سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
آخرین خبرها و عکس ها از «راه طولانی خانه»
«راه طولانی خانه» نام سریالی به کارگردانی رضا کریمی است که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان خود را طی می‌کند./ مرتضی تفرشی مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد.
«راه طولانی خانه» نام سریالی به کارگردانی رضا کریمی است که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان خود را طی می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان اواسط بهار امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود 70 درصد آن تصویربرداری شده است.


گروه تولید این روزها در لوکیشن منزلی واقع در جلفا ضبط تصاویر را پی می‌گیرند و پس از یک هفته عازم لوکیشن‌های دیگری می‌شوند تا سکانس‌های مربوط به پرویز پورحسینی را ضبط کنند.

این خانه در داستان، محل سکونت رضا کیانیان، مردی به نام مرتضی تفرشی و خانواده‌اش است. اعضای خانواده تفرشی یعنی رضا کیانیان، افسانه بایگان، خاطره حاتمی و شهرزاد کمالزاده از جمله بازیگران حاضر در این لوکیشن هستند. مهروز ناصر شریف دیگر بازیگر نقش فرزند این خانواده است که در این لوکیشن حضور ندارد.


«راه طولانی خانه» بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا مسعودی و مصطفی زندی در ژانر اجتماعی برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

مرتضی تفرشی مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد. پدر که حفظ کانون خانواده برایش بسیار مهم است، برای دریافت مبلغ قابل توجهی پول، مسئولیت یک تصادف را به گردن می‌گیرد، اما ...


صادق هاتفی، پیام دهکردی، مریم کاویانی، امید روحانی، خسرو امیر صادقی و بیژن بنفشه‌خواه دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال 30 قسمتی «راه طولانی خانه» یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال بود، اما به دلیل طولانی شدن زمان تولید «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان جایگزین آن شد.


کریمی مجموعه‌های تلویزیونی «فاکتور هشت»، «مرده متحرک» و «شبی از شب‌ها» را نیز به ‌عهده داشته و فیلم‌های سینمایی «انعکاس»، «تب»، «هزاران زن مثل من» و «آدمکش» را در کارنامه دارد.






تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 10:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">