلا طول عمر 87 سال 

ادعا شده که مخترع بزرگ تسلا فقط روزی 2 – 3 ساعت وقت برای خواب می گذاشته است و مابقی زمان خود را صرف کشفیات و مطالب علمی می کرد.

وینستون چرچیل طول عمر 91

چرچیل روزانه فقط 5-6 ساعت وقت برای خوابیدن می گذاشت البته او اعتقاد راسخی به خواب بعد از نهار داشت که بین 1-2 ساعت در حال چرت هم بود.

کالوین کولیج طول عمر : 61 سال

کولیج به طور متوسط روزانه 8 ساعت وقت خوابیدن داشت البته ظهر ها هم 2-3 ساعت در خواب به سر میبرد گفته میشود او به عنوان رئیس جمهور آمریکا تنها کسی است که بیشتر زمان رو نسبت به دیگران در کاخ سفید در خواب بود .

توماس ادیسون طول عمر : 84 سال

گفته می شود ادیسون روزانه کمتر از 5 ساعت میخوابید و بیشتر در آزمایشگاه خودش بود . البته در آزمایشگاه برای خودش یک تختخواب داشت که زمان زیادی را بر روی آن استراحت نکرد.

آلبرت انیشتین طول عمر : 76 سال

انیشتن روزانه 10 ساعت خواب میدید او ادعا کرده که از خواب های خودش در اختراعات کمک گرفته و اعتقاد داشت که با چرت زدن خلاق تر خواهد شد.


بنجامین فرانکلین طول عمر : 84

گفته شده که فرانکلین روزانه 3-4 ساعت بیشتر نمیخوابید و همیشه در حال فعالیت بود جمله ای معروف هم در این باره دارد ” زمان زیادی برای خوابیدن در گور داریم ".

توماس جفرسون طول عمر : 83

او روزانه فقط 2 ساعت میخوابید. یکی از عادت های او این بود که 30 دقیقه مانده به وقت خوابش کتاب میخواند تا خوابش ببرد.


ناپلئون بناپارت طول عمر : 52

برخی منابع گفتند که ناپلئون از ساعت 12:00 الی 02:00 میخوابید و از خواب بیدار میشد و به کار خودش ادامه میداد و سپس از 5 صبح الی 7 دوباره خواب بود. زندگی او سراسر استرس بود.

اسحاق نیوتن طول عمر : 84

نیوتن روزانه 3 الی 4 ساعت بیشتر نمیخوابید بار ها شده بود که چند روز نمیخوابید تا از بیخوابی مریض شده و به اجبار تن به تخت خواب بدهد. در کل انگار این دانشمند  عاشق بیداری بود .
منبع: ایران ویج





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 12:26 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 12:24 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
دختری در چین توانسته است رکوردی جدید در استفاده از هولاهوب (دایره مخصوص بازی) ثبت کند.
دختری در چین توانسته است رکوردی جدید در استفاده از هولاهوب (دایره مخصوص بازی) ثبت کند.

به نقل از شینهوا، دختری در چین توانسته است رکورد استفاده از هولاهوب (دایره مخصوص بازی) را بشکند و همزمان از 105 هولاهوب استفاده کند.



 

منبع:
برنا






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 12:22 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
افسردگی یکی از بیماری های شایع قرن ماست و سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که این بیماری روانی بیش از سایر عوامل تهدید کننده حیات جسمی و روانی، انسان ها را در قرن حاضر تهدید می کند. علت افسردگی می تواند عوامل ژنتیکی، استرس زیاد، شکست های بزرگ در زندگی، از دست دادن و مرگ یکی از نزدیکان و عوامل پیچیده دیگر باشد.

 
 وب سایت Healthline گزارشی درباره مهمترین عوامل پیدایش افسردگی منتشر کرده و در آن اشاره کرده است که ممکن است همه افراد بشر تا حدی دچار یکی از علائم افسردگی زیر شده باشند که نباید نگرانی زیادی به خود راه دهند اما اگر این علائم به صورت پیوسته در فرد رخ می دهد بهتر است هر چه زودتر به یک روانشناس یا روانپزشک برای مشاوره مراجعه کند.


 
1- منفی شدن احساسات 

 

 
یکی از نشانه های بروز افسردگی می تواند تغییر منفی و بدبینانه دیدگاه فرد نسبت به زندگی باشد، بویژه آنکه احساس ناامیدی محض از بروز تغییرات مثبت در زندگی فرد ایجاد شود. معمولاً احساس ناامیدی از تغییرات مثبت همراه است با احساس بی ارزش بودن، حس تنفر از خود و بی دلیل احساس گناهکار بودن. شاید این حرف ها را زیاد بشنویم که «همه اش تقصیر من بود!» یا «که چی بشه؟! آخرش که چی؟!»
 


 

2- بی علاقه شدن و از دست دادن انگیزه

 

 
افسردگی می تواند منجر به از دست دادن علایق شخصی فرد نسبت به موضوعاتی شود که سابقاً به آنها عشق می ورزیده است. عدم علاقه به معاشرت با دوستان، ورزش کردن، سفر رفتن و شرکت در فعالیت های گروهی هم نشانه دیگری از بروز افسردگی است.
 


 

3- خواب زیاد و احساس کرختی

 

 
یکی از نشانه های افسردگی احساس کرختی زیاد و بی حوصلگی مفرط است. شخص احساس می کند مانند باتری خالی شده، کاملاً شارژش خالی شده و تمایل برای انجام دادن هیچ کاری ندارد. خواب آلودگی و ماندن طولانی مدت در رختخواب هم می تواند از نشانه های این بیماری باشد اما افسردگی به نوبه خود می تواند باعث بیخوابی نیز بشود که خود عامل کج خلقی و آشفتگی ذهنی است.

 


 
4- بیقراری و دلهره داشتن 

 

 
بیماری افسردگی لزوماً منجر به بی حرکتی و کرختی نمی شود و می تواند به صورت فعالیت زیاد داشتن به همراه احساس دلهره و اضطراب خود را نشان دهد. انگاری هر آن ممکن است اتفاقی رخ دهد و فاجعه ای در انتظار شخص افسرده دل نگران است. این نوع نمایش افسردگی به همراه فعالیت زیاد، بیشتر در مردان دیده می شود. زنان وقتی دچار افسردگی حاد می شوند تمایل به گوشه نشینی و بی حرکتی دارند اما در مردان دیده شده که هنگام افسردگی حاد معاشرتی شده و به صورت بیمار گونه ای فعالیت می کنند.

 

 

5- اختلال وزن بدن 

 
شخصی که دچار افسردگی حاد شده ممکن است به علت پرخوری مفرط یا بی اشتهایی کاذب دچار افزایش و کاهش وزن به صورت پیوسته باشد. اگر شخص بدون اینکه احساس گرسنگی کند تمایل به خوردن غذای زیادی دارد و یا هنگام احساس گرسنگی مفرط تمایلی به خوردن غذا پیدا نمی کند نشانه ای از افسردگی در وی دیده می شود.
 


 

6- احساسات غیر قابل کنترل
 

 
یک لحظه احساس عصبانیت و انفجار و لحظه ای دیگر بی اختیار گریستن. نداشتن کنترل بر روی بروز احساسات نشانه ای از ابتلا فرد به بیماری افسردگی است.

 

 

7- فکر کردن به مرگ
 

 
فکر کردن به مرگ و خودکشی یکی از علائم مشهور افسردگی است. کسی که اقدام به خودکشی می کند یقیناً افسرده است و کسانی که دائماً به مردن و مرگ فکر می کنند نیز به احتمال زیاد افراد افسرده ای هستند.

فرزاد مرادی، دادنا






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 11:51 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تصویر چهره یک نفر اهل لندن یا نیویورک یا پاریس چگونه است چه تصوری از چهره یک لندنی یا نیویورکی یا پاریسی در ذهن دارید؟

چهره آینده ” The Face of Tomorrow ” یک  مفهوم و تصوری است برای سری عکس هایی که اثر جهانی شدن روی چهره و  شناسایی افراد را نشان میدهد. رفت و آمد ، جابجایی ها و مهاجرت ها در نقاط مختلف این سیاره خالی در نهایت به یک  چهره ترکیبی از مردمان منتهی خواهد شد شاید در یکصد یا دویست سال آینده  دریک کلان شهر بر اثر همین درهم نوردیدن ها و یکپارچه شدن ها بتوان چهره واحدی را شناسایی کرد

در ترکیه و بخصوص در استانبول بدلیل موقعیت خاصی که بعنوان چهارراه اروپا ، اسیا ، مدیترانه و دریای سیاه دارد شما میتوانید ببینید چطور این فرآیند ترکیبی چهره از گذشته های بسیار دور با جذب موجی از انسان های  آسیای مرکزی ، اعراب ، یونانی ها و رومی ها  عمل کرده است لذا اگر شما بتوانید چهره های یک شهر را در حال حاضر ترکیب کنید خواهید توانست چهره آتی مردمان آن شهر یا منطقه را به تصویر بکشید

The Face of Tomorrow برای یافتن این چهره تلاش میکند بهمین منظور با تهیه چهره های حال حاضر کلان شهرها و ترکیب کردن آنها یک چهره نوع تیپیکال از آنجا ایجاد میکند انچه که حاصل میشود ترکیبی از چهره همه مردمان آن شهر است

حالا شما فکر میکنید یکی از میلیون ها چهره انسانی هستید یا اینکه شبیه یکی از این چهره های ترکیبی

 

اینجا هم چند نمونه مدلی هایی از سری عکس های مردمان کلان شهر ها که به حد وسط چهره آن شهر منتج شده است

 

و در آخر هم متوسط چهره خانم ها در هر کشور

چهره خانم ایرانی رو هم در بین آنها میتونید ببینید






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 11:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 

 

یک (روز) خانواده ی لاک پشتها تصمیم گرفتند که به پیکنیک بروند. از آنجا که لاک پشت ها به صورت طبیعی در همه ی موارد یواش عمل می کنند، هفت سال طول کشید تا برای سفرشون آماده بشن!

در نهایت خانواده ی لاک پشت خانه را برای پیدا کردن یک جای مناسب ترک کردند. در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. برای مدتی حدود شش ماه محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیکنیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند!

پیکنیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق بودند. بعد از یک بحث طولانی، جوانترین لاک پشت برای آوردن نمک از خانه انتخاب شد.

لاک پشت کوچولو ناله کرد، جیغ کشید و توی لاکش کلی بالا و پایین پرید، گر چه او سریعترین لاک پشت بین لاک پشت های کند بود!

او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتی اون برنگشته چیزی نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد.

سه سال گذشت... و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال ... شش سال ... سپس در سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک پشت دیگه نمی تونست به گرسنگی ادامه بده . او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد.

در این هنگام لاک پشت کوچولو ناگهان فریاد کنان از پشت یک درخت بیرون پرید،« دیدید می دونستم که منتظر نمی مونید. منم حالا نمی رم نمک بیارم»!!!!!!!!!!!! !!!!!



نتیجه اخلاقی:


بعضی از ماها زندگیمون صرف انتظار کشیدن برای این می شه که دیگران به تعهداتی که ازشون انتظار داریم عمل کنن. آنقدر نگران کارهایی که دیگران انجام میدن هستیم که خودمون (عملا) هیچ کاری انجام نمی دیم

 






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 11:30 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 
مجله نشنال جغرافی عکسهایی با جزئیات بالا از مرجانها را منتشر کرده است که نشان می دهند اشکال هندسی این جانداران دریایی تا چه اندازه هنرمندانه است.

این عکسهای دیدنی، دست خالق را در هنرمندی طبیعت نشان می دهند. در حقیقت در طبیعت نمونه های بسیاری دیده می شوند که از اشکال هنری شگفت انگیزی تشکیل شده اند.

 

مرجان قارچی- این مرجان که در اقیانوس آرام غربی دیده می شود شباهت بسیاری به بخش زیرین کلاهک قارچها دارد. مرجان قارچی (Fungia scutaria) برخلاف سایر مرجانها که اغلب از کلونی تشکیل شده اند یک جانور منفرد است.
 
 
 
ستاره مرجانی- این مرجانهای گوشتخوار که در جستجوی غذا هستند دهان خود را باز کرده اند. از این مرجان که ظاهری شبیه به ستاره دارد در آبهای جزیره "کایمن کوچک" عکسبرداری شده است.
 
 
 
سلف سرویس بزرگ دریا- سدهای مرجانی زندگی دسته جمعی دارند. این سدها کمتر از 1 درصد از زمین اقیانوس را به خود اختصاص می دهند اما حدود 25 درصد از جانوران دریایی را به عنوان غذا مصرف می کنند. اندونزی میزبان یکی از بزرگترین تنوع های زیستی دریایی در دنیا است. این مرجانها نیز از جمله اشکال مختلف حیات در این منطقه هستند. این عکس در نزدیکی مجموع الجزایر "توکانگبزی" گرفته شده است.
 
 
 
استتار- عنکبوت Xenocarcinus depressus خود را در میان شاخه های قرمز تند این مرجان پنهان کرده است.
 
 
 
مرجانهای شاخکی- این مرجانها اصولاً از محصولات تولید شده از فوتوسنتز جلبکهای zooxantelle تغذیه می کنند.
 
 
 
رنگین کمان مرجانها- ترکیبی از مرجانهای نرمی که در نزدیکی جزایر فیجی زندگی می کنند. در تفاوت با مرجانهای سفت، مرجانهای نرم اسکلت خارجی سختی که ماده اصلی تشکیل دهنده سدهای مرجانی است را ندارند.
 
 
 
مرجان درختی ویژه- این اسکلت مرجان درختی که در جزایر تورکس و کایکوس زندگی می کنند توسط مرجانهای کوچکی ساخته شده است.
 
 
 
مرجانهای شاخه ای- این مرجانهای شاخه ای توهم حرکت دریا را ایجاد می کنند
 
 
 
 
برجسته نگاری مرجان- این عکس از نزدیک، پستی و بلندیهای زنجیره ای یک مرجان را نشان می دهد. این تصویر در دریاچه سواحل مکزیک گرفته شده است.
 
 
 
مرجان نرم- این مرجان نرم نارنجی در اقیانوس آرام غربی شنانور است. هم مرجانهای سفت و هم مرجانهای نرم ارتباطی همزیستی با جلبکهای zooxantelle دارند.

 






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 11:29 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 

عبارات زیبا در مورد رشد و پیشرفت فردی

در زیر چند عبارت فوق‌العاده درمورد رشد و پیشرفت فردی برایتان آورده‌ایم. اگر از یکی از این جملات خوشتان آمد آن را به ذهنتان بسپارید یا جایی بنویسید که همیشه جلوی چشمتان باشد تا کمکی باشد برای هدایت شما به سمت موفقیت.

 

"اگر ذهن شاد باشد، نه‌ تنها بدن بلکه کل جهان شاد خواهد بود. بنابراین باید بفهمید که چطور باید خود را شاد نگه دارید. اینکه خواهید بدون پیدا کردن خودِ واقعیتان دنیا را اصلاح کنید مثل این می‌ماند که کل دنیا را با یک چرم بپوشانید تا از درد راه رفتن روی سنگ‌ و خار جلوگیری کنید. این خیلی راحت‌تر از کفش پوشیدن است."ب

--- رومانا ماهارشی (Romana Maharshi)

 

"امید آن حسی است که می‌گوید حسی که الان دارید دائمی نیست."

-- جین کِر (Jean Kerr)

 

"وقتی برای محبوبیت و پیروی دیگران چیزهای زیادی را قربانی کنید، شخصیتتان گم خواهد شد."

-- ناشناس

 

زندگی اولین هدیه است، عشق دومی و درک سومین."

-- مارج پیرسی (Marge Piercy)

 

"درد را بپذیرید، لذات را گرامی بدارید و پشیمانی‌ها را حل‌وفصل کنید؛ بعد این بهترین دعایی است که می‌توانید بکنید: اگر دوباره متولد می‌شدم، باز همینگونه زندگی می‌کردم."

-- جوان مکینتاش (Joan McIntosh)

 

 

"آنها که می‌دانند چیزی نمی‌گویند؛ آنها که می‌گویند، چیزی نمی‌دانند.

وقتی استاد وارد شد، از او پرسیدند که این جمله یعنی چه. استاد گفت، کدامیک از شما بوی گل رز را می‌شناسید؟

همه آنها می‌دانستند. سپس گفت، آنها را با کلمات بیان کنید. همه آنها ساکت بودند."

-- آنتونی دو مِلو (Anthony de Mello)

 

 

"کمتر بترسید؛ بیشتر امیدوار باشید. کمتر بخورید، بیشتر بجوید. کمتر آه بکشید، بیشتر نفس بکشید. کمتر متنفر باشید، بیشتر عشق بورزید. و بعد خواهید دید که همه چیزهای خوب از آنِ شما خواهد شد."

-- ضرب‌المثل سوئدی

 

 

"هر فردی که بداند چگونه بخواند، قدرت دارد که خود را بزرگتر جلوه دهد، راه‌های وجود خود را بیشتر کند، زندگی خود را تکمیل‌تر، مهم‌تر و جالب‌تر سازد."

-- آلدوس هاکسلی (Aldous Huxley)

 

 

" وقتی فهمیدید که چیزی برایتان مضر و ناسالم است، آن را ترک کنید. و وقتی فهمیدید که چیزی برایتان مفید و خوب است، آن را انجام دهید."

-- بودا (The Buddha)

 

 

"خداوندا، آنچه را که بیش از آنچه قدرت انجامش را داشته باشم، آرزویش را دارم، به من عطا کن."

--میکلانژ (Michelangelo)

 

 

"معیار واقعی ثروت ما این است که اگر پولمان را گم کنیم، چقدر می ارزیم."

-- ناشناس

 

 

" اگر در ابتدای یک سفر دراز همه مشکلات مشخص باشد، هیچوقت به آن سفر نخواهیم رفت."

-- دان راتر به همراه پیتر وایدِن (Dan Rather with Peter Wyden)

 

 

"انسان نباید هیچوقت از اینکه در اشتباه بوده است، خجل و شرمسار باشد، هر چه که باشد، امروز عاقل‌تر از گذشته شده است."

-- جاناتان سویفت (Jonathan Swift)

 

 

"تجربه فقط اتفاقاتی نیست که برای ما می‌افتد. این است که دربرابر اتفاقاتی که برایمان می‌افتد، ما چه می‌کنیم."

-- آلدوس هاکسلی (Aldous Huxley)

 

 

"برای خوشبخت شدن، مهم نیست که چقدر داشته باشیم، مهم این است که چقدر لذت ببریم."

-- چارلز هادون اسپارجیون (Charles Haddon Spurgeon)

 

 

"ناآگاهی ریشه شر است."

-- یک راهب ناشناس مصری

 

 

"هیچگاه علم را با خرد اشتباه نگیرید. علم به شما کمک می‌کند زندگی را بگذرانید، خرد کمکتان می‌کند زندگیتان را بسازید."

-- ساندرا کاری (Sandra Carey)

 

 

"یافتن خوشبختی در خودمان ساده نیست، پیدا کردن آن در جایی دیگر اصلاً ممکن نیست."

-- آکنس ریپلایر (Agnes Repplier)

 

 

"زندگی سخت‌ترین تست هوش است."

-- الکس فریزر (Alex Fraser)

 

 

"بازی زندگی بازی با بومرنگ است. افکار، اعمال و گفته‌های ما خیلی زود با دقت بسیار زیاد به خودمان برمی‌گردد."

-- فلارنس اسکووال شین (Florence Scovel Shinn)

 

 

"یادگرفتن پیدا کرد چیزی است که می‌دانستید. انجام دادن نشان دادن این است که می‌دانستید. یاد دادن به خاطر دیگران آوردن است که درست مثل شما می‌دانستند. همه ما یادگیرنده، انجام‌دهنده و یاددهنده هستیم."

-- ریچارد باخ (Richard Bach)

 

 

"چون فکر می‌کنم فقط یکبار زندگی خواهم کرد، هر کار خوبی که می‌توانم انجام دهم، هر مهربانی که می‌توانم به مخلوقات خدا نشان دهم باید انجام دهم. نباید آن را فراموش کنم یا برای بعد بگذارم چون ممکن است بار دیگری متولد نشوم."

-- استفان گرلت (Stephen Grellet)

 

 

"کمی دولت و کمی شانس در زندگی لازم است، اما فقط یک احمق به این دو اعتماد می‌کند."

-- پی. جی. اورورکه (P. J. O’Rourke)

برگرفته از پورتال جوانان ایرانی (مردمان)






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 11:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 11:15 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

دو مرد دینی مالزیایی مشغول رصد کردن هلال ماه رمضان با تلسکوپ

رصد هلال ماه رمضان

 


حمله انتحاری به پلیس در منطقه لشکرگاه افغانستان

حمله انتحاری


 


نیروهای اسراییلی معترضان فلسطینی و فعالان بین المللی صلح را که به احداث دیوار حائل در منطقه بیت لحم اعتراض دارند دستگیر می کنند

دستگیری معترضان فلسطینی

 


20 نظامی طالبان برای وارد شدن به فرایند صلح و آشتی ملی در جلال آباد اسلحه های خود را تحویل نیروهای دولتی افغان دادند

صلح و آشتی ملی در جلال آباد

 


طفل شش ماهه که در یک خانواده سیلزده پاکستانی به دنیا آمده مشغول گریه روی پاهای پدرش

نوزاد

 


"جین لین لین" زن هنگ کنگی دارنده رکورد گینس مشغول زدن 150 حلقه فلزی به طور همزمان. وی در سال 2008 رکورد 300 حلقه را زده است

رکورد حلقه

 


مسابقات دوچرخه سواری خوابیده دور آمریکا بین 25 دوچرخه سوار اروپایی و 25 دوچرخه سوار  از آمریکای شمالی

دوچرخه سواری خوابیده

 


نمایش هوایی در بریتانیا

نمایش هوایی

 


یک خانواده شتردار آواره در مرز کنیا و سومالی   

شتر

شتر

 


مرد چینی در حال تراشیدن موهایش در یک حمام عمومی

تراشیدن مو

 


خانه ای گلی در یک کمپ آوارگان در کابل افغانستان

کمپ آوارگان

 


ساخت یک موتور از مواد بازیافتی خودروها در بانکوک

مواد بازیافتی

 


گربه ماهی تلف شده در اثر خشکسالی در سن آنجلیو تگزاس

خشکسالی

 


مبارزه گوزنی با یک گوزن پلاستیکی در غرب مونتاتا آمرسکا. این گوزن تصور کرده که رقیبش واقعی است.

گوزن پلاستیکی

 


قایق سواری یک مرد در خیابان های آب گرفته استونی در شمال اروپا

قایق سواری


 


ایجاد طوفان های موسمی و رعدوبرق در کالیفرنا

طوفان های موسمی

 


کشته‌ و مجروح شدن 14 نفر بر اثر حمله افراد مسلح به اتوبوس مسافری شیعیان هزاره پاکستان

اتوبوس شیعیان

 


کارگران بهداشت در حال تمیز کردن سطح دریاچه از جلبک در چین

دریاچه

 


کوه یخی کوچکی شبیه به یک خرس قطبی در جزیره ای در کانادا

کوه یخی

 


مسجدی در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی

مسجدی در جاکارتا

 


تصویر گرفته شده در جزایر هاوایی. برای گرفتن این عکس 1.5 ساعت زمان صرف شده است. در منظره جلو تصویر می توانید تلسکوپ هاوایی کاداندا را مشاهده نمایید.

جزایر هاوایی

 


خطوط انتقال برق در هلمند افغانستان

انتقال برق

 


پرورش درختانی شبیه به انسان

درختانی شبیه به انسان

 


تصویر گرفته شده توسط ناسا از سیارک غول پیکر وستا

سیارک غول پیکر وستا

 


مسابقه پرش با دوچرخه در لس آنجلس

پرش با دوچرخه

 


محل سقوط هواپیمای نظامی C-130 در جنوب مراکش

سقوط هواپیما

 


سربازان کره جنوبی در حال جمع آوری گل و لای ناشی از بارش شدید باران و ایجاد سیل در سئول

سیل در سئول

 


کمبود شدید آب و خشکسالی در استان گوئیژو در جنوب غرب چین

خشکسالی


 


ایستادن یک معترض مصری در بالای تیر چراغ برق در میدان التحریر قاهره

معترض مصری


 


پیاده روی مردم روی پل 444 متری که از روی کانال راین (آلمان) عبور می کند.

کانال راین

 

بارش باران و رانش زمین در کره جنوبی 36 کشته بر جا گذاشت




 

استادیوم اصلی بازی های المپیک 2012 لندن


 

پرش یک مرد هندی به درون آب


 

آویزان کردن آجر از اسلحه سربازان چینی برای تقویت ذهن و تعادل آن ها


 

حمام کردن یک کودک پاکستانی با استفاده از پمپ دستی


 

پرواز همزمان 343 بالن برای ثبت یک رکورد جهانی در فرانسه






 


بدون شرح!

بدون شرح


بدون شرح
 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح







تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 10:57 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">