سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
   
< type="text/java">
مراسم خواستگاری عاشقانه از زن زیبای هالیوودی و خوشحالی بخاطر حلقه گرانقیمت! + عکس

مراسم خواستگاری عاشقانه از زن زیبای هالیوودی و خوشحالی بخاطر حلقه گرانقیمت! + عکس

دوم حلقه نامزدی کیم می باشد که توسط کریس به قیمت 2میلیون دلار خریداری شده و سروصدای زیادی به پا کرد...

کیمبرلی نوئل که با نام «کیم کارداشیان یا کارداشین» شناخته می شود در 21 اکتبر سال 1980 به دنیا آمد. کیم کارداشین به عنوان یک بازیگر، مانکن و تهیه کننده فعالیت می کند
 
 
نکته سوم تفاوت قدی آنهاست. کیم تنها 157سانتی متر دارد و کریس یک بسکتبالیست است!
 
 
 
 

و نکته آخر اینکه کیم تصمیم گرفته است که پس از ازدواج نام خانوادگی اش را به نام خانوادگی همسرش تغییر بدهد که این امر باعث ناراحتی خانواده کارداشین می باشد چرا که کیم معروف ترین عضو خانواده کارداشین می باشد.
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ/  محمدنخستین پور
. خبر جدید و داغ درمورد کیم کارداشین این است که او با کریس هامفریز بازیکن بسکتبال آشنا شده و به زودی مراسم ازدواج شان نیز برگزار خواهد شد.
درمورد این رابطه نکات جالبی وجود دارد: اولین نکته تفاوت سنی این دو می باشد، کیم 30سال سن دارد و کریس 25سال! نکته دوم حلقه نامزدی کیم می باشد که توسط کریس به قیمت 2میلیون دلار خریداری شده و سروصدای زیادی به پا کرد.





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 10:39 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
   
   
< type="text/java">
همسر سابق سارکوزی از شماره تلفن دادن زنان به سارکوزی می گوید! + عکس

همسر سابق سارکوزی از شماره تلفن دادن زنان به سارکوزی می گوید! + عکس

همسر سابق رئیس جمهوری فرانسه سارکوزی را فردی شهوتران توصیف کرد که همواره توسط زنانی احاطه شده که به وی شماره تماس خود را می‌دهند.
 
"سیسیلیا سیگانر-آلبینز " همسر سابق "نیکلا سارکوزی " در مصاحبه با شبکه "ای بی سی " آمریکا سارکوزی را نمادی شهوتران توصیف کرد که همواره توسط زنانی که به وی شماره تماس خود را می‌دهند، احاطه شده است.

وی با بیان اینکه آنها [زنان اطراف سارکوزی] بسیار مجذوب قدرت هستند گفت: من زنانی را دیده‌ام که حتی زمانیکه من در کنار سارکوزی بودم به او شماره تلفن می‌دادند!!
به گفته همسر سابق سارکوزی، علی رغم اینکه وی شغلی مهم دارد، اما "سارکوزی حقیر " بیشتر به دلیل اینگونه رفتارش معروف است.
 آنچه همسر سابق سارکوزی از آن به میلیون‌ها بیننده شبکه ‌ای بی سی نگفت داشتن رابطه نامشروع با "ریچارد آتیاس " یک سازمان‌دهنده مراسم‌‌های ویژه در چند سال آخر زندگی با سارکوزی بود.

سیسیلیا پس از آن به سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه رای نداد و پس بعد از آن هم در سخنرانی پیروزی سارکوزی کنارش نایستاد.
اما سیسیلیا پیش از این مصاحبه نیز به سارکوزی حمله کرده بود و گفته بود که رئیس جمهور فرانسه زنان جوان را برای مهمانی‌های شبانه در کاخی در پاریس دعوت کرده است.
این افشاگری جدید توسط همسر سابق سارکوزی در حالی صورت می‌گیرد که "سیلویو برلوسکونی " نخست وزیر ایتالیا از دیگران سران غربی نیز به دلیل رابطه نامشروع با یک روسپی زیر سن قانونی درگیر مراجع قضایی ایتالیاست.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
منبع:farsnews.com
 





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 10:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

< type="text/java">

کروبی به عیادت کنندگانش چه گفت؟
1390/03/27  
تعداد بازدید: 4567
کروبی به عیادت کنندگانش چه گفت؟
شنیده ها حاکی است که حجةالاسلام مهدی کروبی، اخیرا در دیدار با برخی نزدیکان و هم حزبی های سابقش که برای عیادت وی به منزلش رفته بودند از رفتاری که با نظام طی 2 سال گذشته داشته ابراز ناراحتی و پشیمانی کرده است.
 
 
 
جوان:بنابراین گزارش کروبی بر خلاف ادعای فرزندان و برخی مشاوران فراری اش در خارج از کشور که این روزها ادعاهای زیادی نسبت به وی دارند در این دیدار ضمن ابراز ناراحتی و پشیمانی از رفتارهای تند و نامعقولانه اش گفته است:

«من 30سال خدماتم به به انقلاب و امام را یک شبه هدر دادم. نباید به گفته های برخی دوستان اینقدر اهمیت می دادم. ما که خودمان در این نظام بودیم می دانیم این نظام مستحکم تر از این حرفهاست که بخواهد با حرف های من و یا دیگر آقایان زمین بخورد. اصلا من خودم در مجلس ششم جلوی تندروی خیلی از این مشارکتی ـ مجاهدینی ها ایستادم و حالا امروز...»

گفتنی است برخی نزدیکان کروبی در این دیدار علل تندروی های کروبی را برخی مشاوره های نادرست و علت دیگر را لجاجت های ذاتی نامبرده دانسته اند.

نزدیکان کروبی این احتمال را داده اند که کروبی با نوشتن متنی خطاب به ملت ایران و نظام ضمن برائت از جریان فتنه از رفتار 2سال گذشته اش نیز تبری بجوید. 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
منبع:javanonline.ir





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 10:32 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
  آداب و رسوم »
   
 
< type="text/java">
10 ضرب‌المثل متناقض در زبان انگلیسی!
 

10 ضرب‌المثل متناقض در زبان انگلیسی!

اینجا تعدادی از گفته‌ها‌ی جالب، خنده دار و البته خردمندانه را می‌بینید که هر کدام ظاهرا نصیحت دیگری را نقض می‌کنند....
 
زبان پدیده ای پیچیده است. و وقتی که به واژه‌ها‌ی طعنه آمیز و عبارت‌ها‌ی متناقض برمی‌خوریم پیچیده‌تر نیز می‌شود. اما عجیب‌تر از پیچیدگی بعضی وقتها به جملاتی برمی‌خوریم که توضیح دانشان مشکل است.
در زیر لیستی را می‌بینید از جملات جالب و مثل‌ها‌ی عاقلانه که در زمان خود صادقانه و درست پنداشته می‌شدند. از پیچیدگی زبان انگلیسی لذت ببرید و از پیچیدگی عقلانیت فیلسوفانه شان. اینجا تعدادی از گفته‌ها‌ی جالب، خنده دار و البته خردمندانه را می‌بینید که هر کدام ظاهرا نصیحت دیگری را نقض می‌کنند.
 
1. صدای اعمال بلندتر از کلمات است. قلم قوی تر از شمشیر است. مرد خاموش مرد عاقلی است. انسان بدون سخن انسان بدون فکر است.
 
2. دانش قدرتمند است. جهالت خوشبختی است.
 
3. قبل از خیزبرداشتن به جلو فکر کن. کسی که تامل نمی‌کند گمشده است. از روی پلهایت رد شو وقتی که به آنها می‌رسی. آگاهی قبلی مثل آماده شدن برای خطرها زودتر از موقع است.
 
4. تا خطر نکنی چیزی بدست نمی‌آوری. امنیت بهتر از پشیمانی است.

5.
دو سر بهتر از یک سر است. اگر می‌خواهی کاری درست انجام شود، خودت آن را انجام بده.
 
6. دست که زیاد شد کارها زودتر پیش می‌رود. آشپز که دو تا شد غذا یا شور می‌شود یا بی نمک.
 
7. ذهن‌ها‌ی بزرگ مثل هم می‌اندیشند. احمق‌ها‌ به ندرت با یکدیگر تفاوت دارند.
 
8. پرنده‌ها‌یی با بال‌ها‌ی یک شکل با هم می‌مانند. متضادها یکدیگر را جذب می‌کنند.
 
9. هرچه بزرگتر بهتر. بهترین چیزها در بسته بندی‌ها‌ی کوچک می‌آیند.
 
10. چیزهایی که از دست داده ایم تازه قدرشان را می‌فهمیم. از دل برود هر آنکه از دیده برفت.
 
 
تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ/ مریم محبعلی نژاد





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 10:29 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 

< type="text/java">

35 قدم تا او دوباره عاشقتان شود !
 
 

35 قدم تا او دوباره عاشقتان شود !

یکی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترک، فراموش کردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یکدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود



در برابر دیگران او را مورد انتقاد قرار ندهید. اگر حس می کنید همسرتان نیاز به کمی انتقاد سازنده دارد، به هیچ وجه آن را مطرح نکنید مگر خصوصی و با لحنی دوستانه ،مورد انتقاد قرار گرفتن در جمع، سبب پایین آمدن عزت نفس و جریحه دار شدن احساسات می گردد.
 

یکی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترک، فراموش کردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یکدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینکه این مساله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یکدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می گردد.
 
در حالی که با یک شاخه گل، یک کلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه می توان مشکلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در کنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نکنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد:

 
1- برای او پیام های محبت آمیز بفرستید. به تلفن همراه او پیامی صمیمانه بفرستید. مطمئن باشید که این کار هم شیرین و هم جالب است.

 
2- یکی از کارهای مشکل او را انجام دهید. یکی از کارهای روزمره که او رغبتی به انجام آن ندارد، مانند چیدن علف های هرز، را انتخاب و برای او انجام دهید و لحظه ای را که او از انجام گرفتن آن توسط شما احساس راحتی می کند، نظاره گر باشید.

 
3- با هم یک کار سرگرم کننده انجام دهید. یک سرگرمی مانند حل جدول، تکمیل پروژه ای برای بهتر کردن محیط خانه، یا فروش اجناس غیرقابل مصرف منزل که می تواند شما را به هم نزدیک کند را انتخاب و در انجام آن با یکدیگر مشارکت کنید.

 
4- با هم بازی کنید. با انجام بازی هایی نظیر شطرنج، لحظات خوبی را ایجاد کنید. فقط به یاد داشته باشید که اگر شما را شکست داد، با او درگیر نشده و تنها لبخند بزنید.

 
5- حس قدردانی خود را ابراز کنید. وقتی همسرتان سخت کار می کند یا برایتان کاری انجام می دهد، بگذارید بداند که شما قدردان زحمات او هستید.

 
6- خانه را تبدیل به پناهگاهی برای او کنید. خانه را محل امنی برای همسرتان کنید تا بتواند از استرس های زندگی رهایی یابد. تمام تلاش خود را برای ساختن محیطی مطلوب در خانه، بنمایید.

 
7-
به کارهای عجیب و غریب او بخندید. اجازه ندهید کارهای کوچکی که همسرتان انجام می دهد، اعصاب شما را درهم بریزد. اگر درباره آن بیندیشید، ممکن است برخی از آنها شما را بیشتر به همسرتان جذب کند. اگر او این کارها را انجام داده فقط می خواسته که تکراری عمل نکند.

 
8- برای او دعا کنید. از خداوند بخواهید که در درست انجام دادن همه کارها، او را یاری کند. همچنین گاهی اجازه دهید همسرتان این دعا را بشنود. این کار سبب می شود تا او دریابد که وقتی او قادر به انجام کاری نیست، شما از شخصی توانا برایش درخواست کمک می کنید.
 

9- قبل از دور انداختن چیزی هماهنگ کنید. اگر همسرتان وسایلی دارد که به نظر شما غیرقابل استفاده است، پیش از آن که مطمئن نشده اید که به آن احتیاجی ندارد، آن را دور نیندازید.

 
10- قبل از نظافت هماهنگ کنید. پیش از جابه جایی یا مرتب کردن وسایل روی میز کار همسرتان، از او اجازه بگیرید. شاید او وسایلی را طوری قرار داده که دسترسی به آنها برایش راحت تر است و ممکن است در صورت جابه جا کردن آنها، برای او بی نظمی به وجود آید.

 
11- با هم به پیاده روی یا گردش بروید. بگذارید طبیعت خلق و خوی شما را برای دوست داشتن تنظیم کند. صحبت کنید، گوش دهید.

 
12- انتظار نداشته باشید آنچه را در ذهنتان می گذرد را بخواند. اگر موضوعی هست که می خواهید همسرتان بداند، به او بگویید، از او انتظار نداشته باشید که از افکار و احتیاجاتتان باخبر باشد.

 
13- با هم بخندید. دوران بزرگسالی خود را برای لحظاتی فراموش کنید و با هم کارهای بچه گانه و شادی آور انجام دهید. همچنین، اگر کار اشتباهی انجام شد، سعی کنید با شوخی و خنده از آن بگذرید. این کار سبب کاهش استرس در آن شرایط خواهد شد.

 
14- از جاسوسی کردن بپرهیزید. از مخفیانه زیر نظر گرفتن و بررسی همسرتان دوری کنید. اگر می خواهید چیزی را بدانید، بدون رودربایستی از او سؤال کنید.

 
15- کارت پستال های عاشقانه به او بدهید. منتظر یک مناسبت خاص نباشید تا به او هدیه ای بدهید. عاشقانه ترین کارتی که می توانید را پیدا کنید و در ماشین او بگذارید. فراموش نکنید که پیام عاشقانه خود را هم در آن بنویسید.

 
16- خوراکی های مورد علاقه او را تهیه کنید. شکلات یا هر خوراکی دیگری که او دوست دارد را بخرید و در کنار ظرف غذای او با یک جمله زیبا بسته بندی کنید.

 
17- درباره آینده گفت وگو کنید. آینده خیلی هم از آنچه که به نظر می رسد دور نیست. درباره جاهایی که دوست دارید وقتی 50 سال از ازدواجتان گذشت بروید، با هم حرف بزنید و سعی کنید تا آن رویاها به واقعیت تبدیل شوند.

 
18- شک و تردیدها را روشن کنید. اگر همسرتان گفتار یا رفتاری مشکوک داشت، زود نتیجه گیری نکنید. به او فرصت دهید تا پیش از آن که شما قضاوت کنید، آن را توضیح دهد.

 
19- بگذارید او مرد خانه باشد. اگر چه این مسئله هر روز کمتر در نظر گرفته می شود، اما هنوز هم مفید است. اما این بدان معنا نیست که چون فقط همسرتان خانه را اداره می کند و چرخ زندگی را می چرخاند، شما نباید حق انتخاب داشته باشید. این یعنی او رئیس تیم است.

 
20- بگویید "معذرت می خواهم ". اگر چه شرایطی وجود دارد که ممکن است شما نخواهید بپذیرید که اشتباه می کنید. شاید حرف آزاردهنده ای گفته باشید یا کار بی اهمیتی انجام داده باشید. هیچ گاه برای اظهار تأسف و عذرخواهی از همسرتان غرور نداشته باشید.

 
21- به قول های خود عمل کنید. اگر به همسرتان قول انجام کاری را داده اید، باید تا پایان آن را دنبال کنید.
 
 
22- گذشته ها، گذشته! چنانچه همسرتان با رفتار یا گفتارش باعث آزردگی شما شده است، او را ببخشید. هرگاه اختلافی به وجود آمد، گذشته ها را به رخ او نکشید، به خصوص اگر اظهار پشیمانی کرده بود.
 
 
23- صادق باشید. چیزی را از همسرتان مخفی نکنید. روراست و شفاف باشید. این مورد به درستکاری بیشتر شما کمک خواهد کرد.

 
24- در برابر دوستانش به او افتخار کنید. مردها به طور ذاتی روی بالا بردن خود حساب می کنند. گاهی اوقات به منظور دلگرمی دادن به او بگذارید تعریف های شما را در مورد رفتارها و کردارهای خوبش بشنود.

 
25- ماشینش را به کارواش ببرید. او را با شستن و تمیز کردن ماشینش غافلگیر کنید. اگر نمی توانید خودتان کار را برعهده بگیرید، آن را به یک متخصص بسپارید.

 
26- عکس او را در صفحه کامپیوتر قرار دهید. با قرار دادن عکس او بر پس زمینه کامپیوتر خود، اجازه دهید او بداند که هنوز هم مردی خوش تیپ است.

 
27- با هم عبادت کنید. زوجی که با هم نماز می خوانند، با یکدیگر می مانند. اینها لحظاتی لطیف و خاص هستند که بین هر دو شما به یک میزان تقسیم شده و به یک اندازه اهمیت دارد.

 
28- غذایتان را زیر نور شمع بخورید. غذای مورد علاقه او را بپزید و شمعها را روشن کنید. زمانی را به تمرکز و توجه به یکدیگر و نگاه کردن در چشمان هم اختصاص دهید.

 
29- در مقابل دیگران با او مخالفت نکنید. این کار سبب شرمنده شدن او خواهد شد و باعث می شود تا احترام دیگران نسبت به او از بین برود. درنظر داشتن این نکته به خصوص اگر دارای فرزند هستید، بسیار اهمیت دارد.

 
30- در برابر دیگران او را مورد انتقاد قرار ندهید. اگر حس می کنید همسرتان نیاز به کمی انتقاد سازنده دارد، به هیچ وجه آن را مطرح نکنید مگر خصوصی و با لحنی دوستانه مورد انتقاد قرار گرفتن در جمع، سبب پایین آمدن عزت نفس و جریحه دار شدن احساسات می گردد.

 
31- از او حمایت کنید. به دیگران اجازه ندهید به همسرتان بی احترامی کنند. حتی نظریه ای کنایه آمیز می تواند آزار دهنده باشد. از او دفاع کنید. نگذارید شخصی، مهم ترین و با ارزش ترین فرد زندگیتان را به زمین بزند.

 
32- خودتان را دوست بدارید. خیلی وقتها ما به عنوان یک زن، به خاطر سستی خودمان، جلوی شوهرانمان را می گیریم. یاد بگیرید که آنها را آزاد بگذارید. موضوعاتی که شما را نگران می کنند، اغلب حتی آنها را آزار هم نمی دهند. آنچه آنها را اذیت می کند، زمانی است که ما مانع آنها می شویم. به یاد داشته باشید، گرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما وقتی خودتان را دوست نداشته باشید نمی توانید واقعا شخص دیگری را دوست بدارید.

 
33- هنگام بیماری مراقبش باشید. مردها نازپروردگی را دوست دارند، بخصوص هنگامی که بیمارند. همه چیز را برای او فراهم کنید و سوپ مخصوصی هم برایش بپزید.
 

 
34- در چشمان او بنگرید. زمانی که همسرتان با شما صحبت می کند، مستقیم به چشمان او نگاه کنید. نه تنها این کار نشانگر این است که شما به آنچه او می گوید علاقه مندید، بلکه چیزی در نگاه کردن در چشمان او وجود دارد که به شما والایی خواهد داد.
 

 
35- عکسهای عروسی تان را قاب کنید. پس از این که مدتی از ازدواجتان گذشت، عکسهای عروسی تان را مخفی نکنید. بلکه آنها را در قاب عکس بگذارید. این کار یادآوری خواهد کرد که چگونه در ابتدا عاشق هم شدید و چقدر این عشق افزایش یافته است.

 
 
 
 
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
منبع : روزنامه کیهان





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 10:25 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
< type="text/java">
چند روش برای افزایش انرژی بدن
 

چند روش برای افزایش انرژی بدن

آیا احساس می‌کنید بی‌حال و سست هستید یا در اواسط روز انرژی‌تان تحلیل می‌رود؟

 

 

 عوامل بسیاری می‌تواند موجب از دست رفتن انرژی بدن شما شود اما روش‌های متعددی نیز برای افزایش سطح انرژی بدن شما در زمانی که انرژی‌تان به اتمام رسیده و تمرکز کردن برایتان دشوار شده است، وجود دارد.یک راه افزایش‌دهنده انرژی، حفظ آب بدن است اما نیازی نیست که شما به سراغ کافئین بروید. در ادامه چند روش انرژی‌ز‌ای طبیعی و ساده به شما ارائه می‌شود. این چند روش انرژی‌افزای طبیعی، موتور بدن شما را در کل روز روشن نگاه می‌دارند:

1 - یک سیب میل کنید.
سیب دارای قند طبیعی است که می‌تواند به بدن انرژی بدهد. یک سیب همان اثر یک فنجان قهوه را دارد اما فاقد اثرات جانبی افت انرژی است. هر نوع سیبی (در انواع و اقسامی که در طبیعت وجود دارد)، انرژی‌زاست. بنابراین شما می‌توانید سیبی را که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید.

2 - 5 یا 6 بار شنای روی زمین انجام دهید.
ممکن است مصرف انرژی در هنگام خستگی غیرمنطقی به‌نظر برسد، اما در کمال تعجب انجام چند شنای روی زمین در زمان احساس خستگی برایتان مفید است و انرژی‌تان را افزایش می‌دهد. شنای روی زمین، خون را در سراسر بدنتان به جریان می‌اندازد.با این کار بدن شما اکسیژن را به مغز و بافت‌ها می‌رساند و باعث می‌شود با نشاط و پرانرژی شوید.

3 - یک خواب کوتاه 15 تا 30‌دقیقه‌ای برای تجدید قوای سیستم‌های بدن کافی است و به شما در رفع خستگی‌تان کمک می‌کند.

4 - یک فنجان چای سبز بنوشید.
یکی از دلایلی که مردم احساس می‌کنند کم انرژی شده‌اند، این است که بدن آنها واقعا بی‌آب شده است. آبرسانی به بدن یک روش انرژی‌زای طبیعی است. بهتر است برای تأمین مجدد مایعات بدنتان یک فنجان چای سبز یا چای سفید که از جوانه‌های چای تهیه می‌شود، میل کنید. چای سبز حاوی مقدار اندکی کافئین است و کافئین چای سفید حتی از مقدار کافئین چای سبز نیز کمتر است، اما مایعی است که می‌تواند باعث تجدید قوایتان شود. حتی نوشیدن آب ساده نیز می‌تواند در تأمین انرژی شما مفید باشد.

 

5 - بیرون از منزل قدم بزنید.
نور خورشید به شما انرژی می‌بخشد زیرا شما زیر نور خورشید ویتامینD کسب می‌کنید و ویتامین D می‌تواند روحیه و عملکرد ذهنی‌تان را افزایش دهد. با این حال صورتتان را در معرض نور خورشید قرار ندهید و خود را برنزه نکنید و همیشه خود را از تماس با اشعه مضر UV خورشید دور نگاه دارید. تنها 10 تا 15‌دقیقه هوا‌خوری و استفاده از نور خورشید در بیرون از منزل باعث می‌شود که شما شاداب و پرانرژی به سر کار خود بازگردید.

6 - به یکی از دوستانتان زنگ بزنید.
روابط اجتماعی یکی دیگر از عوامل انرژی‌زای طبیعی است. مطالعات نشان داده است مردم می‌توانند ضمن معاشرت با دوستان خود، با کمک به دیگران و خود را صرف دیگران کردن، سرشار از انرژی شوند. اگر شما احساس بی‌حوصلگی می‌کنید یا کم‌انرژی شده‌اید، چند دقیقه با فردی که صدایش به شما انرژی می‌بخشد، تلفنی صحبت کنید. یا یک راه بهتر اینکه برنامه‌هایی را برای انجام یک کار مثبت برای افراد دیگر ترتیب دهید؛ مثلا کمک داوطلبانه به مراکز عام‌المنفعه یا کمک به یکی از همسایگان سالخورده.
7 - مواد‌غذایی پرانرژی میل کنید.
منظور نوشیدنی‌های انرژی‌زا نیست زیرا نوشابه‌های انرژی‌زا در عین تامین انرژی سریع می‌توانند به محض به اتمام رسیدن اثرشان شما را از پا بیندازند. به جای نوشابه‌های انرژی‌زا از مواد غذایی پرانرژی حاوی ویتامین و مواد معدنی ضروری بدن استفاده کنید. ویتامین B1،B2 و B6 می‌توانند به بدن شما در تبدیل کربوهیدرات‌ها به انرژی کمک کنند.

مواد غذایی غنی از ویتامین‌های گروه‌B که مانند یک نوشابه انرژی‌زا عمل خواهند کرد شامل ماست، غلات کامل و تخمه آفتاب گردان است. مواد معدنی موجود در آجیل، غلات کامل و فراورده‌های لبنی با کمک به سوخت و ساز بدن نیز انرژی را افزایش می‌دهند.
8 - از پله بالا بروید.
مانند شنای روی زمین، بالا رفتن سریع از پله‌های ساختمان دفترکارتان یک ورزش هوازی به شمار رفته و شما را پرانرژی خواهد کرد. ورزش نه‌تنها عملکرد بدنتان را بهتر می‌کند بلکه میزان اکسیژن خونتان را نیز افزایش می‌دهد و موجب می‌شود قلبتان تندتر بزند و در نتیجه جریان خون به ماهیچه و بازگشت به ریه‌ها تقویت شود. ورزش همچنین موجب ترشح آندرفین (‌یک ماده شبه‌هورمونی) می‌شود و یک احساس خوب جسمی را در شما ایجاد می‌کند.
9 - چند مسئولیتی (چند شغله‌بودن) را کنار بگذارید.
مردم با قبول چند مسئولیت همزمان، واقعا به‌خود صدمه می‌زنند. شما با برعهده گرفتن چند مسئولیت فشار بسیاری را بر خود وارد می‌کنید و نمی‌توانید به‌خوبی زمانی که تنها یک وظیفه برعهده داشتید و توجه کامل‌تان را بر هر مسئولیت معطوف می‌کردید، متمرکز شوید. اگر شما فعالیت‌های روزانه خود را یک به یک انجام دهید، می‌توانید انرژی بیشتری را صرف هر کدام کنید. این کار می‌تواند احساس پرانرژی بودن را به شما القا کند.
اکثر روش‌های انرژی‌افزای طبیعی ساده هستند و حداکثر 10 تا 15‌دقیقه وقت می‌گیرند، اما فواید آنها می‌‌تواند ساعت‌ها به طول بینجامد.

گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
منبع : tabnak.ir





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 10:21 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
گزارشی ‌از عروسی ‌پسر ‌دوم ‌احمدی ‌نژاد
1390/03/30  
 
گزارشی ‌از عروسی ‌پسر ‌دوم ‌احمدی ‌نژاد
از دکتر خبر گرفتم. گفتن در حیاط پشتی در حال نمازن. عده ای از مهمونها بدلیل کمبود جا به حیاط پشت رفته بودن. نماز رو به حاج آقا ثمره هاشمی اقتدا کردم و برگشتم به سالن.
 
 
 
جهان نیوز:جواد متین در وبلاگش از عروسی پسر دوم احمدی نژاد خبر داده و به شرح آن پرداخته است:

غروب ? شنبه بود که موبایلم زنگ خورد و برای فردا شب به یه جشن ازدواج دعوت شدم. جشن ازدواج دوست خوبم علیرضا. قبلاً خبرشو داشتم که در عید سعید غدیر خم خانوادگی به بیت رفته بودن و خطبه عقدش با خواهر زاده شهید کاوه خونده شده بود. پنجشنبه ?? خرداد ?? . شام ولادت باسعادت آقا امیر مؤمنان علی (ع) ساعت ?? وارد باشگاه فرهنگی ورزشی نهاد شدم. بیرون باشگاه رفت و آمد مردم و ماشین ها در خیابان فرشته و اطرافش بقدری عادی بود که شک کردم که شاید اشتباه اومدم. انگار نه انگار که داخل این مجموعه جشن ازدواج پسر رییس جمهوره. وارد محوطه حیاط تالار شدم و با دیدن یک دستگاه ون در سمت راست خودم فهمیدم که باید موبایلم رو تحویل بدم. صدای صلوات در گوشه ای از حیاط توجه ام رو به خودش جلب کردم. صف نماز جماعت تشکیل شده بود و نماز اول رو خونده بودن. وارد تالار شدم. میزهای خالی از مهمون که همه برای نماز به محوطه حیاط رفته بودن. یک دیس میوه و شیرینی، یک بطری آب معدنی، پیش دستی و چاقو تموم اون چیزی بود که برای پذیرایی رو میزها گذاشته بودن.

از دکتر خبر گرفتم. گفتن در حیاط پشتی در حال نمازن. عده ای از مهمونها بدلیل کمبود جا به حیاط پشت رفته بودن. نماز رو به حاج آقا ثمره هاشمی اقتدا کردم و برگشتم به سالن. دکتر میز اول در ورودی سالن کنار حاج آقا اکبری (پدر عروس خانم) نشسته بودند. بعد از احوال پرسی گرم با ایشون و تعداد دیگه ای از مسئولین از جمله آقای مهندس زریبافان، آقای رحیمی، آقای دکتر زیاری سر میز نشستم.


مداح اهل بیت (ع) ضمن خیرمقدم به میهمانان شروع به مدیحه سرایی و مولودی خوانی کرد تا اینکه آقا داماد وارد مجلس شد. مثل همه مجالس جشن ازدواج با تک تک میهمانان احوالپرسی کرد و خوش آمد گفت و بعد هم کنار دکتر و حاج آقا اکبری نشست .

آقای خیرخواه مدیر باشگاه از دقت و اصرار دکتر به وضعیت پذیرایی برام تعریف کرد. از اینکه دکتر فقط یک نوع غذا سفارش داده و حدود ?.? میلیون تومان کل هزینه سالن شده و دکتر پرداخت کرده . تعداد میهمانان مرد حاضر در سالن رو ??? نفر عنوان کرد. خودم هم هر چی دقت کردم غیر از چند مسئولی که اسمشون رو آوردم از مسئولین کشوری و لشگری کس دیگه ای ندیدم. راستش قبلاً هم مراسم جشن ازدواج فرزندان مسئولین رفته بودم. از بریز و بپاش هاشون که بگذریم حضور همه وزرا و مسئولین کشور برای آدم یک جلسه مهم مملکتی رو تداعی می کرد و شاید انتظار داشتم اون شب مسئولین و همراهانشون صف بکشن پشت هم و یه هزار نفری رو تو سالن ببینم!

ولی اون شب مواجه بودم با یه مجلس ساده ساده. مجلس جشنی از جنس مردم. چون پدر داماد از جنس مردم بود. در همه جای جشن سادگی بود و سادگی. در پذیرایی، ماشین عروس، شام در عین سادگی خوشمزه و خوش عطر. مجری برنامه هم کمی با علیرضا شوخی کرد و از یارانه و هدیه یک میلیون تومانی فرزند آینده‌ش گفت که دکتر هم لبخندی گوشه لبهاش نشست.

مراسم تموم شد و دکتر و پدر عروس خانوم جلوی درب خروج ایستادن تا میهمانان از سالن خارج شوند. صحنه مواجهه بچه های ?. ? ساله که فریاد میزدن دایی دایی با دکتر جالب بود که اونها رو در آغوش می‌گرفت و محبت میکرد. حاج خانوم مادر دکتر هم که بخاطر ناراحتی پا روی ویلچر نشسته بود اومده بود. علیرضا ویلچر رو تا درب خروج حرکت داد و به مادر بزرگ کمک کرد.

خواهر دکتر ، پروین خانم احمدی نژاد که عضو شورای شهر تهرانه از اوضاع منطقه ?? ازم پرسیدن. همه رفتند و دکتر هم که صاحب مجلس بود به آشپزخونه رفت و به دست اندرکارای سالن خداقوت گفت. همه رفتند و عروس و داماد هم بدون هیچ تشریفات اضافی سوار ماشین شدند و همراه خانواده هاشون به سمت خونه رفتند ....

 
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ





تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 9:57 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
آشنایی با روش تغذیه قبل و بعد از تمرینات ورزشی
 
 

آشنایی با روش تغذیه قبل و بعد از تمرینات ورزشی

در طول تمرینات ورزشی و بعد از آن، چه بخوریم تا تحمل عضلانی خود را افزایش داده و بر درد پس از تمرینات سخت ورزشی غلبه کنیم.

 

 

غذایی که می‌خورید نه تنها به شما انرژی می‌دهد بلکه به ماهیچه و عضلات شما سوخت رسانی می‌کند و چربی‌های بدنتان را می‌سوزاند و حتی موجب افزایش سلامت قلب و عروق شما نیز می‌شود.

برخی از این مواد غذایی عبارتند از:

1- قهوه

دانشمندان دانشگاه جورجیا، اعلام کردند خوردن مقداری مکمل کافئین (برابر با دو فنجان قهوه) پس از تمرینات ورزشی، می‌تواند دردهای عضلانی را بهتر از قرص‌های مسکن، ‌تسکین دهد.

کافئین از ایجاد ماده شیمیایی که مسئولیت فعال‌سازی درد در بدن را دارد پیشگیری می‌کند.

 

2- چای سبز

دانشمندان برزیلی در یک بررسی، متوجه شدند، شرکت کنندگانی که سه فنجان چای سبز در روز به مدت یک هفته نوشیده بودند دارای علائم کمتری از آسیب‌های سلولی بوده و در اجرای تمرینات سخت ورزشی، استقامت بیشتری از خود نشان دادند.

به این ترتیب، نوشیدن مقداری قهوه در روز می‌تواند به بهبود سریع عضلات، پس از تمرینات سخت ورزشی کمک کند.

چای سبز

3- آب سرد

نوشیدن آب سرد، قبل و حین تمرینات ورزشی میزان تحمل و مقاومت بدن را افزایش می‌دهد.

طی نتایج محققان انگلیسی،‌ دوچرخه سوارانی که نیم ساعت قبل از شروع مسابقه و در طول آن ، که در محیطی گرم و مرطوب انجام می‌شد،‌ آب خنک نوشیده بودند توانستند 23 درصد مسافت بیشتر و طولانی‌تر از دیگر رقبای خود در مسابقه که آب ولرم نوشیده بودند، طی کنند.

نوشیدن آب خنک می‌تواند مستقیم‌ترین راه برای کاهش گرمای مرکزی بدن باشد.

آب سرد

4- شیر شکلات

محققان انگلیسی می‌گویند: شیر نسبت به آب و دیگر نوشیدنی‌های ورزشی در مرطوب‌سازی مجدد بدن پس از یک دوره تمرینات ورزشی، کارآیی بیشتری دارد، چرا که نسبت به دیگر نوشیدنی‌ها دارای پتاسیم و الکترولیت‌های بیشتری است.

 

افزودن مقداری شکلات به این نوشیدنی باعث می‌شود تعادل کاملی از کربوهیدرات‌ها، پروتئین و چربی در آن بوجود آید و عمل بهبود عضلات، سریع‌تر صورت پذیرد.

گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
منبع : hamshahrionline.ir






تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 9:55 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button5f.jpg

آیکان دامنه های اینترنتی شرکتی را تصویب کرد

ارسال پیامهای مخفی از طریق جستجوی گوگل

نسل سوم سیستمهای تحت وب در ایران عرضه شد

آغاز عرضه تلفن ثابت هوشمند در تهران/ "الوتهران" مجهز به مکالمه تصویری

نوت‌بوک‌های جدید با سرعت و کیفیت بیشتر

پیشی گرفتن مکالمات تلفن همراه از ثابت در انگلیس

یک دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای و سبک+تصویر

باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان

دوربین عکاسی جدید سازگار با اغلب لنزهای استاندارد+تصویر

لپ‌تاپ‌های ویژه طرفداران بازی‌های کامپیوتری+تصویر

یک مانیتور تمام لمسی و ارگونومیک+تصویر

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button4d.jpg

کندر ، حافظه را تقویت می‌کند

شدت اشعه UV امروز هم در شاخص «خطر بسیار زیاد» است

استفاده خودسرانه دارو در درمان لاغری خطرناک است

بهترین زمان برای حجامت چه وقتی است؟

هورمون های که شما را عاشق و فارغ می کند

کاری که اورژانس 115 باید انجام دهد

تخم شترمرغ؛ املتی برای 10 نفر

مرگ 26 ایرانی در اثر تب کریمه کنگو

پوستی بدون چروک با تغذیه مناسب

تغذیه در کودکان مبتلا به گالاکتوزمی

استفاده از موبایل برای کودکان بهتر است محدود شود

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button62.jpg

استیلی: گمانه‌زنی‌ها درست نبود

دلایل انتخاب علی دایی اعلام شد/ تلاش برای آب کردن یخ اختلاف دایی و کاشانی

دخالتی در انتخاب سرمربی نداشتم/ بخشیدن قرارداد دایی را به فال نیک می‌گیریم

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس شد

ناصر حجازی همیشه در یادها می‌ماند، حتی اینجا پشت وانت / عکس

اسامی ملی‌پوشان والیبال ایران اعلام شد

بارسلونا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

دایی مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بخشید/ همان پاداش کافی است

آندرانیک تیموریان به باشگاه استقلال رفت/ احتمال توافق طرفین در نشست امروز

کاشانی جلسه کمیته فنی را ترک کرد

فتح‌الله‌زاده: کاشانی پولدار شد، جواب مرا نمی‌دهد

  متن نامه علی دایی به باشگاه پرسپولیس

حادثه‌ای عجیب در لیگ روسیه

شکایت باشگاه استقلال از روانخواه

میثاقیان به استیل آذین پیوست

تیموریان را بخرید تا قهرمان شویم

قلعه‌نویی رسما سرمربی تراکتور شد

عکس/ رونالدو استانبول را به آشوب کشید

ترکیب تیم ملی بسکتبال با احترام به حریفان بسته شد/ از حدادی بی اطلاعم

سقوط ارغوان ادامه دارد

نظر برخی نمایندگان مجلس درباره وزیر ورزش

یک مشت آپارتمان دور افتاده پاداش مدال آوران گوانگجو است

 سرمربی فوتبال عربستان نیامده، رفت

تبانی در لیگ یک بیداد می‌کند

آمریکا پیر‌ترین و کره‌شمالی جوان‌ترین تیم

قهرمانی دوچرخه سوار آمریکایی در تور سوئیس

امروز مشخص می شود: درخشان ، استیلی و دایی کدام سرمربی پیروزی ؟

سرمربی شوم مربی در حد کی‌روش می‌آورم/ گناه است با کاشانی رفیق هستم

دوربین‌ها برای جلسه کاشانی و استیلی اجازه ورود پیدا کردند

اعتراض پینگ پنگ بازان به فدراسیون / بلاتکلیفی تور حرفه ای پینگ پنگ

وووزلا در جام‌جهانی فوتبال بانوان به صدا درمی‌آید

تقویم ورزشی

فوتبالیست‌هایی که شهروند آمریکا شدند

 

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button65.jpg

تصاویر خبری امروز
 

http://mehrpress.com/images/1390/3/30/image/1%2027.jpg

 


تصاویر کلیسایی که منزل مسکونی شد

http://mehrpress.com/images/1390/3/30/2/08.jpg






تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 9:50 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button56.jpg

هفتاد و یک هزار تماس غیرقابل رسیدگی با 110 لرستان/ تماس برای قطعی برق

پایان فرار 12ساله یک متهم به قتل

قاتل‌صوفیا به‌زندگی برگشت

سه میلیون پناهنده در ایران چه می کنند/هر پناهنده روزانه 5 دلار هزینه دارد

آرزوهای کودکان محروم به اعتکاف رسید

مادر و پسر سارق به دام افتادند

باج گیری برای تامین مخارج اعتیاد

اعدام 3 محکوم به زنای عنف در زابل

این‌بار، تعرض گروهی به پزشک مجرد در گلستان

دستان پیرزن 60 ساله طعمه چرخ گوشت شد

عکس: سقوط عجیب یک خودرو درون کانال

دختر سه ماهه،قربانی آتش منقل مادر

حمله مهاجمان چاقو به دست به یک بیمارستان

پسر سه ساله قربانی حسادت پدر شد

توطئه دختر سرکش و 3 برادر برای پسر پولدار

تلاش برای دستگیری قاتل زنجیره‌ای هرسین

بازداشت گروهی از مدعیان دروغین در همدان

حداقل حقوق کارمندان دولت 341 هزار تومان تعیین شد

آمپول‌های بی‌هوشی خدمتکار تبهکار

مدارک لازم جهت صدور گذرنامه جدید

تشکیل 14 پرونده در خصوص متخلفان فضاهای سایبری

آزار و اذیت زن توسط2کارگر سفره‌خانه

تصویر: اهدای کیف زنانه به وزیر ارشاد

کلاهبرداری این‌بار به نام نانو تکنولوژی 

تله پلیس برای جنایتکاران فراری

کشته شدن 7 سرباز در مرزهای غربی ایران کذب است

تیزهوشی مغازه‌دار، سارقان مترو سوار را به دام انداخت 

نصاب ماهواره به خانه‌ها دستبرد می‌زد

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button3e.jpg

استعفایم از دولت برای نمایندگی مجلس شایعه است

حبیبی: ایران و کره شمالی می توانند دو محور اصلی مقابله با آمریکا باشند

عمادالدین باقی آزاد شد

استعفای بازرس ویژه رییس‌جمهور

حکم جدید احمدی نژاد برای باقر لاریجانی

گزیده سرمقاله‌ روزنامه‌های صبح امروز

مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز

روایت هاشمی رفسنجانی از جلسه منتهی به پذیرش قطعنامه پایان جنگ

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button47.jpg

اخبار فرهنگسراها

مریلا زارعی به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید

نقاشی‌های پاک شده مشهد دوباره کشیده می‌شود

زن‌ها شگفت‌انگیزند مرداد ماه می‌آید

نام‌های بزرگ در راه‌ هستند

فیلم‌های سینمایی سیب سرخ حوا و بالاتر از آسمان

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button53.jpg

پدیده تغیرات آب و هوایی،پدیده ای جهانی است

تخریب محیط زیست با ساخت و سازهای غیر مجاز

نرخ رشد گازهای گلخانه ای هشدار دهنده است

آتش سوزی جنگل های آریزونا به دو ایالت دیگر آمریکا هم سرایت کرد

آلودگی هوا منبع استرس/ مدیریت زمان موثر بر کاهش عوارض آلودگی

هوای تهران همچنان در شرایط سالم است

گزارش تصویری/ شگفتیهای اعماق آبهای مدیترانه

زنبورهای عسل بدبین می شوند/ بررسی احساساتی بودن زنبورهای عسل

مشاهده لارو و پشه در آب آشامیدنی شهر زابل

احتمال شیوع تب برفکی در کرمان

گرمای هوا در سنندج رکورد 50 ساله را زد

آتش‌سوزی در جنگل‌های شمال‌شرق ایلام

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button44.jpg

صد نفر اول کنکور دستیاری 89 معرفی شدند

پرداخت 50درصد هزینه بورسیه مربیان دانشگاهها و موسسات غیرانتفاعی

نتایج کنکور دستیاری اعلام شد/ آغاز ثبت نام از 18 تیر

زمان مصاحبه دکتری رشته شیمی دانشگاه کاشان اعلام شد

دختران و پسران دانشجو از مهر ماه در کلاس های جدا می نشینند

جزئیات دریافت کارت کنکور 90 اعلام شد/ آغاز توزیع کارت از 5 تیر

آخرین وضعیت رتبه بندی بومی دانشگاههای کشور/ تعیین 5 حوزه برای ارزیابی

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از فردا

ایرانیها بعد تحصیل در خارج برگردند/ ایرانیهایی که برنمی گردند افتخارآفرین باشند

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button4a.jpg

توضیحات ماهان درباره یک خبر

جزئیات تازه از سانحه ایرباس تهران- مشهد

هواپیمایی با سرعت 5هزارکیلومتر بر ساعت/ فاصله 2ساعته لندن تا توکیو

تاثیر نامطلوب کاهنده‌های مصرف سوخت خودرو

کرولا 2011 را بشناسیم

قیمت برخی خودروهای داخلی

رقابت تویوتا و نیسان در هند

هیوندایی اسپانسر جام جهانی فوتبال زنان

فروش 600 هزار هیوندایی در آمریکا

آغاز طراحی محصولات جدید روی پلت فرم ایکس 90

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button5c.jpg

آشنایی با سیاره اورانوس

عابربانکها مجهز به دستگاه دروغ سنج صوتی می شوند

تلاش برای ایمنی راهپیمایی‌های فضایی

ویکتوریا ملکه بریتانیا شد+تصویر وی

پسر نخست وزیر اسبق لبنان، رفیق حریری

خواندنی‌های تاریخ؛ نامه یک نظامی به وزیر امورخارجه

امروز در تاریخ

 

http://mehrpress.com/images/1390/emai/1/button59.jpg

کشف انبار آذوقه مربوط به دوره سلجوقی

کشف کتیبه تاریخی از قاچاقچیان

 

 

 


 

 


 

 


 


 

 


 






تاریخ : سه شنبه 90/3/31 | 9:49 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">