سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
میتوانم با خیال راحت بگم در 20 سال استفاده از کامپیوتر هرگز قربانی ویروس کامپیوتری نبودم، و تا کنون هرگز نرم افزار آنتی ویروس را اجرا نکردم. واقعیت خارق العاده عجیب اینست که افرادی که بیشتر نگران ویروسند اغلب بیشتر با آن درگیرند.با کمی آموزش ابتدایی میتوانید کاملا از مشکلات ویروسها و بدافزارها خلاص شوید پس آرام باشید و از اینترنت لذت ببرید.
 
1- مراقب دانلودهای جعلی و دکمه های دانلود باشید:
معمولا  روی سایت های تورنت یا هرجا با کلمه کلیدی دانلود در آن مورد هدف قرار میگیرند،بنابراین کاربران فریب خورده کلیک میکنند و چیزی کاملا غیر مرتبط را دانلود میکنند.حیله ای کثیف است و تنها راه مقابله با انها اینست که قبل از فشردن دکمه دانلود دقت کنید و خوب فکر کنید. اگر سوال سایت را بدانید به شما کمک میکند زیرا باید توانایی درک  تغییر محل دکمه دانلودرا در سایتهای دانلود داشته باشید–اما کاربران جدید چه میشوند؟
مواظب تبلیغات بالای سایت ها باشید زیر نوار ابزار مروگرتان اگر دیدید تبلیغات باز شده با دامنه درخواستی شما متفاوت است خیلی احتیاط کنید چون ممکن است که نوعی تبلیغات مخرب باشه و 70% احتمالات درست می باشد
روش دیگر استفاده از منطق است. به عنوان مثال اگر برخی نرم افزارهایی که دانلود کردید دکمه پخش را نشان دهد,باید فورا متوجه غیرمرتبط بودنش شوید.این نوع دانلودها به سبک ساده ای تبلیغ شده اند
 

 

2- از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نکنید:
تا کنون در هرکدام از مباحث هک، اینترنت اکسپلورر معمولا اولین موردیست که با شکست مواجه میشود اکسپلورر ادعا میکند که نصب نسخه جدید XP مرورگر IE6 در عرض چند دقیقه ویروسی (آلوده) شود.
بدلیل اینکه آخرین نسخه IE9 مقداری پیچیده تر است، واقعیت اینست که IE موردهدف هرروزه هکرها قرار میگیرد، افرادی که تا کنون به تغییر مرورگر توجهی نکردند به هدف رسیدن هکرها کمک میکنند.


3- پشتیبانی تلفنی سیستم عامل ویندوز در آمریکا
در بریتانیا کسانی هستند که با نام نمایندگی های سیستم عامل ویندوز شروع به کلاهبرداری نموده اند طریقه شروع شدن در زیر آمده است:
A: سلام اخطاری از طرف ویندوز شما ثبت کردیم- تا بحال مشکلات اینچنینی را تجربه کردید؟ در این مورد 90? افراد ویندوزهای خود را در گروه آسیب دیده (خراب) رده بندی میکنند بله مطمئنا قبلا بااین مشکلات مواجه شدند زیر احتمالا کسی نیست که مشکل ویندوز نداشته باشد. بنابراین تمرین میکنید که چگونه تماس کنترل از راه دور دسترسی به کامپیوتر شخصیتان را کامل کنید محلی که برخی از کنترلهای تکنیکی (فنی) انجام میشود و در تلاشند تا شما به توافق برسید. این فیلم را تماشا کنید تا بدانید چه انتظاری ازشما میرود.
 
 
4- نادیده گرفتن پاپ آپ ها
اگر نرم افزار آنتی ویروس را اجرا میکنید پاپ آپ ها مشکل ساز میشوند چون آنتی ویروس ها آنها را به عنوان نرم افزار  Av می شناسند.
برای شروع هر پیامی از سوی مرورگرتان  مبنی بر اتمام برنامه را نادیده بگیرید. به عنوان یک قانون کلی، همه پیام های مرتبط امنیتی را اگر خودتان آغازگرش نبودید با کلیک روی دکمه اسکن نرم افزارAV نادیده بگیرید. اگر پیامی از سوی  پاپ آپAV روی ویندوزتان دریافت کردید هرگز نصب نکنید احتمالش هست که آلوده (ویروسی) شوید.

 

 

5- از سایت های عمومی تورنت مثل پلاگ دوری کنید
اغلب سایت های عمومی تورنت با بدافزارها و تورنت های جعلی باعث مشکل میشوند. به اینکه چه چیزی دانلود میکنید اهمیت نمیدهم اما مطمئن شوید که در سایتهای امن ثبت نام کنید
برخی استثنائات برای این فانون وجود دارد ،ما بهترین سایتهای جدید تورنت را تحت پوشش قرارداده ایم. torrentbutler.eu اگر فیلم وجود داشت اکنون درحال بررسی بود. piratebay.org با میلیون ها کاربر، سیستم معمولا پراز گزارشات فایل های جعلی یا ویروسی است اما آپلود را از طریق کاربران قابل اعتماد پیگیری کنید (با جمجمه صورتی یا سبز به همراه نشانه خطر در کنار آنها)

دانلود فقط برای اعضا است زیرا  ثبت نام در این سایت ها خیلی مشکل است.پیشتر در مورد چگونگی پافتن ثبت نام امنیتی نوشته بودیم.

 

 

6- تورنت های جعلی که نیازمند ویدئو پلیر مخصوص هستند:
اگر نصیحت من را نادیده بگیرید و تعدادی فیلم از سایت عمومی تورنت دانلود کنید شانس خوبی برای یک تورنت جعلی دارید.شناخت آنها به این دلیل که فایل ها معمولا خالیست مشکل است اما پس از نمایش آنها پیغامی مبنی بر اینکه ویدئو پلیر جدیدی دانلود کنید مشاهده خواهید کرد زیرا حاوی رمزهای مخصوص یا عباراتیست که تاثیرگذارند.
فیلم هارا از سایت های عمومی دانلود نکنید و از پلیر VLC برای بررسی فایل استفاده کنید.پلیر VLC دارای تمام کدهای ساخته شده است بنابراین اگر بدرستی اجرا نشود فیلم درست نیست

 


7- هرپیامی که برایتان ارسال میشود باز نکنید:
ممکن است دوستانتان به اندازه ای که برای شما مهم است مراقب نباشند.اگر دوستانی دارید که برایتان بسته های کوچک سرگرمی فایل های.exeیا هرچیز دیگری مثل عکس های ساده میفرستند فقط آنها را حذف کنید
 

8- در مورد یک مطلب در گوگل جستجو نکنید:
چندی پیش رونده نگران کننده بدافزارهای تخریب کننده سایتها رده بالایی در گوگل برای خدمات مختلف را پوشش دادیم. تصور کنید بهترین ویدئو پلیر را دانلود کرده اید درواقع یک کپی آلوده به ویروس خطرناک به جای آن از سایت دریافت کردید راه حل اینست که نترسید؛ ما فهرست بیشماری از بهترین نرم افزارها برای ویندوز داریم (لینوکس  به همراه  Mac Osx ،کاربران osx یا linuxباید نگران ویروس ها باشند) به همراه لینک های تایید شده که میتوانید به آنها اعتماد کنید. اگر در مورد دانلود برنامه خاصی نامطمئن هستید میتوانید از مهندسین آی تی بپرسید

 
9- اکانت غیر مدیریتی برای استفاده عادی و اعضای خانوادتان بسازید:
اگر به خود و اعضای خانوادتان اجازه میدهید از اکانت مدیریتی استفاده کنند با مشکل مواجه میشوید
اکانتهایی با امتیاز محدود بسازید که از شما درمقابل اجرای هرچیزی که توسط کاربر(آلوده باشد یا نه)اجرا میشود محافظت کند.میتونید مطالب بیشتری در مورد اکانت کاربری و موارد دیگر در کتاب الکترونیکی مرتبط با ویندوز7بیابید.
اینترنت میتواند محیطی خطرناک باشد مگر اینکه این قوانین ساده را دنبال کنید اگر نکات مفید دیگری پیدا کردید لطفا به اشتراک بگذارید.بیاید همین حالا  به خطرناکی  ویروس پایان دهیم.





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 10:44 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

علائم ابتلا به سرطان خون را بشناسید

سرطان خون، ‌سرطان بافت های سازنده خون است که مغز استخوان و سیستم لنفاوی را در بر می‌گیرد و ...

 

 تب، خستگی مزمن و عفونت های مکرر بدون منشاء عفونی از علائم ابتلاء به سرطان خون است.
استادیار گروه هماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه لوکمیا یا سرطان خون، ‌سرطان بافت های سازنده خون است که مغز استخوان و سیستم لنفاوی را در بر می‌گیرد، اظهار داشت: کاهش وزن غیر ارادی، ورم غدد لنفاوی، بزرگ شدن کبد و طحال، خون‌ریزی‌های غیر ارادی و کبود شدگی، ایجاد لکه‌های قرمز روی پوست، عرق کردن بیش از حد مخصوصا در شب، استخوان درد و نازک شدن استخوان‌ها از دیگر علائم و عوارض این بیماری به شمار می رود.

دکتر ابولقاسم اللهیاری با بیان اینکه سرطان خون بر اساس عمل رشد و نوع سلولها به دو نوع حاد و مزمن طبقه بندی می شود افزود: بر خلاف تصور عامه مردم سرطان خون بیماری کشنده ای نیست و با توجه به منشاء بیماری و انجام روشهای نوین پیوند سلولهای بنیادین 30 تا 40درصد بیماران علاج قطعی می شوند.
این فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی گفت: علت واقعی این بیماری هنوز مشخص نشده است و عوامل محیطی و ژنتیکی همچون درمان سرطان های دیگر، اختلالات خاص خونی ،در معرض شدید پرتوهای رادیولوژی قرار گرفتن وسیگار می تواند در ایجاد این بیماری تأثیرگذار باشد.
منبع : Mehrnews.com





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 9:31 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 

درمانی برای چاقی دور کمر

این مطالعات را روی 69 فرد مبتلا به اضافه وزن انجام دادند اما تمام این افراد با وجود داشتن اضافه وزن، سالم بودند و ...

 

یک بررسی جدید نشان داد کاهش مقدار اندکی از مواد غذایی کربوهیدراتی از رژیم غذایی می‌تواند به کاهش چربی دور کمر با تغییر بسیار ناچیز در وزن فرد، کمک کند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، پروفسور باربارا گوور، استاد علوم تغذیه در دانشگاه آلابامای آمریکا در بررسی‌های اخیر خود متوجه شد که کاهش حتی مقدار کمی از کربوهیدرات‌های رژیم غذایی می‌تواند در کم شدن چربی کل بدن موثر باشد.

گوور تأکید کرد این تغییرات نقش موثری در کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دوم، سکته مغزی و بیماری‌های عروق کرونری دارد.

به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، گوور و دستیارانش این مطالعات را روی 69 فرد مبتلا به اضافه وزن انجام دادند اما تمام این افراد با وجود داشتن اضافه وزن، سالم بودند.

شرح این مطالعه در نشست سالانه انجمن غددشناسی آمریکا در بوستون ارائه شده است.

منبع Isna.ir





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 9:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
زن پرستی و جنون شهوت در آخرالزمان
از مهم‌ترین ناهنجاری های خانوادگی در آخرالزّمان ایجاد گسست شدید عاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانواده‌هاست.

شفاف:از منظر احادیث اسلامی، در آخرالزّمان بنیاد خانوده‌ها به شدّت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فسادها، فتنه‌ها و آفت‌های فراگیر این دوران، در متن تمام خانه‌های شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان که پدران و مادران را نیز فراخواهد گرفت:
از ویژگی‌های خانواده مهدی باور، شناخت آسیب‌ها و آفت‌های خانوادگی در دوران آخرالزّمان، حفاظت و پاک نگه داشتن حریم خانه و خانواده از آسیب‌ها و آفات آخرالزّمانی و جای‌گزینی «فرهنگ انتظار» در برابر «فرهنگ ابتذال» است.

نابسامانی عاطفی در روابط خانوادگی

از مهم‌ترین ناهنجاری های خانوادگی در آخرالزّمان ایجاد گسست شدید عاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانواده‌هاست. از منظر احادیث اسلامی، در آخرالزّمان بنیاد خانوده‌ها به شدّت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فسادها، فتنه‌ها و آفت‌های فراگیر این دوران، در متن تمام خانه‌های شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان که پدران و مادران را نیز فراخواهد گرفت:
«در آخرالزّمان، خواهی دید که پدران و مادران از فرزندان خود به شدّت ناراضی اند و عاقّ والدین شدن رواج یافته است.1 حرمت پدران و مادران سبک شمرده می‌شود.2 فرزند به پدرش تهمت می‌زند، پدر و مادرش را نفرین می‌کند و از مرگ آنها مسرور می‌شود.3 در آن هنگام، طلاق و جدایی در خانواده‌ها بسیار خواهد شد.4 در آن زمان، فتنه ها چونان پاره‌های شب تاریک، شما را فرا می‌گیرد و هیچ خانه‌ای از مسلمانان در شرق و غرب عالم نمی‌ماند؛ مگر اینکه فتنه‌ها در آن داخل می‌شوند.»5
هنگامی که ببینی اگر مردی یک روز گناه بزرگی همچون فحشا، کم فروشی، کلاه‌برداری و شرب خمر انجام نداده باشد، بسیار غمگین و اندوهگین می‌شود که گویی آن روز عمرش تباه شده است20 و می‌بینی که زندگی مردم از کم‌فروشی و تقلّب تأمین می‌شود.

شهوت‌گرایی و لذّت‌جویی

عفّت و نجابت زنان و مردان آخرالزّمانی در تاخت و تاز اسب وحشی شهوت تاراج می‌گردد و روح ایشان به لجنزاری بدبو از بی‌عفّتی و هواپرستی تبدیل می‌گردد:
«همّ و غم مردم (در آخرالزّمان) به سیر کردن شکم و رسیدگی به شهوتشان خلاصه می‌شود، دیگر اهمیت نمی‌دهند که آنچه می‌خورند حلال است یا حرام؟ و اینکه آیا راه اطفای غرایزشان مشروع است یا نامشروع؟!6
زنان در آن زمان، بی ‌حجاب و برهنه و خودنما خواهند شد.7 آنان در فتنه‌ها داخل، به شهوت‌ها علاقه‌مند و با سرعت به سوی لذّت‌ها روی می‌آورند.8 خواهی دید که زنان با زنان ازدواج می‌کنند.9 درآمد زنان از راه خودفروشی و بزهکاری تأمین می‌گردد.10 آنان حرام‌های الهی را حلال می‌شمارند و بدین سان در جهنّم وارد و در آن جاودان می‌گردند.11

بی‌غیرتی خانوادگی

مردان و زنان آخرالزّمانی، دچار نوعی «قحط غیرت» می‌شوند تا جایی که در دفاع از کیان عفّت و نجابت خانواده‌های خود دچار نوعی بی‌حسّی و بی‌میلی می‌گردند و گاه به عمد، ناموس خویش را در معرض دید نامحرمان قرار می‌دهند و حتّی به بی‌عفّتی‌ها و خودفروشی ایشان رضایت می‌دهند:
«مرد از همسرش انحرافات جنسی را می‌بیند و اعتراضی نمی‌کند. از آنچه از طریق خودفروشی به دست می‌آورد، می‌گیرد و می‌خورد. اگر انحراف سراسر وجودش را فرا گیرد، اعتراض نمی‌کند، به آنچه انجام می‌شود و در حقّش گفته می‌شود، گوش نمی‌دهد. پس چنین فردی دیوث است (که بیگانگان را بر همسر خود وارد می‌کند).»12

زن‌پرستی

یکی از آفات و ناهنجاری‌های خانوادگی در آخرالزّمان، زن‌سالاری تا سر حدّ زن‌پرستی و قبله قرار دادن زنان است:
«(در آخرالزّمان) تمام همّت مرد، شکم او و قبله‌اش، همسر او و دینش، درهم و دینار او خواهد بود.13 مرد از همسرش اطاعت می‌کند، ولی پدر و مادرش را نافرمانی می‌کند.14 در آخرالزّمان زن را ببینی که با خشونت با همسرش رفتار می‌کند، آنچه را که او نمی‌خواهد، انجام می‌دهد، اموال شوهرش را به ضرر وی خرج می‌کند.»15
در آخرالزّمان، خواهی دید که پدران و مادران از فرزندان خود به شدّت ناراضی اند و عاقّ والدین شدن رواج یافته است. حرمت پدران و مادران سبک شمرده می‌شود.2 فرزند به پدرش تهمت می‌زند، پدر و مادرش را نفرین می‌کند و از مرگ آنها مسرور می‌شود.

مانع تراشی در تربیت دینی فرزندان

از دیگر ناهنجاری‌های خانوادگی در آخرالزّمان، کم توجّهی والدین به تربیت دینی فرزندان و مانع‌تراشی برای علم آموزی دینی و گرایش‌های الهی آنان است:
«وای بر فرزندان آخرالزّمان از روش پدرانشان! نه از پدران مشرکشان، بلکه از پدران مسلمانشان که چیزی از فرایض دینی را به آنها یاد نمی‌دهند و اگر فرزندشان نیز از پی فراگیری معارف دینی بروند، منعشان می‌کنند و تنها از این خشنودند که آنها درآمد آسانی از مال دنیا داشته باشند، هر چند ناچیز باشد. من از این پدران بیزارم و آنان نیز از من بیزارند.»16

آشناگریزی و همسایه آزاری
از آسیب‌های خانوادگی دوره آخرالزّمان، قطع رحم، آشناگریزی و همسایه‌آزاری به شیوه‌های گوناگون است:
«هنگامی که پیوند خویشاوندی قطع شود و برای اطعام و مهمانی دادن بر یکدیگر منّت گذارند... .17 همسایه به همسایه‌اش آزار و اذیت می‌کند و کسی جلوگیری نمی‌کند.18 و همسایه را می‌بینی که همسایه‌اش را از ترس زبانش اکرام و احترام می‌کند.»19

حرام‌خوری و آلودگی‌های اقتصادی

در آخرالزّمان بحران اقتصادی حرام به حدّ اعلای خود می‌رسد، خانواده‌ها تقوای اقتصادی را از دست داده و در منجلاب آلودگی‌های اقتصادی همچون ربا، کم فروشی، رشوه‌خواری و گران‌فروشی غوطه‌ور می‌گردند:
«هنگامی که ببینی اگر مردی یک روز گناه بزرگی همچون فحشا، کم فروشی، کلاه‌برداری و شرب خمر انجام نداده باشد، بسیار غمگین و اندوهگین می‌شود که گویی آن روز عمرش تباه شده است20 و می‌بینی که زندگی مردم از کم‌فروشی و تقلّب تأمین می‌شود.21 در آن زمان ربا شایع می‌شود، کارها با رشوه انجام می‌یابد، مقام و ارزش دین تنزّل می‌نماید و دنیا در نظر آنها ارزش پیدا می‌کند.»22

پی‌نوشت‌ها:
1. اصول کافی، ج8، ص41.
2. همان.
3. بحار الانوار، ج52، ص259، باب 25.
4. إلزام الناصب، ص182؛ منتخب الأثر، ص 433..
5. الملاحم و الفتن، ص 38.
6. اصول کافی، ج8، ص42.
7. من لایحضره الفقیه، ج3، ص390، ح4374.
8. همان.
9. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 275، ح 21554.
10. همان.
11. همان.
12. إلزام الناصب، ص195.
13. بشارة الاسلام، ص 132.
14. إلزام الناصب، ص181، یزدی حائری.
15. اصول کافی، ج 8، ص 38.
16. جامع الأخبار، ص 106، فصل 62.
17. بحار الانوار، ج 52، ص 263.
18. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 275.
19. اصول کافی، ج 8، ص 40.
20. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 279.
21. اصول کافی، ج 8، ص 40.
22. وسائل الشّیعه، ج 15، ص 348.

منبع:shafaf.ir






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 9:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تناسب‌ اندام هوازی چیست ؟!

تست‌های لازم برای تعیین تناسب‌ اندام هوازی و تمریناتی که برای تقویت سطح تناسب ‌اندام انجام می‌گیرد به شما کمک می کند تا عضلات شما ....
   
 تناسب ‌اندام یا سلامتی که از راه فعالیت ‌ها و تمرینات هوازی به دست می‌آید را تناسب ‌اندام هوازی می‌نامند. واژه هوازی (ایروبیک) صفتی است که معمولاً به چیزی که به هوا نیاز دارد مرتبط است.
 
 بعد از تعریف تناسب‌ اندام هوازی می‌توانیم به سراغ اطلاعات مربوط به تمرینات و تست‌های آن برویم. با افزایش بیماری‌های قلبی-عروقی در دنیای مدرن امروز، نیاز به مراقبت بیشتر از تناسب ‌اندام هوازی خود امر مهمی است. فعالیت‌های مختلف که تحت تمرینات قلبی-عروقی دسته‌ بندی می‌شوند شامل دویدن، شنا کردن، دوچرخه‌ سواری و امثال این می‌شود. این تمرینات (و شدت، تکرار و طول ‌مدت آنها) باید برحسب سطح تناسب ‌اندام فرد انجام گیرد.
    
چطور می‌توان تناسب ‌اندام هوازی را تقویت کرد؟
در زیر به بررسی تست‌های لازم برای تعیین تناسب‌ اندام هوازی و تمریناتی که برای تقویت سطح تناسب ‌اندام انجام می‌گیرد، می‌پردازیم. داشتن اطلاعات درمورد تست‌های مختلف و استفاده از آن ر انجام تمرینات بسیار مفید است.
    
تست‌های تناسب ‌اندام هوازی
تست‌های تناسب ‌اندام هوازی برای تعیین سطح تناسب ‌اندام با استفاده از تمریناتی مثل دویدن نرم یا پیاده ‌روی انجام می‌گیرد. معمولاً در چنین تمریناتی از فعالیت راه رفتن 5/1 مایل با سرعت متوسط و ثابت استفاده می‌شود.
   
تست راه‌رفتن :
 فعالیت راه رفتن یکی از بهترین تمرینات هوازی به شمار می‌رود. فرد نباید دو ساعت قبل تست چیزی بخورد. یک سطح صاف برای دویدن و دو نرم انتخاب می‌شود. برای انجام تست نیاز به کرونومتر (گام‌ شمار) است. زمانی که برای تمام کردن فاصله 5/1 مایل لازم است توسط کرونومتر ثبت می‌شود. اگر مقدور نباش که 5/1 مایل را با دویدن/دویدن نرم تمام کرد، فرد می‌تواند با فعالیت‌های هوازی با شدت کمتر مثل راه‌ رفتن آن را تمام کند.
   
شنا کردن :
تست شنا کردن که 12 دقیقه طول می‌کشد هم یکی از تست‌های استاندارد است. شنا کردن بهترین ورزش هوازی برای کم کردن وزن است. کسانیکه به طور مرتب شنا می‌کنند باید این فعالیت را ادامه دهند. تست شنا برای افراد مبتلا به آرتروز شانه مطوب نیست. شنا کردن برای 12 دقیقه متوالی برای مبتدیان آسان نیست، حتی اگر به‌طور مرتب ورزش کنند. در تست اصلی، فرد باید تعداد دورهایی که طی 12 دقیقه تکمیل می‌کند را بشمارد. برحسب تعداد دورهایی که طی این مدت انجام شود، سطح تناسب‌اندام فرد تعیین می‌شود.
   تست دوچرخه‌سواری :
 تست دوچرخه برای تعیین سطح تناسب ‌اندام طی دوچرخه‌ سواری استفاده می‌شود. فعالیت دوچرخه زدن باید برای 6 دقیقه با یک مقاومت مشخص ادامه یابد. توصیه می شود که ضربان قلب در هر دقیقه ثبت شود. برای محاسبه اکسیژن مصرفی می‌توان از  نوموگرام استفاده کرد.
   
 تمرینات تناسب ‌اندام هوازی
براساس تعریف ارائه شده از کالج پزشکی ورزشی امریکا (ACSM)، تمرین هوازی فعالیتی است که شامل حرکات ریتمیک و مداوم گروه‌های عضلانی بزرگ بدن می‌شود. قلب و ریه‌ ها باید بالاتر از سطح عادی فعالیت کنند. تعیین ضربان قلب هدف قبل از شروع هر تمرین هوازی مفید است. ضربان قلب هدف افراد از لحاظ دامنه محاسبه می‌شود. برای محاسبه این دامنه از فرمول زیر استفاده می‌شود:
 ضربان قلب مینیمم = )سن – 220) × 60/0
 ضربان قلب ماکسیمم = )سن – 220) × 90/0
 عددی که توسط این فرمول‌ها به دست می‌آید باید ضربان قلب هدف شما درنظر گرفته شود. برخی از نمونه‌های فعالیت هوازی برای حفظ سطح تناسب‌اندام عبارتند از: ایروبیک دنس ، پیاده ‌روی ، دو نرم ، دویدن ، دوچرخه‌ سواری ، شنا ، پله ‌نوردی ، طناب زدن ، اسکیت ، اسکی و از این قبیل.
 منبع : mardoman.net
 





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 9:11 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

انتخاب زیباترین و جذابترین مهمانداران خطوط هوایی جهان! + تصاویر

نظر سنجی ای بین هزاران مسافر خطوط هوایی بریتانیا در خصوص زیباترین و جذابترین مهمانداران صورت گرفته است و در نتیجه خطوط هوایی ویرجین آتلانیک با 53% زیباترین مهمانداران را به خود اختصاص داد...

 

 
نظر سنجی ای بین هزاران مسافر خطوط هوایی بریتانیا در خصوص زیباترین و جذابترین مهمانداران صورت گرفته است و در نتیجه خطوط هوایی ویرجین آتلانیک با 53% زیباترین مهمانداران را به خود اختصاص داد و سنگاپور با 18 % و اتحاد با 12% امارات 11% و ایرلاین با 6% مقامهای دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.
 

 
در پی این نظر سنجی " جف فر" سخنگوی انجمن مستقل مهماندارن هواپیما ( APFA ) که حدود 18000 عضو در خطوط هوایی دارد طی گفتگویی با خبرنگاران لس آنجلس تایمز این نظر سنجی را بسیار توهین آمیز دانسته و می گوید که مهمانداران , به ویژه پس از حمله 11 سپتامبر به غیر از پذیرایی از مسافران مسئولیت بسیار مهمتری در طول پرواز دارند.
 
 
همچنین وی در ادامه میگوید: مهماندارن اولین پاسخ دهندگان به مسافران هستند و اعتقاد دارم که ظاهر افراد هیچ ربطی به این مسئله ندارد ." جف فر" خاطر نشان کرد از سال 1960 تا 1970 صرف نظر از جنسیت و ظاهر مهانداران برای انتحاب کارکنان خود بسیار تحت فشار بوده و انتخاب کارکنان را بر اساس توانایی و قابلیت افراد انجام داده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 9:4 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

کشف دوربین مخفی در حمام و اتاق خواب دو دختر دانشجو! + عکس

آنها پس از کشف دوربین ها متوجه شدند از تمام حرکات آنها در طول سه ماه گذشته فیلم گرفته شده است. این دوربین ها دراتاق ها و حمام کار گذاشته شده بود...
 
دو دختر دانشجوی بلغاری که برای یک ترم به یک دانشگاه آمریکایی انتقالی گرفته بودند از کشف چند دوربین مخفی در خانه دانشجویی شان شوکه شدند.
"ونیا" 22 ساله و "رالیتسا" 23 ساله این خانه را سه ماه پیش در کالیفرنیا اجاره کرده بودند. آنها پس از کشف دوربین ها متوجه شدند از تمام حرکات آنها در طول سه ماه گذشته فیلم گرفته شده است. این دوربین ها دراتاق ها و حمام کار گذاشته شده بود. رالیستا اظهار داشت :" واقعا وحشتناکه، من هرگز تصور نمیکردم همچین اتفاقی برای من و دوستم بیفتد . ما فقط می خواستیم با گرفتن یک ترم تابستانی ، تابستان خود را در آمریکا بگذرانیم."
 
 
ونیا نیز اعلام کرد:" حمام و اتاق جاهای شخصی هستند که افراد کارهای شخصی خود را انجام میدهند و حتی نمی توانم فکرش را بکنم که از کوچکترین حرکت من فیلم برداری شده است."این دو دانشجو بعد از پیدا کردن دوربینها با تعقیب کابلها به یک کمد قفل شده در زیر فرش رسیدند. بعد از شکستن قفل متوجه شدند که کابلها به یک تلویزیون کوچک مدار بسته متصل می شوند.
به گفته پلیس این دوربین ها طوری به کار رفته بودند که همانند آژیر اطفاء حریق به نظر می رسیدند. پلیس کالیفرنیا در این خصوص هنوز هیچ مضنونی را بازداشت نکرده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 9:1 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

اسرار کاهش وزن سالم(2)

دلایلی که سبب اضافه وزن می شوند ریشه در فرهنگ ما ، عادات ما ، ژن های ما ، و روان ما دارند. این مطلب را جان باگنولو یک متخصص تغذیه در ماساچوست می گوید.

مساله : استرس و خستگی

استرس ، خستگی ، و افزایش وزن ، دوستان مشترک هستند: استرس می تواند به انتخاب غذاهای بی ارزش و فقیر از نظر ارزش غذایی منجر شود و این می تواند قند خون شما را پایین آورده و در نتیجه احساس کمبود انرژی خواهید نمود. کمبود خواب می تواند بدن شما را وادار به آزاد کردن هورمون های استرس نموده و مسبب آغاز وزن گیری شود. لورینگ می گوید: " هر چقدر که زمان کمتری را به مراقبت از خود اختصاص بدهید، ایجاد تغییراتی که منجر به کاهش وزن بشود برایتان دشوارتر خواهد گردید"

راه حل : بیشتر بخوابید
افرادی که  در شب خواب کمتر از هشت ساعت  دارند، معمولا توده بدنی بالاتری نسبت به افرادی دارند که هشت ساعت کامل می خوابند، همچنین کودکانی که در شبانه روز کمتر از 12 ساعت می خوابند، احتمال بیشتری دارد که هنگام رسیدن به 3 سالگی، اضافه وزن داشته باشند. اگر چه این مطلب، اثبات نمی کند که کمبود خواب سبب افزایش وزن می شود، لیکن ارتباط  و همبستگی غیرقابل انکاری میان کم خوابیدن و وزن اضافی وجود دارد.

برای خواب بیشتر -- حداقل هفت ساعت -- از ورزش کردن،  نوشیدن الکل و کافئین در اواخر روز خودداری کنید، قبل از خواب دوش بگیرید و زودهنگام  به بستر بروید.

راه حل : اهداف هوشمندانه برای خود در نظر بگیرید
میشلز برای کمک به تنظیم اهداف به صورت زمان بندی شده  و کارآمد، از یک هرم استفاده می کند. در بالای یک برگ کاغذ ، یک هرم  بکشید، و در بالای آن ، هدف نهایی خود را با جزئیات بنویسید-- مثلا تعداد کیلوهایی که می خواهید کم کنید، همچنین این که با این مقدار کم کردن وزن قادر به انجام چه کارهایی خواهید بود( شرکت در یک مسابقه دو ، جستجوی کار جدید). در سطر بعدی ، این هدف بزرگ را بشکنید و به هدف های ماهانه تقسیم کنید. سپس اهداف هفتگی و روزانه برای خود تعیین کنید.

راه حل : آزاد کردن سریع استرس
لورینگ می گوید:" یک مراقبه (مدیتیشن) کوتاه می تواند روشنی ذهن مورد نیاز برای انتخاب غذاهای بهتر و ورزش های مفیدتر را به شما بدهد". به گونه ای بنشینید که بتوانید خود را صاف نگهدارید. با 20 بار تنفس ،  از کاری که می خواهید انجام دهید به خود آگاهی بدهید. در هنگام که ذهن شما منحرف و حواستان پرت شد، که امری طبیعی است ، به آرامی آن را با تنفس ساده کنترل کنید و دوباره بر روی فکرتان تمرکز کنید.

راه حل : تیروئیدتان را چک کنید
اگر شما خستگی غیر قابل توضیح و افزایش وزن اسرار آمیز (بدون وقوع تغییرات  عمده در رژیم غذایی و یا شیوه زندگی ) دارید، که در مقابل کوشش های شما مقاومت می کند، ممکن است وضع هورمونهای تیروئید شما خراب باشد. در صورت شک به مسائل مربوط به تیروئید ، به پزشک مراجعه کنید تا تشخیص و درمان مناسبی بیابید.

مساله : عدم پیشرفت در اهداف
گاهی هر چند که خوب و درست می خورید و به صورت منظم ورزش می کنید، وزنتان تغییری نمی کند. این وضعیت در آخرین کیلوهایی که می خواهید کم کنید رخ می دهد. مایکل با اشاره به ضرب المثلی درباره آخرین چند کیلوی آخر، آنها را وزن غرور می نامد و می گوید: این چند کیلو، در سلامت شما تاثیر نمی گذارد ، اما بر ظاهر شما اثر دارد. آیا وزن اضافی را  در اثر داشتن یک نوزاد (یک مطالعه نشان می دهد که مادران در قیاس با زنان هم سن خود، گرایش به حدود 2-3 کیلو وزن بیشتر دارند) به دست آورده اید؟ و یا  فقط به خاطر عدم تحرک کافی است؟ در هر حال، در اینجا  چگونگی خلاص شدن از این وزن اضافی را برای شما می گوییم .

راه حل : ورزش خود را تقویت کنید
میشلز می گوید: برای کم کردن آخرین کیلوها، مصرف مواد غذایی خود را در حد ثابتی نگهدارید و از طریق ورزش کردن در بدن خود کمبود کالری ایجاد کنید. "برای این منظور، شما هم می توانید ورزشتان را بیشتر کنید و هم اینکه ورزشتان را سخت تر انجام بدهید، در این صورت خواهید توانست آخرین کیلوهای مزاحم را هم از بدن بیرون کنید". اگر راه می روید یا می دوید به مسیرتان تپه و سربالایی یا پله ها را اضافه کنید، همچنین تمرینات قدرتی را به برنامه تان اضافه کنید. اگر شما  بیشتر در باشگاه و با استفاده از وسایل ورزشی کار می کنید، کار با وسایلی که چرخش هم دارند را به برنامه خود اضافه کنید. او می گوید" تنوع در ورزش، یک نکته کلیدی است".

راه حل : دفعات خوردن را زیاد کنید.
"برای ایجاد جهش در سوخت و ساز بدن خود، صبحانه را 45 تا 60 دقیقه پس از بیدار شدن از خواب صرف کنید." "در طول روز با صرف 4 یا 5 وعده غذایی کوچک،  سوخت و ساز را  فعال نگهدارید." در هر وعده غذایی ، تعادلی  بین پروتئین ، کربوهیدراتهای آهسته سوز و چربی های سالم  برقرار کنید. مثلا برای صبحانه می توانید : مانند نان تهیه شده از بلغور یا نان سبوس دار با یک یا دو قاشق چایخوری  کره بادام و انواع توت های تازه بخورید.

راه حل : با خود مهربان باشید.
برای اطمینان از اینکه  تلاش هایتان نشأت گرفته از یک انگیزه سالم است و نه ناشی از فشارهای بیرونی برای اینکه جر خاصی به نظر بیایید، لورینگ پیشنهاد می کند که به طور مرتب مراقبه های محبت و مهربانی را انجام بدهید، بدین صورت که: آرام نشسته و یک عبارت مانند " ان شا الله من سالم هستم، ان شاالله من در ارامش هستم ، ان شاالله من شاد و خرسند هستم" را تکرار کنید.
لورینگ می گوید: این عمل کمک می کند تا خود را چنان که هستید، بپذیرید و سبب هدایت تلاش های شما به سوی نیازهای واقعیتان- و نه نیازهای مقطعی - می گردد.

مساله : رژیم گرفتن یویویی
پیروی از یک رژیم سفت و سخت از تغییر عادات غذایی آسانتر به نظر می آید، اما در بیشتر موارد در درازمدت این رژیم ها کار نمی کنند و می توانند منجر به مشکلات سلامتی بشوند. ریردان می گوید:" پیروی مکرر از رژیم های با کالری بسیار پایین این خطر را دارد که سوخت و ساز به صورت دائمی و پایدار پایین بیاید". "رژیم های غذایی که شامل حذف دسته های کلی غذاها، مثلا کربوهیدرات ها هستند ممکن است به کمبود ویتامین منجر بشوند." از لحاظ روانی ، رژیم گرفتن به صورت ثابت، همچنین می تواند سبب ایجاد یک  مزاج و مشرب انکار و پاداش ناسالم در فرد گردد.

راه حل : از رژیم مدیترانه ای پیروی کنید.
اگر شما به دنبال یک برنامه غذایی  هستید، رژیم غذایی مدیترانه ای را در نظر داشته باشید. ریردان این نوع رژیم را " بدون محدودیت و افسانه ای " می نامد." رژیم مدیترانه ای که عمدتا از غلات سبوس دار ، میوه ها و سبزیجات ، ماهی ، روغن زیتون و آجیل  تشکیل شده و چربی های حیوانی مضر و مواد غذایی تصفیه شده در آن کم است، پاسخگوی بسیاری از امراض،  از جمله چاقی، بیماری قلبی، سرطان و دیابت می باشد.

این رژیم غیر از غذا، چیزهای بیشتری را هم در بر دارد. " سبک زندگی یک جز  بسیار مهم است." لذت بردن از آماده کردن غذا و  صرف غذا  با خانواده و دوستان ، بر فواید غذایی خوراکی ها می افزاید.
 
راه حل : بر روی افزایش تمرکز کنید نه بر کاستن.

علاوه بر خوردن میوه جات  و سبزیجات بیشتر، ریردان پیشنهاد می کند که مجموعه ای از غلات کامل مثل غازیا(غازیاقی) ، همیشه بهار، جو، ارزن و گندم را نیز گاه و بیگاه در برنامه غذایی خود بگنجانید.

او می گوید:" این مواد بازه گسترده ای از آنتی اکسیدانهای قوی و همچنین فیبر را در خود دارند که به پایدار کردن سطح قند خون کمک می کند، در نتیجه میل شما به غذاهای راحت ، افت می کند.

راه حل : از اشتباهات خود درس بگیرید.
مایکل می گوید که بزرگترین مانع در تغییر عادت ها، نگرش همه یا هیچ است. بروز اشتباه های رژیمی یک امر اجتناب ناپذیر است. ترفند مناسب این است که آنها را به عنوان درس و نه به عنوان یک مهر تأیید بر شکست، تلقی کنید " اگر می دانید که شما تمایل به خوردن  بیش از حد کیک در یک مراسم جشن تولد دارید، دفعه بعد که چنین دعوتی داشتید یک تنقل سالمتر با خود به همراه ببرید.

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ





تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 8:58 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

جزایر نخل در دبی بزرگترین جزایر مصنوعی جهان هستند، آنها توسط نخیل که یکی از شرکت های ساختمانی در امارات هست ساخته شده است، این سه جزیره: نخل جمیرا، نخل علی جبل و نخل دیرا نام دارند. این جزایر به منظور جذب توریست توسط شیخ محمد این رشید آل مکتوم راه انداخته شده، هر کدام از آنها شبیه یک نخل می باشد. که راس آنها هلالی شکل است و هر کدام دارای محل اقامت و مراکز تفریحی رفاهی بزرگ می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

آنها در خلیج امارات عرب واقع شده اند و حدود 520 کیلومتر ساحل به دبی اضافه خواهند کرد. 2 جزیره اول تقریبا می توان گفت شامل 100 میلیون متر مکعب صخره و ماسه می باشند. جزیره نخل دیرا تقریبا حدود 1 میلیون متر مکعب صخره و ماسه را به خود اختصاص خواهد داد. تمام این مواد از امارات متحد عربی فراهم خواهد شد. بین این سه جزیره بیش از 100 هتل لوکس، آپارتمان و ویلاهای لب ساحل بسیار شیک و منحصر به فرد، تفرحگاه های ساحلی، پارکهای آبی، رستوران، مراکز خرید، مراکز ورزشی و چشمه های آب معدنی است. ساخت نخل جمیرا در جون 2001 آغاز شد. کمی بعد از آن کار نخل جبل علی آغاز شد، بعد از آن ساخت نخل دیرا که از پاریس هم بزرگتر است اعلام شد. در حال حاضر نخل جمیرا در حال توسعه و ساخت می باشد که تا 10-15 سال آینده کامل خواهد شد

 

.

سه قطعه جزیره مصنوعی به شکل نخل خرما با گنجایش 500 آپارتمان، 2000 ویلا و 25 هتل و 200 فروشگاه لوکس. فاصله آن از ساحل 125 کیلومتر خواهد بود

 

.

تشکیلات دولتی توسعه نخیل

 

(Nakheel) در حال ساختن سه جزیره به شکل نخل است. یکی از آنها با جزایر کوچک دیگر محاصره شده که در مجموع یک شعر عربی را ساخته اند و یک گروه چهارمی شامل 300 جزیره هم هست که به شکل نقشه جهان در خواهند آمد

.

شعار وب سایت نخیل این است: “مکانی بی نقص برای دور شدن از دنیا” و این شعار با تصاویری از جزایر سبز و سواحل سفید رنگ آنها کامل شده است. این جزایر با بودجه ای 20 بیلیون دلاری در حال ساخته شدن هستند

 

.

تجمل خانه ها و مکان دنج جزیره بسیاری از اشخاص سرشناس را به سوی خود کشانده است. دیوید بکام

 

(David Beckham) فوتبالیست مشهور انگلیسی از جمله اولین افرادی است که یک ویلا در این جزیره پیش خرید کرده است

.

برای پروژه نخیل 1?65 بیلیون متر مکعب ماسه و 87 میلیون تن صخره جا به جا شده است و برای تکمیل آن باید 1 بیلیون تن صخره یخ محل آورده شود. که پس از پایان پروژه طول ساحل امارات از 60 کیلومتر فعلی به 1200 کیلومتر افزایش خواهد یافت

 

.

اولین پروژه نخیل، نخل جمیرا خواهد بود که با وجود دیر کردها و شایعات مبنی بر غرق شدن آن، به زودی به بهره برداری خواهد رسید. در حال حاضر عملیات ساختمان سازی بر روی آن اجرا میشود و اولین ساکنان آن، در سال آینده به این جزیره نقل مکان خواهند کرد

 

.

جزیره? جمیرا یکی از پروژه‌های سه گانه? ساخت سه جزیره به نامهای جمیرا، دیرا و جبل علی می‌باشد. این جزیره در آبهای خلیج فارس قرار دارد و درباره? آن اینگونه گفته شده که از ماه قابل رویت است. این جزیره? انسان ساخت به شکل نخل است و دارای 17 شاخه? عظیم که توسط یک حصار 12 کیلومتری حفاظت شده می‌باشد. زمانی که این منطقه تفریحی کامل شود، دارای 2000 ویلا، 40 هتل لوکس، مراکز خرید، سینما و امکانات دیگر خواهد بود. برای به سطح آب رساندن این سازه، بسیار بیشتر از 50 میلیون متر مکعب خاک مورد نیاز است. ساخت این جزیره در سال 2001 آغاز شده و انتظار می‌رود که در سال 2008 به پایان برسد. این جزیره در زمان اتمام پذیرای 500000 هزار نفر خواهد بود. مساحت این جزیره 5 در 5 کیلومتر است. جمیرا بزرگترین جزیره? انسان ساخت است و حدودا 40 هزار کارگر درگیر ساخت آن بوده‌اند. در جزیره یک مونوریل با ظرفیت حمل 2 تا 3 هزار مسافر در روز به خارج و داخل جزیره ساخته خواهد شد

 

.

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون
 






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 8:49 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تصاویری پر حاشیه از آبپاشی دخترها و پسرها در بوستان آب و آتش






تاریخ : سه شنبه 90/5/11 | 8:44 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">