سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
پیشنهاد یک ماسک کاملا طبیعی
انگور میوه مفید و مغذی است و ارزش غذایی فراوانی دارد، پوست و گوشت آن برای پوست بسیار مفید است و باعث شفافیت و نرمی پوست می‌شود. افرادی که از آکنه رنج می‌برند یا پوست خوبی ندارند می‌توانند با یک ماسک ساده جوش‌ها را از بین ببرید و پوست چرب خود را تا حدودی درمان کنید.
برترین مجله اینترنتی ایران
  • جوش‌ها و آکنه را از بین ببرید
مواد لازم برای تهیه ماسک انگور

  •  آرد ذرت: 2قاشق
  • حبه‌های انگور له شده: 3قاشق غذاخوری
  • گلاب: یک قاشق غذاخوری
  • عسل: یک قاشق غذاخوری
  طرز تهیه: مواد گفته شده را با هم مخلوط کنید و خوب به هم بزنید تا مخلوطی خمیری شکل درست شود. این مخلوط را به مدت 40روز شبی یکبار روی صورت خود بگذارید و پس از یک ساعت صورت خود را با آب ولرم بشویید و یک مرطوب‌کننده مناسب روی پوست خود بزنید. ماسک انگور، لک و جوش را از بین می‌برد و پس از آن صورتی بدون جوش خواهید داشت.



 خواص درمانی و دارویی انگور

افرادی که از کم خونی، افزایش دوره خون (به دلیل اسیداوریک بالا)، چربی خون بیماری‌های قلبی رنج می‌برند، می‌توانند از انگور برای درمان استفاده کنند. این میوه نفخ را از بین می‌برد و باعث تخلیه کامل معده می‌شود. ادرارآور است و باعث اعتدال ترشحات مضر می‌شود. از بروز حالت تهوع، ترش کردن، سوءهاضمه، خونریزی معده، سنگ کلیه و مثانه و مسمومیت با جیوه و سرب (موادآلوده موجود در هوا) جلوگیری می‌کند. برخی از درجات سل، امراض جلدی (پوستی)، درد مفاصل، روماتیسم، نقرس و فشارخون را درمان می‌کند.




 انگور به فیزیک بدن و زیبایی هم کمک می‌کند

شاید باور نکنید اما انگور هم برای افراد چاق مناسب است و هم به افراد لاغر کمک می‌کند تا چاق شوند. اگر قصد دارید وزن خود را کاهش دهید، در وعده صبحانه خود انگور بخورید و تا ظهر هیچ موادغذایی به جز انگور مصرف نکنید. افرادی که می‌خواهند چاق شوند، باید حتما همراه انگور نان مصرف کنند، مثلا در وعده صبحانه یا شام نان و پنیر و انگور بخورند. اگر تفاله این میوه را در حمام روی مفاصل خود بگذارید، درد مفاصل را از بین می‌برد و برای تسکین دردهایی مثل درد کمر (ناشی از سیاتیک)، درد نقرس، درد مفاصل و روماتیسم زانو و مچ و ... بسیار مفید است.



 اشک مو درمان زخم است

وقتی درخت مو هرس می‌شود، آبی از سرشاخه‌ها بیرون می‌آید که به آن اشک مو گفته می‌شود که مایعی بی‌رنگ و زلال است و برای معالجه دردهای چشم و التیام انواع زخم‌ها مناسب است. کمپرس با اشک مو، ورم‌ها را برطرف می‌کند. مصرف یک قاشق اشک مو صبح ناشتا برای درمان سنگ‌های کلیه و مثانه بسیار مفید است. پوست میوه انگور کمی پرهضم است و مالیدن سوزانده آن برای چشم و زخم‌ها بسیار مفید است و برای کاهش رطوبت چشم و نرمی پوست بسیار موثر است.



خانم ها بدانند :

میوه نارس انگور غوره نام دارد. غوره بسیار ترش است و در لاغری بسیار موثر است. خوردن انگور خون و ترشحات رحمی را قلیایی می‌کند و کروموزوم‌های ماده را از بین می‌برد و می‌توانید پسردار شوید. خاکستر شاخه‌های انگور سنگ‌ها را خرد می‌کند و روغن هسته آن جلادهنده خوبی است.

م: Bartarinha.ir






تاریخ : شنبه 90/7/30 | 1:42 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">