سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

راز آلود ترین جزایر دنیا

داستان جزیره ای پر از اسرار که هم خود داستان و هم اقتباس های تصویری آن بسیاری را در اولین مواجهه میخکوب کرده است.اما نظایر همان جزیره درعالم واقع هم وجود دارند جزایری که به جزایر اسرار آمیز مشهورند .بعضی به دلیل دست ساخته های انسان و بعضی به طور طبیعی اسرارآمیزند.

در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

 جزیره پوگلیا، ایتالیا

جزیره پوگلیا – ایتالیا،جزیره ای با تاریخی پر از وحشت .جایی که در قرون وسطی محل ایزوله و سوزاندن گرفتاران به طاعون سیاه بوده است بعد از آن محل انبار باروت ناپلئون و سپس جزیره ای برای بیماران روانی و آزمایش های عجیب و افسانه های عجیب تر در مورد فریادهای شبانه مردگان از برج ناقوس همه و همه این جزیره را به یکی از وحشت آور ترین جزایر ایتالیا بدل کرده است.

 

 جزیره عروسک ها

جزیره عروسک ها – مکزیک ، در این جزیره شاهد عروسکهای وحشت انگیز با چشمهای از حلقه درآمده هستید که منظره فیلمهای وحشتناک را برای شما بازآفرینی می کند تنها ساکن این جزیره جولین سانتانا است که برای تسلی روح دختر و خانواده از دست رفته اش این جزیره را با انواع عروسک ها تزیین کرده است.

 

 جزیره ایستر

جزیره ایستر- شیلی، جزیره‌ای است در اقیانوس آرام جنوبی متعلق به کشور شیلی .جزیره ایستر بویژه بخاطر تندیس‌های 400 ساله عجیب باستانی خود معروف است. به این تندیس‌ها که در راستای کرانه دریا به خط ایستاده‌اند موآی گفته می‌شود. موآی‌ها دارای ظاهری متحدالشکل می‌باشند که در کناره تمام ساحل بر پا شده‌اند و نشانگر اعمال حکومت مرکزی می‌باشد.

 

 جزیره هاشیما، ژاپن

جزیره هاشیما – ژاپن ، جزیره وحشت آور ژاپنی که روزی پر تراکم ترین جای دنیا بوده اما تغییر رویه مصرف انرژی در ژاپن از زغال سنگ به نفت و گاز این جزیره را خالی از سکنه و راز آلود کرده است.

 

 جزیره آلکاتراز

جزیره آلکاتراز – آمریکا،جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد.

 

 جزیره مادگاسکار

ماداگاسکار،این جزیره مانند استرالیا به دلیل جداماندگی اش در رو ند تکامل موجودات و گیاهان هنوز برای بسیاری از گردشگران جهان یک منطقه راز آلود از جانوران و گیاهان عجیب و غریب است.

 

 جزیره سوکوترا

جزیره سوکوترا یا سغطرا- یمن، مجمع‌الجزایری است که در باختر اقیانوس هند، میان دو قاره? آسیا و آفریقا و در دهانه? خلیج عدن قرار دارد. این جزایر از آن کشور یمن است. این جزیره دارای حیات گیاهی و جانوری منحصر به فرد است از جمله درخت خون اژدها که فقط در این جزیره یافت می شود.

 

 






تاریخ : شنبه 92/10/28 | 8:5 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">