سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

معاون رئیس جمهور: بجستان ریشه در تاریخ تمدن دارد

شورای اداری بجستان

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بجستان در تاریخ ایران، اسلام و بشریت ریشه دارد گفت: قدر این شهرستان را باید بدانیم.


سید حسن موسوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که در جلسه شورای اداری شهرستان بجستان حضور یافته بود گفت: در یک نگاه بجستان در دنیا شهرتی بیش از آن دارد که  در حود شهرستان داشته باشد.
وی گفت بافت های تاریخی شهرستان اگر در خدمت گردشگر قرار نگیرد یک تهدید است و باید بناها را مرمت کنیم و تبدیل به مقصد گردشگری کرد و از آن درآمد کسب کنیم.         
نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بجستان گفت: در بازدیدی که از روستاها و ئ بناهای تاریخی داشتیم اعتبار لازم را اختصاص دادیم و باید در نیمه دوم سال جشن پایان مرمت آنها را بگیریم .
شایان ذکر است معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  در بدو ورود به شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر یونسی از رباط این شهر بازدید و مبلغ 100 میلیون تومان برای مرمت آن اختصاص داد. ایشان در ادامه سفر پس از اقامه نماز ظهر در مسجد جامع مرندیز نیز در خصوص تامین اعتبار برای مرمت مسجد قول مساعد داد.        
معاون رئیس جمهور در ادامه از روستای اسوه فخرآباد بازدید نمود و در خصوص تامین اعتبار کامل مرمت  رباط قول مساعد داد.
وی در ادامه سفر از مجتمع بین راهی محمد رسول ا... این شهرستان از روستا تاریخی مزار بازدید و در جمع مردم این روستا ضمن اختصاص اعتبارات لازم در خصوص انتخاب این روستا به عنوان روستای هدف گردشگری نیز قول مساعد داد.مhttp://mirasbajestan.parsiblog.com






تاریخ : پنج شنبه 91/2/28 | 10:5 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">