سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

طرح گازرسانی به 7 روستای شهرستان به بهره برداری رسید.

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی طرح گازرسانی به 7 روستای مرحله دوم مرحله دوم فاز 1 گازرسانی به روستاهای شهرستان بجستان به بهره برداری رسید.

این طرح که با اعتبار بالغ بر 21.8 میلیارد ریال اجرا شده است گازرسانی به روستاهای زین آباد رضائیه ششتوک امیریه آهنگ بقچیر و افکان را شامل می شود.

علی اصغر رشید در مراسم افتتاح این طرح که در محل مسجد جامع روستای زین آباد برگزار گردید عنوان نمود: این پروژه که امروز به آسانی افتتاح می شود حاصل تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر خدمتگزاران مردم است.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر وظیفه دولت نسبت به تامین زیرساختها افزود تلاش همه خادمین بر این است که در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند.


همچنین با حضور معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در روستای جزین کلنگ گازرسانی به روستاهای فاز 2 بجستان با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال به زمین زده شد. با اجرای این طرح مردم روستاهای مرندیز نوق و جزین از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. گاز رسانی به شهرک صنعتی نیز در فاز 2 پیش بینی شده است.

منبع:http://www.khorasan.ir/bajestan/tabid/6510/ctl/newsView/mid/8383/newsID/10638/Default.aspx






تاریخ : یکشنبه 92/6/17 | 9:15 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">