سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
استفاده حداکثری از اینترنت رایگان صبح

 

تقریبا تمامی شرکت های خدمات اینترنتی ( ISP ها ) ساعاتی از صبح را به طور رایگان به کاربران خود سرویس دهی می کنند و بدین صورت می باشد که برای کاربران خطوط معمولی Dial-up از زمان کارت کسر نمی گردد و برای کاربران ADSL چیزی از حجم ماهیانه کم نمی شود .

ساعاتی که برای اینترنت رایگان توسط شرکت های مختلف در نظر گرفته می شود تقریبا بین 2 بامداد تا 7 صبح می باشد و بیشتر افراد در این بازه زمانی در حال استراحت و خواب می باشند . اگر می خواهید تا از این سرویس به طور کامل استفاده نمایید می بایست یا از خواب بیدار شوید و یا اینکه از ترفندی که قصد گفتن آن را داریم استفاده نمایید .

برای انجام این کار به تنها چیزی که نیاز دارید ، یک نرم افزار مدیریت دانلود با قلبیت زمانبدی می باشد . اکثر دانلود منیجر های موجود در دانلود کده از این قابلیت برخوردار هستند ، اما به دلیل استفاده بیشتر کاربران از Internet Download Manager ، بر مبنای همین نرم افزار آموزش را ارایه می کنیم. 

 


پس اگر برنامه IDM را بر روی ویندوز خود نصب نکرده اید ، نصب نمایید و در صورت نداشتن آن ، از این قسمتدانلود کنید .
پس از باز کردن پنجره اصلی IDM در قسمت سمت چپ که Categories نام دارد ، در انتها گزینه ای با نام Queue وجود دارد . با راست کلیک کردن بر روی آن ،‌ چند گزینه ظاهر می شود که می بایست بر روی آخرین آنها که Create New Queue نام دارد ، کلیک کنید .
سپس در پنجره باز شده یک نام را به دلخواه بنویسید . پس از تایید ، پنجره تنظیمات آن به طور خودکار باز می شود و می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید . نخست بر روی One-time downloading کلیک کنید . سپس با کلیک بر روی گزینه ی Start download at آن را فعال کنید و از قسمت رو به رو زمانی را که اینترنت رایگان شرکت ISP شما شروع می شود انتخاب نمایید . ساعت شروع اینترنت رایگان در شرکت های مختلف متفاوت است .
پس از آن در کمی پایین تر باید بر روی گزینه Daily کلیک کرده و تمامی ایام هفته را انتخاب کنید تا بتوان نرم افزار را برای دانلود در تمامی روزهای هفته تنظیم کرد .

تا این قسمت تقریبا کار تمام است اما می توانید تنظیمات دیگری را نیز انجام دهید تا امکانات بیشتر آن در اختیارتان قرار گیرد . با کلیک بر روی Stop download at می توانید تعیین کنید که در چه ساعتی پروسه دانلود قطع شود .
اگر در خانه یا محل کار حضور ندارید و نمی توانید کامپیوتر را پس از تمام شدن ساعت استفاده رایگان خاموش کنید کافیست تا گزینه Turn off computer when done را فعال کنید . با انتخاب این گزینه هر موقع فایلهای شما به طور کامل دانلود شوند ، کامپیوترتان خاموش خواهد شد .

لازم به ذکر است که اگر زمان توقف دانلود را تعیین کرده باشید ، پس از آن نیز کامپیوتر خاموش خواهد شد و فایلهایی که بخشی از آنها دانلود شده اند را می توان در روزهای آتی دانلود کرد .

با کلیک بر روی Apply و پس آز آن Close ،  زمانبدی دانلود شما ساخته می شود . حال می بایست کانکشن دانلود را تنظیم کنید .
همان طور که می دانید Username و Password اکانت رایگان با اکانتی که به طور معمول از آن استفاده می کنید تفاوت دارد و باید به IDM بگویید تا از اکانت رایگان استفاده کند .
برای این کار یک کانکشن متناسب با اتصال خود به اینترنت ، دایل آپ یا ADSL بسازید . سپس دوباره IDM را باز کرده و به قسمت Option > Dial Up Downloads  بروید . بر روی گزینه ی Use windows dial up networking کلیک کنید و کانکشنی را که ساختید از قسمت Connection Option انتخاب نمایید . سپس Apply را کلیک کرده و سپس روی OK کلیک کنید . حال مرحله تنظیمات به پایان رسیده است و می بایست تعیین کنید که چه فایلهایی با استفاده از اینترنت رایگان دانلود شوند .

در تمامی سایت های دانلود که همانند دانلود کده ، فایلهای خود را به صورت لینک مستقیم قرار می دهند می توان از این ترفند استفاده کرد . تنها کافیست تا پس از کلیک کردن بر روی لینک دانلود و باز شدن پنجره آن ، Queue ساخته شده را انتخاب کنید و بر روی Download later کلیک کنید .

حال کامپیوتر شما برای استفاده حد اکثری از اینترنت رایگان آماده است و تنها کاری که می کنید این است که باید آن را روشن بگذارید . IDM در ساعت تعیین شده خودکار به اینترنت وصل شده ،‌ فایلهای شما را دانلود می کنید و پس از آن نیز کامپیوترتان را خاموش می کند . نکته : حتما مطمئن شوید که قبل از رها کردن کامپیوتر ، آن را از اینترنت خارج کنید چرا که در صورت وصل بودن آن ، از کانکشنی که جدید ساخته اید استفاده نخواهد کرد .






تاریخ : پنج شنبه 93/9/27 | 10:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">