سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

جشـن چهلمیـن سالگرد تاسیـس شبکـه اول سیـما
مراسم جشن چهل سالگی تاسیس شبکه یک سیما، چهارشبه شب گذشته (5 بهمن) با حضور جمعی از بازیگران،‌ تهیه‌کنندگان‌، کارگردانان، نویسندگان، مجریان، مستندسازان، مدیران اسبق و خانواده شبکه یک در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که در این میان حضور بازیگران سرشناس توجه بیشتری جلب می‌کرد.
در بخشی از این مراسم فرجی، میرباقری، مقدم، جعفری جلوه و گرجی روی سن آمدند و هدایای برگزیدگان بخش های مختلف را به داوود میرباقری، سیروس مقدم، حسن فتحی، مسعود جعفری جوزانی، رضا جودی، الهام غفوری، محمدرضا ورزی، علی لدنی، رسول صدرعاملی، علیرضا نادری، علی اکبر محلوجیان، علیرضا طالب زاده، ابراهیم حاتمی کیا، سید کمال طباطبایی، محمدرضا هنرمند، یدالله صمدی، سیدضیاءالدین دری، محمود فلاح، علی شاه حاتمی، حسن بشکوفه، بهرام بهرامیان اهدا کردند.
در این مراسم بازیگرانی از قبیل : امیر جعفری، بهنوش طباطبایی، مسعود رایگان، محمد کاسبی، الهام حمیدی، افسانه بایگان، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، علیرضا خمسه، کورش تهامی، امین زندگانی، نسرین مقانلو، زهرا خادمی راد، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، ستاره اسکندری و حسین یاری حضور داشتند که در بخش بازیگری جوایزی نیز به آنها اهدا شد.
البته مثل اغلب این جور مراسم ها، این مراسم هم با حاشیه‌هایی همراه بود که پس از تماشای تصاویر زیر، از شما دعوت می کنیم حاشیه های نقل شده هم را مرور کنید :




















































- وقتی مهدی فرجی مدیر شبکه یک برای سخنرانی آمد، گفت: می‌گویند صحبت کردن پس از فرزاد جمشیدی خودزنی است، چون او به قدری در کار اجرا تواناست که بعد از ایشان دیگر نمی‌توان متنی خواند یا حرفی زد. البته آقای جمشیدی نمی‌خواستند به این برنامه بیایند ولی ما اصرار کردیم که بیاید تا مشخص بشود که هنرمند کیست و بی هنر کیست.

- فرجی همچنین اعلام کرد که مشروح این برنامه 20 بهمن ماه از تلویزیون پخش خواهد شد.

- گروه تواشیح، قطعه‌ای در وصف حضرت محمد(ص) اجرا می کرد و در همان زمان مانیتور بزرگ پشت سر آنها تصاویری از شهرهای مختلف ایران نظیر شیراز، زنجان، کاشان، اصفهان و ... را پخش می‌کرد.

- علی دارابی معاون سیما به دلیل کسالت در این مراسم سخنرانی نکرد.

- اقبال واحدی هنگام دریافت جایزه‌اش اعلام کرد زمانی که خانه را برای تهیه برنامه ها ترک می کنم، همسرم به عنوان یک سنگربان ضمن حمایت از من کاشانه‌مان را حفظ می کند و از آنجایی که من آدم زن‌ذلیلی هستم، همین جا از او تشکر می کنم.

- بهروز شفیعی نیز تصریح کرد: بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تلویزیون سپری کرده‌ام و هر چه دارم از این شبکه است.

- محمدرضا شهیدی‌فرد هنگام دریافت جایزه اش گفت: می‌دانم باور نمی‌کنید، ولی الحمدالله حالم خوب است.

- شعله قهرمانی نیز اظهار داشت: اینکه به یک خانم بگویند "پیشکسوت" دردناک است اما وقتی در کنار اساتید قرار می گیرم برایم لذت بخش است. او از همسر و فرزندانش برای همراهی طی این سال‌ها قدردانی کرد.

- امیر جعفری دو بار به روی سن آمد. دفعه اول وقتی بود که فرزاد جمشیدی نام او را برد و جعفری با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شد. جعفری وقتی پشت میکروفن قرار گرفت گفت: قیافه ندارم ولی قد بلندی دارم. البته من الان حول شده‌ام. آقای جمشیدی هر کاری ما کرده ایم حفظ است. قلبم می‌زند.

- جعفری در ادامه خطاب به سیروس مقدم عنوان داشت: از آقای مقدم تشکر می کنم. او سلطان بی چون و چرا و آقای کارگردان تلویزیون است.

- زمانی که نام مادران شهیدان بزرگوار عباس بابایی و حسن باقری برده شد، تمام حاضران در مراسم به احترام این بزرگان ایستادند و دقایقی متمادی این عزیزان را تشویق کردند.

- رسول صدر عاملی زمان دریافت هدیه اش گفت: سه فیلمی که کار کرده ام، به حال زائر می پردازد. زیارت نکته مهمی دارد، یعنی از اول تا آخر انسان تر شوی و وقتی به مقصد رسیدی اول برای دیگران دعا کنی.

- زمانی که نام ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان یکی از پیشکسوتان شبکه یک برده شد، او در ردیف اول نشسته بود و برای رفتن به روی سن بدون اینکه زحمت بالا رفتن از پله ها را بکشد، در حرکتی غافل‌گیر کننده از پایین به روی سن پرید، البته گویا این حرکت او به مذاق پیشکسوتان دیگر هم خوش آمد و سیدضیاءالدین دری و علیرضا خمسه نیز همین کار را تکرار کردند.

- یدالله صمدی که این روزها سریال شوق پرواز به کارگردانی او از شبکه یک پخش می شود، نیز گفت: از خداوند تشکر می کنم که مرا لایق ساخت این سریال دانست. از روح عباس بابایی هم که مرا برای ساخت شوق پرواز دعوت کرد، تشکر می کنم.

- علیرضا قربانی، خواننده موسیقی سنتی نیز به همراه گروهش در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

- مسعود رایگان در سخنانی گفت: "ایبسن" نمایشنامه‌نویس معروف معتقد است که خداوند محبت است، پس به نام محبت.

- محمد کاسبی هم عنوان داشت: امیدوارم که در سایه مولا علی شما و تمام مملکت حفظ شوید.

- الهام حمیدی هم از خانم حکمت (همسر شهید بابایی) و همه عوامل سریال شوق پرواز به طور ویژه قدردانی کرد و گفت که افتخار می کنم که توانستم در سریال شوق پرواز ایفای نقش کنم.

- علی شاه‌حاتمی نیز هنگام دریافت لوح تقدیر و هدیه‌اش از مهندس جعفری جلوه که با دعوتش برای ساختن "خوش رکاب"، او را با تلویزیون آشتی داده، تشکر کرد.

- محمدرضا شریفی نیا نیز هنگام دریافت هدیه خود اظهار داشت: کارم را در شبکه یک با سریال امام علی(ع) و در نقش ولید بازی کردم و از آقای میرباقری تشکر می کنم که به من لطف بسیاری داشتند. هدیه‌ام را هم ندیده به آقای میرباقری تقدیم می‌کنم.

- لعیا زنگنه نیز در مراسم چهل سالگی شبکه یک گفت: افتخارم این است که کارم را از تلویزیون شروع کردم و توانستم با مردم ارتباط برقرار کنم. من همواره قدردان پیشکسوتان هستم و از آنها سپاسگزاری می‌کنم. همه می دانند که بازیگری شغل بسیار سختی است ولی همه ما بازیگران می دانیم که چقدر سخت تر است. افتخارم این است که دختری دارم که مشوق من است و مرا حمایت می کند و خانواده خوبی دارم. پدرم نیز در این مراسم هستند و من با صدای بلند می گویم که افتخار می کنم که دخترتان هستم.

- علیرضا خمسه نیز که مانند حاتمی کیا روی سن پریده بود، در سخنانی به مزاح گفت: من بر عکس امیر جعفری قد ندارم ولی قیافه دارم. در زندگی خود نیز همواره از دو نفر قدردانی میکنم: اول؛ مادرم که با به دنیا آوردن من یک دسته گل تحویل جامعه داد و دوم؛ یکی از حراستی های صداوسیما. یک‌بار به صداوسیما رفته بودم که این حراستی جلوی من را گرفت و راهم نداد. به او گفتم من خمسه هستم. او هم در پاسخ گفت هرکه می‌خواهی باش، من هفته پیش اکبر عبدی را راه ندادم تو که هیچی نیستی. همین حرف آن حراستی باعث شد تا 30 سال در شبکه یک فعالیت کنم.

- امین زندگانی نیز در سخنان خود از ریزبینی فرزاد جمشیدی تشکر کرد و از دوستان خود نظیر کامران تفتی، پویا امینی، سعید داخ و علی صالحی که در جمع حضور داشتند، یاد کرد و از حاضران خواست تا آنها را تشویق کنند.

- نسرین مقانلو نیز هنگام رفتن به روی سن ابتدا زمین را بوسید و گفت من در یک خانواده هنرمند بزرگ شده‌ام و دست پدرم را می‌بوسم.

- برگزاری طولانی مدت مراسم باعث شد تا برخی کودکان برای رفتن بی قراری کنند و برخی دیگر نیز روی صندلی های خود به خواب عمیقی فرو روند.

- گفت و گوی شهیدی‌فر و حاتمی‌کیا در طول برگزاری مراسم نیز از جمله موارد دیگر بود.

- اجرای برنامه توسط خاله شادونه برای کودکان در قسمت پایانی برنامه برگزار شد که تقریبا همه حاضران برای خوردن شام سالن را ترک کرده بودند.

به گزارش ایسنا، مراسم چهلمین سالگرد تاسیس شبکه‌ اول قرار است بیستم بهمن‌ ماه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) از شبکه اول






تاریخ : پنج شنبه 90/11/13 | 2:55 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">