سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
شب حادثه در تماس‌های تلفنی، بار دیگر نقشه‌ قتل را مرور کردیم و قرار شد، مرد موردعلاقه‌ام نیمه شب در حالی که من در ورودی منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد.
شرق: مردی بعد از برقراری رابطه با یک زن متاهل، برای ازدواج با او شوهرش را کشت.

این متهم اکنون فراری است و پلیس شهرستان کلاله واقع در استان گلستان تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری او آغاز کرده است.

ماموران پلیس بعد از اینکه از قتل یک مرد 75ساله باخبر شدند به خانه او رفتند و در همان بدو تحقیقات با مشکوک شدن به همسر مقتول او را تحت بازجویی قرار دادند. این زن در اعترافات خود ضمن معرفی قاتل، از رابطه پنهانی‌اش با او پرده برداشت و گفت: مدتی پیش روی زمین‌های کشاورزی این فرد کارگری می‌کردم و به تدریج به او علاقه‌مند شدم و رابطه پنهانی با او را آغاز کردم.

این زن افزود: ما با گذشت مدتی از شروع این ارتباط، تصمیم به ازدواج گرفتیم. تنها مانع بر سر راه ما، همسرم بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را بکشیم.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: شب حادثه در تماس‌های تلفنی، بار دیگر نقشه‌ قتل را مرور کردیم و قرار شد، مرد موردعلاقه‌ام نیمه شب در حالی که من در ورودی منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد.

این زن در ادامه اعترافات تکان‌دهنده خود ادامه داد: پس از خروج این مرد از منزل با من تماس گرفت و خواست بدون همراه بردن دو دختر 9 و 12 ساله‌ام، با وی فرار کنم ولی من حاضر به این کار نشدم.

این زن در ادامه، انگیزه خود را برای همکاری برای قتل همسرش و ارتباط پنهانی با قاتل، بی‌توجهی همسرش به او و پرداخت نکردن نفقه عنوان کرد. بنا بر این گزارش در حالی که این زن در بازداشت به سر می‌برد پلیس در تعقیب همدست اوست.

منبع: تابناک





تاریخ : چهارشنبه 90/6/30 | 8:15 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">