سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

تلفن هوشمند شما چطور به سلامت‌تان صدمه میزند؟

آیا شما و تلفن هوشمندتان جدایی ناپذیرید؟ اگر اینطور است، باید بدانید افراد بسیاری مانند شما هستند. تحقیقات بسیاری نشان داده که نمودار رشد اعتیاد به کار با تلفن هوشمند به سرعت در حال افزایش است. در نظرسنجی‌ای که توسط هافینگتون پست انجام شده، 66 درصد افراد اعلام کرده‌اند که از اینکه موبایل‌شان دم دستشان نباشد یا آن را گم کنند، هراس دارند.

همچنین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از افراد نیز عادت دارند که تلفن هوشمندشان را به رختخواب ببرند. مشخصاً این چیزی جز یک اعتیاد مدرن به ابزارهای دیجیتالی نیست. به هر حال اگر شما هم از جمله این افراد هستید، بد نیست کمی بیشتر با صدماتی که تلفن هوشمند یا تبلت‌تان به شما میزند آشنا شوید. در اینفوگرافی زیر همین نکات به اختصار آورده شده است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
آیا استرس‌های شغلی ما در حال کشتن ما هستند؟


استرس مزمن، در کنار مواردی مانند بدخوابی، افسردگی، افزایش وزن، از علائم اصلی بسیاری از مشکلات مرتبط با سلامتی افراد به شمار می‌رود. در مطالعه‌ای که به طور خاص بر روی استرس‌های شغلی افراد تمرکز کرده مشخص شده که ارتباط نزدیکی بین میزان استرس شغلی افرادی که دچار بیماری‌های جسمی و روانی هستند وجود دارد.

هر چند که استرس‌های شغلی آنقدر فراگیر به نظر نمی‌رسند که بخواهند به بخشی از واقعیت‌های زندگی بدل شوند، اما واقعیت این است که بسته به حرفه‌های طاقت‌فرسا و سخت، بیش از آنکه باعث شادی ما باشند موجب نارضایتی ما می‌شوند. به علاوه می‌توانند مشکلات بسیاری برای سلامت ما نیز به وجود آورند.

چنانچه شما از جمله افرادی هستید که دچار استرس‌های شغلی نیستید و شکایتی در این رابطه ندارید، باید به شما تبریک گفت. با این وجود، نگاهی به اینفوگرافی زیر بیاندازید. چرا که دانستن نکات اشاره شده در آن، می‌تواند به دانسته‌های شما در رابطه با استرس‌های شغلی و مشکلات ناشی از آن کمک کند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
مراقبت از چشم و راهنمای خرید عینک آفتابی

امروزه تقریباً همه از مضرات اشعه UV خورشید آگاهند و می‌دانند که باید با کمک کرم‌های ضد آفتاب مخصوص، پوست را از تابش آن محفوظ دارند. اما چشم‌ها را هم نباید فراموش کرد. برای محافظت از آنها چه باید کرد؟

نگاه مستقیم به خورشید می‌تواند تاثیرات منفی بسیاری بر سلامت چشم‌ها بگذارد. اما بدتر از آن، خرید عینک‌های آفتابی غیراستاندارد است. در همین رابطه، از دکتر Anne Sumers -سخنگوی آکادمی چشم‌پزشکی نیوجرسی- و William Brown -فوق تخصص چشم‌پزشکی و رئیس دپارتمان چشم‌پزشکی در مِیوکلینیک- در خصوص اثرات منفی نور خورشید بر چشم‌های بی‌دفاغ سوال شده است. همچنین نکاتی در خصوص انتخاب عینک آفتابی مناسب جهت حفاظت حداکثری از چشم‌ها نیز از آنها پرسیده شده که در ادامه در قالب یک اینفوگرافی به شما عرضه شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
چگونه شخصیتی اصیل داشته باشیم؟

اصالت، از صفات مثبت و مطلوب فرهنگ ایرانی است. صفتی که بسیار مورد توجه افراد در انتخاب دوست و همراه است. اما معنی و مفهوم اصلی این صفت چیست؟ چه مجموعه صفاتی را باید در خود جستجو کنیم که بدانیم از شخصیتی اصیل برخورداریم؟

بسیاری از افراد داشتن یک شخصیت اصیل را به خانواده و غریزه افراد نسبت می‌دهند. شاید این تصور بخاطر معنی لغوی این واژه یا همراهی‌اش با صفت نجابت باشد؛ اما در واقع، با رعایت برخی نکات ساده و پایه، می‌توانید این صفت را در خود بسازید و حس اعتماد و احترام را نسبت به خود در دیگران برانگیزید. در ادامه این خصوصیات در قالب یک اینفوگرافی به شما دوستان عرضه شده است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

چگونه بهتر زندگی کنیم؟

داشتن یک زندگی بهتر تقریباً آرزوی همه است. آرزویی که برای هر کداممان معنی و مفهوم خاصی دارد. اما از چه طریقی می‌توان به آن رسید؟ چه مسیری باید طی شود که زندگی‌مان آسان‌تر و سریع‌تر به سمت مثبت حرکت و تغییر کند؟

اگر فکر می‌کنید برای رسیدن به یک زندگی تازه باید ناگهان یک شغل خوب یا پول هنگفت داشته باشید در اشتباهید. در واقع پول همیشه راهی برای بهبود وضعیت نیست؛ بلکه راه‌های دیگری نیز هستند که می‌توانند در کنار بهتر کردن اوضاع، حتی پول را هم به سوی‌مان سرازیر کنند. در اینفوگرافی ساده و کوچک زیر، با برخی از این عادات آشنا می‌شوید.

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
چگونه زندگی شادتری داشته باشیم؟

به نظر شما شادی در چه چیزهایی خلاصه می‌شود؟ احساس خوب یک گردش دوستانه با همکاران یا آشنایان؟ حس بعد از قبولی در یک آزمون مهم؟ خرید چیزی که دوستش داریم و مدتی‌ست می‌خواهیمش؟ رسیدن به موفقیتی که انتظارش را کشیده‌ایم؟

همه این موارد می‌توانند رگه‌هایی از شادی را در ما و حتی اطرافیان‌مان بوجود آورند. اما موارد اشاره شده مواردی جزئی هستند که بسته به شرایط ممکن است چندان هم شادی‌آفرین هم به حساب نیایند. در اینفوگرافی زیر اما، به پنج نکته کلی که می‌توانند اوقات شاد بیشتری در زندگی شما بسازند اشاره شده است. این نکات را رعایت کنید و تاثیرشان را در ساعات، روزها، ماه‌ها و سال‌های پیش روی زندگی‌تان مشاهده نمایید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org






تاریخ : یکشنبه 92/8/12 | 7:25 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">