سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
اولین هتل کپسولی ژاپن در شهر اوساکا در سال 1979 افتتاح شد و امروزه این نوع معماری در میان ژاپنی ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.
معمار باذوق این ساختمان های کاغذی، هنرمندی بنام "کریستینا لیهان" اهل امریکاست. او از طریق ترکیبی از مهارت های حرفه ای و با الگوبرداری از بناهای واقعی به روشی استادانه این بناها را بوجود آورده است. سوژه های استفاده شده در این کار هنری بناهایی از قبیل برج ایفل، تاج محل و همینطور بعضی اماکن شهرهای آمریکا است. جنس اصلی استفاده شده در این آثار هنری فقط نوعی کاغذ آبرنگ بوده است.
Entrepreneurship managementهتل کپسولی 9h یکی از جدیدترین انواع هتلهای محبوب کپسولی در ژاپن است که در آن از سیستمی هوشمند برای تنظیم نور و شیب تشک خواب استفاده شده است تا مهمانان در هر کپسول خوابی آرام و طبیعی را تجربه کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، «کیشو کروکاوا» نام طراح و معمار ژاپنی است که اولین نمونه معماری کپسولی را در برج کپسولی «ناکاگین» در سال 1972 ارائه کرد، برجی که میکروآپارتمانها و دفاتر کاری در آن ساخته شده است. اولین هتل کپسولی ژاپن در شهر اوساکا در سال 1979 افتتاح شد و امروزه این نوع معماری در میان ژاپنی ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.
هتل 9h یکی از جدیدترین هتل‌های کپسولی در این کشور است که نسبت به دیگر انواع این هتل‌ها بسیار تجملی به شمار می رود. این هتل که در کیوتو واقع شده دارای 125 کپسول مدرن در 9 طبقه است که در آن واحدهای خانم‌ها و آقایان از هم جدا شده اند.
این هتل دارای کمدهای قفلدار، حمام، و اتاق خواب بوده و مهمانان هتل بسته‌ای شامل بطری آب، خمیردندان، شامپو، صابون، نرم کننده مو، دمپایی و لباس خواب را در هنگام ورود دریافت خواهند کرد.
هر کپسول دارای سیستم زمانبندی پاناسونیکی است که می‌تواند نور کپسول و انحنای تشک و بالشی که برای اطمینان از قرار گرفتن بدن مهمان در وضعیت طبیعی در هنگام خواب در کپسول، از مواد ویژه ای ساخته شده اند را کنترل کند.
هزینه اقامت در این هتل شبی 65 دلار بوده و متناسب با تسهیلات دریافتی افزایش نیز خواهد داشت. هتل دیگر در شهر «ساپورو» واقع شده و تنها ویژه آقایان است که کپسولهای آن با داشتن پرده، تلویزیون، رادیو، سیستم تهویه هوا، و میزی کوچک فضایی کلاسیک را به وجود آورده است.
بر اساس گزارش پاپ ساینس، با این همه اقامت در چنین هتل‌هایی برای افرادی که به فوبیای فضاهای تنگ و کوچک مبتلا هستند، توصیه نمی‌شود:
هتل کپسولی 9h در ژاپن

اتاق‌های این هتل به شکل کپسول‌هایی هستند که تنها برای خوابیدن طراحی شده‌اند

مهمان پس از دریافت شماره کپسول می‌تواند با قرار دادن وسایلش در کمدی مجزا از طریق شماره به استراحتگاه کوچک خود برود

یکی از کپسول‌ها به همراه سیستم تنظیم کننده نور، حرارت، انحنای تشک و بالش، بالش و تشک از مواد ویژه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانند بدن فرد را در هنگام خواب در حالت طبیعی حفظ کنند





تاریخ : دوشنبه 90/6/28 | 9:59 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">