سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

1) همسرتان را با زنان دیگر مقایسه نکنید: هیچ موقع خانم تان را با زن دیگر به ویژه مادرتان، زن سابق تان یا نامزد قبلی تان مقایسه نکنید. هرگز درباره سایر روابطی که قبلاً داشته اید، مشتاقانه و با حسرت حرف نزنید.

2) عشق خود را نسبت به همسرتان ابراز کنید: زن ها از شما مردها می خواهند عشق خود را به گونه ای محسوس و ملموس نشان دهید. در واقع، عشق را از راه های کوتاه و هر روز باید به زبان آورد. خرید هدیه های کوچک و تقدیم آن به شکلی خوشایند، می تواند جالب و زیبا باشد.

3) زنان نیاز به صحبت کردن دارند: شوهری که هر روز وقت صرف کند و با زن خود حرف بزند و به صحبت های او گوش بدهد، قلب او را برای همیشه تسخیر می کند.

4) یک روز مرخصی از محل کارتان بگیرید: به خاطر او، یک روز مرخصی از سر کارتان بگیرید. این عمل شما به او اثبات می کند که واقعاً و از صمیم قلب دوستش دارید.

5) گذشته همسرتان را به رخش نکشید: اگر این کار را بکنید، او دیگر به شما اعتماد نخواهد کرد؛ گذشته، گذشته است و حال، ارزشمند است.

6) در امور مختلف زندگی تان مستبدانه تصمیم نگیرید: برخی از مردان تصور می کنند که باید همه تصمیم های زندگی را خودشان بگیرند. میان زندگی کردن با مردی که صفت قاطعیت را داراست و کسی که رهبری آزادمنش است و همسر خود را مشاور به حساب می آورد با زیستن در کنار فردی مستبد، تفاوت وجود دارد.

7) به علائم غیرکلامی همسرتان توجه کنید: بررسی ها نشان داده که در انتقال کلام، کلمات به اندازه 7 درصد و علائم غیرکلامی 55 درصد و آهنگ صدا 38 درصد نقش دارد؛ بنابراین توجه به نشانه های غیرکلامی معمولاً نسبت به سخنانی که خانم ها بر زبان می آورند، پیام بیشتری به شما می دهد.

8) بدون هیچ مناسبتی برایش هدیه بفرستید: چنین کاری برای یک زن، اقدامی شاعرانه و رؤیایی است.

9) با نام های خودمانی و به طور صمیمانه او را صدا بزنید: نام های خودمانی فراوانی وجود دارد که برای صمیمت بیشتر می توان از آنها استفاده کرد.

10) روزهای مهم زندگی او را در تقویم تان یادداشت کنید: روزهایی که برای خانمتان خیلی مهم هستند و اگر شما آنها را فراموش کنید، ضربه جبران ناپذیری بر او وارد ساخته اید، عبارتند از: روز تولد خانمتان، سالگرد ازدواج تان، روز مادر، عید نوروز و... 

11) مشکلات شغلی تان را به خانه نیاورید: مردانی که گرفتاری ها و ناکامی های محل کار را به خانه می آورند، استرس زیادی را بر جو خانواده وارد می سازد.

12) دیر آمدن به منزل را به او اطلاع دهید: با این کار، همسرتان را از احساس نگرانی برهانید و به او بفهمانید که برایش ارزش قائل اید.

13) تکیه گاه مطمئن و امنی برای همسرتان باشید: زن به مردی نیاز دارد که بتواند به او دلگرم باشد و در مواقع لازم، از کمکش بهره گیرد. برای او مهم است که شما هم دوست و هم عاشقش باشید!

14) به او بگویید دوستت دارم!: عشق خودتان را بر زبان بیاورید. او از شنیدن این کلمات هرگز خسته نمی شود و انرژی فوق العاده ای برای ادامه زندگی می یابد.

15) خودتان را آراسته کنید: خانم تان دوست دارد شما را با سر و وضع مرتبی مشاهده کند.

16) به همسرتان نگاه و توجه کنید: توجه نشان دادن و دیدن زن، به او احساس زنده بودن می دهد.

17) در برابر دیگران از او تعریف و تمجید کنید: علاوه بر این، که در تنهایی از نقاط مثبت همسرتان تعریف می نمایید، باید زمانی که در حضور دیگران هستید هم از او تمجید کنید.

18) بیش از حد از خودتان تعریف نکنید: زنها معمولاً از مردهایی که بیش از حد در چنگال خودستایی گرفتارند، خوششان نمی آید و تمایلی به شنیدن این همه خودستایی ندارند.






تاریخ : یکشنبه 92/2/8 | 9:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">