سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
هک شدن مودم وای فای می تواند تبعات زیادی داشته باشد که از جمله آن خطر سرقت اطلاعات مهم و استفاده از حجم اینترنت شما که باعث افزایش چشمگیر هزینه های اینترنت شود، است.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که متوجه شوید حجم ترافیک شما خیلی زودتر از زمان همیشگی تمام شده، بدون اینکه بیشتر از قبل استفاده ای از اینترنت کرده باشید. یا اینکه شاید به طور عجیبی شاهد کاهش سرعت اینترنت خود باشید.

جالب است بدانید اینها نشانه هایی است که به شما می گوید احتمالا مودم وای فای شما هک شده است و مورد استفاده شخص یا اشخاص دیگری نیز قرار گرفته است.

هک شدن مودم وای فای می تواند تبعات زیادی داشته باشد که از جمله آن خطر سرقت اطلاعات مهم و استفاده از حجم اینترنت شما که باعث افزایش چشمگیر هزینه های اینترنت شود، است.

بنابراین بررسی اینکه مودم شما امن می باشد و فقط توسط خود شما و افرادی که شما به آنها اجازه دسترسی داده اید، مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است.

حتما تا کنون درباره برنامه های هک مودم که می تواند رمز عبور را بیابد و به مودم ها نفوذ کند، شنیده اید. بله متاسفانه این نرم افزارها وجود دارند و بسیاری از افراد از این اپلیکیشن ها سوء استفاده می کنند و از آن برای استفاده از اینترنت دیگران، استفاده می کنند.

اما اخیرا برنامه هایی برای scan مودم وای فای آمده است که از طریق آن می توانید مشاهده کنید که چه کسانی به مودم شما وصل شده اند و دسترسی آنها را قطع کنید. یکی از بهترین برنامه های تجزیه و تحیل وای فای شبکه، در مارکت اندروید، Home alert pro می باشد.

این برنامه، دستگاه های متصل را شناسایی و از متصل شدن دوباره این دستگاه ها جلوگیری می کنند. همچنین به وسیله این اپلیکیشن، می توانید با وصل شدن به اینترنت خانگی خود، تمام دستگاه های متصل به آن را مشاهده کنید.

استفاده از این برنامه به این صورت است که بعد از ورود به اپلیکیشن، از طریق connection اینترنتی، به مودم وصل می شوید و لیستی از تمامی دستگاه هایی را که در حال استفاده از آن هستند را می بینید.

حتی IP مربوط به هر دستگاه را که می تواند به شما در تشخیص موارد اضافی کمک کند، قابل مشاهده است. حتی می توانید با قرار دادن IP دستگاه هایی که به طور مخفیانه به مودم شما دسترسی پیدا کرده اند،

در لیست سیاه مودم، از وصل شدن مجدد آنها حتی در صورت دسترسی مجدد به رمز شما، جلوگیری کنید.

همچنین این برنامه بوق هشداری دارد که هر زمان که دستگاه جدیدی به مودم وایرلس شما متصل شود، به شما هشدار می دهد.

ویژگی های این اپلیکیشن

•اسکن کل شبکه وایرلس

•قابلیت تست سرعت اینترنت

•نمایش مک آدرس افراد متصل

•نمایش مشخصات کامل دستگاه های متصل





تاریخ : دوشنبه 95/8/17 | 10:48 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">