سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
ادای احترام عجیب به بنیانگذار شرکت اپل+عکس
   
 
 
ادای احترام عجیب به بنیانگذار شرکت اپل+عکس
"جوزف تِیم" یکی از طرفداران محصولات اپل است که مانند بسیاری دیگر از طرفداران این شرکت در سرتاسر جهان پس از شنیدن خبر استعفای استیو جابز از مقام مدیر عاملی این شرکت، بسیار غمگین شد و تصمیم گرفت به وی و دستاوردهایش ادای احترام کند.
 
 
مهر:وی که مشاور رسانه های اجتماعی در شرکتی در توکیو و تولید کننده رسانه های جدید است، برای ادای احترام به مردی که به گونه ای تعامل انسان با رایانه ها را متحول کرده و نسل جدیدی از سیستمهای ارتباطاتی را به انسانها اهدا کرد، مسیری متفاوت را انتخاب کرد: وی تمامی مسیر 20 کیلومتری به شکل لوگوی شرکت اپل، یک سیب گاز خورده، را دوید.

وی می گوید زندگی من در توکیو با داشتن یک آی-فن واقعا متحول شد، داشتن یک آی-فن به این معنی است که می توان بدون گم کردن مسیر به هر نقطه ناشناخته ای رفت، می توان تمامی اطلاعات شخصی را بدون نگرانی از دست دادن آنها همیشه به همراه داشت و با تمامی اعضای خانواده در هر گوشه ای از جهان در ارتباط بود.

وی برای دویدن در این مسیر و نمایش دادن شکل سیب مانند آن از برنامه Runkeeper اپل استفاده کرد که می تواند با کمک گرفتن از GPS داخلی این گوشی جزئیات مسیر دویده شده از قبیل فاصله، شتاب، کالری سوزانده شده، شدت تپش قلب و مسیر پیموده شده را بر روی وب سایت ویژه این برنامه نمایش دهد.

بر اساس گزارش ان بی سی، وی معتقد است با این کار خود از بینش و رهبری استیو جابز که بر روی زندگی افراد تاثیر مثبتی داشته قدردانی کرده است. به گفته وی فعالیتهای جابز به گونه ای صنعت موبایل جهان و زندگی کاربرانش را متحول کرده است.


منبع:mehrnews.com





تاریخ : دوشنبه 90/6/7 | 8:43 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">